Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Ooh,die wereldster...

Oké één opkomend talentje misschien maar voor iemand die al zooo lang een label heeft heeft Stees nog weinig bekends voortgebracht.
Als Stees echt zo geweldig was, zou ze toch nooit mee hoeven doen aan dat progamma.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nostradame schreef op 16 mei 2010 @ 11:08:

Maar wie zegt dat RTL de ouders naar Nederland gehaad heeft? Ik denk dat ze gewoon op eigen initiatief zijn gekomen, en zelf met de familie, Sumera's vriend en de productie de verrassing hebben geregeld.

Ik kan me best voorstellen dat Dony erdoor van slag raakt, als je je ouders erg mist en je ziet een situatie van dichtbijwaar jijzelf ook enorm naar uitziet, en het hele X-Factor is al zo'n drukke stressvolle en spannende gebeurtenis. Ik snap het wel.

En ik vergeef de juryleden hun hypocrisie als het om hun eigen pupillen gaat, zelfs Stees.Al zouden ze er beter ronduit voor uit kunnen komen at mij betreft: "jullie zijn allebei hele goed maar ik kies voor X want da is mijn eigen kandidaat".In plaats van zich vastlullen in kulargumenten.Helemaal mee eens.

Er wordt NERGENS beweert dat RTL de tickets van de ouders hebben betaald.

Dit hele show is een (politiek) spelletje. De juryleden kiezen strategisch en altijd in eigen belang. Dat heel NL er in trapt, tja

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:mylenevalerie schreef op 16 mei 2010 @ 12:03:

Wat iemand anders al zei ben ik het mee eens, je zou gewoon een jury en coach moeten hebben, gescheiden.Idd!
quote:Muis66 schreef op 16 mei 2010 @ 11:59:

[...]

Opkomend jong talent waar ik stomtoevallig een keerjte van heb gehoord.

Charlie Dee

Ze is al op Lowlands geweest, bij Claudia de Breij en DWDDAls dat het criterium is dan is een leerling van mij ook een wereldberoemde popster
quote:Mirremara schreef op 16 mei 2010 @ 17:33:

[...]

Als dat het criterium is dan is een leerling van mij ook een wereldberoemde popster

Wie wie wie we willen namen horen!

Nee, ik impliceer niet dat ze wereldberoemd is, maar ik heb toevallig ooit eens van CD gehoord en zag de naam op de site van Stees. En dat was dan ook het enige dat me iets zei.
quote:Muis66 schreef op 16 mei 2010 @ 18:17:

[...]

Wie wie wie we willen namen horen!

Nee, ik impliceer niet dat ze wereldberoemd is, maar ik heb toevallig ooit eens van CD gehoord en zag de naam op de site van Stees. En dat was dan ook het enige dat me iets zei.

hij zit in de band die (volgens mij vorig jaaro f het jaar ervoor) de grote prijs heeft gewonnen maar ik weet de naam van zijn band niet .

Is onderhand ook een oud-leerling trouwens.

Ach, ik ben gewoon niet zo'n fan van Stacey, ik heb het gevoel dat ze heel erg 'speelt' dat het eigenlijk gewoon een verlegen meisje is, wat ok is maar dat ze niet zichzelf laat zien.
quote:biebelie schreef op 16 mei 2010 @ 11:55:

[...]

Wie?

Precies, dat bedoel ik.

Niks bekend, niks briljant, niks geen Platenlabel. Gewoon een tante sidonia die het woord ; belachelijk' erg leuk vind.
quote:_69_ schreef op 16 mei 2010 @ 20:58:

[...]

Precies, dat bedoel ik.

Niks bekend, niks briljant, niks geen Platenlabel. Gewoon een tante sidonia die het woord ; belachelijk' erg leuk vind.Ik vind het echt een belachelijk mens. Maar ik meen ook echt dat ik d´r belachelijk bezig vind.
Viva naar de knoppen.
Eigenlijk is het hele X-Factorgedoe volslagen belachelijk.
quote:Muis66 schreef op 16 mei 2010 @ 22:37:

Eigenlijk is het hele X-Factorgedoe volslagen belachelijk.

Dat ben ik helemaal met je eens.

Ik voel me belachelijk dat ik uberhaupt nog naar dat belachelijke programma kijk.
Viva naar de knoppen.
Ik zit net pas te kijken (vrijdag gemist - weet wel de uitslag natuurlijk) en ik vind de opmerking van Stees en Erik over : "gooi maar een Mars" of Stees: "of bitterballen" echt heel flauw en denigrerend! Bah!
Heb de herhaling vandaag gezien, en zag nog net het laaste stukje waarin stees zegt: Calvin kan iets heel goed,maar sumiera kan veel meer dan 1 trucje. (ja schel zingen kan ze wel)

Wat een onzin, ze is zeker vergeten dan calvin kan zingen, entertainen EN pyano spelen!

Calvin is niet mn favoriet, maar wat flauw van stees om die jongen telkens zo naar beneden te halen bah!
Ik heb net de herkansing gekeken en tja. Ik snap ook wel weer dat Kelvin is gekozen want hij heeft zoveel bezieling. Maar het leek net of hij een soort afscheidsnummer zong. Denk dat hij dacht dat hij eruit zou gaan. Ik kreeg toch wel even kippenvel van hem. Maar evengoed is het gewoon zonde dat Sumera eruit is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik las in de krant dat Angela ook tegen Kelvin had gezegd dat Sumera waarschijnlijk zou winnen en dat hij gewoon alles moest geven. En dan doet hij dat (en hoe) en nu moet hij zich schuldig voelen omdat hij door is. Nou ik gunde het hem echt na dat optreden. Als Sumera nou ook iets enthousiaster was geweest dan was het heel anders afgelopen volgens mij.

En dat gezeur over Eric en Gordon die 'verkeerd' hebben besloten, volgens mij hebben de sms-ers toch zelf niet op Sumera gestemd dus dan moet je ook niet mekkeren.

Maar goed ik ben voor Jaap en Maaike. En die komen vast wel in de finale.

Het thema van volgende week is mij alleen niet geheel duidelijk, dus ben benieuwd.
Ik vond Sumera echt niet goed. Ze heeft een irritant koppie, die zenuwen die niet in bedwang waren te houden, die irritante riedeltje in haar stem. Die korte antwoorden. Allemaal nee, nee, neeeeeee! Ben blij dat ze eruit is. Al vind ik Kelvin net zo irritant, die mag er volgende week uit gevolgd door Dony. Met zijn wokkeloren en gewauwel over zijn paps en mams.

Als winnaar twijfel ik tussen Maaike en Bad Boyz. Bad Boyz toveren gewoon een glimlach op mijn gezicht. Wat een spontaniteit en wat een act spettert er van je scherm af zeg. Die jongens hebben er echt plezier in! En Maaike kan gewoon allemachtigst mooi zingen! Jaap vind ik maar gewoontjes en geen uitstraling hebben. Hij kan mooi zingen, maar zijn ogen zeggen niks.
Ik blijf me toch wel afvragen waarom Gordon en Erik beide op Kelvin gestemd hebben.(na wekenlang Sumiera de hemel in te prijzen, vooral door Gordon)

Ik was er heilig van overtuigd toen Sumiera en Kelvin in de sing off stonden ,dat Kelvin zou gaan.

En als zelfs Angela tegen Kelvin gezegd heeft dat hij er waarschijnlijk uit zou vliegen, is de uitkomst wel heel verrassend.

Ik kreeg ook wel even kippevel van die herkansing van Kelvin, wat deed ie dat ontzettend goed!

Al met al ben ik wel blij dat Sumiera dr uit ligt, was al bang dat we haar tot de finale zouden moeten aanhoren/zien.
Ik heb het idee dat Eric en Gordon dat dus ook vonden en daarom voor Kelvin kozen. Ze werden gewoon weggeblazen en dan zou het toch niet eerlijk zijn om voor Sumera te kiezen omdat zij altijd mooi kan zingen. Het gaat inderdaad om de X-factor en die heeft Kelvin duidelijk meer dan Sumera.
Heb het dit weekend voor het eerst gezien.

Ik vond Sumera helemaal niets. Nietszeggend, zenuwachtige kop, scheve mond, korte antwoorden idd, en geen bijzondere stem.

Kelvin vond ik eruit zien alsof hij flink geblowd had, ik kreeg totaal geen energie van die jongen.

Wél van de Bad Boys, leuke jongens! Vocaal niet heel sterk denk ik, maar wel wat vrolijkheid op het toneel.

Jaap vond ik helemaal niets, wel een goeie stem, maar een zijden jongen. Net als Dony, hij had bij dat laatste nummer wel wat meer mogen swingen.

Maaike vond ik heel leuk!
quote:Petrokia schreef op 16 mei 2010 @ 23:20:

Ik zit net pas te kijken (vrijdag gemist - weet wel de uitslag natuurlijk) en ik vind de opmerking van Stees en Erik over : "gooi maar een Mars" of Stees: "of bitterballen" echt heel flauw en denigrerend! Bah!Volgens mij waren dat Stees en Gordon. Echt heel laag idd, vond het ook niet kunnen. Makkelijk scoren, een opmerking over snoep bij een dikke jongen.
Ik hoop dat valszingende Kelvind en valszingende Bad Boys nep act er snel uitvliegen.
quote:Cassius schreef op 17 mei 2010 @ 13:52:

Heb het dit weekend voor het eerst gezien.

Ik vond Sumera helemaal niets. Nietszeggend, zenuwachtige kop, scheve mond, korte antwoorden idd, en geen bijzondere stem.

Kelvin vond ik eruit zien alsof hij flink geblowd had, ik kreeg totaal geen energie van die jongen.

Wél van de Bad Boys, leuke jongens! Vocaal niet heel sterk denk ik, maar wel wat vrolijkheid op het toneel.

Jaap vond ik helemaal niets, wel een goeie stem, maar een zijden jongen. Net als Dony, hij had bij dat laatste nummer wel wat meer mogen swingen.

Maaike vond ik heel leuk!Wij denken hetzelfde. Shake hands!
Vind de Bad Boyz juist helemaal niet nep! Echt de enige waar de energie ervan af drupt! Super!
Ik vind de stem van Maaike fantastisch. Gelukkig zien steeds meer mensen in hoe goed ze is, en ze heeft nog een leuk smoel ook.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 17 mei 2010 @ 15:24:

Ik vind de stem van Maaike fantastisch. Gelukkig zien steeds meer mensen in hoe goed ze is, en ze heeft nog een leuk smoel ook. Ik ook!! In het begin moest ik heel erg wennen aan haar lage stem en in combinatie met de Enschede-look zag ik het niet zitten. Maar nu ben ik om! Wat een power en stabiliteit en gemak als ze zingt. En ze is natuurlijk ook goed gestyled tegenwoordig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven