Good luck!
dinsdag 18 mei 2010 om 16:44
dinsdag 18 mei 2010 om 18:52
dinsdag 18 mei 2010 om 19:01
ik heb vandaag een BD dag.
We zijn net wezen kijken bij de opvang, tsjaaaa en ik wil er een heleboel negatiefs over zeggen....maar ik kan niks vinden
Het is voor kinderen volgens mij echt een Feestje daar. Erg groot, alles is er. Er worden leuke dingen ondernomen, leuke leidsters. Ze werken alleen met het kindcentraal? systeem ( alles mag principe) en dat vind ik voor de vakantie geen probleem, want dan mag het van mij ook wel een feestje zijn.
Maar als Juul een paar keer per week daar zou verblijven, zou ik er geloof ik niet zo blij mee zijn.
Goed, daar hoef ik me niet druk om te maken, want dat is niet aan de orde!
Juul was meteen pleitte , die had buiten gevonden, en de winkel.......
We hebben nog niets besloten dus......
We zijn net wezen kijken bij de opvang, tsjaaaa en ik wil er een heleboel negatiefs over zeggen....maar ik kan niks vinden
Het is voor kinderen volgens mij echt een Feestje daar. Erg groot, alles is er. Er worden leuke dingen ondernomen, leuke leidsters. Ze werken alleen met het kindcentraal? systeem ( alles mag principe) en dat vind ik voor de vakantie geen probleem, want dan mag het van mij ook wel een feestje zijn.
Maar als Juul een paar keer per week daar zou verblijven, zou ik er geloof ik niet zo blij mee zijn.
Goed, daar hoef ik me niet druk om te maken, want dat is niet aan de orde!
Juul was meteen pleitte , die had buiten gevonden, en de winkel.......
We hebben nog niets besloten dus......
dinsdag 18 mei 2010 om 19:39
woensdag 19 mei 2010 om 09:09