Vissticks gerecht

17-05-2010 16:07 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er een lekker (en simpel) gerecht met vissticks?

Ik zit te denken aan gebakken aardappeltjes en worteltjes. Maar dat is zo saai/kaal. Dus ik ben nog op zoek naar iets extra's en een bijpassende saus..

Iemand tips?
quote:GeorgieBrown schreef op 21 mei 2010 @ 13:10:

Te veel eer. Drie kant-en-klare ingrediënten bij elkaar meppen en het dan trots omschrijven als een gerecht, ik vind het te grappig :-)
Het ziet er in elk geval goed dood uit...
Ik begrijp die tip wel van het brood erbij. Als ik ergens ben en ik vind het eten niet lekker dan neem ik er ook brood bij. Dan is het wat eetbaarder
ps. Robo...je bent echt een heldin.
Ja, haha Nazife. Je propt jezelf vol met brood en zegt na 2 happen van het 'gerecht' dat je vol zit.

* maakt mentale notitie hierop te letten als er iemand komt eten *
Ik weet niet of het nog bestaat: maar bij deze nomineer ik Robo als Forummer van de Maand mei!

Wát een lef! Mijn maag draait om bij deze foto's. Het recept had ik meer voor de gein gepost dan dat ik dacht dat een echt mens dat ging eten. Hulde!
Oh gatver!! Wat smerig!

Maar Robo je bent inderdaad een echte held . Jakkes ik zou het niet naar binnen krijgen, zou gewoon niet durven.

Ik geloof dat iemand nog een recept voor een ander overheerlijk visstickgerecht had geplaatst, met aardappelpuree en blikgroente. Als je zin hebt...
ha gerecht, we noemen hem hier zelfs 'schotel'.

(mijn vader combineerde ook altijd hele rare dingen, zoals spaghetti met doperwten enzo... hij noemde veel van de gemaakte gerechten altijd een schotel, echt hysterisch.. daarom noemen wij van dat 'volkse voer' ook altijd schotel)
Wat een ranzigheid! Ik zat werkelijkwaar te rillen toen ik de foto's zag; vooral de 1e foto, bbbrrrrr.

Robo, heel bijzonder dat je t gedaan hebt. Laat je ooknog even weten hoe de 24 uur ná de 'schotel' zijn verlopen??
Om één of andere reden kom ik hier weer terecht en zie wéér de foto's. En hoe vaker je de foto's ziet...hoe smeriger het er uit ziet.

Ga je die andere visstickschotel ook nog maken Robo? Nee toch?!?!
Mijn vriend kwam gisteren opeens met vissticks thuis. volgens mij nog nooit gekocht en al heel lang niet gegeten. Vanavond maar eens proberen. Naturel natuurlijk, ik vind die visstickschotel net een bord braaksel.
quote:Mevrouwdekees schreef op 17 mei 2010 @ 16:30:

Me three wat betreft 'De Enge Ovenschotel', sommige mensen moeten leren, net als bij kleding, dat het feit dat het kan, nog niet maakt dat het een goed idee is. wil jij mijn styliste worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven