Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
zaterdag 15 mei 2010 om 07:25
zaterdag 15 mei 2010 om 07:28
quote:Cybermiep schreef op 15 mei 2010 @ 07:25:
En nog iemand die zojuist met Farmville is begonnen.
Ik heb alleen nog een beetje gebrek aan buurtjes.
Ik sta in Facebook (effe een nieuwe anonieme account aangemaakt in FB) met dezelfde nick als hier geregistreerd.
Je mag Tidus Brandsma, Yuna Brandsma en Jarren Postma wel uitnodigen als buur..
We hebben upgrade van de paardenstal
En nog iemand die zojuist met Farmville is begonnen.
Ik heb alleen nog een beetje gebrek aan buurtjes.
Ik sta in Facebook (effe een nieuwe anonieme account aangemaakt in FB) met dezelfde nick als hier geregistreerd.
Je mag Tidus Brandsma, Yuna Brandsma en Jarren Postma wel uitnodigen als buur..
We hebben upgrade van de paardenstal
zaterdag 15 mei 2010 om 13:11
Ook ik geef het toe: ik ben verslaafd! En dat terwijl ik het alleen maar even ging uitproberen... Ik ben anderhalve week geleden begonnen en ik zit nu al in level 13.
Verder heb ik nog een raadsel: ik heb farmville toolbar geïnstalleerd en nu geeft die aan dat er een bonus te verdienen is. Dan klik ik daar op en dan geeft farmville aan dat ik eerst de toolbar moet installeren. Maar dat heb ik dus al gedaan! Iemand die hier meer ervaring mee heeft?
Verder heb ik nog een raadsel: ik heb farmville toolbar geïnstalleerd en nu geeft die aan dat er een bonus te verdienen is. Dan klik ik daar op en dan geeft farmville aan dat ik eerst de toolbar moet installeren. Maar dat heb ik dus al gedaan! Iemand die hier meer ervaring mee heeft?
zaterdag 15 mei 2010 om 13:39
@Mrie: Ik kan ook niet anders zeggen dan dat het verslavend is. Had niemand ons daarvoor kunnen waarschuwen?? Kom aan het forum bijna niet meer toe
Met die toolbar heb ik ook nog steeds ruzie dus ben bang dat ik je daarbij niet kan helpen. Bij mij blijf ik steeds bij een bonus van MissChicken terecht komen die allang is weggegeven. Nooit andere... Hopelijk hebben anderen handige tips!
Met die toolbar heb ik ook nog steeds ruzie dus ben bang dat ik je daarbij niet kan helpen. Bij mij blijf ik steeds bij een bonus van MissChicken terecht komen die allang is weggegeven. Nooit andere... Hopelijk hebben anderen handige tips!
zaterdag 15 mei 2010 om 13:54
Buren kan ik nog wel gebruiken, maar ik zit met een privé-account op facebook en ik heb liever niet dat al mijn gegevens hier op het forum bekend worden. Ben nu even aan het uitzoeken hoe je zo'n lijst kan maken waarmee je je gegevens kan afschermen zoals beschreven in de OP.
En Lunax, minder tijd voor het forum is nog niet zo heel erg, maar minder tijd voor m'n scriptie eigenlijk wel. En ik was alleen maar begonnen om af en toe wat afleiding te hebben. Nu is m'n scriptie de afleiding voor uitgebreid zaaien en oogsten .
En Lunax, minder tijd voor het forum is nog niet zo heel erg, maar minder tijd voor m'n scriptie eigenlijk wel. En ik was alleen maar begonnen om af en toe wat afleiding te hebben. Nu is m'n scriptie de afleiding voor uitgebreid zaaien en oogsten .
zaterdag 15 mei 2010 om 18:55
quote:tonkje schreef op 15 mei 2010 @ 15:04:
Mrie, als je nog buren nodig hebt, op facebook heet ik Tonke (ipv Tonkje) en heb een plaatje van Woodstock dat vogeltje uit Snoopy als avatar.Als het goed is heb ik je een vriendschapsverzoek gestuurd. Wil jij even kijken of je mijn volledige Facebook-profiel kan zien?
Mrie, als je nog buren nodig hebt, op facebook heet ik Tonke (ipv Tonkje) en heb een plaatje van Woodstock dat vogeltje uit Snoopy als avatar.Als het goed is heb ik je een vriendschapsverzoek gestuurd. Wil jij even kijken of je mijn volledige Facebook-profiel kan zien?
zaterdag 15 mei 2010 om 20:11
zondag 16 mei 2010 om 00:28
zondag 16 mei 2010 om 19:47
maandag 17 mei 2010 om 22:31