Gewoon Thuis
donderdag 13 mei 2010 om 12:27
quote:Vishnu schreef op 12 mei 2010 @ 22:18:
Star komt morgen het eerste baksel uit mijn nieuwe oven proeven, de carrotcake van Eetjes christening.
Is die niet een beetje oud inmiddels?
En gezellig
Nemo heeft geholpen dus er is een kleine kans dat ie iets anders smaakt
Een theelepel kaneel werd nogal vrij geïnterpreteerd en de vanillesuiker voor in de icing werd door het cakebeslag gedaan want álle suiker moest toch in het beslahag???
Wahahaha, ben benieuwd!
Net ben ik in Nemo's bed in slaap gevallen en Nemo in mijn bed
Lieffff
Star komt morgen het eerste baksel uit mijn nieuwe oven proeven, de carrotcake van Eetjes christening.
Is die niet een beetje oud inmiddels?
En gezellig
Nemo heeft geholpen dus er is een kleine kans dat ie iets anders smaakt
Een theelepel kaneel werd nogal vrij geïnterpreteerd en de vanillesuiker voor in de icing werd door het cakebeslag gedaan want álle suiker moest toch in het beslahag???
Wahahaha, ben benieuwd!
Net ben ik in Nemo's bed in slaap gevallen en Nemo in mijn bed
Lieffff
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 13 mei 2010 om 20:42
Giftig groen
Ik wil ook weer naar Ikea want mijn Daimchocola is alweer op En ik wil leuke stofjes kopen en Ier is eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk overstag wat betreft een mooi groot kleed van Ikea waar ik al tijden op aas en hij steeds niet wilde. Ik zeg joechee
Star, ik heb je gemaild met Spanjetips.
Ik wil ook weer naar Ikea want mijn Daimchocola is alweer op En ik wil leuke stofjes kopen en Ier is eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk overstag wat betreft een mooi groot kleed van Ikea waar ik al tijden op aas en hij steeds niet wilde. Ik zeg joechee
Star, ik heb je gemaild met Spanjetips.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 14 mei 2010 om 14:38
zaterdag 15 mei 2010 om 12:35
zaterdag 15 mei 2010 om 14:46
Goed plan Inad!
Wij zijn net bij ons oude huis geweest. De buurvrouw was net aan het klussen in haar nieuwe huis dus daar even binnen geweest. Heel leuk antiek theekastje gekregen ook nog! Moet nog even een klus/renovatie/pimpplan voor maken. Twijfel tussen wit, zwart en knalroze (voor tegen de kermit muur). Nu even schoonmaken, erg stoffig!
Wij zijn net bij ons oude huis geweest. De buurvrouw was net aan het klussen in haar nieuwe huis dus daar even binnen geweest. Heel leuk antiek theekastje gekregen ook nog! Moet nog even een klus/renovatie/pimpplan voor maken. Twijfel tussen wit, zwart en knalroze (voor tegen de kermit muur). Nu even schoonmaken, erg stoffig!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.