ZWANGER!

16-05-2010 21:50 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag positief getest. Nu officieel 4 weken en 3 dagen zwanger. Voel me redelijk. Moe en pijnlijke borsten en veel naar de WC. Wil het van de daken schreeuwen want na 2 jaar ellende begonnen met een miskraam, burn-out, 2 overledene in de familie, partner ontslag, ikzelf ontslag (inmiddels weer een baan met vaste aanstelling) en aanwezige bij een gewapende overval ben ik zo blij : cheer: maar ik kan het met nog met niemand behalve mijn partner delen.

Wil het tegen iedereen vertellen maar het is nog zo pril...
EN BLIND!!!

Gefeliciteerd

En schreeuwen snap ik, maar dat mag hier niet in je topic titel, dus schreeuw maar ff in je topic

YEEHAAA
Gefeliciteerd

Geniet heerlijk van je zwangerschap!!!
Gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws na zoveel narigheid!

Geniet er van
Gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws na alle ellende
Het gras aan de overkant is niet groen.
YEEEHAAAAAAAA

YEEEEHAAAAAAA
Gefeliciteerd. Geniet ervan , alvast een aaitje over je buik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Van harte gefeliciteerd!! Super hoor na al die ellende. Als ik het goed heb ben je eind januari uitgerekend. Er is een januari 2011 topic misschien lijkt het je leuk om daar aan te sluiten. Kan je lekker kletsen over je zwangerschap met andere aanstaande januari moeders? Kan je tenminste je ei kwijt als je het nog even geheim wilt houden.

Heel veel succes met je zwangerschap!
Ja leuk heb je een link voor mij?
Leuk! Proficiat voor jullie beide
Ja, dat vind ik echt.
Nee sorry ik ben nu op mijn mobiel aan het internetten, maar als je even naar beneden scrollt op de topiclijst zie je 'm er vast tussenstaan. Veel klets plezier
Gefeliciteerd! Ik heb een paar weken terug het Januari 2010 topic geopend. Kom gezellig daar kletsen!

Ik zal hem voor je omhoog halen in de lijst.
Gefeliciteerd!

Allemaal hartelijk dank voor jullie berichtjes. Toch een fijn gevoel dat nu meer mensen het weten

Heb het topic gevonden en in mijn favorieten gezet. Geen energie meer om te reageren maar dat ga ik morgen zeker doen
Jemig meid, jij hebt het voor je kiezen gehad.

Fijn nieuws nu!
quote:nouschi schreef op 16 mei 2010 @ 22:00:

Gefeliciteerd. Geniet ervan , alvast een aaitje over je buik
Zo, nu even constructief:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Als je je hier bij 1 van de topics aansluit, kun je er nog veel vaker over kletsen. Bij mij hielp het wel om het wat langer te kunnen verzwijgen voor familie en vrienden.

Ik zou zeggen: geniet of niet (niet elke dag kan/hoeft een feestje zijn toch?), google je kwaaltjes niet te veel, daar wordt je alleen maar beroerder van, sla goed bedoeld advies gerust in de wind (ook deze haha), sla die handen straks gerust van je buik af (ik heb gisteren nog iemand daarvoor geknepen, hij herkende een dodelijke blik niet) en voel je zoals je je voelt.
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven