De Action

10-05-2010 23:21 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net zoals ik lichtelijk verslaafd aan de Action?

Ik wilde er eerst niet aan, maar sinds ik er voor mijn vrijwilligerswerk wat uitdeel speelgoed moest halen ben ik zo ongeveer verslaafd.

Over het algemeen loop ik er wel eens per week binnen, kom er vaak erg leuke dingen tegen. Ergens vind ik dat best gek (heb dat namelijk niet snel met een winkel), dus daarom de vraag of anderen dit herkennen... Wat zou toch het geheim zijn?

Ik ben voornamelijk fan van de schoonmaakartikelen, ultra goedkope microvezeldoekjes, fijne stofdoekjes enz enz enz. Een tijdje terug hadden ze zelfs Quick&Brite (was ik al héél lang naar opzoek)! Maar ook het speelgoed en allerlei leuke/lekkere verzorgingsproducten.

Wie shopt er nog meer graag bij de Action? En wat vind je er zo leuk aan?
O ik bedenk me net dat er een wasmiddel is dat ik eigenlijk altijd bij de Action haal. Het is een vloeibaar wasmiddel en ik geloof dat er op staat dat er echte zeep in zit.

Prima wasmiddel, lekker goedkoop, ruikt niet ovedreven. Ik gebruik het eigenlijk altijd voor mijn handdoeken, theedoeken etc. Voor mijn kleding enzo gebruik ik liever andere merken...

Wat ik er ook altijd haal; Strijkwater! Helemaal handig en een stuk goedkoper dan die van Robijn.

En ik heb stofzuigerverfrissers meegenomen. Kost geen drol, ruikt lekker (heb de Ocean variant meegenomen). Heb ze nog niet in de stofzuiger gedaan, dat wordt van de week ergens als de zak vol is.

Van de week zag ik trouwens dat ze hele schattige (mini) oliebrandertjes hadden. Gewoon simpel wit of zwart en geen vreemde tierelantijntjes erop. Ik geloof voor een euro (of nog minder). Ideaal. De olie die er bij zit verkopen ze ook los, maar de kwaliteit daarvan ben ik dan weer niet zo lyrisch over...

Verder een absolute aanrader: Zeezoutscrub Magnolia. Kost iets van 1,50 euro. Ook verkrijgbaar in Lavendel, maar ik vind Lavendel zelf niet lekker ruiken.
Ik houd van de Action.

Toen we samenwoonplannen hadden ben ik de Action ingedoken en heb er zoveel gehaald. Plaids voor op de bank (nepbont achtig, zwart en wit), handdoeken, bestek, keukenspullen.

Ben er nu ook vaak, voor schoonmaakmiddel en kleine spulletjes.

Echt een leuke winkel.
score van vandaag :

4 (kleine) opbergkratten met deksel voor de zooi van de terroristen

4 schoonmaak-doekjes ( microvezeldingen)

2 strijkwater

2 afwasmiddel

2x allesreiniger doekjes

4x vitamines

1x badschuim

2 notitie blokken

2 zaklampen

2 sanex deo

3 tandenborstels

27 euro.

i action
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zal ik de rij met fanberichten eens lekker doobreken door te melden dat ik de Action echt vreselijk vind?

Ik vind het een winkel vol met troepjes die ik totaal niet nodig heb, die vaak afschuwelijke kleurtjes hebben en die bijna altijd van plastic en van een allerbelaberste kwaliteit zijn.

Ik snap dan ook niet waarom iedereen hier zo mee wegloopt. Voor mij is het gewoon vergelijkbaar met een Giraffe, Marskramer, Xenos of een Zeeman en daar koop ik ook nooit wat.
pff.. rood haar shampoo, wattenschijfjes, scheermesjes, handzeep, condooms, handdoeken, 4 seizoenen dekbed, kussenhoesjes, wc reiniger, voorraadbakjes, deo, plantenvoeding, usb verlengkabels, schoenpoets, thee..

Ik geloof dat ik een fan ben.
quote:iris1969 schreef op 15 mei 2010 @ 18:34:

Zal ik de rij met fanberichten eens lekker doobreken door te melden dat ik de Action echt vreselijk vind?

Ik vind het een winkel vol met troepjes die ik totaal niet nodig heb, die vaak afschuwelijke kleurtjes hebben en die bijna altijd van plastic en van een allerbelaberste kwaliteit zijn.

Ik snap dan ook niet waarom iedereen hier zo mee wegloopt. Voor mij is het gewoon vergelijkbaar met een Giraffe, Marskramer, Xenos of een Zeeman en daar koop ik ook nooit wat.als je ook maar een béétje prijsbewust shopt zul je merken dat het echt veel scheelt.
@ Soppie: wat ze verkopen heb ik niet nodig, dus veel geld zal ik er niet mee besparen als ik daar iets ga kopen.
quote:iris1969 schreef op 15 mei 2010 @ 18:48:

@ Soppie: wat ze verkopen heb ik niet nodig, dus veel geld zal ik er niet mee besparen als ik daar iets ga kopen.dus je gebruikt geen schoonmaakmiddelen, of douchegel? Sorry, maar dit gaat een beetje nergens over.
Je hoeft niet geirriteerd te worden hoor, want ik bedoel er verder niets meer mee dan ik hier schrijf. Mijn boodschappen doe ik bij de DEKA-Markt en daar koop ik het allergoedkoopste aan schoonmaakmiddelen en lichaamsverzorgende producten in een grootverpakking. Daar heb ik de Action dus niet voor nodig.

Verder heb ik een hekel aan sierspulletjes in mijn huis, heb ik geen kinderen en knutsel ik niet en dus heb ik er helemaal niets te zoeken.

Uiteraard ben ik wel eens door een Action heen gelopen, maar al was het gratis dan nam ik nog niets mee, want ik heb het niet nodig. Verduidelijkt dit misschien iets meer?
quote:iris1969 schreef op 15 mei 2010 @ 18:56:

Je hoeft niet geirriteerd te worden hoor, want ik bedoel er verder niets meer mee dan ik hier schrijf. Mijn boodschappen doe ik bij de DEKA-Markt en daar koop ik het allergoedkoopste aan schoonmaakmiddelen en lichaamsverzorgende producten in een grootverpakking. Daar heb ik de Action dus niet voor nodig.

Verder heb ik een hekel aan sierspulletjes in mijn huis, heb ik geen kinderen en knutsel ik niet en dus heb ik er helemaal niets te zoeken.

Uiteraard ben ik wel eens door een Action heen gelopen, maar al was het gratis dan nam ik nog niets mee, want ik heb het niet nodig. Verduidelijkt dit misschien iets meer?

ja hoor, geaccepteerd.

Het 4 seizoenen dekbed voor 23 euro is echt een succes.

Zijn er ook dingen die we nog missen?
Zowel ik als mijn vriend hebben een 4 seizoenen dons dekbed gekocht, die slapen errrrrrug prettig. Ben ook een action fan! Super handig voor kleine cadeautjes of voor af en toe je sierprutjes in de kamer te veranderen.
Ik heb er vorige week van die nep-vogeltjes gekocht, 39 cent per stuk, roze en groen *met een tandenstoker als snavel* Verschrikkelijk fout, dus ik heb ze gauw in een houten kooitje gezet op het balkon dat toch al vol staat met vrolijk gekleurd plastic Kitsch Kitchen spul
Heb er van de week nog een zwart fleece vest gehaald voor 6 euro!! Lekker warm voor op de bank :D
Ik heb er gisteren viltstiften gehaald, om er een bruilofts-stukje-foto-onzin-ding mee in te kleuren. Ik gebruik nooit stiften, dus heil aan Action dat ik voor 59 cent klaar was. Zou toch zonde zijn als ik alleen aan zo'n suffe onzinbijdrage al 5 euro kwijt was
O mijn tuin'gereedschap' is ook van de Action.

Zo'n setje met schepje, mini harkje en nog zo'n haak om onkruid te verwijderen. Voor 1 euro.

Ik heb aardig zitten pulken in de grond en ze zijn nog perfect.

Voor een euro mag ik niet klagen...

Al die bontgekleurde dingen wil ik ook niet, heb zwart/wit in huis.

Heb er ook een aantal mooie vazen/potten vandaan, kaarsen.

Ben ook gek op Xenos trouwens.
Ik heb heel fijne bakjes voor als we kliekjes hebben. Er past precies voor twee personen pasta of voor een persoon stampot in. En ze blijven perfect in de vaatwasser!

Ook heb ik er een strandlaken vandaan, wel dunnere stof, maar verder super. Naadloos ondergoed is ook een succes. En dan mijn bakplaat voor in de oven, werkt perfect, bakt totaal niet aan. Had ik het al gehad over mijn postbakjes, mappen voor de administratie en theedoeken?

Ik hou d'r van!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Oh en met kerst, dan ga ik he-le-maal los in de Action Ik heb twee jaar geleden zulke mooie matzwarte ballen gehaald Die combineer ik nu met luxe kerstballen van de Bijenkorf en Hema. Heel mooi stond het dit jaar.
*zwaai* doortje!!

Ik heb van de Action ook van die corrigerende hemdjes en ondergoed, kosten ook bijna niets. Hemd is 3 euro en krult niet niet op. Had er ook een van de hema maar die heb ik laatst maar weggegooid omdat ik het niet lekker vond zitten.

Zoon is ook dol op de Ation, vraagt meteen bij binnenkomst of hij naar het speelgoed mag hahaha
Hoi Jen
quote:prinsesconsuelabananahamock schreef op 12 mei 2010 @ 19:21:

Ja ook ik kom altijd thuis met spullen die ik niet nodig had haha. Heb van de week een zelfbruinspray gekocht van Garnier. Voor 3,60! Daarna was ik in de kruidvat, stond precies dezelfde, in de aanbieding voor 14 euro! Hahaha dat is toch niet normaal. Dove zeepjes haal ik er ook, betaal je ook bijna de helft van wat je normaal betaald.En is het wat die zelfbruinspray? Ik ben een beetje witjes en ik kan volgende week wel een kleurtje gebruiken, maar durf dat soort producten nooit te kopen omdat ik bang ben dat ik een gevlekte oranje wortel word.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Doucheproducten koop ik alleen voor mijn vriend. Zelf gebruik Lush.
Ik heb een reden bedacht om volgende week even naar de Action te gaan
quote:xDoortjex schreef op 16 mei 2010 @ 12:28:

Ik heb een reden bedacht om volgende week even naar de Action te gaan Ik ben héél nieuwsgierig
Nou, ik wil graag van die matraskussens voor in de woonkamer

Ook hoop ik op wat leuke kussenhoesjes!
quote:xDoortjex schreef op 16 mei 2010 @ 14:24:

Nou, ik wil graag van die matraskussens voor in de woonkamer

[afbeelding]

Ook hoop ik op wat leuke kussenhoesjes! Volgens mij heb ik die van de week nog gezien bij de Action inderdaad! Ik vind ze heel leuk, maar weet nooit zo goed waar je ze voor kunt gebruiken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven