Vissticks gerecht
maandag 17 mei 2010 om 17:20
maandag 17 mei 2010 om 17:20
quote:Mevrouwdekees schreef op 17 mei 2010 @ 17:17:
[...]
Alaska Pollak (65%), paneermeel (17%) (tarwebloem, gist, zout, paprikapoeder, kurkuma, water), plantaardige olie, tarwebloem, aardappelzetmeel, water, zout, specerijen.
Bron: Iglo
Je kunt ook overdrijven, valt alleszins mee met de toevoegingen.Smiley gemist?
[...]
Alaska Pollak (65%), paneermeel (17%) (tarwebloem, gist, zout, paprikapoeder, kurkuma, water), plantaardige olie, tarwebloem, aardappelzetmeel, water, zout, specerijen.
Bron: Iglo
Je kunt ook overdrijven, valt alleszins mee met de toevoegingen.Smiley gemist?
...
maandag 17 mei 2010 om 17:29
quote:robo schreef op 17 mei 2010 @ 17:23:
Ik vind eigenlijk dat iémand die ovenschotel een keer moet maken.
Zal ik me opofferen? Morgen even naar de supermarkt en dan kijken wat het wordt, de visstickovenschotel Briljant idee! Ik waag me er niet aan, alleen als ik er aan denk krijg ik al spontaan buikgriep!
Ik vind eigenlijk dat iémand die ovenschotel een keer moet maken.
Zal ik me opofferen? Morgen even naar de supermarkt en dan kijken wat het wordt, de visstickovenschotel Briljant idee! Ik waag me er niet aan, alleen als ik er aan denk krijg ik al spontaan buikgriep!
...
maandag 17 mei 2010 om 17:31
Deal!
Ik ga 'm maken morgen (en kook dan wat anders voor mijn man, die ontplofte al bij het idéé alleen).
Verse aardappelpuree, dat wel, verder worteltjes uit eigen tuin en doperwtjes als groente over de puree.
Ik ben alleen nog niet uit over het kaaslaagje, maar: ik zal het recept tot op de letter volgen
Ik ga 'm maken morgen (en kook dan wat anders voor mijn man, die ontplofte al bij het idéé alleen).
Verse aardappelpuree, dat wel, verder worteltjes uit eigen tuin en doperwtjes als groente over de puree.
Ik ben alleen nog niet uit over het kaaslaagje, maar: ik zal het recept tot op de letter volgen
maandag 17 mei 2010 om 17:38
quote:robo schreef op 17 mei 2010 @ 17:31:
Deal!
Ik ben alleen nog niet uit over het kaaslaagje, maar: ik zal het recept tot op de letter volgen :-)Ik wil wel graag foto's zien van het eindresultaat
Want ik wil kan mij er niets bij voorstellen.
Deal!
Ik ben alleen nog niet uit over het kaaslaagje, maar: ik zal het recept tot op de letter volgen :-)Ik wil wel graag foto's zien van het eindresultaat
maandag 17 mei 2010 om 17:40
Hé dames, van vinden jullie vandit recept van Smulweb. Wie wil dit vrijwillig proberen?
Vissticks uit oven:
Ingrediënten
1 grote pak vissticks
geraspt Cheddar of belegen Gouds kaas
1 grote blijk champignonsoep met 100 ml water verdund
Bereidingswijze
1. Verdeel vissticks over ovenschaal.
2. Verdeel geraspt kaas erover.
3. Verdeel Champignonsoep over kaas.
4. Bak voor 30 min. bij 180*C of tot vis gaar, door en door warm en mooi van kleur is.
Serveertips
Lekker met brood erbij.
Vissticks uit oven:
Ingrediënten
1 grote pak vissticks
geraspt Cheddar of belegen Gouds kaas
1 grote blijk champignonsoep met 100 ml water verdund
Bereidingswijze
1. Verdeel vissticks over ovenschaal.
2. Verdeel geraspt kaas erover.
3. Verdeel Champignonsoep over kaas.
4. Bak voor 30 min. bij 180*C of tot vis gaar, door en door warm en mooi van kleur is.
Serveertips
Lekker met brood erbij.
maandag 17 mei 2010 om 18:05
maandag 17 mei 2010 om 18:08
quote:biobitch1984 schreef op 17 mei 2010 @ 16:15:
men neme:
- een zakje aardappelpuree (of zelf maken)
- blikje bonduelle crispy mais (groot of klein, afhangende van de honger)
- blike bonduelle fiesta (kies maar wat)
- vissticks
- geraspte kaas
aardappelpuree onderin de ovenschaal, groentes erbovenop, dan de vissticks (eerst bakken), ger.kaas erover, 10 min. oven en klaarTjee.... ehm... gatsiedarrie!!
men neme:
- een zakje aardappelpuree (of zelf maken)
- blikje bonduelle crispy mais (groot of klein, afhangende van de honger)
- blike bonduelle fiesta (kies maar wat)
- vissticks
- geraspte kaas
aardappelpuree onderin de ovenschaal, groentes erbovenop, dan de vissticks (eerst bakken), ger.kaas erover, 10 min. oven en klaarTjee.... ehm... gatsiedarrie!!