Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
quote:himalaya schreef op 17 mei 2010 @ 22:31:

Ligt aan FV Lunax, jij bent een haske goede buur hoor

(Heb je mijn veldje al bemest, haha)

Gelukkig maar

En jazeker heb ik dat gedaan. En vanochtend weer, ware het niet dat de poep toen op was

Er zijn weer een aantal buurtjes terug trouwens, dus ik maak me er verder maar niet meer druk om.
Lunax, ik heb hetzelfde als jij met de buren. Soms zie ik je wel, soms zie ik je niet... Echt vreemd! Ik kan trouwens nog wel wat buren gebruiken... Wie nog meer?

En Appel, ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd!
Hoe vind ik jullie? Ik wil ook wel eens farmvillen (nog nooit gedaan), maar als ik op de link klik kom ik alleen in mijn facebook profiel en ik heb geen idee hoe ik het viva facebook farmville groepje vind...

Ik ben 'Tangerine Viva' op facebook, misschien kan iemand me uitnodigen of helpen of zo?
Oh, ik ben trouwens sowieso nieuw op facebook, dus ik heb niet eens een idee hoe ik groepen kan vinden .
Ik zit onder mijn nick op FV
Als je ons zoekt kun je stoppen met zoeken, dan moet je Appel even mailen, alleen zij kan je toelaten
Maar maar nu heb ik op elk vakje sojabonen gepland want dat moest van de farmville tutorial, maar nu? Nu kan ik gewoon niks meer doen tot morgen of zo?
Ik heb jullie allebei gezocht en zo'n vriendschapsverzoek gevonden, Appel, kun jij me toelaten? .
Als ik de goede appel gevonden heb tenminste, maar ach, hoeveel appels zouden er nou rondlopen op facebook...
Je kunt meer vakjes maken met de plow tool (rechts onderin) en daar weer dingen op planten. Ik zal je even een vriendschapsverzoek sturen, dan kunnen we buren worden.
Hai Tangerine,

We zijn nu vriendjes! Om buren te worden,moet je elkaar uitnodigen via FV. Ik ben vanavond niet meer op FV, morgenochtend zal ik je even uitnodigen.Heb je vragen, laat maar weten!
Miss chicken, ik heb jou ook een vriendschapsverzoek verstuurd.
Ja, sojabonen duren een dag. Inderdaad even wat bijploegen. En rekening houden met de duur van de gewassen, anders kun je straks niet naar bed omdat je aardbeien nog niet klaar zijn (je zult niet de eerste zijn hahaha)
En een dag op Farmville duurt 23 uur, geen 24. Dus die 4 uur van de aardbeien zijn in werkelijkheid iets korter.
Leuk, ik wil er best buren bij!

Ik krijg muntjes als dingen af zijn?

En hoe kom ik aan dat FV geld? Ik hoef er toch niet écht voor te betalen he?

Ik zal wat aardbeien planten, 4 uur, dan slaap ik nog net niet .
coins krijg je als je oogst, zowel gewassen als bomen en dieren. Briefjesgeld krijg je als je een level hoger komt (1 per keer) en anders kun je ze kopen voor echt geld.
Tangerine, ik heb ook jou een burenverzoek gestuurd. Als je aardbeien klaar zijn verdien je geld. Volgens mij krijg je een startbedrag en moet je de rest bijverdienen met plantjes en bomen en dieren.
Misschicken, ik kan wel genoeg met die muntjes hoop ik? Op termijn een dier kopen en zo. Mrie, ik ga op zoek en probeer je te accepteren als buur .
Ik heb je geaccepteerd en ik heb al vossen voor je verjaagd .
quote:tangerine schreef op 18 mei 2010 @ 20:06:

Misschicken, ik kan wel genoeg met die muntjes hoop ik? Op termijn een dier kopen en zo. Mrie, ik ga op zoek en probeer je te accepteren als buur .

Ja hoor, muntjes hebben mij in level 60 gebracht

Blijven zaaien en oogsten en uitbreiden!
quote:tangerine schreef op 18 mei 2010 @ 20:08:

Ik heb je geaccepteerd en ik heb al vossen voor je verjaagd .

Fijn! Ik heb je een cadeautje gestuurd en heb je gewassen bemest, hierdoor verdien je meer XP, zodat je sneller naar een hoger level kan.

Nog 1 buur en dan heb ik een White ribbon verdient... Wie o wie wil nog buren worden?
Ik probeerde een 'wat lief van je' berichtje te sturen, maar dat ging mis . Dus bij deze: wat lief van je!
Ik heb je een mysterie pakketje gestuurd (geloof ik), ben benieuwd wat erin zit...
Het is een Jackfruit Tree, heb hem gelijk geplant.

Ik heb een lama om te adopteren op de facebook-pagina gezet, misschien iets voor jou Tang?
Een lama! Dat klinkt leuk. Ik ga eens uitvogelen hoe dat werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven