ervaringen wasmiddel van de lidl
maandag 17 mei 2010 om 11:05
vanmorgen was ik boodschappen aan het doen bij de lidl aangezien ik daar verder nooit kom verbaasde ik me over de producten die ze daar hadden oa het wasmiddel dit rook heerlijk fris nu vraag ik me af
wast het ook schoon? en worden je kleren op den duur niet vaal??
normaal was ik altijd met ariel waar ik heel erg tevreden over ben maar deze wasmiddel ruikt zo lekker maar zou het erg zonde vinden als m'n kleren op den duur vaal worden want dat is met ariel namelijk niet zo
dus graag jullie ervaringen!!
wast het ook schoon? en worden je kleren op den duur niet vaal??
normaal was ik altijd met ariel waar ik heel erg tevreden over ben maar deze wasmiddel ruikt zo lekker maar zou het erg zonde vinden als m'n kleren op den duur vaal worden want dat is met ariel namelijk niet zo
dus graag jullie ervaringen!!
maandag 17 mei 2010 om 11:06

maandag 17 mei 2010 om 11:09

maandag 17 mei 2010 om 11:29
maandag 17 mei 2010 om 11:33
@kuzu er is inderdaad een wasmiddel waarmee je op lage temperaturen kunt wassen. Of ariel werkt weet ik niet want ik kan niet tegen ariel en durf het dus niet te proberen. Maar elk jaar als ik naar de camping ga koop ik een tube wasmiddel voor hand en machine was en daar kun je ook in koud water mee wassen en dat werkt prima.
Erger u niet, verwonder u slechts!

maandag 17 mei 2010 om 11:53
quote:Kuzu schreef op 17 mei 2010 @ 11:18:
Hoe zit dat met koud wassen dan?
Ik hoor steeds dat op lage temperaturen wassen niet goed is (ivm vetluis in de machine) maar er is dus een middel om speciaal op lage temperatuur te wassen?Je kan prima alles op 30 graden wassen, maar het is inderdaad aan te raden regelmatig een kookwas te draaien
Hoe zit dat met koud wassen dan?
Ik hoor steeds dat op lage temperaturen wassen niet goed is (ivm vetluis in de machine) maar er is dus een middel om speciaal op lage temperatuur te wassen?Je kan prima alles op 30 graden wassen, maar het is inderdaad aan te raden regelmatig een kookwas te draaien
maandag 17 mei 2010 om 11:54
quote:Wellhello schreef op 17 mei 2010 @ 11:20:
Is het ook zacht voor de huid?
Heb namelijk snel last van jeuk of eczeem.Ik heb een zoon met atopisch eczeem en wij gebruiken bijna altijd wasmiddel van Lidl of die van C1000 huismerk, hij heeft er nooit last van met zijn huid.
Is het ook zacht voor de huid?
Heb namelijk snel last van jeuk of eczeem.Ik heb een zoon met atopisch eczeem en wij gebruiken bijna altijd wasmiddel van Lidl of die van C1000 huismerk, hij heeft er nooit last van met zijn huid.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 17 mei 2010 om 11:56

maandag 17 mei 2010 om 13:14