Good luck!
woensdag 19 mei 2010 om 11:34
woensdag 19 mei 2010 om 12:56
Kokos, nog gefeliciteerd!!! Zaterdag het echte feestje? Nou dat wordt een tuin feest denk ik.
Compu, dat is nog beste een snelle geslaagde poging voor een jas, klinkt leuk.
Mamax, taart was gelukt/geslaagd en lekker! Hier het pasteitje recept.
Empanadas (20stuks) <-is vaak al snel te weinig
Dit recept is wel heel erg een recept op gevoel dus alle hoeveelheden zijn een beetje gegokt
Pakje bladerdeeg
Dadels stuk of 6
250gr gehakt
half blikje (van zo'n heel klein blikje) doperwten
blikje mais (zo'n heel klein blikje)
ui
champignons (een paar)
kerriepoeder
zout/peper
ketchup
geraspte kaas (oud)
geklopt ei.
Oven voorverwarmen op 230graden
Gehakt rullen, uitje fruiten, champignons klein snijden en bakken.
Dadels in kleine stukjes snijden, doperwten en mais uit laten lekken.
Alle ingrediënten door elkaar. Moet smeuïg worden, dus ketchup op gevoel.
Bladerdeeg schuin doorsnijden, de driehoekjes al (aan de gesneden zijde) vastplakken, zakje vullen dichtdrukken, besmeren met ei en dan wat kaas erover en 15 minuten in de oven.
Hier ook een groot succes onder alle kinderen.
Ik had er gister 40 en alles is op. je kan ze vooraf maken en dan al bakken of later bakken. Na het bakken kan je ze ook makkelijk invriezen
Zo. Nu honger gekregen dus ga even lunchen
Compu, dat is nog beste een snelle geslaagde poging voor een jas, klinkt leuk.
Mamax, taart was gelukt/geslaagd en lekker! Hier het pasteitje recept.
Empanadas (20stuks) <-is vaak al snel te weinig
Dit recept is wel heel erg een recept op gevoel dus alle hoeveelheden zijn een beetje gegokt
Pakje bladerdeeg
Dadels stuk of 6
250gr gehakt
half blikje (van zo'n heel klein blikje) doperwten
blikje mais (zo'n heel klein blikje)
ui
champignons (een paar)
kerriepoeder
zout/peper
ketchup
geraspte kaas (oud)
geklopt ei.
Oven voorverwarmen op 230graden
Gehakt rullen, uitje fruiten, champignons klein snijden en bakken.
Dadels in kleine stukjes snijden, doperwten en mais uit laten lekken.
Alle ingrediënten door elkaar. Moet smeuïg worden, dus ketchup op gevoel.
Bladerdeeg schuin doorsnijden, de driehoekjes al (aan de gesneden zijde) vastplakken, zakje vullen dichtdrukken, besmeren met ei en dan wat kaas erover en 15 minuten in de oven.
Hier ook een groot succes onder alle kinderen.
Ik had er gister 40 en alles is op. je kan ze vooraf maken en dan al bakken of later bakken. Na het bakken kan je ze ook makkelijk invriezen
Zo. Nu honger gekregen dus ga even lunchen
woensdag 19 mei 2010 om 13:32
woensdag 19 mei 2010 om 14:32
Niet meer verderkijkendan Mal. Klinkt goed zo. Moet jij niet naar het zkh trouwens?
Bakfietsen, boodschappen??? Daar heb je toch auto's voor?
Ik heb het ook overwogen hoor, maar L fietst zelf, b kan achterop en baby over 9 mnd voorop. Tot die tijd wandel ik en rij ik auto . Lekker verantwoord
hippe dame en helemaal afgestyld dus Compu . Fijn dat die trui bevalt. Past het jukje ook? Kan ook na de zwangerschap maar met mijn boezem trok het in mijn nek
Bakfietsen, boodschappen??? Daar heb je toch auto's voor?
Ik heb het ook overwogen hoor, maar L fietst zelf, b kan achterop en baby over 9 mnd voorop. Tot die tijd wandel ik en rij ik auto . Lekker verantwoord
hippe dame en helemaal afgestyld dus Compu . Fijn dat die trui bevalt. Past het jukje ook? Kan ook na de zwangerschap maar met mijn boezem trok het in mijn nek
woensdag 19 mei 2010 om 14:40
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 13:32:
We zijn op de 1e school geweest en dat voelde zo goed, dat we waarschijnlijk helemaal niet meer verder kijken. Het voelde als een jas die Jonathan precies past.
Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.Hé mal, wat super dat jullie gelijk zo'n goed gevoel hadden. Was dit ook die school die bij jullie al de voorkeur had?
We zijn op de 1e school geweest en dat voelde zo goed, dat we waarschijnlijk helemaal niet meer verder kijken. Het voelde als een jas die Jonathan precies past.
Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.Hé mal, wat super dat jullie gelijk zo'n goed gevoel hadden. Was dit ook die school die bij jullie al de voorkeur had?
woensdag 19 mei 2010 om 17:09
Zwaai
wat een gave jurk Star, die zal jou vast erg goed staan!
Amalia, het pakje is op de bus, dus die zou er morgen moeten zijn. Was nog even haasten, want ik had er niet op gerekend dat ik de hele morgen weg zou zijn.
Enka, dat vind ik altijd een leuk gezicht, zo'n achterhangfiets.
O, en morgen weer naar de kliniek, want dan springt me ei.
wat een gave jurk Star, die zal jou vast erg goed staan!
Amalia, het pakje is op de bus, dus die zou er morgen moeten zijn. Was nog even haasten, want ik had er niet op gerekend dat ik de hele morgen weg zou zijn.
Enka, dat vind ik altijd een leuk gezicht, zo'n achterhangfiets.
O, en morgen weer naar de kliniek, want dan springt me ei.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 19 mei 2010 om 18:53
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 17:55:
www.topvintage.nl
Mal, was dat die school met groen en beesten enzo?Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .
www.topvintage.nl
Mal, was dat die school met groen en beesten enzo?Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 19 mei 2010 om 19:08
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 13:32:
Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.
Wat klinkt dat mooi Mal!
Fijn, ik zou ook niet verder kijken.
Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.
Wat klinkt dat mooi Mal!
Fijn, ik zou ook niet verder kijken.
woensdag 19 mei 2010 om 19:15
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 18:53:
[...]
Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .
Zo klinkt echt gaaf zeg! Je zou toch willen dat alle scholen dat hadden, klinkt echt geweldig.
Ha ha ja J met een baan. En dan zo;n vlassig snorretje erbij, want dat krijg je tegen die leeftijd . Zie het helemaal voor me
Oh spannend morgen!
[...]
Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .
Zo klinkt echt gaaf zeg! Je zou toch willen dat alle scholen dat hadden, klinkt echt geweldig.
Ha ha ja J met een baan. En dan zo;n vlassig snorretje erbij, want dat krijg je tegen die leeftijd . Zie het helemaal voor me
Oh spannend morgen!