Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Hel, 1. (Of was bed met donker? Dan misschien 3 en de rest heel licht houden?)

Oh en man was ook vrij en heeft hele tuin zomerklaar gemaakt, zich uitgeleefd met hogedrukreiniger op Triptraps (kleine rottige kiertjes...) en alle tuintegels, zandbak ververst en mij gezelschap gehouden bij de koffie...

Ik ga erin. Zit te klooien met trouwfoto's maar gooi de hele zooi door elkaar dus dat is niet goed. Stom. Morgen maar weer verder en kijken of ik er ooit nog een leuk album van kan maken naast album van fotograaf...
Goedemorgen!
Ik moet onze trouwfoto's nog steeds inplakken komt ook nooit meer goed denk ik zo...........

Dus jij bent goed bezig, al maak je er een zooitje van
Nummer 1 Hel. Bed heeft toch zilveren poten en is grijs (?). Staat heel mooi.

Zo, meldplicht van mijn kant, ben vandaag 37 weken. Hoera! Ik mag officieel bevallen!! Nou, kom naar beneden en sla je slag zou ik zeggen. Ze hoort het alleen niet...

Hel, AANgewarmd? Vind ik heel Noord Hollands klinken Ik zou opgewarmd zeggen. Of kan dat dan weer alleen met eten haha.

Ieks, jongste was half 7 wakker (ondanks zijn fijne donkere gordijn) en is zo huilerig.... Ik leg hem er staks weer in, hopelijk met succes.
quote:Helenita2 schreef op 15 mei 2010 @ 22:39:

[...]

Had ik ook nog niks over gemeld. Ligt lelijk & oud laminaat van vorige bewoners. Wordt ws zeil novilon maar twijfelen nog tussen dit, dit, of dit. Even kijken of ik een plaatje kan vinden van de sfeer die ik we erbij in het hoofd hebben...Oh tweede dit is leuk!
Dat heb ikmeteen door de fotograaf laten dat inplakken dus dat zit hier goed. Maar waar de andere foto's zijn...hmm Maar waar die van de huwelijksreis ook kwijt, balen.
Het echte trouwboek, hebben wij uiteraard ook laten doen.. ons kent ons zeg maar
lekker Amalia, dat je 37 weken bent, kan ze maar komen.
37 weken

Goed, wat eten we op de tribune?
Rauwkost
Wat? 37 weken alweer? Sjessus wat gaat dat snel! Tijd voor dame om te komen!

Tribune: hoe zat het ook alweer... Opbouwen. M&M's, thee (liters) drank voor de nachtelijke sessies, komkommers, wortels, paprika, blokjes kaas, stukkie worst... Zoiets?

Leuk: heb er zin in!!!

Wie gooit die dansende cavia erin? Was die niet van Mal?
Rauwkost? Doe es normaal

Ceetje zegt net dat ze dokter wil worden als ze groot is. Of tuinwerkmevrouw
whahaha star!

Hai kokos
Ja doeiiiii, bijna vijf weken op de tribune daar krijg ik pijn in mijn billen van....

Jeetje wordt Josje... Ook leuk.
Whahahahahaahahaha en ze heeft dus ook echt Josje uitgekozen?
Maatje wordt later paardenmeisje. Uiteraard. Maar ze gaat niet trouwen en blijft altijd bij ons. Da's dan wel weer lief. Gisteren omhelste ik vriend, Maatje geschrokken: niet doen mama, dan krijg je een baby in je buik als je met papa gaat knuffelen.. Blijkbaar wil ze nog steeds geen broertje of zusje (hoewel ze baby's geweldig vindt). Nou ja, gelukkig maar dan (verdenk vriend ervan dat 'ie haar gebrainwashed heeft).

Leuk, jullie adviezen voor de vloer! Kan alle drie goed met bed (aluminium met donker houten hoofd- en voeteneinde idd). Mijn eerste ding was dat betonlook, toen wit en nu neig ik toch erg naar dat hout-achtige.
Qua tribune ga ik voor de virtuele cheesecake, chips, Ben 'n Jerry's, bitterballen, pannekoeken en alles wat god verboden heeft!

Jeetje ja zeg, gek idee Amalia, dat je al "mag" bevallen? Is dat veranderd trouwens? Ik dacht dat het vanaf 38 wkn was (of is dat dat je dan thuis mag bevallen)?
Whahahahaha lekker ding die Maatje, oude vrijster.

Hoe heeft vriend haar gebrainwashed dan?

Ceetje vroeg zich vanmorgen af of ze wel op mijn buik mocht leunen want dan zou ze de nieuwe baby zeer doen?

Ze wil trouwens nog steeds maar 1 baby als ze groot is en voor de rest neemt ze gewoon mijn geenbabypilletjes
Ow, weet zij iets dat wij nog niet weten dan? Geenbabypilletjes, goehoed, hahaha... Brainwash van vriend? Ik denk iets met Lelly Kelly, gmrbl (dacht dat we er vanaf waren, maar helaas)...
Wat een weertje mensen, wij zijn naar Bloemendaal geweest, ik moet toch een keer Ring Amsterdam gaan rijden he!

Hel, ik vond die 2e erg mooi! Maar jullie moeten zelf beslissen hoor haha, dat je niet mag knuffelen omdat je dan weer een baby krijgt
Stressed is just desserts spelled backwards
Weer die Lelly Kellies.

Nou dan weet ik het zelf ook nog niet Hel, hoop dat ze niet al te helderziend is dus

En was ie te doen de ring Mal?
Nou mis je een stukje in de opvoeding Hel, dat Maatje denkt dat je van knuffelen kindjes gaat krijgen .

Volgens mij is het al tijden dat je vanaf 37 weken thuis mag bevallen. Maar ik ga naar het zkh hoor.

Star, een nieuwe baby... En bedankt Cee

Ik zeg voor op de tribune: Magnums. Gold of Almond, maakt niet uit!

Zeg Suze, wil je ruzie? 5 weken zitten, tsss. Even positief denken hoor!

Mal, lekker naar Bloemendaal, maar nog best koud toch? Hoe ging het rijden op de ring ?

ooh dames, het kaartje is klaar!!! Zo leuk geworden!!! Mal is the best!
Hè?!?!?!?! Je wilde toch romantisch thuis bevallen enzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven