Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zaterdag 15 mei 2010 om 12:49
Meld!
Hier staat het al tijden op de kalender. Ik heb sinds 2 weken een andere auto met een te grote maat banden eronder. Staat super stoer maar rijdt voor geen meter . Waardoor de auto minder grip heeft/stuitert meer (voor een groot deel gevoelsmatig), helemaal met regen of hogere snelheid is dat geen prettig gevoel.
We zijn al druk op zoek naar andere banden/velgen voor een leuke prijs. Maar nog niet gevonden.
We hebben 2 auto's dus op zich geen probleem. Maar nu moet mijn man morgen weg voor de handel en moet dus ook snelweg rijden. Ik durf het niet aan om met de kids in mijn auto de snelweg op te gaan. En wil liever ook niet dat mijn man dat doet.
Dus helaas moet ik me afmelden voor morgen.
Baal er goed van had er zo'n zin in om jullie allemaal te ontmoeten.
Maar heb ook niet zo'n zin om te stressen. Terwijl ik volgens mij één van de weinige mensen hier ben die het rijden op de snelweg geweldig vindt.
En als Luke morgen in net zo'n bui is als vandaag zijn jullie me erg dankbaar
Pffff hij is de hele ochtend al aan het jengelen,huilen,gillen.
Hij is nu even buiten aan het spelen met Nick en dat gaat nu al 2 minuten goed
Gooi hem vanmiddag op tijd zijn bed in.
En ja hoor.....het is weer huilen geblazen.
DOEI!!!!!!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag morgen. Maak wat foto's en zet die op hyves, dan ben ik weer op de hoogte van alle kids en mama's
Hier staat het al tijden op de kalender. Ik heb sinds 2 weken een andere auto met een te grote maat banden eronder. Staat super stoer maar rijdt voor geen meter . Waardoor de auto minder grip heeft/stuitert meer (voor een groot deel gevoelsmatig), helemaal met regen of hogere snelheid is dat geen prettig gevoel.
We zijn al druk op zoek naar andere banden/velgen voor een leuke prijs. Maar nog niet gevonden.
We hebben 2 auto's dus op zich geen probleem. Maar nu moet mijn man morgen weg voor de handel en moet dus ook snelweg rijden. Ik durf het niet aan om met de kids in mijn auto de snelweg op te gaan. En wil liever ook niet dat mijn man dat doet.
Dus helaas moet ik me afmelden voor morgen.
Baal er goed van had er zo'n zin in om jullie allemaal te ontmoeten.
Maar heb ook niet zo'n zin om te stressen. Terwijl ik volgens mij één van de weinige mensen hier ben die het rijden op de snelweg geweldig vindt.
En als Luke morgen in net zo'n bui is als vandaag zijn jullie me erg dankbaar
Pffff hij is de hele ochtend al aan het jengelen,huilen,gillen.
Hij is nu even buiten aan het spelen met Nick en dat gaat nu al 2 minuten goed
Gooi hem vanmiddag op tijd zijn bed in.
En ja hoor.....het is weer huilen geblazen.
DOEI!!!!!!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag morgen. Maak wat foto's en zet die op hyves, dan ben ik weer op de hoogte van alle kids en mama's
zaterdag 15 mei 2010 om 17:19
Hoi meiden!
Oef.... zal ik me even voorstellen? *schaam*
Ik ben hier zo lang niet geweest! Sinds ik een nieuwe telefoon heb waarmee ik op internet kan, gaat de pc echt zelden aan. Toevallig vandaag wel en zag ik Kay's berichtje over de meeting. Ik pas, sorry! Het zou ook een beetje raar zijn om nu vrolijk erbij te komen zitten terwijl ik maandenlang niets van me heb laten horen. Geen kwade bedoelingen hoor... dat begrijpen jullie hopelijk wel.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Van wat ik zo snel teruglees gaat het goed! Ik schrok even van de 'meld' van Hera, ik dacht heb ik nou een zwangerschap gemist???? Hihi...
Met ons gaat het allemaal goed, Jani is 9,5 maand en het gaat echt heel goed met haar. Ze groeit enorm! Met Jano gaat het ook goed, volgende maand mag hij alweer 4 kaarsjes uitblazen, time flies. Op het werk gaat het ook goed, vanaf deze maand werk ik 3 dagen op kantoor en 1 thuis, eens kijken of me dat iets meer rust gaat geven.
Veel liefs voor allemaal!
Oef.... zal ik me even voorstellen? *schaam*
Ik ben hier zo lang niet geweest! Sinds ik een nieuwe telefoon heb waarmee ik op internet kan, gaat de pc echt zelden aan. Toevallig vandaag wel en zag ik Kay's berichtje over de meeting. Ik pas, sorry! Het zou ook een beetje raar zijn om nu vrolijk erbij te komen zitten terwijl ik maandenlang niets van me heb laten horen. Geen kwade bedoelingen hoor... dat begrijpen jullie hopelijk wel.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Van wat ik zo snel teruglees gaat het goed! Ik schrok even van de 'meld' van Hera, ik dacht heb ik nou een zwangerschap gemist???? Hihi...
Met ons gaat het allemaal goed, Jani is 9,5 maand en het gaat echt heel goed met haar. Ze groeit enorm! Met Jano gaat het ook goed, volgende maand mag hij alweer 4 kaarsjes uitblazen, time flies. Op het werk gaat het ook goed, vanaf deze maand werk ik 3 dagen op kantoor en 1 thuis, eens kijken of me dat iets meer rust gaat geven.
Veel liefs voor allemaal!
zaterdag 15 mei 2010 om 23:58
Nou jammer hoor Hera en Quinty (en zolang is het toch niet geleden dat je bent geweest...), maar goed niets aan te doen!
Volgende keer beter. Dan hebben we een klein clubje morgen om ons 5-jarig bestaan te vieren. Kayleigh en ik hebben vanmorgen inkopen gedaan voor wat lekkers enzo, onder leiding van kayleigh, haha! We moesten broodjes meenemen, chips, drinken, snoepjes en een kleed! Dus we zijn voorbereid. Ze had er veel zin in in ieder geval, vond het maar wat spannend om met mama en detlev op stap te gaan de hele dag en dat papa dan helemaal alleen thuis zou blijven!
Tot morgen, ga nu maar zo op bed, nog even wat drinken, ben net thuis van mijn werk!
12-sept, alles nog goed met de waterpokken?
Volgende keer beter. Dan hebben we een klein clubje morgen om ons 5-jarig bestaan te vieren. Kayleigh en ik hebben vanmorgen inkopen gedaan voor wat lekkers enzo, onder leiding van kayleigh, haha! We moesten broodjes meenemen, chips, drinken, snoepjes en een kleed! Dus we zijn voorbereid. Ze had er veel zin in in ieder geval, vond het maar wat spannend om met mama en detlev op stap te gaan de hele dag en dat papa dan helemaal alleen thuis zou blijven!
Tot morgen, ga nu maar zo op bed, nog even wat drinken, ben net thuis van mijn werk!
12-sept, alles nog goed met de waterpokken?
zondag 16 mei 2010 om 16:57
zondag 16 mei 2010 om 17:07
Hoi allemaal!
Hier een druk weekend achter de rug.
Helaas werd ik vrijdagavond door een collega gebeld dat er een jongen van mijn werk was overleden.
Volledig onverwacht, wist nog geen eens dat 'ie ziek thuis was...
Esmée zit ook niet lekker in d'r vel.
Ze is al 2 nachten aan het hoesten. De eerste nacht stikte ze er bijna in, daar ben ik wel ff van geschrokken.
Sinds gistermiddag is ze ook erg huilerig en niet zichzelf. En ook iedere keer beetje verhoging.
Dus lopen lekker te tobben.
Gister nog een receptie gehad, Vent zijn nichtje ging trouwen.
's Avonds zijn er vrienden komen pokeren.
Morgen dagje werken. Zal wel heftig zijn, na het overlijden van die jongen...
Kay, wat goed, ws een andere baan! Eindelijk!
Fijn dat de mini meeting geslaagd was.
Ben blij dat ik niet gegaan ben. Wil Esmée nu ff niet naar buiten doen met die verhoging/koorts.
Hier een druk weekend achter de rug.
Helaas werd ik vrijdagavond door een collega gebeld dat er een jongen van mijn werk was overleden.
Volledig onverwacht, wist nog geen eens dat 'ie ziek thuis was...
Esmée zit ook niet lekker in d'r vel.
Ze is al 2 nachten aan het hoesten. De eerste nacht stikte ze er bijna in, daar ben ik wel ff van geschrokken.
Sinds gistermiddag is ze ook erg huilerig en niet zichzelf. En ook iedere keer beetje verhoging.
Dus lopen lekker te tobben.
Gister nog een receptie gehad, Vent zijn nichtje ging trouwen.
's Avonds zijn er vrienden komen pokeren.
Morgen dagje werken. Zal wel heftig zijn, na het overlijden van die jongen...
Kay, wat goed, ws een andere baan! Eindelijk!
Fijn dat de mini meeting geslaagd was.
Ben blij dat ik niet gegaan ben. Wil Esmée nu ff niet naar buiten doen met die verhoging/koorts.
zondag 16 mei 2010 om 17:48
Ben d'r ook weer hoor. Zelfs de kids al gebadderd, zand al over the place (en vent had net gestofzuigd en gedweild...). Ook hier sliepen ze beide bijna de hele rit, dus saai voor mij!
Lekker dagje, perfect weer, leuk plekje. Kayleigh kon niet kiezen wat ze nou het leukst vond, maar verstoppertje was wel het geweldigst (wie heeft er een speeltuin nodig...).
Vooral leuk om eindelijk weer eens de kinders en moeders te zien met wie we nu al weer zo lang kletsen. Het blijft toch wat vreemd, je weet zoveel van elkaar en toch ken je elkaar niet.
Lekker dagje, perfect weer, leuk plekje. Kayleigh kon niet kiezen wat ze nou het leukst vond, maar verstoppertje was wel het geweldigst (wie heeft er een speeltuin nodig...).
Vooral leuk om eindelijk weer eens de kinders en moeders te zien met wie we nu al weer zo lang kletsen. Het blijft toch wat vreemd, je weet zoveel van elkaar en toch ken je elkaar niet.
zondag 16 mei 2010 om 20:23
Leuk, zal zo eens kijken!
Wij zijn ook weer thuis. Tis idd maar 40 minuten rijden als je geen omweg neemt . Milena en Bojan vielen pas in slaap toen ik de snelweg afreed en dus bijna thuis was. Gelukkig werden ze weer vrolijk wakker . Thuis nog geschommeld en in de tuin gespeeld. milena was erg trots op haar stenen en heeft ze in een emmer gestopt en er daarna mee rondgesjouwd. Het verstoppertje spelen vond ze het leukst en dat ze een snoepje kreeg van dat meisje die een broertje had die ook nog een baby was
Ik vond het gezellig!
Wij zijn ook weer thuis. Tis idd maar 40 minuten rijden als je geen omweg neemt . Milena en Bojan vielen pas in slaap toen ik de snelweg afreed en dus bijna thuis was. Gelukkig werden ze weer vrolijk wakker . Thuis nog geschommeld en in de tuin gespeeld. milena was erg trots op haar stenen en heeft ze in een emmer gestopt en er daarna mee rondgesjouwd. Het verstoppertje spelen vond ze het leukst en dat ze een snoepje kreeg van dat meisje die een broertje had die ook nog een baby was
Ik vond het gezellig!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 16 mei 2010 om 20:54
maandag 17 mei 2010 om 20:06
dinsdag 18 mei 2010 om 08:21
Esmée had gister gelukkig geen koorts meer. Dus naar schoonmams. Daar ging het prima. Geen huiltje gehoord.
We zijn nog geen 5 min thuis, of het is alweer bleren.
Denk dus echt dat ze last heeft van een sprongetje. Merk ook dat ze opeens weer nieuwe dingen kan. (das dan wel weer leuk )
Ze gaat bijna zitten uit zichzelf. Het echte kruipen kan ook niet lang meer duren. En ze zegt iedere keer: MAMA!
We zijn nog geen 5 min thuis, of het is alweer bleren.
Denk dus echt dat ze last heeft van een sprongetje. Merk ook dat ze opeens weer nieuwe dingen kan. (das dan wel weer leuk )
Ze gaat bijna zitten uit zichzelf. Het echte kruipen kan ook niet lang meer duren. En ze zegt iedere keer: MAMA!
anoniem_14950 wijzigde dit bericht op 18-05-2010 08:21
Reden: Stomme smileys...
Reden: Stomme smileys...
% gewijzigd
dinsdag 18 mei 2010 om 10:11
dinsdag 18 mei 2010 om 17:51
Fijn dat het weer wat beter gaat met Esmee in elk geval koorts vrij. Kan best een sprongetje zijn. Leuk he al die nieuwe dingen.
Kayleigh, weet je al wat meer over je nieuwe baan?
12-9 hoe gaat het met de waterpokken doorgezet of valt het gelukkig nog mee?
Q, zo lang ben je toch niet afwezig geweest? Hoe is het met je boek ?
Wat een mooie foto's op hyves en leuk dat ik zo ook nog een beetje mee kan genieten. Wat zijn ze allemaal al groot.
Hier zit Luke volgens mij ook in een sprong. Luke praat nog niet zo veel, maar wil wel heel veel en dat botst een beetje (zacht uitgedrukt hahaha).
Nick is vandaag voor het eerst de hele dag naar school geweest. En gisteren heeft hij bij een vriendje thuis gespeeld.
Wat gaat dat ineens hard.
Verder geen nieuws. Doe de kids even in bad en daarna lekker naar bed. Duimen dat Luke vanavond wel in 1x gaat slapen.
Kayleigh, weet je al wat meer over je nieuwe baan?
12-9 hoe gaat het met de waterpokken doorgezet of valt het gelukkig nog mee?
Q, zo lang ben je toch niet afwezig geweest? Hoe is het met je boek ?
Wat een mooie foto's op hyves en leuk dat ik zo ook nog een beetje mee kan genieten. Wat zijn ze allemaal al groot.
Hier zit Luke volgens mij ook in een sprong. Luke praat nog niet zo veel, maar wil wel heel veel en dat botst een beetje (zacht uitgedrukt hahaha).
Nick is vandaag voor het eerst de hele dag naar school geweest. En gisteren heeft hij bij een vriendje thuis gespeeld.
Wat gaat dat ineens hard.
Verder geen nieuws. Doe de kids even in bad en daarna lekker naar bed. Duimen dat Luke vanavond wel in 1x gaat slapen.
dinsdag 18 mei 2010 om 22:01
Vanavond afscheid genomen van die jongen van mijn werk die is overleden.
Hij lag heel mooi in zijn eigen bedje.
Was behoorlijk druk, iedereen van mijn werk was er.
Vandaag lekker bezig geweest.
Vanmorgen gezwommen met mijn vriendin en de kids.
Was erg leuk, die 2 zo samen te zien. Ze reageren nu echt op elkaar.
Vanmiddag druk aan de sop gegaan.
Morgen gaat Esmée naar kdv. Ik hoef niet te werken, dus kan lekker wat doen.
Hij lag heel mooi in zijn eigen bedje.
Was behoorlijk druk, iedereen van mijn werk was er.
Vandaag lekker bezig geweest.
Vanmorgen gezwommen met mijn vriendin en de kids.
Was erg leuk, die 2 zo samen te zien. Ze reageren nu echt op elkaar.
Vanmiddag druk aan de sop gegaan.
Morgen gaat Esmée naar kdv. Ik hoef niet te werken, dus kan lekker wat doen.
woensdag 19 mei 2010 om 10:33
Nala, wat erg van die jongen! Lekker dat je vandaag een vrije dag hebt.
Ik vind ook die foto's van die 3 kleintjes in die auto zo leuk
Hoe is het met de puppy's Hera? Luke al weer uit zijn sprong?
Hoe vindt Nick het op school? Milena heeft het moeilijk. Maandag was ze heel dwars en huilde ze overal om. Ook op school. Ze heeft 20 minuten bij het buiten spelen sgtaan brullen vanwege een fiegtssleutel. Gisteren tijdens het overblijven was het ook niet leuk. Overblijfmoeders waren met iets anders bezig en zij stond alleen heel klein op he tplein tussen allemaal grotere kinderen die wild deden. En na het eten werd ze ook nog gestompt door een kind . Armerd. Hopenlijk heeft ze vandaag wel een goede dag.
Ikplan nu een reis in augustus. Ik ga dan mijn man opzoeken in KL, paar dagen daar en dan een paar dagen op Lankawi. Dit alles zonder kinderen. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk, maar aan de andere kant moet ik mijn kinderen dus 8 dagen achterlaten, slik . Mijn vertrek is ook gepland op de dag dat mijn zusje 42 weken zwanger zou zijn. Ik hoop zo dat de baby dan al geboren is. Zou het helemaal nie tleuk vinden om de eerste week van mijn neefje te missen. Ik ga de baby er dus uittrekkenstaren voor ik vertrek.
Ik vind ook die foto's van die 3 kleintjes in die auto zo leuk
Hoe is het met de puppy's Hera? Luke al weer uit zijn sprong?
Hoe vindt Nick het op school? Milena heeft het moeilijk. Maandag was ze heel dwars en huilde ze overal om. Ook op school. Ze heeft 20 minuten bij het buiten spelen sgtaan brullen vanwege een fiegtssleutel. Gisteren tijdens het overblijven was het ook niet leuk. Overblijfmoeders waren met iets anders bezig en zij stond alleen heel klein op he tplein tussen allemaal grotere kinderen die wild deden. En na het eten werd ze ook nog gestompt door een kind . Armerd. Hopenlijk heeft ze vandaag wel een goede dag.
Ikplan nu een reis in augustus. Ik ga dan mijn man opzoeken in KL, paar dagen daar en dan een paar dagen op Lankawi. Dit alles zonder kinderen. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk, maar aan de andere kant moet ik mijn kinderen dus 8 dagen achterlaten, slik . Mijn vertrek is ook gepland op de dag dat mijn zusje 42 weken zwanger zou zijn. Ik hoop zo dat de baby dan al geboren is. Zou het helemaal nie tleuk vinden om de eerste week van mijn neefje te missen. Ik ga de baby er dus uittrekkenstaren voor ik vertrek.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
woensdag 19 mei 2010 om 21:36
Frans, wel zielig hoor, als ze dan zo alleen op het plein staat.
Spannend, alleen naar KL. En dan ook nog eens 8 dagen zonder kids.
Idd te hopen dat je zusje dan al bevallen is.
Wij gaan op vakantie op de dag dat mijn schoonzus is uitgerekend. Maar zij krijgt ws een keizersnee en dat is natuurlijk eerder.
Vandaag veel kunnen doen. Esmée was naar het kdv en ik hoefde niet te werken.
Het ging weer goed op het kdv, dus dat wel fijn om te horen.
Spannend, alleen naar KL. En dan ook nog eens 8 dagen zonder kids.
Idd te hopen dat je zusje dan al bevallen is.
Wij gaan op vakantie op de dag dat mijn schoonzus is uitgerekend. Maar zij krijgt ws een keizersnee en dat is natuurlijk eerder.
Vandaag veel kunnen doen. Esmée was naar het kdv en ik hoefde niet te werken.
Het ging weer goed op het kdv, dus dat wel fijn om te horen.