geen woorden voor
maandag 17 mei 2010 om 22:44
Zo, dat is er uit. Even diep ademhalen. Ik ga effe niet zeiken over taalgebruik en hoofdletters. Meis, wat dóe je nog bij die vent. Hij laat je overal voor opdraaien, kijkt niet om naar zijn kinderen, en als je er wat van vind dreigt hij bij je weg te gaan. Wat zou het verschil zijn met nu? Er zit geen echte liefde in deze relatie, voor mij voelt het enorm alsof jullie tot elkaar veroordeeld zijn door de kinderen en het geloof. Dat kan niet de bedoeling van een relatie zijn. Een relatie moet iets toevoegen aan je leven, geen bron zijn voor stress, zorgen en verdriet.
maandag 17 mei 2010 om 22:44
*doorheengebanjerd*
dat je bij die gozer was al verkeerd,e n toen kreeg je 2 kinderen en leek het beter te gaan maar nog steeds is het nu kut, dus denk dat je gewoon lekker beter gelukkig kan worden met iemand die JOU waard is, en niet iemand waar jij van denkt dat hij van je houd ( kan natuurlijk niet uit 1 berichtje uitmake dat hij niet van je houd, maar zo voelt het wel) sterkte
dat je bij die gozer was al verkeerd,e n toen kreeg je 2 kinderen en leek het beter te gaan maar nog steeds is het nu kut, dus denk dat je gewoon lekker beter gelukkig kan worden met iemand die JOU waard is, en niet iemand waar jij van denkt dat hij van je houd ( kan natuurlijk niet uit 1 berichtje uitmake dat hij niet van je houd, maar zo voelt het wel) sterkte
maandag 17 mei 2010 om 22:51
Dit is zo jammer, want wat ik eruit lees is dat je zo graag dat gezinnetje wat je hebt, wilt behouden met hem.
Maar als hij er zo slordig mee omgaat (je gevoelens etc.) en weinig energie insteekt en je bedriegt denk ik ook dat het beter is om dat idee maar een beetje te laten varen en jezelf en je kinderen op de eerste plaats te gaan zetten.
Sterkte
Maar als hij er zo slordig mee omgaat (je gevoelens etc.) en weinig energie insteekt en je bedriegt denk ik ook dat het beter is om dat idee maar een beetje te laten varen en jezelf en je kinderen op de eerste plaats te gaan zetten.
Sterkte
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 17 mei 2010 om 22:52
Sorry, maar het stuk:alles uit mijn geloof: valt erg op....
Seks voor het huwelijk? Man bedriegen? Hem aanzetten tot een tweede kind(klinkt alsof jij het wilde en hij niet!)
Je bent zelf nog een kind! Ga eerst eens op een rij zetten wat je wilt! Wil je met hem verder? Wilt hij dat ook met jou?
Het klinkt namelijk niet als een goede relatie waar toekomst inzit. Zielig voor je kids..
Seks voor het huwelijk? Man bedriegen? Hem aanzetten tot een tweede kind(klinkt alsof jij het wilde en hij niet!)
Je bent zelf nog een kind! Ga eerst eens op een rij zetten wat je wilt! Wil je met hem verder? Wilt hij dat ook met jou?
Het klinkt namelijk niet als een goede relatie waar toekomst inzit. Zielig voor je kids..