Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goldie
K*t is het Gold, dat ze je nu weer verwijten zit te maken.

Met recht een loeder. Maar dat wisten we al.
Dank jullie wel maisjes.

Waarschijnlijk probeert ze op deze manier weer op mijn gemoed te werken en is dit een (hele domme) poging om me weer naar huis te krijgen. Tssss .

Ik heb (heel therapeutisch werk) heel mijn auto uitgestofzuigd. Echt een k*tklus, want hondenharen zetten zich vast in de bekleding...

Nu nog even de auto raampjes met glasex Dasty, en hij is weer als nieuw!

Ik heb net Goldman even gebeld om stoom af te blazen. Dat was wel even fijn, want hij deed lief. Ik denk dat ik hem maar hou
Zo, heb weer met m'n kop in de waterstofperoxide gehangen. Nu nog m'n nagels doen en ik zie er weer toonbaar uit

Verder boodschappen gedaan, gekookt, verjaardagscadeaus ingeslagen en de privé mail bijgewerkt.

Voel je je weer wat beter Goldie?

Enne, de jazz bij ons is gratis Mamz!
Zo, het is hier stil geweest na drieen.

Goldie, vervelend dat er weer van alles boven je hoofd hangt. Je kunt ervoor kiezen om een tijdje je telefoon niet zelf op te nemen... mensen die om je geven snappen dat.

MissM, het klinkt echt heel leuk om samen met Middelste een dagje te komen. Ik ga er eens over piekeren *Middelste moet het ook wel de moeite vinden omdat ik geen budget heb voor dit en nog een ander plan*

Knoertharde koppijn Eigenlijk geen idee waar ik de afslag gemist heb wat dat betreft, in elk geval niet toen ik thuis was en meteen een pil in kon nemen.
Mamz hoe komt het dat je zo vaak hoofdpijn hebt? Lastig hoor.

Zit iedereen Ocean twelve te kijken of zo. 't is hier zo rustig.
Mogu

Koffie

Fijne dag,tot later
Moggû.

Hoofd weer goed Mamz?

Espresso, werken en tot later!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogge. Ik heb niet zoveel te vertellen dus ik kom maar zwaaien. Zometeen werken en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag, ik moet tot half 6 vandaag.
668, the neighbour of the Beast
Môgge, ik kom ook even zwaaien. Ben nu weer een uurtje aan het werk.

Toedeledokie.
Lijstje vandaag:

Ukkie naar creche

bedden kinderen verschonen

strijken!!

slingers opruimen

kleding Ukkie uitzoeken

wvttk

Zo leuk,Oudste 2 hebben met school meegedaan met Day for Change Mikrokrediet.Iedere klas kreeg 20 euro om een bedrijf op te zetten.In 2 weken tijd moesten ze dan zoveel mogelijk geld verdienen met het bedrijf.De school had bij elkaar zon 3000 euro opgehaald.En nu staan ze in de top 3!Donderdag mogen er wat kinderen naar Utrecht,hopen natuurlijk dat ze 1e worden!
Leuk Coe!

Ik zit te ontkennen dat ik de was op moet vouwen. Heb écht geen zin...Ook niet om te werken trouwens, hoewel ik best een aardige dag voor de boeg heb.

Vanmiddag wandeling met de bewoners, en het is strálend weer natuurlijk, dus da's op zich hardstikke leuk. Vanmorgen alleen maar iemand in bad stoppen en dan vanmiddag nog wat individuele therapie. Na de wandeling moet ik dan voor het avondeten van de bewoners zorgen, maar dat vind ik ook leuk om te doen, geloof ik.
Oh Coe gaan ze dan Maxima ontmoeten? Wat goed zeg. En wat leuk.

Hé Marels, je klint weer als vanouds.

Bij jou komt de zin altijd pas als je er bent hé.
Naaa, het is meer dat ik op dinsdag laat moet beginnen. En dan hang ik op de bank met de laptop, weemoedig denkend aan de tijd dat ik dat een hele dag vol kon houden

En laat beginnen / laat klaar is gewoon niet zo mijn ding. Ik begin liever om acht uur dat ik om vier uur klaar ben.

Och, en volgens mij heeft iedereen dat he, hoe leuk je je werk ook vindt, dat je 's ochtends soms gewoon geen kut zin hebt om te gaan.
Ieuw.... Bestel nu "Toppers in concert"-kaarten voor 12,50....

Daar ga ik nog niet heen als ik geld toe krijg

Maar vooruit, ik ga maar werken. Adios!
Hallo

Ritje naar school gelopen, Tut was in de vakantie jarig en ging vandaag trakteren. Alle kliekjes moeders leven nog ( Tut gaat eigenlijk altijd alleen, dus ik ben er uit ), en ze vinden me nog steeds raar.

Na de grote vakantie mag ik er weer helemaal voor gaan, dan gaat Terror ook naar school, oh joy

Vandaag de routine's, laatste 2 wasjes ophangen ( De manden zijn Leeg ! ) Eerste deel droge was strijken en een week menu maken.

Vriend gaat van het weekend naar de veluwe met zijn ouders ( Die daar een stacaravan hebben. ) En heel stom, ondanks dat ik niet wil, vind ik het toch raar dat ik niet gevraagd ben door mijn schoonouders. Slaat nergens op, want ik zou toch niet gaan. Ik zal wel ongesteld moeten worden ofzo ( Eigenlijk vind ik het erger dat mijn zwager ook komt met zijn kinderen, en Vriend met A, end at mijn schoonmoeder dan zegt: "Alle kleinkinderen lekker bij elkaar"... Tut en Terror zijn ook niet uitgenodigd Nou is Tut technisch gezien niet hun kleinkind, maar Terror wel....

Maar goed. Er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken
Morning!

Ik geloof dat ik maar even mee doe met de korte versie:

eerst koffie, dan werken, tot later!!

Maar nee, ik kan natuurlijk toch weer niet helemaal voor de korte versie gaan..

Gisteren een beetje erg enthousiast gesport (moest wat frustraties kwijt geloof ik ) en nu flinke spierpijn. Kreeg de trappers vanmorgen haast niet rondgedraaid

Mamz, wat ontzettend balen van die hoofdpijn. Ben een ervaringsdeskundige zoals je weet en het is gewoon echt ....

Heb je enig idee waar het door kan komen of is/lijkt het volkomen willekeurig op te komen?

Coe, wat leuk van het schoolproject! Dat wordt duimen donderdag (?), zou wel heel gaaf zijn als ze zouden winnen.

Bor, vreemd he dat je je soms druk kunt maken over zoiets terwijl je weet dat je inderdaad toch niet zou zijn meegegaan. Het gaat dan gewoon meer om het idee (of hoe zeggen ze dat.. het principe haha). Raar is het natuurlijk ook gewoon..

Marels, het niet kunnen beginnen.. ik ben er beroemd om Nou ben ik ook wel heeeeel extreem. Maar inderdaad.. eigenlijk is werken best leuk!

Ik ga dus maar gewoon beginnen

Fijne dag!
Werkse Gelfling ! :-)

Het gaat idd om het principe, en ik weet gelukkig ook dat het nergens op slaat, dus ik zal ze er niet op afrekenen ( Nou ja, een beetje omdat ze terror niet eens gevraagd hebben dan )
Bor, raar wijf, is het nog steeds hetzelfde op die school met al die kwebbelmoeders. En wat een rare mensen zijn jou schoonouders zeg. Zelfs al is Tut dan niet hun kleinkind, ze hoort er toch gewoon bij. Twee broers zijn ook getrouwd met vrouwen die al een kindje hadden en die kinderen behoren gewoon tot de familie als nicht of neef of als kleinkind. Ze staan ook gewoon bij alles op de foto.

Kan me voorstellen dat je er gefrustreerd over bent. Het gaat om het principe.

Ik heb mijn uurtje werk er al weer opzitten. Ik ben tegen een mannelijke oudere collega (we noemen het al opa) uitgevallen en dat is niets voor mij. Als ik binnenkom doe ik alle lamellen dicht want ik kan niet tegen het licht. En collega-opa heeft moeite met het "donker". Nou ja, ik werk maar een uurtje en het zou erg collegiaal zijn als hij het gewoon liet zoals het was. Maar precies om 9 uur gooit hij alle lamellen weer open. Ook als ik er nog ben.

Vanmorgen vloog ik dus uit, waarom hij niet het fatsoen had te wachten tot ik weg ben. Mijn andere collega's werden er op slag stil van. Dat zijn ze niet gewend van mij. Dju wat schrok opa, die deed op slag alle lamellen weer dicht. Er zal wel over geluld worden maar 't interesseert me geen barst.Een beetje fatsoen in je lijf mag je toch wel hebben. Ik doe het ook niet voor mijn lol. en die paar minuten wachten tot ik echt weg ben doen het hem ook niet lijkt me.

Zo ik ben mijn frustraties ook weer kwijt.
Hmz, we hebben vandaag allemaal niet zo'n lekker start geloof ik.

Ik had vanmorgen bijna een aanrijding, met Mmetje achterin.

Een slaperige mevrouw had niet gezien dat ik van rechts kwam.

Gelukkig stonden we alle twee op de rem, dus uiteindelijk niets aan de hand.

Boro, ik zou hetzelfde hebben, al wil ik niet mee, ik wil wel uitgenodigd worden

En dat Tut en Terror niet uitgenodigd worden kan natuurlijk niet. Domme oma
MissM, dan zit je hart toch ergens in je keel denk ik.

Wat een schrik hé als je kleine Mmetje achterin hebt zitten.
Mogguh lieffies!

Ik ben lekker wakker geworden, heb nog geen gekke dingen gedaan

Wat een perikelen op de vroege morgen!

Bor, mijn dochter heeft zo'n schoonmoeder. Vier kleinkinderen waarvan er twee van 'haarzelf'. De andere twee, Ixsje en zijn grote broer, tellen wat haar betreft niet mee want die zijn niet van haar. Dochter haar schoonvader is voor de tweede keer getrouwd met een niet zo'n sympathieke dame.

Kan me dus jouw frustratie wel een beetje voorstellen.

Zoeb, ik kan niet uit jouw verhaal opmaken of jij het overlegd hebt met je collega's of de lamellen,op de momenten dat jij werkt, dicht gaan?

Was van jouw kant misschien ook wel collegiaal geweest dan.

MissM, jeetje! Das is schrikken! Gelukkig niets aan de hand. Ik had het er laatst met Happy nog over dat toen onze kinderen nog klein waren, ze 'gewoon' in de kinderwagenbak op de achterbank lagen. Overdwars geklemd tussen stoel en rugleuning van de bank........

Coe, wat leuk! Wat voor soort bedrijf hadden ze ontwikkeld?

Gelfje Voor mij ben je hartstikke beroemd! Lekker ding!

Mamz, hoe is het met je heufd?

Ik ga werken vandaag, heb nog een mooie wiskundige puzzel op te lossen;

- een album van 80 bladzijden waar in totaal 82 foto's in moeten

Goed, maar eerst een bakkie thee en daarna boodschappen doen!

Geniet!
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 18 mei 2010 @ 09:53:

Ik ga werken vandaag, heb nog een mooie wiskundige puzzel op te lossen;

- een album van 80 bladzijden waar in totaal 82 foto's in moeten

Ik zeg: 1 foto op de cover en 1 op de achterkant en klaar is Kees Clara

(Gaat zeker niet hè )
Buuf natuurlijk heb ik dat overlegd. En alle collega's vonden dat voor mij het beste en voor de tijd dat ik er ben helemaal niet erg. De zon staat er recht op. Die collega-opa kan niet in het donker werken zegt hij. Terwijl het nooit donker is door alle TL lampen.

Ik vind dat je wel een beetje fatsoen in je lijf kan hebben om nog een paar minuten te wachten tot ik mijn pc heb afgesloten en echt weg ben. Dat kan door een klant ook wel eens 5 tot 15 minuten later zijn. Nee meneer heeft een wekker staan en precies om negen uur worden al die dingen weer opengegooid. En als ik er dan nog zit heb ik gegarandeerd de rest van de dag koppijn. Ik heb me al die weken in zitten houden en niets gezegd. Maar vanmorgen was het genoeg en vloog het er opeens uit.
Duidelijk Zoeb! En dan is het alleen maar goed dat je het er dus uit gooit en het duidelijk is ook voor collega-opa!

MissM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven