3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 00:03:

[...]

Nou.. .serieus.. met Aloe Vera Extracten en Zijdeproteinen... dat stond er op... in het Duits notabene!!!Aha, duitse degelijkheid dus, dat scheurt toch niet zo snel?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Sp een vriendin van mij heeft er 2. Ik blijf wel eens slapen, niet omdat zij zo gezellig is, alleen voor het bed. Heerlijk.
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:05:

Ik heb trouwens mijn eigen JD (als ik mijn ogen dicht doe lijkt hij er precies op). DuzzzIk heb een foto van JD uitgeknipt en dan met van die elastiekjes achter man's oren, 't is net echt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:01:

En gaat ze nog zo vaak doen.Ha! Ja dacht zeker dat ik hier overheen zou lezen!
quote:iry schreef op 15 mei 2010 @ 00:04:

Yeah, dan mag ik ook op het kinderfeestje van Egel komen!Voor jou ist dichtbij Iry! (ff de rivier over) en dan maak ik slathee voor je
Egel, ja ben ik ook altijd benieuwd naar. Mooi lijf hiernaast.
quote:egelviva schreef op 15 mei 2010 @ 00:05:

Hebben jullie dat nou ook bij de Anybody fo'to's dat je eigenlijk gewoon het gezicht er bij wilt zien?Ik wil die bodies niet eens zien, laat staan het hoofd
quote:tbl1966 schreef op 15 mei 2010 @ 00:06:

Ik heb een foto van JD uitgeknipt en dan met van die elastiekjes achter man's oren, 't is net echt. Dat hoef ik bij de mijne niet voor te stellen.
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 00:05:

[...]

Maar wel met echte lieve buren!!! En gezellige chat.. en gezellige onzin op de gezamenlijke pagina.

En de boerderie zelf... is leuk! Lekker ff afsluiten van de buitenwereld en met onzin bezig zijn... echt een aanrader.

Ik ben geen virtuele spelletjes mens Bi, al zal het heel gezellig zijn daar, maar niet geschikt voor mij.

Maar doen jullie maar lekker nepboerderieen hoor
quote:stratego schreef op 15 mei 2010 @ 00:01:

Oh, Polanski wéér in het nieuws straks

Okee, I quoot myself

Die man is ZEVENTIG en nu komen er allerlei vrouwen op de proppen met beschuldigingen uit het verleden....wow....test
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:06:

Sp een vriendin van mij heeft er 2. Ik blijf wel eens slapen, niet omdat zij zo gezellig is, alleen voor het bed. Heerlijk.
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 00:06:

Ha! Ja dacht zeker dat ik hier overheen zou lezen! De waarheid mag toch gezegd worden.
quote:egelviva schreef op 15 mei 2010 @ 00:07:

[...]

Voor jou ist dichtbij Iry! (ff de rivier over) en dan maak ik slathee voor jeOeh lekker Egel! (is nieuwsgierig waar)
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:08:

[...]

Dat hoef ik bij de mijne niet voor te stellen.Sst, hij denkt dat het een foto van hemzelf is toen 'ie nog jong was
quote:tbl1966 schreef op 15 mei 2010 @ 00:06:

[...]

Ik heb een foto van JD uitgeknipt en dan met van die elastiekjes achter man's oren, 't is net echt. geniaal!
quote:stratego schreef op 15 mei 2010 @ 00:08:

[...]

testDa's toch altijd, kijk maar naar Tiger Woods. Zodra ze denken dat er wat te verdienen valt heeft iedereen opeens een verhaal.
T, jij wilt dus eigenlijk Vanessa Paradis zijn dan?
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:08:

[...]

De waarheid mag toch gezegd worden.

Ja klopt

Lieve meisjes en SP... ik ga naar mn mand... naar mn mand waar een peperduur.. laat maar, het is wel duidelijk nu geloof ik

Truste allemaal!!!
Btw, als we zo door gaan, zitten we straks aan de 3000.
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:11:

T, jij wilt dus eigenlijk Vanessa Paradis zijn dan?Nou, wel zo klein en petit dat lijkt mee leuk, maar dat spleetje tussen haar tanden heb ik niets mee.
Bi, trustuh maar wat ligt er in je mand?
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 00:12:

[...]

Ja klopt

Lieve meisjes en SP... ik ga naar mn mand... naar mn mand waar een peperduur.. laat maar, het is wel duidelijk nu geloof ik

Truste allemaal!!!En Johnny mag niets doen op dat laken, maar je legt het wel in een mand, tssk
Polanski is een enge oude man
Met wie wordt JD bedoeld?
quote:mocy schreef op 15 mei 2010 @ 00:12:

Bi, trustuh maar wat ligt er in je mand?

Lekker vragen blijven stellen he?? En dan straks zeggen dat ik Heintje ben!! Nou ik trap er mooi niet in.... of.. ja.. oke... een klein beetje dan

Doeidoeiiiiiiiiiiiii

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven