Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 18 mei 2010 om 11:37
Wat een gedoetjes. Zoebie, hoe ben je van plan met opa tot een overeenkomst te komen als je weer langer gaat werken? Is er geen plek op kantoor waar je minder last hebt van het licht?
*is zelf ook een donkerhater maar niet zo'n freak die om negen uur sharp de gordijnen open doet*
MissM, gelukkig, een sisser. Heeft Mmetje nog in de gordels gehangen? Vanavond even kijken of er snoerplekken te zien zijn.. (al kun je er dan alsnog niets aan doen).
Ik heb vaak koppijn omdat ik een 'gespannen typje' ben (diagnose van fysiotherapeut). Moet nu bepaalde oefeningen doen om een tweetal nekspieren weer wat langer te krijgen en krijg 11 massages. En daar moet ik het dan maar weer mee doen voor dit jaar, want meer wordt niet vergoed voor zover ik mijn verzekeringspolis ken.
Het zal wel een side-effect zijn van mijn pdd/nos. Teveel prikkels, teveel medicijnen. Of zo.
*is zelf ook een donkerhater maar niet zo'n freak die om negen uur sharp de gordijnen open doet*
MissM, gelukkig, een sisser. Heeft Mmetje nog in de gordels gehangen? Vanavond even kijken of er snoerplekken te zien zijn.. (al kun je er dan alsnog niets aan doen).
Ik heb vaak koppijn omdat ik een 'gespannen typje' ben (diagnose van fysiotherapeut). Moet nu bepaalde oefeningen doen om een tweetal nekspieren weer wat langer te krijgen en krijg 11 massages. En daar moet ik het dan maar weer mee doen voor dit jaar, want meer wordt niet vergoed voor zover ik mijn verzekeringspolis ken.
Het zal wel een side-effect zijn van mijn pdd/nos. Teveel prikkels, teveel medicijnen. Of zo.
dinsdag 18 mei 2010 om 11:51
Ziet er goed uit je tuin Zoebie!
MissM,gelukkig is het met een sisser afgelopen,je moet er niet aan denken wat als...
Marels,ik wil ook nog niet voor niks naar de Toppers!Wat een gezever
Mamzelle,hopelijk helpt de fysio bij je hoofdpijn.
Buuf,al oplossing gevonden voor het wiskundigprobleem
Bedden zijn verschoond
strijk ligt al in de kast
slingers opgeruimd
Nu eerst eten met de kinderen en dan kijken wat ik nog meer ga doen.Had eigenlijk een dutje in gedachten
MissM,gelukkig is het met een sisser afgelopen,je moet er niet aan denken wat als...
Marels,ik wil ook nog niet voor niks naar de Toppers!Wat een gezever
Mamzelle,hopelijk helpt de fysio bij je hoofdpijn.
Buuf,al oplossing gevonden voor het wiskundigprobleem
Bedden zijn verschoond
strijk ligt al in de kast
slingers opgeruimd
Nu eerst eten met de kinderen en dan kijken wat ik nog meer ga doen.Had eigenlijk een dutje in gedachten
dinsdag 18 mei 2010 om 12:10
Mogguh...
Wauw wat een leuke tuin Zoeb!
Fijn dat de sauna bijna af is. Hij lijkt wel al helemaal klaar met zelfs het emmertje al in de aanslag .
Balen van die hoofdpijn steeds Mamz.
Lijkt me vooral ook erg lastig met drie kinderen over de vloer...
Hier geen nieuws.
Ik bezem het hoogstnoodzakelijke dus het huis lijkt redelijk aan kant.
Vanmiddag een flink eind wandelen met vriendin. Zij gaat de 4-daagse van Nijmegen lopen, ik train met haar mee.
Gisteren met Goldman ook al een grote ronde gelopen en onderweg lekker gekletst.
Verder weinig te melden.
:Zwaai:
Wauw wat een leuke tuin Zoeb!
Fijn dat de sauna bijna af is. Hij lijkt wel al helemaal klaar met zelfs het emmertje al in de aanslag .
Balen van die hoofdpijn steeds Mamz.
Lijkt me vooral ook erg lastig met drie kinderen over de vloer...
Hier geen nieuws.
Ik bezem het hoogstnoodzakelijke dus het huis lijkt redelijk aan kant.
Vanmiddag een flink eind wandelen met vriendin. Zij gaat de 4-daagse van Nijmegen lopen, ik train met haar mee.
Gisteren met Goldman ook al een grote ronde gelopen en onderweg lekker gekletst.
Verder weinig te melden.
:Zwaai:
dinsdag 18 mei 2010 om 16:41
Nog 3 ochtenden deze week en 2 volgnede week. Ik tel ook echt af
Gaat hier wel oke, als ik mijn bekken niet meereken. Ik vind die buik zo fijn. Ben helemaal nog niet nieuwsgierig naar Skippy, kan mijn buik nog niet missen
Oh, moet rennen naar de judo, voor Zoon. Misschien vanavond nog wel even iets gezellig sociaals posten dan hier.... Alleen maar over mezelf is ook zowat he?
Dan eerst maar een voor iedereen omdat de zo lekker schijnt!
Gaat hier wel oke, als ik mijn bekken niet meereken. Ik vind die buik zo fijn. Ben helemaal nog niet nieuwsgierig naar Skippy, kan mijn buik nog niet missen
Oh, moet rennen naar de judo, voor Zoon. Misschien vanavond nog wel even iets gezellig sociaals posten dan hier.... Alleen maar over mezelf is ook zowat he?
Dan eerst maar een voor iedereen omdat de zo lekker schijnt!
dinsdag 18 mei 2010 om 17:10
dinsdag 18 mei 2010 om 19:25
He he, vanmiddag een flinke wandeling gemaakt. Zeker een kilometer of 9, misschien wel 10.
En lekker gezond gegeten, met aardappeltjes, broccoli met een papje en een lapje vlees.
Rainzje, ben je er nog?
Hoe gaat het nu lief een week weg is?
Buuf, in mijn trouwalbum zijn er bladzijden waar twee foto's (waar hij en ik de trouwakte ondertekenen en waar we de ringen uitwisselen bijvoorbeeld) ) op één pagina zitten, of is dat tegenwoordig 'not done' ?
Coe, wij hebben nog steeds een minimeet gepland staan voor vrijdag?
Zo ja: Ik kom op tijd 's ochtends want ik moet in de loop van de middag op de kermis werken.
O ik heb eindelijk de meeting- kalender ingevuld, maar zo te zien gaat het moeilijk worden iets te plannen....
Teletubbie- allemaal!
En lekker gezond gegeten, met aardappeltjes, broccoli met een papje en een lapje vlees.
Rainzje, ben je er nog?
Hoe gaat het nu lief een week weg is?
Buuf, in mijn trouwalbum zijn er bladzijden waar twee foto's (waar hij en ik de trouwakte ondertekenen en waar we de ringen uitwisselen bijvoorbeeld) ) op één pagina zitten, of is dat tegenwoordig 'not done' ?
Coe, wij hebben nog steeds een minimeet gepland staan voor vrijdag?
Zo ja: Ik kom op tijd 's ochtends want ik moet in de loop van de middag op de kermis werken.
O ik heb eindelijk de meeting- kalender ingevuld, maar zo te zien gaat het moeilijk worden iets te plannen....
Teletubbie- allemaal!
dinsdag 18 mei 2010 om 22:10
Helleu,
Ik heb vandaag gewerkt, had er weinig zin in. Ben ook aan het aftellen, een beetje zoals Fuss maar dan anders.
Haai Druifje! Loop je zelf ook mee of support je?
Ze hebben wel geluk met het weer!
Ik heb nog niets over de ringen gehoord Buuf, ik denk dat ik donderdag eens even ga bellen.
Ik ben vanavond ook weer eens gaan lopen, viel stiekem best tegen.
Ik vind mezelf zo stom dat ik het weer maanden heb laten versloffen, kan gewoon weer opnieuw beginnen.
Nu ga ik nog even een toetje nemen, verse aardbeien, jus 'd orange, bananen shake!
En iets aan het huiswerk doen, morgen ga ik weer naar school!
Ik heb vandaag gewerkt, had er weinig zin in. Ben ook aan het aftellen, een beetje zoals Fuss maar dan anders.
Haai Druifje! Loop je zelf ook mee of support je?
Ze hebben wel geluk met het weer!
Ik heb nog niets over de ringen gehoord Buuf, ik denk dat ik donderdag eens even ga bellen.
Ik ben vanavond ook weer eens gaan lopen, viel stiekem best tegen.
Ik vind mezelf zo stom dat ik het weer maanden heb laten versloffen, kan gewoon weer opnieuw beginnen.
Nu ga ik nog even een toetje nemen, verse aardbeien, jus 'd orange, bananen shake!
En iets aan het huiswerk doen, morgen ga ik weer naar school!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 18 mei 2010 om 22:34
Tuin ziet er helemaal geweldig uit, Zoebie
Goldie, dat is een best eind lopen. Druifje ook al
Ik heb vandaag:
Schoonmaakster over de vloer gehad en wat kastjes uitgemest.
Jeugdhulpverleenster afgezegd en gepit
Met Oudste en Middelste naar de bieb geweest
Nogal lange avondroutine gehad, Oudste ging pas om half tien naar bed
Gestudeerd.
En nu mag ik van mezelf naar bed.
Goldie, dat is een best eind lopen. Druifje ook al
Ik heb vandaag:
Schoonmaakster over de vloer gehad en wat kastjes uitgemest.
Jeugdhulpverleenster afgezegd en gepit
Met Oudste en Middelste naar de bieb geweest
Nogal lange avondroutine gehad, Oudste ging pas om half tien naar bed
Gestudeerd.
En nu mag ik van mezelf naar bed.
dinsdag 18 mei 2010 om 23:28
Aan degene die meeleest: Als je het lef hebt om hier mee te lezen en hetgeen ik hier schrijf door te geven aan MIJN man; heb dan ook het lef om hier aan de deur te komen en me om informatie te vragen. Je weet waar ik woon en dan krijg je de volledige informatie zonder dat je dat op een forum hoeft te lezen, waarbij je niet de volledige informatie krijgt, want denk maar niet dat hier alles staat wat er in mijn hoofd rondging.
Toon lef en kom maar langs.
Toon lef en kom maar langs.
woensdag 19 mei 2010 om 08:13
Môgge meissies en maegdje.
We hebben dus een meelezer die zich niet meld maar die de informatie gebruikt en doorbrieft.
Getver wat laag bij de grond Rainz. Niet te geloven dat iemand zich daartoe verlaagt. Bah zeg, heb dan inderdaad het lef om het rechtstreeks te vragen. Ieuw ik griezel van dat soort achterbakse individuen. Weg hier en laat je niet meer zien. Kssst.
We hebben dus een meelezer die zich niet meld maar die de informatie gebruikt en doorbrieft.
Getver wat laag bij de grond Rainz. Niet te geloven dat iemand zich daartoe verlaagt. Bah zeg, heb dan inderdaad het lef om het rechtstreeks te vragen. Ieuw ik griezel van dat soort achterbakse individuen. Weg hier en laat je niet meer zien. Kssst.
woensdag 19 mei 2010 om 08:30