Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Ik weet niet hoe ik je lama kan vinden.. ik zie op je facebook pagina dat prikbord niet.
Tangerine ik heb je een vriendenverzoek gestuurd,kunnen we buren worden.:)

Wil dit net verzenden maar je hebt al geaccepteerd:)
Jullie mogen mij ook toevoegen als buur als je wilt, ik heet op FV Festini ijsje.
iemand enig idee hoe het zit met de 7/11 winkels in Amerika en die codes?
quote:tangerine schreef op 18 mei 2010 @ 21:00:

Ik weet niet hoe ik je lama kan vinden.. ik zie op je facebook pagina dat prikbord niet.Tangerine, als het goed is moet je dit op je eigen facebook pagina kunnen zien.
quote:Festini schreef op 18 mei 2010 @ 21:14:

Jullie mogen mij ook toevoegen als buur als je wilt, ik heet op FV Festini ijsje. Ik heb je uitgenodigd.
Ik ben borodini borodinisen.

DIe mag altijd toegevoegd worden hoor ,dat account is alleen voor FV
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Borodini, ik heb je uitgenodigd als vriend!

Mrie, helaas, ik zie het echt niet op mn eigen pagina...
Tangerine, mail me maar op appeltjesgroen25 at hotmail. Dan voeg ik je toe bij de viva boerderettes!
Je hebt mail!
Tang:.. Leuk dat je ook gaat FVen .. ik ben nog niet zo ver, maar voeg me maar toe.. je kan me ergens vinden onder Edwin Itsme
Hihi, ik ben nog helemáál niet ver, ik heb wel al een kip en een geit en een boom! (met dank aan anderen hier...)

Edit, toegevoegd, trouwens.
Hoe bemest ik iemands farm?
Toegevoegd, en uitgenodigd als vriend!
quote:tangerine schreef op 18 mei 2010 @ 23:56:

Hoe bemest ik iemands farm?

Je kunt naar iemands boerderij gaan door op het plaatje van je buur te klikken (onderin beeld). Dan krijg je 3 opties, waaronder visit farm. Dan kun je eventueel bemesten. Als dat zo is, dan krijg je links in beeld 5 zakken mest en kun je op 5 (nog niet bemeste) landjes klikken. Vaak mag je dan ook de kippen voeren.

Als je niet mag mesten staat er "Out of fertilizer".

Ik heb je een vriendjesverzoek verstuurd, kunnen we buren worden als je wil.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Appel, ik heb je ook gemaild met een vriendschapsverzoek.

tangerine, je kunt naar iemands farm gaan door op het poppetje onderaan te klikken en dan kiezen voor visit/help farm. Bemesten kan net als cadeaus sturen maar 1x per dag.
ooh als ik mijn plantjes niet op tijd pluk dan gaan ze dood! Wat zonde!
Die buren, dat gaat niet goed! Ik heb nu heel veel buren zonder naam..... En daar kan ik ook niet heen...
Duurt effe Tang, FV is niet zo snel van begrip, er kan een paar dagen overheen gaan.
Hoe snel nadat ze 'rijp' zijn moet je je plantjes plukken? Want ik had aardbeien gepland voor ik naar bed ging, omdat ik dacht 'dan zijn ze rijp als ik wakker word', maar nee hoor, al mn aardbeien dood.
De tijd dat het kost om te groeien van zaadje tot klaar is dezelfde als de tijd tussen klaar en verrot.

Bij aardbeien is dat 4 uur....ik waarschuwde nog gisteravnd

De tijden staan bij de zaadjes in de winkel.
Hahahha dank je wel. Gelukkig, de anderen doen er iets langer over, dan heb ik ook wat langer om te oogsten .
Miss chicken zijn wij eigenlijk al buren? Mijn buren doen ook raar en heb wat nieuwe verzoeken gestuurd.

Moet weer aan het werk,kon even in mijn pauze naar huis mijn rijst oogsten en tulpen planten
quote:boogje schreef op 18 mei 2010 @ 23:44:

Tang:.. Leuk dat je ook gaat FVen .. ik ben nog niet zo ver, maar voeg me maar toe.. je kan me ergens vinden onder Edwin ItsmeMag ik ook gebruik maken van dit aanbod, ondanks dat ik Tangerine niet ben?
Jullie mogen mij ook toevoegen, ik heb een fram en een cafe. Ben dringend op zoek naar vrienden ehm buren

Zoek maar op mijn nick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven