Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Fieka, jemig wat kun jij goed tekenen.

Mocy, het is mooi geworden zeg.
Ik heb voor de afwisseling vanmiddag This Is Not A Book gekocht. Ook daarin weer enorm leuke opdrachten

Ik heb "het oog" aangepast, nu is beter te zien wat mijn bedoeling was.

(Hopelijk kan je hem nu wel zien Janna)

Ja, nu zie ik em! Beetje eng is ie wel Ik zie die vorige nu trouwens ook, terwijl ik eerst iets van photobucket ofzo zag.

Pippo's is idd een leuke winkel. Maar wel een stuk duurder dan de Action.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Cirkelpagina.

Mocy, wat een werk zeg. Maar heel mooi wel.
Mocy, Leuk gedaan!
Ik vond zojust weer een nieuwe fruitsticker in de bus. Altijd leuk
Mocy en fieke, top wederom!
Mocy, super zeg! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Soleil, dat viel best mee, als ik eenmaal aan het kleuren sla, ben ik niet meer te stoppen. Vind het echt lekker om te doen, kinderachtig maar waar.
Dat herken ik wel hoor! Ik verbaas me er steeds over hoe leuk ik het vind, al het gekleur, geverf en geknutsel. Eigenlijk jammer dat je zoiets een beetje links laat liggen zodra je kind-af bent.
Dit valt vast onder wrecken?

Ik had een soort pastelkrijt gevonden en gelezen, dat als je nadat je ermee getekend hebt, over de tekening gaat met een kwast met terpentine, je heel mooi de kleuren in elkaar kunt doen overlopen.

Typisch Soleil heb ik het natuurlijk niet eerst getest. Nee, hoppa, meteen krijt op mijn pagina's in Wreckie en met terpentine eroverheen.

Gevolg? Pagina's die er net zo uit zien als voor de terpentine, maar dan lelijker En een naar terpentine stinkende WTJ Plus huis.

En het ironische is ook nog, dat de achterkant van mijn mislukte experiment zegt: Infuse this Page with a Smell of your Choosing
Lekker geurtje heb jij altijd op Soleil...........Waar werk jij?
Soleil
In een bouwmarkt zou het wel kunnen, ongelukje op de werkvloer
Haha, misschien moet ik daar maar gaan solliciteren

Kan ik in elk geval goedkoop aan verf komen voor andere bladzijden.
Soleil, dat is pas het ultieme wrecken.

Bij mij is de voorkant weer eens veranderd. Geen foto van. Maar de bloemen die er op geplakt zaten werden nogal lelijk. En ze lieten ook los. Dat komt waarschijnlijk omdat ik wreckie overal mee naartoe neem. En ik heb nogal veel troep in mn tas Ik vrees dat mijn nieuwe voorkant het daarom ook niet lang overleeft. Maar dan verzin ik weer wat nieuws
Fieka, dat noemen ze wrecken GEEN NIEUWE VOORKANT MAKEN dat mag niet.
Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe voorkant!

Ik heb zelf ook een nieuw idee voor mijn kaft (o jee, ik weer met mijn ideeën, dat belooft weer wat ), maar ik heb er nog niet alles voor in huis. En ik moet eerst de stickers die er nu op zitten, eraf slopen (ha, slopen kan ik dan weer wel goed ).
Ik heb gewoon extra gewreckt hoor....er zitten nu gaten in

Morgen maak ik wel een foto als ik beter licht heb.

Vandaag ben ik ook bezig geweest met het opfrissen van ThisIsNotABook(tinab ) En terwijl ik zo bezig was met 2 voorkanten voelde ik me ineens weer 15 en bezig mn agenda te bewerken
Fieka is dat thisisnotabook net zo leuk?
Ik vind het wel net zo leuk. Wel anders dat WTJ maar net zo leuk. En je mag weer heerlijk kliederen, kleuren, plakken, knippen, tekenen etc.

Ik vind mn tinab nog wel erg "netjes" in vergelijking met wreckie. Of eigenlijk....wat heb ik die WTJ toegetakeld zeg :rofl
anoniem_50358 wijzigde dit bericht op 18-05-2010 00:02
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik heb TINAB ook binnen. Hij ziet er nog zo mooi en gloedjenieuw uit .

Tot nu toe vind ik hem minder leuk maar dat komt omdat ik vind dat de opdrachten cryptischer zijn.

1.22
quote:noahtb schreef op 18 mei 2010 @ 01:23:

Ik heb TINAB ook binnen. Hij ziet er nog zo mooi en gloedjenieuw uit .

Tot nu toe vind ik hem minder leuk maar dat komt omdat ik vind dat de opdrachten cryptischer zijn.

1.22Dat betekend het tijdstip waarop je het mag maken...........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven