ZWANGER!
zondag 16 mei 2010 om 21:50
Vrijdag positief getest. Nu officieel 4 weken en 3 dagen zwanger. Voel me redelijk. Moe en pijnlijke borsten en veel naar de WC. Wil het van de daken schreeuwen want na 2 jaar ellende begonnen met een miskraam, burn-out, 2 overledene in de familie, partner ontslag, ikzelf ontslag (inmiddels weer een baan met vaste aanstelling) en aanwezige bij een gewapende overval ben ik zo blij : cheer: maar ik kan het met nog met niemand behalve mijn partner delen.
Wil het tegen iedereen vertellen maar het is nog zo pril...
Wil het tegen iedereen vertellen maar het is nog zo pril...
zondag 16 mei 2010 om 22:00
Van harte gefeliciteerd!! Super hoor na al die ellende. Als ik het goed heb ben je eind januari uitgerekend. Er is een januari 2011 topic misschien lijkt het je leuk om daar aan te sluiten. Kan je lekker kletsen over je zwangerschap met andere aanstaande januari moeders? Kan je tenminste je ei kwijt als je het nog even geheim wilt houden.
Heel veel succes met je zwangerschap!
Heel veel succes met je zwangerschap!
zondag 16 mei 2010 om 22:40
Zo, nu even constructief:
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als je je hier bij 1 van de topics aansluit, kun je er nog veel vaker over kletsen. Bij mij hielp het wel om het wat langer te kunnen verzwijgen voor familie en vrienden.
Ik zou zeggen: geniet of niet (niet elke dag kan/hoeft een feestje zijn toch?), google je kwaaltjes niet te veel, daar wordt je alleen maar beroerder van, sla goed bedoeld advies gerust in de wind (ook deze haha), sla die handen straks gerust van je buik af (ik heb gisteren nog iemand daarvoor geknepen, hij herkende een dodelijke blik niet) en voel je zoals je je voelt.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als je je hier bij 1 van de topics aansluit, kun je er nog veel vaker over kletsen. Bij mij hielp het wel om het wat langer te kunnen verzwijgen voor familie en vrienden.
Ik zou zeggen: geniet of niet (niet elke dag kan/hoeft een feestje zijn toch?), google je kwaaltjes niet te veel, daar wordt je alleen maar beroerder van, sla goed bedoeld advies gerust in de wind (ook deze haha), sla die handen straks gerust van je buik af (ik heb gisteren nog iemand daarvoor geknepen, hij herkende een dodelijke blik niet) en voel je zoals je je voelt.