Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 15 mei 2010 om 23:15
zaterdag 15 mei 2010 om 23:15
Euhm, zullen we de zwaarte nou niet als een zware sluier op m'n leef! neer laten dalen?
- eerlijk gezegd ben ik die topic titel nu al meer dan zat, komt telkens dit nummer naar boven: http://www.youtube.com/wa ... 27w&feature=youtube_gdata
- eerlijk gezegd ben ik die topic titel nu al meer dan zat, komt telkens dit nummer naar boven: http://www.youtube.com/wa ... 27w&feature=youtube_gdata
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 15 mei 2010 om 23:16
OK ik snap jullie en was even heel blij naar "zware"schrijf sessie dat ik ok delen....... maar wil daarna weer even =niks en dat is 3000 voor mij dus ik ga daar door misschien niet nu maar morgenochtend roep ik toch weer goeiemorgen ben ik bang want alleen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 15 mei 2010 om 23:17
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 23:12:
[...]
Ik begrijp het niet en wel...
niet omdat het tot nu toe nog nooit een probleem is geweest...
en wel...
nou ja, omdat jullie het zeggen! daar worden teveel teentjes getrapt..dus of ermee doorgaan en diegene die daar geen zin in hebben doen een stapje terug...dit hier is stapje terug....voor de rest: NIE MOKKE LEKKER WOKKE!!
[...]
Ik begrijp het niet en wel...
niet omdat het tot nu toe nog nooit een probleem is geweest...
en wel...
nou ja, omdat jullie het zeggen! daar worden teveel teentjes getrapt..dus of ermee doorgaan en diegene die daar geen zin in hebben doen een stapje terug...dit hier is stapje terug....voor de rest: NIE MOKKE LEKKER WOKKE!!
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
zaterdag 15 mei 2010 om 23:17
Uitleg voor Bi van BAM:
ben het 3000 gevoel een beetje kwijt geloof ik
het is veranderd
of ik
of beide
ik heb geen zin om mijn woorden te moeten kiezen op zere benen en tere zieltjes
buiten dat heb ik ff genoeg aan mijn eigen sores en wil me niet laten meeslepen in de soms eindeloos durende sores van anderen
niet dat ik het onderschat ofzo maar voor mijn eigen gemoedsrust
dus ben ik maar ff weg
de rake en rauwe humor is weg en dat vind ik jammer
En nu weer back on/off-topic graag.
ben het 3000 gevoel een beetje kwijt geloof ik
het is veranderd
of ik
of beide
ik heb geen zin om mijn woorden te moeten kiezen op zere benen en tere zieltjes
buiten dat heb ik ff genoeg aan mijn eigen sores en wil me niet laten meeslepen in de soms eindeloos durende sores van anderen
niet dat ik het onderschat ofzo maar voor mijn eigen gemoedsrust
dus ben ik maar ff weg
de rake en rauwe humor is weg en dat vind ik jammer
En nu weer back on/off-topic graag.
zaterdag 15 mei 2010 om 23:18