De Action

10-05-2010 23:21 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net zoals ik lichtelijk verslaafd aan de Action?

Ik wilde er eerst niet aan, maar sinds ik er voor mijn vrijwilligerswerk wat uitdeel speelgoed moest halen ben ik zo ongeveer verslaafd.

Over het algemeen loop ik er wel eens per week binnen, kom er vaak erg leuke dingen tegen. Ergens vind ik dat best gek (heb dat namelijk niet snel met een winkel), dus daarom de vraag of anderen dit herkennen... Wat zou toch het geheim zijn?

Ik ben voornamelijk fan van de schoonmaakartikelen, ultra goedkope microvezeldoekjes, fijne stofdoekjes enz enz enz. Een tijdje terug hadden ze zelfs Quick&Brite (was ik al héél lang naar opzoek)! Maar ook het speelgoed en allerlei leuke/lekkere verzorgingsproducten.

Wie shopt er nog meer graag bij de Action? En wat vind je er zo leuk aan?
Ik vind Action ook helemaal geweldig, al kom ik er niet zo vaak. Traktaties voor de kinderen haal ik er vandaan, spulletjes om hun feestjes te vieren, kleine cadeautjes als we op vakantie gaan, kleurspullen, carnavaldingen etc. O, laatst ook boxertjes gekocht, kosten geen drol en blijven super goed in de was.

Ik denk dat ik volgende week weer eens langs ga .
quote:Bbwtje schreef op 16 mei 2010 @ 17:00:

[...]

Volgens mij heb ik die van de week nog gezien bij de Action inderdaad! Ik vind ze heel leuk, maar weet nooit zo goed waar je ze voor kunt gebruiken...Ik heb zo'n vensterbank waar je in kunt zitten lezen, maar da's zonder kussen een beetje hard aan den bips Vandaar dat ik er even een matraskussen in ga kopen.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Verkopen ze bij de Action ook buitenbanden voor de fiets?
Action is de uitvinding van de eeuw (naast schoonmaakzijn met een citroengeurtje dan..........)
Ik haal er altijd onze yahtzeeblokjes, nergens zo goedkoop als bij de Action!
Pluk de dag
quote:janna2 schreef op 16 mei 2010 @ 19:39:

Action is de uitvinding van de eeuw (naast schoonmaakzijn met een citroengeurtje dan..........)Dat zijn de tips! Waar koop je dat (bij de Action ook? ) Ik vind dat spul namelijk vreselijk stinken
ze hebben zelfs schoonmaakazijn met lavendel Doortje!

En weet je wat ook zo fijn is....hiero is de Action zelfs op maandag om 9 uur open!! Heerlijk rustig dan!
quote:xDoortjex schreef op 16 mei 2010 @ 19:30:

Verkopen ze bij de Action ook buitenbanden voor de fiets?Ja.
quote:xDoortjex schreef op 16 mei 2010 @ 19:25:

[...]

Ik heb zo'n vensterbank waar je in kunt zitten lezen, maar da's zonder kussen een beetje hard aan den bips Vandaar dat ik er even een matraskussen in ga kopen.Oooo! Dat wil ik ook! Lijkt me echt heerlijk zo'n vensterbank... Nou ik hoop dat je voor leuke matraskussens slaagt!
quote:jen74 schreef op 16 mei 2010 @ 20:44:

ze hebben zelfs schoonmaakazijn met lavendel Doortje!

En weet je wat ook zo fijn is....hiero is de Action zelfs op maandag om 9 uur open!! Heerlijk rustig dan!Ik voorspel een run op schoonmaakazijn-met-citroen-geur! Ik ga er in ieder geval even voor langs morgen
ik ben ook wel fan van de action..zit helaas niet in de buurt maar 1 keer in de zoveel tijd ga ik even kijken

kom daar voor schoonmaakspullen, douchegels en shampoos

stofzuigerzakken zijn daar echt spotgoedkoop

ook had ik een tijdje terug zwitsal zonnebrandcreme gekocht voor 5 euro (die week daarvoor had ik er 12 euro voor betaald bij de kruidvat)
quote:Winx68 schreef op 16 mei 2010 @ 21:22:

[...]

Ja.Top
Oh en ik vind lavendel zo lekker ruiken!

*maakt een lijstje*
Zaterdag naar de action gegaan

- 5 snelhechters in een foute kleur met foute bloemetjes en vlinders erop

- 2 wat grotere opbergmappen (in het roze en in het paars)

- 2 schrijfblokken

- 6 vershoudbakjes (1 grote, 3 middel, 2 klein)

- 1 fout, heeel zacht kussen voor mijn kat.

12 euro ofzo. Dat kussen was nog het duurst.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven