help alsjeblieft..?!

16-05-2010 01:28 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen, graag wil ik aan jullie mijn verhaal kwijt en hoop dat jullie me kunnen helpen hoe en wat ..? heb van de week ook iets gepost hier maar na dit terug gelezen te hebben heb ik daar toch een hoop dingen weggelaten hoop dat jullie me kunnen helpen.....:(

Ik ben 22 en mijn ex:( 25 na 7 jaar relatie heeft hij er een punt achter gezet,...we hadden net een half jaar geleden een huis gekocht samen alles was gewoon super...

op het moment dat we samen gingen wonen kwam ik er achter dat hij al een aantal maanden (3) een vrouwelijke collega hielp bij het opbouwen van haar swingers internet site...hij vertelde me dat hij het niet tegen me verteld had omdat hij bang was dat ik jaloers zou worden ,... omdat ik dat nogal snel ben.... begreep dit wel van hem maar toch zat het me niet lekker..ik moet wel even vertellen dat deze vrouwelijke collega bekend staat als een vrouw die ''vroeger'' veel relatie's naar de knoppen geholpen heeft omdat dit haar blijkbaar een kick gaf...en ik regelmatig gewaarschuwd werd voor haar dat ik met haar op moest passen..

Ook vondt ik een sms van haar in zij telefoon : mijn knie is kapot dankzij jou..Xx

dit riep ?? bij mij op en heb hem toen ook gevraagd waar dit smsje over ging.. hij vertelde me dat het kwam omdat ze in ons huis was komen kijken en haar knie tegen de trap had gestoten ..?! Okee dacht ik dat kan ik vertrouwde hem daarin.! dacht wel waarom is ze hier geweest terwijl ik hier niet was...?

maar toch zat het me gewoon niet lekker en waren er elke keer discussies over..dat smsje spookte constant door mijn hoofd en ging er maar niet uit ... kwam dit omdat ik zo jaloers ben ..?

heb er veel gesprekken met hem over gehad en hij zei dat het echt niets meer was dan een vriendschap tussen hem en haar... en zijn hulp voor de site.. Op een gegeven moment ging zei ( die overigens gewoon getrouwd is )steeds vaker bellen dat ze problemen had met haar pc en moest mijn vriend er regelmatig naar toe dit zat me ook gewoon niet lekker .zat ik weer alleen op de bank..:( Na weer discussie op discussie hebben we er echt een goed gesprek over gehad en heb ik gezegt dat ik het er echt heel moeilijk mee had... hij heeft toen het contact met haar verbroken !( 3,5 maand) In deze tijd ging alles SUPER tussen ons. alleen bleef ik rotopmerkingen over haar maken als ik haar zag ... Dat is niet goed van me dat weet ik ...:(

Vervolgens in deze periode stond mijn vriend te praten met een andere vrouw in de kroeg ook hier maakte ik een opmerking over...

Stom!!!!

Na een tijdje heeft mijn vriend toch het contact met haar weer opgepakt..(waarschijnlijk omdat ik niet ophield met mijn opmerkingen...?!?) hier kwam ik achter omdat hij zich op zou laten halen door een mannelijke collega die bleek vrij te zijn... dus kwam zei hem halen ... Hij loog hierover tegen mij...Heb dit die dag met hem besproken en hij was gewoon bang voor ruzie hij wilde me een x een ochtend uit laten slapen zodat ik eindelijk eens mijn rust kon pakken.. en was bang dat als hij zou zeggen dat zei hem kwam halen...ik hem weg gebracht had.! begrijp dit ook wel...

Na een goed gesprek leek alles goed te zijn ging naar mijn werk en ging vol plezier naar huis! eenmaal thuis aangekomen zag ik dat er visite geweest was . vroeg het aan hem en idd zijn vrouwelijke collega bleek langs geweest te zijn..terwijl we de afspraa gemaakt hadden dat ze niet in mijn huis zou komen terwijl ik er niet was... Je raadt het al dit ontplofte in een grote ruzie met als gevolg dat ik weer terug bij mijn moeder stond met mijn koffertjes ...relatie over:( 7 jaar...

inmiddels staat ons huis te koop en voel ik me gewoon ontzettend klote ik mis hem en wil dolgraag dat het goed komt...

ook weet ik dat hij gewoon boos was dat ik hem niet vertrouwde... en daarom dit de druppel was..!

Weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet heb hem verteld hoe zielsveel ik van hem hou! maar hij wil op dit moment rust ...en heb het idee dat hij het zelf ook niet goed meer weet !

1 DING weet ik zeker hij is de liefde van mijn leven !!!!!!

ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen..

thnx alvast

liefs
quote:Kleintjecool schreef op 16 mei 2010 @ 02:02:

Vraag me hetzelfde af als Witte Druif...waarom zegt je gevoel dit? Blijkbaar zegt je gevoel (of je gedachte) ook dat je wel heel jaloers moet zijn en gingen alle alarmbellen rinkelen. Ben je dat sowieso, jaloers dus?meer gewoon gezonde jaloezie niet overdreven eigenlijk ..
hij zegt dus dat hij het voor me verzwegen heeft omdat ik in zijn ogen zo ongelovelijk jaloers ben ... maar kan me gewoon niet voorstellen dat je dan nog besluit om een huis met iemand te kopen...
Wil je dat jullie weer bij elkaar komen?

Want dan is de 1e voorwaarde dat je eerlijk met elkaar communiceert en eerlijk zegt hoe je je voelt. NIet dingen zeggen (na 7 jaar relatie) omdat je bang bent zwak over te komen. Echt eerlijk zijn en het gesprek aangaan. Niet teveel want zou wel enigszins afstand houden om elkaar ook de ruimte te geven om te zien wat er nu precies gebeurd is.
Eerlijk gezegd zou ik mijn man al gestopt hebben bij het bouwen van een seksgerichte site. Dan kon die collega net zo goed gevraagd hebben of hij wilde komen helpen om haar nieuwe vieb te testen.

Op je werk zeg je niet zomaar dat je swingt, wanneer je zoiets zegt dan heb je al een bepaalde intieme band met elkaar. Helpen met een site is niet iets wat je even in een uurtje doet, dus je ex moet er gewoon hartstikke in voor zijn geweest. Ik werk ook in de ict-sector en ik weet dat mensen heel erg vaak vragen om "even" hulp, mijn mannelijke collega's zijn zeer terughoudend in het aanbieden van hulp daardoor. Ik zeg juist "mannelijke" omdat mij het zelden wordt gevraagd, mijn man wordt wel vaak gevraagd (ondanks dat hij in een ander branche werkzaam is), 1 van de vele voordelen van seksisme zeg maar.
Wat zou er moeten gebeuren om hem te vertrouwen? Dat kan iets zijn aan jezelf of aan hem.
quote:Kleintjecool schreef op 16 mei 2010 @ 02:09:

Wil je dat jullie weer bij elkaar komen?

Want dan is de 1e voorwaarde dat je eerlijk met elkaar communiceert en eerlijk zegt hoe je je voelt. NIet dingen zeggen (na 7 jaar relatie) omdat je bang bent zwak over te komen. Echt eerlijk zijn en het gesprek aangaan. Niet teveel want zou wel enigszins afstand houden om elkaar ook de ruimte te geven om te zien wat er nu precies gebeurd is.

Jaa ik wil heel graag dat het goedkomt hou echt ontzettend veel van hem !! hij betekend heel veel voor me

en ik heb hem verder al verteld hoe ik er over denk en hij wil rust nu dus die geef ik hem ook
hoe weet je dat hij nooit loog?

Dat is immers de definitie van liegen he? Je weet het niet!
quote:Vl43inder schreef op 16 mei 2010 @ 02:10:

Eerlijk gezegd zou ik mijn man al gestopt hebben bij het bouwen van een seksgerichte site. Dan kon die collega net zo goed gevraagd hebben of hij wilde komen helpen om haar nieuwe vieb te testen. Op je werk zeg je niet zomaar dat je swingt, wanneer je zoiets zegt dan heb je al een bepaalde intieme band met elkaar. Helemaal mee eens by the way
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 02:12:

[...]

Jaa ik wil heel graag dat het goedkomt hou echt ontzettend veel van hem !! hij betekend heel veel voor me

en ik heb hem verder al verteld hoe ik er over denk en hij wil rust nu dus die geef ik hem ookhij wordt vaak boos en verdrietig als ik zeg dat het voor mij echt over is ...omdat hij me veel pijn gedaan heeft,...(ookal meen ik dat niet want mis hem ontzettend) maar is vooral ook om niet zwak over te komen naar hem toe... merk dat het hem dan verdrietig maakt ... Dit klinkt niet echt als eerlijke communicatie hoor...en zeggen hoe je erover denkt. Anyway...als hij rust wil dan kan je inderdaad niets anders doen dan hem dat te geven
quote:Vl43inder schreef op 16 mei 2010 @ 02:10:

Eerlijk gezegd zou ik mijn man al gestopt hebben bij het bouwen van een seksgerichte site. Dan kon die collega net zo goed gevraagd hebben of hij wilde komen helpen om haar nieuwe vieb te testen.

Op je werk zeg je niet zomaar dat je swingt, wanneer je zoiets zegt dan heb je al een bepaalde intieme band met elkaar. Helpen met een site is niet iets wat je even in een uurtje doet, dus je ex moet er gewoon hartstikke in voor zijn geweest. Ik werk ook in de ict-sector en ik weet dat mensen heel erg vaak vragen om "even" hulp, mijn mannelijke collega's zijn zeer terughoudend in het aanbieden van hulp daardoor. Ik zeg juist "mannelijke" omdat mij het zelden wordt gevraagd, mijn man wordt wel vaak gevraagd (ondanks dat hij in een ander branche werkzaam is), 1 van de vele voordelen van seksisme zeg maar.

Heb hem toen ook gezegt dat ik dat niet leuk vond gewoon omdat dat mijn ding helemaal niet is ..! en daarbij komt ook nog dat zei dit ntuurlijk zelf ook doet en heel open is in haar relatie met haar man alles kan en mag ...

ook heeft ze nog eens aan hem gevraagd of hij alleen zijn lichaam wilde lenen voor een foto voor de site hij heeft dit toen wel gelijk met mij besproken en heb hem gezegt dat ik dat echt niet leuk zou vinden hij heeft dit toen ook niet gedaan....

ze werkte samen in een winkel idd....

en mijn ex vriend heeft idd ict opleiding gedaan
* pakt nog een boterham met pindakaas *
quote:Wittedruif schreef op 16 mei 2010 @ 02:17:

* pakt nog een boterham met pindakaas *Geef je kat ook nog wat brokjes, die leest me neem ik aan
quote:Kleintjecool schreef op 16 mei 2010 @ 02:15:

[...]

hij wordt vaak boos en verdrietig als ik zeg dat het voor mij echt over is ...omdat hij me veel pijn gedaan heeft,...(ookal meen ik dat niet want mis hem ontzettend) maar is vooral ook om niet zwak over te komen naar hem toe... merk dat het hem dan verdrietig maakt ... Dit klinkt niet echt als eerlijke communicatie hoor...en zeggen hoe je erover denkt. Anyway...als hij rust wil dan kan je inderdaad niets anders doen dan hem dat te gevennee daarvoor heb ik dat tegen hem gezegt hoe graag ik wilde dat et goed kwam bijna smekend.... maar toen ben ik gaan lezen op inet en heb gezien dat dat absoluut niet de oplossing is ... vooral ook omdat er op dat moment weinig reactie van hem kwam... ben ik me daarom sterker op gaan stellen puur voor me zelf
zei is met een lange IJ

Heel prettig als dat goed geschreven wordt in een al best wel onsamenhangend verhaal. Vooral omdat het direct heel verwarrend krijgt als je het verkeerd schrijft.
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 02:16:

[...]

ook heeft ze nog eens aan hem gevraagd of hij alleen zijn lichaam wilde lenen voor een foto voor de site hij heeft dit toen wel gelijk met mij besproken en heb hem gezegt dat ik dat echt niet leuk zou vinden hij heeft dit toen ook niet gedaan....

Maar waarom zou hij dit willen??

Ik bedoel...alles leuk en aardig maar nogal logisch dat jij je op sommige punten nu ziet als the bitch omdat je elke keer moet zeggen dat je de dingen die hij doet niet leuk vindt.
Kat heeft melk.

Mag ze eigenlijk niet te vaak van me. Maar vandaag wel omdat het zo spannend is hier.
sorry voor mij is het ook al laat ;)
In welke zin ben je jezelf sterker op gaan stellen voor jezelf?

Als ik vragen mag hoor. Want waarom dan dit topic?
quote:Wittedruif schreef op 16 mei 2010 @ 02:21:

Kat heeft melk.

Mag ze eigenlijk niet te vaak van me. Maar vandaag wel omdat het zo spannend is hier.
Dat zij van haar man alles mag en kan, wil nog niet automatisch zeggen dat de jouwe haar besprongen heeft.

Ik begrijp wel heel goed dat jij niet wil dat hij contacten met haar heeft, en zeker niet dat hij met haar een swingerssite bouwt. Maar eeeeh, jij wil hem terug, hij jou ook en eigenlijk vertrouw je hem wel. Waarom zou je die 7 jaar kapot laten maken?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Kleintjecool schreef op 16 mei 2010 @ 02:20:

[...]

Maar waarom zou hij dit willen??

Ik bedoel...alles leuk en aardig maar nogal logisch dat jij je op sommige punten nu ziet als the bitch omdat je elke keer moet zeggen dat je de dingen die hij doet niet leuk vindt.

Jaa dat klopt inderdaad, voel me soms net een bitch...:S

zoiets werkt misschien egostrelend bij een man ?

hij traint namelijk elke avond ...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Je bent geen bitch, maar het is wel heel moeilijk om een jaloerse partner te hebben als je niets verkeerd gedaan hebt.

Dat er andere relaties stuk zijn gelopen over deze vrouw wil nog niet zeggen dat zij met al die mannen iets uitgespookt heeft. Als een beetje vrije vrouw ben je al snel een bedreiging. Jammer en soms ten onrechte.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
dit topic omdat ik het gewoon echt allemaal niet meer weet...

vroeg me gewoon af of ik echt een idiote reactie gegeven heb ...

daarom maar jullie reacties vindt ik soieso erg fijn !
Hij traint elke avond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven