Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo !

Goede dag gehad, na het wiién met Terror iedereen gedwongen een half uur op te ruimen in huis , wat resulteerde in een prachtig opgeruimd en schoon huis . Yay.

@ Itskie Tut "mag" mee over 2 weken van haar vader Dus ik kom sámen met Tut naar jullie grote dag . Whoehoeeee !

Welterusten allemaal En
Nee, geen North Sea, Kijk maar op Hyves, dan weet je waar ik woon

ik heb sinds twee weken een nieuwe collega, en op een of andere manier vind ik haar niet sympathiek, terwijl ze niets heeft gedaan.

Maar nu blijkt ze een ex-collega van een kennis te zijn, en die heeft me voor haar gewaarschuwd, ze schijnt nogal rattig te zijn en heeft dus in een vorige baan mensen genaaid.

Mijn gevoel lijkt dus goed te zijn.

Nu snel even douchen voordat M wakker wordt.
Mogu

Eerst koffie
Nou, zou bijna meedoen als ik het lustte.

Vanaf 4 uur wakker, verrek van de pijn en moet weer werken. Misschien zelfs vanavond nog wel cursus maar weet nog niet of ik ga. Eens kijken hoe het vandaag gaat....

Fijne dag allemaal
Mogge kindjes,

De vakantie is helaas weer voorbij, met slaperige koppie's aan het ontbijt :(, nou ja, nog even en dan is het al weer grote vakantie .

Vandaag de routines en de strijk.

Thats all.

Fijne dag allemaal
Môgge,

Zo Bor, dus dan heb je het vandaag gemakkelijk?

MissM, volg je gevoel, dat klopt bij mij ook altijd.

Niet leuke collega's zijn niet leuk.

Jeetje Fus, lijkt het nu erger te worden? Dat is natuurlijk ook zo naarmate je zwaarder wordt.

Ga aan het werk? 't Is 8 uur geweest.
Zo koffie achter mijn kiezen.Er zullen er nog vele volgen deze dag

Heb wel 5 keer moeten roepen eer ze hun bed uit wilden.

Lijstje vandaag:

luizencontrole

boodschappen(vandaag nieuwe poging asperges eten,vorige keer heb ik ze uitgezet toen Ukkie van de trap viel en die waren de volgende dag erg vies)

wassen,vouwen,strijken

stofzuigen

wvttk

Bor,wat leuk dat Tut met je meekan.

MissM,heb je veel met haar te maken of kun je haar een beetje links laten liggen?

Buuf,weer terug?Leuk gehad?

Fijne dag
Mogguh...

Eerst met haarbal naar de kapper, daarna kom ik reageren...

Alleen even Coe: Kermis? Vestingstad? Was je in mijn stadje? (wij zijn nog wel langs jouw dorp gereden!)
Mogguh

Ook even een bak koffie, de derde al

Vanochtend keurig volgens schema geleefd. Oudste kon er maar een heel nipt sorry uit krijgen voor de grote bekken van gisteravond en was om 8.19 weer wat pissed omdat hij lopend naar school moest terwijl Muis fietsend kon (al maanden) maar met spaarzegels in het vooruitzicht wilden alle drie heel graag meewerken aan het kekke schema dat ik (lees: hulpverleenster) had opgesteld.

Spaarzegels! Jeujj, de heren gaan beloningen verdienen en en passant leren sparen voor grote dingen Als ze er niet meer in trappen mogen ze een snoepje.
Moggû,

Ik heb ook al de nodige koffie op.

MissM, ik weet wel waar je woont, maar schreef het maar niet op.

Waardeloos hè van die collega's, weet er alles van.

Ook deze week weer, moet in een ander filiaal werken en daar loopt er een rond........................................

Mooi Mamz, zet door die schema's!

Hé Coe, je hebt me op een idee gebracht.

Vanavond eten wij, Asperges!

Vandaag heb ik een simpel progamma,

- Werken.

- Boodschappen doen.

- Hardlopen, het moet écht weer eens een goeie gewoonte worden.

- Koken en eten.

- Misschien nog een beetje aan het schoolwerk doen.

Adios, maak er een mooie dag van!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moggu!

Kan niet wakker worden na zo'n lekker lang weekend met uitslapen.

Gisteren trap helemaal leeggemaakt (ok, er staat nu een kamertje vol met allerlei ondefinieerbare rommel maar toch... ) en ook nog lekker naar het bos geweest en pannenkoeken gegeten. Het was echt een lekker weekend. Gek genoeg ben ik toch niet uitgerust, da's wel raar..

Volgend weekend maar eens kijken of we dat kamertje kunnen aanpakken, dan zijn we min of meer 'rond' met alle storthopen/irritatieplekken

Vandaag: werken!!

MissM, niet leuk zo'n collega.. je hebt toch veel met zo iemand te maken. Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus je kunt er een beetje rekening mee houden.

Fijne dag allemaal!!
Zo, routine's en strijk gedaan.

Nu Terror in bad gooien en de was netjes opruimen , en een wasje ophangen.

Ik ga goed.

Tot later !
Miss M, wat rot van die collega. Inderdaad, links laten liggen is het beste. Ik heb ook zo'n collega. Is sinds begin dit schooljaar in dienst. School moest haar aannemen, omdat ze binnen de stichting solliciteerde. Op haar vorige school was ze niet meer welkom, vanwege het vele roddelen. Mijn duo zei laatst dat ze zo leuk is.. Ik antwoordde dat ik nog een slag om de arm hou, omdat ze niet voor niets niet meer welkom is op haar vorige school.

Ik ben zo aan het genieten van mijn twee jongste vandaag. Jongste meisje heeft een gympakje aangetrokken, met zo'n tutu rokje eraan... ze glimt van trots. Mannetje doet het weer heerlijk. Oudste twee zitten weer op school en ik ben me aan het voorbereiden (vooralsnog door er alleen maar aan te denken) op aanstaand weekend. We gaan een langweekend proefdraaien in een vakantiehuisje. Kijken hoe het gaat.

Heb al wel de vaatwasser uitgeruimd en hier wat opgeruimd. Moet vandaag echt de was opvouwen. Ik kan niet meer over de bult naar buiten kijken.
En vroeg eten, want oudste meisje doet mee met de avondvierdaagse vanavond. En ik ga 't mannetje showen op mijn naaiclubje.
Jij steelt vast de show vanavond Druifje!

Gold,wij waren niet in jouw stadje,hebben daar nog wel over nagedacht maar dit stadje was wat dichterbij

Je had me wel even mogen bellen voor koffie(thee enz.) Oh nee dat doen we vrijdag al.

Boodschappen zijn binnen,nu nog opruimen.

Nikki,hoe ga jij ze klaarmaken?Ik gewoon met een sausje met ham en ei.
Gelf, die trap is hier ook een issue!Zeker nadat Ukkie eraf gevallen was.Maar het is zo makkelijk om het daar even weg te leggen met de gedachte,dat neem ik straks mee naar boven.En er dan vervolgens 100 keer voorbij lopen
Meisje in tutu rokje, klinkt zo schattig *dan neem je toch gewoon nog een baby, zeggen mijn kinderen dan*

Gelfling, het is mij ook nog nooit gelukt om uitgerust te zijn na een actief weekend. Wel blij .. misschien is dat wel genoeg?

Vandaag:

Met hulpverleenster naar huisarts geweest (moet/wil 24 uur een band om mijn arm om te weten hoe het nu echt is met mijn bloeddruk)

Financien organiseren

Was draaien

Optisch puin ruimen

Fysio

Rust

Kinderen van bso naar oppas en zelf naar cursus

Koffie is op, hup hup ..
Moggûh!

Wij zijn terug en hebben het heerlijk gehad. Mooie stek waar de jongstre van Happy gaat wonen, heeeeeel dicht bj het strand waar we dus ook een middag gezeten hebben. Zalig, uit de wind in het zonnetje! Verder Kent en Canterbury bewonderd, prachtige omgeving!

Wij zouden Mannetje van Druif gaan bewonderen, maar die stomme Belgen veroorzaken om niets veel files en wij hadden alle files te pakken! Waren dan ook erg laat thuis.

We gaan in de herkansing Druif!

Ixsje zet de boel op stelten hier, even checken...... pannen uit de kastjes!

Boro, dan gaan wij elkaar ook zien op Its haar dag, leuk!

Goed, even Ixsje opvoedend toespreken
Wat leuk Buuf. En wat fijn dat je ook goed met de kinderen van Happy om gaat. Ach ja Belgen ahwel, die zijn apart. Om op zondag in de file te gaan staan.

Opvoeden van kleinkind? Lijkt me moeilijk.

We hebben nu ook een logé. Een Engelse Buldog van oudste.

Ik ben in de tuin bezig, gaat ze tussen mijn benen staan kijken wat ik doe. Gek beest.

Ik heb al:

Skimmia gesnoeid.

Halve circel steentjes schoongekrabt.

De zon schijnt weer gelukkig. Ik wil vandaag de tuin klaar hebben.
quote:coeberghmetijs schreef op 17 mei 2010 @ 10:52:

Gelf, die trap is hier ook een issue!Zeker nadat Ukkie eraf gevallen was.Maar het is zo makkelijk om het daar even weg te leggen met de gedachte,dat neem ik straks mee naar boven.En er dan vervolgens 100 keer voorbij lopen

Heel herkenbaar , hier hetzelfde met de trap. ( en de bar tussen de huiskamer en keuken in, maar das niet gevaarlijk, enkel lelijk )

Ik ben sinds een week of 4 veel strikter geworden, ik wil in september als Terrror gewend is op school gaan werken, en dan moet er bij iedereen in gedrild zijn dat ze hun eigen zooi opruimen Het gaat redelijk. Vanmorgen was ik met een half uur klaar met alle routine's. ( Kamers na lopen met allesreiniger-in-fles-met-doekje ) was verzamelen, wc schrobben en restje afwas doen.

Dingen als je eigen zooi van de trap mee nemen begin te wennen, maar toch loop ik alsnog iedereen achterna , tegenwoordig roep ik ze terug En aangezien heel het gezin een hekel heeft aan traplopen ga ik er vanuit dat ze het gaan leren.

Jonna, wat leuk dat jij er ook bij bent over 2 weken :-) , ik ben erg benieuwd naar jullie allemaal, helaas zijn de meets voor mij wat lastig te realiseren ivm gezin, maar ik begin wat vaker dus weg te gaan, dus wie weet meet ik tzt mee met jullie

Alle was is weer weg hangt netjes in de kasten, natte was hangt te drogen, nieuwe was zit in de machine, nog 2 wassen draaien en dan ben ik weer officieel bij ( maar toch, het gaat al veel beter dan een maand of 6 geleden, toen ik door de bomen het bos niet meer zag. )
Zo. Haarbal is weer gewassen en geknipt.

En ik zelf ben overladen met loeder-bla, want in de tijd dat ik moest wachten koffie gedronken bij mijn zus. .

Niet dat ik het niet toch wel een beetje fijn vind om te weten wat er allemaal gaande is daar... maar toch voel ik me er een beetje 'bleeeegghhh' onder.

Begrijpen jullie me een beetje?

En ik begreep dat ik heel binnenkort weer een telefoontje van loeder kan verwachten.

Oke, nu was/hang/droog enzo...

En zo meteen komt Troela uit school, die moet ook gevoerd worden.

Vanmiddag een ritje naar het milieu-park met de resten van de schommel, daarna moet ik mijn auto uitsoppen en uitstofzuigen.
Gelukkig hebben wij geen trap, wij hebben een tafel waar altijd een paar stapeltjes spullen op liggen.

Van vrienden hebben we weer wat kinderspeelgoed gehad, het huis slibt dus weer dicht.

Ik word daar wel heel opruimerig van, vanavond dus weer eens met een vuilniszak door het huis!

Ik ben al weer druk aan het internetshoppen werken, dadelijk even een paar boodschappen doen in de pauze.

Verder vandaag:

- stofzuigen

- koken

- vaatwasser aan en later uitruimen

- wassen, drogen en opruimen
Oh, jippie, heb je nummerherkenning Goldie?

Fijn dat je daar nu dus weer tegenaan zit te hikken
Zo, 12.00 uur, ik moet weer verder.

@GL, wat balen dat je moeder gaat bellen, dwz, dat jij daar nu tegenaan kijkt. Ik hoop dat je je er niet al te druk om gaat maken..
Ik maak me niet druk, heb er alleen een stemming door gekregen.

ZIJ was verdorie degene die in er januari met haar koppige kop voor koos om er helemaal een punt achter te zetten omdat ik bij mijn standpunt (minder contact) bleef.

En nu krijg IK naar mijn hoofd dat mijn vader ziek is door mij. Als zij niet moeilijk had gedaan dan was er nu nog steeds contact geweest, dus wie is hier nou de schuldige?

(ALS er al helemaal sprake kan zijn van wie er schuld heeft en wie niet...)

Grrrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven