3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Effe serieus Bi, wat voor laken is het?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
T wel opletten, dat heeft ze al zoveel x gezegd.
quote:Bianca40 schreef op 14 mei 2010 @ 23:58:

Roos... we kunnen weer op de boerderie.. en er zijn nieuwe dingen. Een Apolosa-paard.. ofzoKun je fijn dat laken over zijn rug gooien, zit je lekker zacht met je billen op 't aloe vera.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Oh, Polanski wéér in het nieuws straks

Okee, I quoot myself

Die man is ZEVENTIG en nu komen er allerlei vrouwen op de proppen met beschuldigingen uit het verleden....wow....
Over dure onderlaken gesproken. Enkele jaren geleden wilde ik een Hästens bed kopen.
En gaat ze nog zo vaak doen.
Stratego, als ik zeg iedereen, dan bedoel ik iedereen hoor!

en vooral jou, want bij de meeting veel te kort gesproken!
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:01:

T wel opletten, dat heeft ze al zoveel x gezegd.Dat heb ik dan steeds gemist.
Sp, die zijn ZOOOOO lekker, maar ook ZOOOO duur.
quote:Sophiepapa schreef op 15 mei 2010 @ 00:01:

Over dure onderlaken gesproken. Enkele jaren geleden wilde ik een Hästens bed kopen. Ik wil geen Hästens bed, val je steeds in slaap en da's zonde met Johnny naast me.
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 23:58:

Stomme boerderie.Idd....pubertjes met hun nepboerderij en nepbeestjes en nepzaadjes,nepplantjes, en nepgroentes, en nep, nep, nep, nep, nep.
dubbel nep.
quote:tbl1966 schreef op 15 mei 2010 @ 00:00:

Effe serieus Bi, wat voor laken is het?Nou.. .serieus.. met Aloe Vera Extracten en Zijdeproteinen... dat stond er op... in het Duits notabene!!!
T ik ga toch maar voor dat bed dan, de kans dat JD voor mijn deur staat....
Aha in het Duits .............
Ik heb tijdje geleden gelogeerd bij een forumster met een Hästens bed, mhen wat heb ik lekker geslapen zeg.

Maar met Johnny of George wil ik liever op een ikeabedje, dan blijf ik in ieder geval wakker!!
Moos, heb je er op geslapen?
Egeltje lief, en ja dat is waar, het was te kort
Yeah, dan mag ik ook op het kinderfeestje van Egel komen!
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:03:

T ik ga toch maar voor dat bed dan, de kans dat JD voor mijn deur staat....Da's waar, maar in zo'n bed valt mijn man ook steeds in slaap, heb ik nog niks. Geen Johnny en een slapende kerel naast me.
Ohw.... in het duits.
Ik heb trouwens mijn eigen JD (als ik mijn ogen dicht doe lijkt hij er precies op). Duzzz
quote:iry schreef op 15 mei 2010 @ 00:02:

[...]

Idd....pubertjes met hun nepboerderij en nepbeestjes en nepzaadjes,nepplantjes, en nepgroentes, en nep, nep, nep, nep, nep.

Maar wel met echte lieve buren!!! En gezellige chat.. en gezellige onzin op de gezamenlijke pagina.

En de boerderie zelf... is leuk! Lekker ff afsluiten van de buitenwereld en met onzin bezig zijn... echt een aanrader.
Hebben jullie dat nou ook bij de Anybody fo'to's dat je eigenlijk gewoon het gezicht er bij wilt zien?
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven