ervaringen wasmiddel van de lidl

17-05-2010 11:05 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
vanmorgen was ik boodschappen aan het doen bij de lidl aangezien ik daar verder nooit kom verbaasde ik me over de producten die ze daar hadden oa het wasmiddel dit rook heerlijk fris nu vraag ik me af

wast het ook schoon? en worden je kleren op den duur niet vaal??

normaal was ik altijd met ariel waar ik heel erg tevreden over ben maar deze wasmiddel ruikt zo lekker maar zou het erg zonde vinden als m'n kleren op den duur vaal worden want dat is met ariel namelijk niet zo

dus graag jullie ervaringen!!
Ik gebruik altijd het (vloeibare) wasmiddel van de Aldi of de Lidl en ben met allebei heel tevreden.

Mn moeder gebruikt het ook, al heel lang en het wordt niet vaal hoor!

Het ruikt inderdaad erg lekker en als ik zie hoeveel het scheelt met een merk-middel, vind ik dat net te veel.
Gebruik het al jaren! Vind alle andere schoonmaakmiddelen van de Lidl ook prima (behalve wasverzachter). Maar goed, ik ben ook niet zo'n merk-junk. Ook de chocolade is prima, de vuilniszakken, de watjes enz enz.
ik koop altijd wat er in de aanbieding is en anders het huismerk van de supermarkt waar ik dan toevallig ben.

Dus ook regelmatig die van de Lidl. Ik heb eigenlijk op geen enkel wasmiddel iets aan te merken (behalve ariel excel gel, dat wast dus NIET schoon met koud water.)
ik gebruik het ook al jaren. ook de wasverzachter trouwens.

Vaal is het er nog nooit van geworden en het ruikt heerlijk fris. zelfs de poepvlekken uit de rompers van zoon gaan er gewoon uit.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Prima te doen, niks mis mee.

Het komt toch allemaal uit dezelfde trechter. (heus waar).
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Wasmiddel formil van lidl komt als beste uit testen van consumentenbond...lijkt me prima dus.
Hoe zit dat met koud wassen dan?

Ik hoor steeds dat op lage temperaturen wassen niet goed is (ivm vetluis in de machine) maar er is dus een middel om speciaal op lage temperatuur te wassen?
Is het ook zacht voor de huid?

Heb namelijk snel last van jeuk of eczeem.
This is not kosher!
Ik gebruik al tijdenlang de non-bio Formil-poeder van Lidl en het bevalt echt perfect - en niet alleen maar omdat het zó veel goedkoper is dan de andere merken.

De non-bio kun je echt prima voor een gevoelige huid gebruiken, Wellhello.
Ik heb een heel gevoelige huid. krijg uitslag van zo'n beetje elk wasmiddel. Maar niet van het wasmiddel van lidl. Mijn kleding word niet vaal en ik weet niet meer wie het zei maar ook hier werd kleding die vies was van een doorgelekte luier gewoon schoon.
Erger u niet, verwonder u slechts!
@kuzu er is inderdaad een wasmiddel waarmee je op lage temperaturen kunt wassen. Of ariel werkt weet ik niet want ik kan niet tegen ariel en durf het dus niet te proberen. Maar elk jaar als ik naar de camping ga koop ik een tube wasmiddel voor hand en machine was en daar kun je ook in koud water mee wassen en dat werkt prima.
Erger u niet, verwonder u slechts!
dan ga ik morgen toch nog even terug om het te proberen jullie zijn er allemaal zo enthousiast over!!
quote:Kuzu schreef op 17 mei 2010 @ 11:18:

Hoe zit dat met koud wassen dan?

Ik hoor steeds dat op lage temperaturen wassen niet goed is (ivm vetluis in de machine) maar er is dus een middel om speciaal op lage temperatuur te wassen?Je kan prima alles op 30 graden wassen, maar het is inderdaad aan te raden regelmatig een kookwas te draaien
quote:Wellhello schreef op 17 mei 2010 @ 11:20:

Is het ook zacht voor de huid?

Heb namelijk snel last van jeuk of eczeem.Ik heb een zoon met atopisch eczeem en wij gebruiken bijna altijd wasmiddel van Lidl of die van C1000 huismerk, hij heeft er nooit last van met zijn huid.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Formil, het wasmiddel van supermarkt Lidl, komt het beste uit de test. Er is gewassen bij 30ºC en zowel in de enzymtest als in de bacterietest gaf Formil het beste resultaat. Maar wijn- en smeerolievlekken waren op 30ºC een probleem. TROS Radar, februari
Mooi!

De moeite waard om eens te proberen dus. Vind de Neutral zo'n ongezellig wasmiddel...
This is not kosher!
Ik krijg mijn was gek genoeg niet schoon met Formil En zo ontzettend vies is t nou ook weer niet. Zal misschien aan t water liggen hier ofzo. Vind het wel stom, want moet nu dure wasmiddel kopen
Ik gebruik de rode vloeibare van de lidl, bevalt uitstekend!
Ze hebben nu ook van dat klein en krachtig wasmiddel. Ruikt echt lekker en hij wast m'n witte was perfect schoon. (heb alleen voor wit geprobeerd)
Wij hadden ook een tijdje wasmiddel van de Lidl, totdat ik wel erg veel uitslag en last van mijn huid kreeg...

Nu gebruik ik ander wasmiddel, nog steeds last van uitslag, maar wel minder..

Maar het was prima wasmiddel hoor
Vanmorgen nog een handwasje gedaan met Formil Wol en Fijnwas middel. Ik las toen ook op de verpakking dat het product goedgekeurd was door Woolmark...wel grappig.

Verder gebruik ik ook de andere wasmiddelen van Lidl..het bevalt mij best. En inderdaad, supergoedkoop!
Lidl Rules!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben zoooooo'n fan van de lidl!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven