Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 3 mei 2010 om 18:58
Kay, lekker naar festival. Is er voor de kids ook wat te doen?
Ik heb de 16e vrij staan.
Brabbel, krijg iedere keer weer kippenvel als ik stukje van je lees. Wel goed dat ze er zo goed over kunnen praten. En het is voor je neefje ook niet niks zo die hele situatie. Hij is nog wel klein maar voelt al die spanningen natuurlijk ook.
Wij zijn naar belgie geweest. Die nieuwe is inderdaad lekker in de buurt voor jullie. Maar dat is binnen en ik ben niet zo'n fan van binnenpretparken. Laatst naar Toverland geweest, heel leuk maar zo'n lawaai binnen met al die attracties.
Ik heb de 16e vrij staan.
Brabbel, krijg iedere keer weer kippenvel als ik stukje van je lees. Wel goed dat ze er zo goed over kunnen praten. En het is voor je neefje ook niet niks zo die hele situatie. Hij is nog wel klein maar voelt al die spanningen natuurlijk ook.
Wij zijn naar belgie geweest. Die nieuwe is inderdaad lekker in de buurt voor jullie. Maar dat is binnen en ik ben niet zo'n fan van binnenpretparken. Laatst naar Toverland geweest, heel leuk maar zo'n lawaai binnen met al die attracties.
maandag 3 mei 2010 om 21:48
Brabbel, je klinkt best wel rustig onder het hele gebeuren met je schoonzus.
Gelukkig kan je schoonzus er ook een beetje mee om gaan.
Toch sterkte ermee, het is niet niks.
Kayleigh, ze voorspellen voor woensdag nog het beste weer van deze week.
Dus het ziet er goed uit voor jullie!
Thx voor de complimenten over Esmée. Ik had ook al het idee dat het snel was.
Maar als mama zijnde ben je toch niet zo objectief.
Leuk om dit van jullie te horen.
Ik heb de 16e nog steeds niets op de kalender staan.
Wat stond er ook alweer op de planning? Ligt er een beetje aan waar we afspreken, ben niet zo'n held alleen op de snelweg.
Morgen weer eens 2 nagelklantjes.
Doe alleen maar nailart en manicure. Maar vind dat wel erg leuk, gewoon lekker creatief bezig.
Nou, nu naar bed. Beetje koppijn...
Slaap lekker!
Gelukkig kan je schoonzus er ook een beetje mee om gaan.
Toch sterkte ermee, het is niet niks.
Kayleigh, ze voorspellen voor woensdag nog het beste weer van deze week.
Dus het ziet er goed uit voor jullie!
Thx voor de complimenten over Esmée. Ik had ook al het idee dat het snel was.
Maar als mama zijnde ben je toch niet zo objectief.
Leuk om dit van jullie te horen.
Ik heb de 16e nog steeds niets op de kalender staan.
Wat stond er ook alweer op de planning? Ligt er een beetje aan waar we afspreken, ben niet zo'n held alleen op de snelweg.
Morgen weer eens 2 nagelklantjes.
Doe alleen maar nailart en manicure. Maar vind dat wel erg leuk, gewoon lekker creatief bezig.
Nou, nu naar bed. Beetje koppijn...
Slaap lekker!
dinsdag 4 mei 2010 om 19:53
Ik ben met Bojan naar Slovenie geweest toen hij 3 maanden was (en met 5 maanden weer ).
Euh wat namen we mee:
kleertjes
hydrofielluiers
slabjes
luiers (voor onderweg en de eerste dagen daar)
kinderwagen (kan die eigenlijk mee in het vliegtuig? denk het wel. Anders kan Esmee misschien die 2 weken in een buggy of in een draagzak?) .
paar speelgoedjes
slaapzakje
paraceatmol
neusspray
zonnenbrandcreme
Ik gaf toen bv, dus als ik jou was zou ik wel voeding meenemen voor Esmee, ik weet niet of ze overal dezelfde verkopen en soms kunnen kinderen slecht tegen andere voeding.
en je gaat denk ik naar een appartement? Beddengoed voor haar, of zit dat erbij?
Hmm een kort en daardoor vast incompleet lijstje . heb je misschien niks aan. Wij gingen tuuk ook naar Slovenie waar we een huis hebben waar heel veel gewoon klaar staat.
Wel leuk trouwens, op vakantie. Heb ik ook zoooooooo'n zin in!
Ik ben de 16e nog vrijhoor . Wat gaan we doen?
Euh wat namen we mee:
kleertjes
hydrofielluiers
slabjes
luiers (voor onderweg en de eerste dagen daar)
kinderwagen (kan die eigenlijk mee in het vliegtuig? denk het wel. Anders kan Esmee misschien die 2 weken in een buggy of in een draagzak?) .
paar speelgoedjes
slaapzakje
paraceatmol
neusspray
zonnenbrandcreme
Ik gaf toen bv, dus als ik jou was zou ik wel voeding meenemen voor Esmee, ik weet niet of ze overal dezelfde verkopen en soms kunnen kinderen slecht tegen andere voeding.
en je gaat denk ik naar een appartement? Beddengoed voor haar, of zit dat erbij?
Hmm een kort en daardoor vast incompleet lijstje . heb je misschien niks aan. Wij gingen tuuk ook naar Slovenie waar we een huis hebben waar heel veel gewoon klaar staat.
Wel leuk trouwens, op vakantie. Heb ik ook zoooooooo'n zin in!
Ik ben de 16e nog vrijhoor . Wat gaan we doen?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 4 mei 2010 om 20:58
Wij zijn met Ties naar kos geweest toen hij 10 maanden was. Wij hadden een goedkope buggy gekocht omdat ze in het vliegtuig niet echt voorzichtig zijn met kinderwagens.
Wat ik ook ideaal vond was zo'n babybadje met zonneschermpje erop (van nijntje). Daar lieten we Ties in spelen en in slapen op het strand of bij het zwembad.
Wat ik ook ideaal vond was zo'n babybadje met zonneschermpje erop (van nijntje). Daar lieten we Ties in spelen en in slapen op het strand of bij het zwembad.
dinsdag 4 mei 2010 om 21:43
dinsdag 4 mei 2010 om 21:55
Frans, ik neem idd zelf fv mee. Ik koop daar iig luiers, billendoekjes en groente en fruitpotjes.
Dat staat overal op internet dat dat daar te koop is.
De rest neem ik zelf mee.
We zitten in een appartement ja. Hebben gelukkig wel een waterkoker, is wel zo handig voor de fv.
Beddengoed had ik al op mijn lijstje staan met vragen voor reisburo.
We zitten er toch aan te denken de kinderwagen mee te nemen. Zit lekkerder als een buggy.
Neem de gok met misschien kapot gaan in vliegtuig. Of zouden jullie dit echt niet doen?
12-9, ik heb gister bij het Kruidvat een klein badje gekocht met ook hetzelfde idee.
Kan ze in spelen en slapen. (want op Corfu hebben we kiezelstrand)
Thx voor jullie tips. Iemand nog andere ideeen?
Dat staat overal op internet dat dat daar te koop is.
De rest neem ik zelf mee.
We zitten in een appartement ja. Hebben gelukkig wel een waterkoker, is wel zo handig voor de fv.
Beddengoed had ik al op mijn lijstje staan met vragen voor reisburo.
We zitten er toch aan te denken de kinderwagen mee te nemen. Zit lekkerder als een buggy.
Neem de gok met misschien kapot gaan in vliegtuig. Of zouden jullie dit echt niet doen?
12-9, ik heb gister bij het Kruidvat een klein badje gekocht met ook hetzelfde idee.
Kan ze in spelen en slapen. (want op Corfu hebben we kiezelstrand)
Thx voor jullie tips. Iemand nog andere ideeen?
dinsdag 4 mei 2010 om 22:12
Ik had ook een plaid meegenomen. Dan kon Bojan overal op de grond liggen. Maar die was wel wat kleiner en als ik nu op hyves zag hoe esmee al kan bewegen . Die blijft vast niet meer liggen.
Oh een zonnepetje is ook handig. Heb je niet een buggy die ook in de ligstand kan?
Oh een zonnepetje is ook handig. Heb je niet een buggy die ook in de ligstand kan?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 4 mei 2010 om 23:37
Nou ik heb het ook geregeld hoor, ben de 16e vrij! Tja en dan nog wat gaan we doen, haha! Moeten maar even kijken wie er allemaal mee gaan om een beetje een centraal punt te vinden en wat leuks in de omgeving! Ben wel een held op de weg , maar wil liefst niet veel langer dan 1,5 tot 2 uur in de auto zitten met 2 kids, haha!
Enne Nala, wij namen de buggy gewoon mee in het vliegtuig en deze kwam er toen weer prima uit, maar feit is dat ze er niet echt top mee omgaan...! Enne ik neem altijd wel eigen beddegoed mee, heb het idee dat het dan wat naar huis ruikt (pluk het ook mee vanaf het bed, zodat hun slaapgeurtje erin zit, haha) en dat ze dan lekkerder kunnen slapen (zal wel in mijn hoofd zitten hoor)! En een lakentje en dekentje neemt amper ruimte in. Verder luiers voor in ieder geval 2 dagen en inderdaad een plaid, zwembadje is idd handig! Zou niet echt speelgoed ofzo meenemen, neemt alleen maar nutteloze ruimte in en die kun je vast beter gebruiken. Daar is een schepje ofzo ook wel te koop, zodat ze wat kan prutsen met de kiezels. Hydrofielen is altijd handig voor alles!
Enne Nala, wij namen de buggy gewoon mee in het vliegtuig en deze kwam er toen weer prima uit, maar feit is dat ze er niet echt top mee omgaan...! Enne ik neem altijd wel eigen beddegoed mee, heb het idee dat het dan wat naar huis ruikt (pluk het ook mee vanaf het bed, zodat hun slaapgeurtje erin zit, haha) en dat ze dan lekkerder kunnen slapen (zal wel in mijn hoofd zitten hoor)! En een lakentje en dekentje neemt amper ruimte in. Verder luiers voor in ieder geval 2 dagen en inderdaad een plaid, zwembadje is idd handig! Zou niet echt speelgoed ofzo meenemen, neemt alleen maar nutteloze ruimte in en die kun je vast beter gebruiken. Daar is een schepje ofzo ook wel te koop, zodat ze wat kan prutsen met de kiezels. Hydrofielen is altijd handig voor alles!
woensdag 5 mei 2010 om 08:21
Brabbel, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Klopt Frans, Esmée blijft niet meer zo netjes op een plaid liggen.
Ga toch nog eens kijken voor kinderwagen of buggy meenemen. We hebben nog geen buggy, dus das sowieso lastig.
Amersfoort is idd wel centraal, maar daar kom ik weer als held op sokken, ik blijf met het snelweg dilemma.
Durf wel het bekende hoor, maar zo ver weg en onbekend en ook nog eens Esmée achterin, dat doet me twijfelen hoor.
Ik denk er dus nog ff over na. Maar vind het wel heel erg leuk.
Ga vandaag maar eens wat in huis doen.
Vanmiddag ff bakkie doen bij mijn ouders. Gaat gelukkig wel iets beter met mijn moeder d'r rug, maar ze zit nog steeds thuis.
Klopt Frans, Esmée blijft niet meer zo netjes op een plaid liggen.
Ga toch nog eens kijken voor kinderwagen of buggy meenemen. We hebben nog geen buggy, dus das sowieso lastig.
Amersfoort is idd wel centraal, maar daar kom ik weer als held op sokken, ik blijf met het snelweg dilemma.
Durf wel het bekende hoor, maar zo ver weg en onbekend en ook nog eens Esmée achterin, dat doet me twijfelen hoor.
Ik denk er dus nog ff over na. Maar vind het wel heel erg leuk.
Ga vandaag maar eens wat in huis doen.
Vanmiddag ff bakkie doen bij mijn ouders. Gaat gelukkig wel iets beter met mijn moeder d'r rug, maar ze zit nog steeds thuis.
woensdag 5 mei 2010 om 09:01
Wij kunnen ook de 16e!
Amersfoort lijkt mij centraal? Voor mij 1 uur om en nabij rijden.
Nala, ik heb ook een snelwegdilemma. Maar de enige remedie is; DOEN. Nu m'n ouders in Drenthe wonen en ik vaker naar hen op en neer kar, durf ik veel meer en draai ik m'n hand (bijna) niet meer om voor een ritje snelweg. Dus, echt die auto instappen en gaan!
Brabbel, gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een toestand he gisteren met de dodenherdenking? Zou daar niet graag tussen hebben willen staan, want als je de beelden zag werden er een boel mensen ondergelopen, ook kinderen. Wat paniek toch met een mens doet he.
Vandaag gewoon mijn vrije woensdag. Gek, ik heb dus helemaal niet in de gaten dat het Bevrijdingsdag is. Misschien nog een rommelmarktje langs ofzo.
Oh, voor de vakantie van Nala: Ik zou ook Otalgen mee nemen. Weet niet of Esmee een orenkindje is, maar met zwembadwater kunnen kindjes daar wel last mee krijgen.
Neusspray voor in het vliegtuig (dan blijven de oren beter open) en watjes in de oren. Verder je hele verbandtrommel, beter bij de hand, dan niet.Eigen fv, flesjes, speen? (reservespeen), knuffel voor in bed, hydrofielen (altijd handig), luiers voor de heenreis, billendoekjes, verschoningssetje in het vliegtuig (2x), speeltjes en zonnepetje. Muggenstekker voor op de kamer? Een 'prrrrrrikweg' van vsm. En dan de rest nog. Hahaha
Fijne dag allemaal!
Amersfoort lijkt mij centraal? Voor mij 1 uur om en nabij rijden.
Nala, ik heb ook een snelwegdilemma. Maar de enige remedie is; DOEN. Nu m'n ouders in Drenthe wonen en ik vaker naar hen op en neer kar, durf ik veel meer en draai ik m'n hand (bijna) niet meer om voor een ritje snelweg. Dus, echt die auto instappen en gaan!
Brabbel, gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een toestand he gisteren met de dodenherdenking? Zou daar niet graag tussen hebben willen staan, want als je de beelden zag werden er een boel mensen ondergelopen, ook kinderen. Wat paniek toch met een mens doet he.
Vandaag gewoon mijn vrije woensdag. Gek, ik heb dus helemaal niet in de gaten dat het Bevrijdingsdag is. Misschien nog een rommelmarktje langs ofzo.
Oh, voor de vakantie van Nala: Ik zou ook Otalgen mee nemen. Weet niet of Esmee een orenkindje is, maar met zwembadwater kunnen kindjes daar wel last mee krijgen.
Neusspray voor in het vliegtuig (dan blijven de oren beter open) en watjes in de oren. Verder je hele verbandtrommel, beter bij de hand, dan niet.Eigen fv, flesjes, speen? (reservespeen), knuffel voor in bed, hydrofielen (altijd handig), luiers voor de heenreis, billendoekjes, verschoningssetje in het vliegtuig (2x), speeltjes en zonnepetje. Muggenstekker voor op de kamer? Een 'prrrrrrikweg' van vsm. En dan de rest nog. Hahaha
Fijne dag allemaal!
woensdag 5 mei 2010 om 12:52
Amersfoort lijkt mij ook helemaal prima, ongeveer 1,5 uur rijden vanaf hier, dus helemaal goed!
Inderdaad wat een toestand gisteren op de Dam, idiote kerel om zoveel paniek te veroorzaken.
Wij gaan zo even lekker naar een bevrijdingsfestival met de kids. Detlev ligt nog even wat te slapen en dan hoop ik dat hij het goed vol gaat houden de rest van de dag! Gelukkig schijnt het zonnetje, nu nog hopen dat het gras wat droog is, zodat het mannetje lekker kan rondkruipen!
Inderdaad wat een toestand gisteren op de Dam, idiote kerel om zoveel paniek te veroorzaken.
Wij gaan zo even lekker naar een bevrijdingsfestival met de kids. Detlev ligt nog even wat te slapen en dan hoop ik dat hij het goed vol gaat houden de rest van de dag! Gelukkig schijnt het zonnetje, nu nog hopen dat het gras wat droog is, zodat het mannetje lekker kan rondkruipen!
woensdag 5 mei 2010 om 13:52
woensdag 5 mei 2010 om 15:10
Nala gaan jullie ook echt wandelen op Corfu, of is het maar voor kleine stukjes?
Onze buggy, die best redelijk plat kan (maar dan natuurlijk nog steeds niet zo comfortabel is als een kinderwagen!), rijdt niet meer echt geweldig (stroef). Maar voor kleine stukjes doet-ie het prima. Je mag hem lenen als je wilt. Als-ie kapot gaat is dat niet erg, onze jongens worden nu toch echt te groot om gereden te worden en om 'm te verkopen is-ie gewoon niet goed genoeg meer...
Mijn ouders wonen in Leiden en ik kan zorgen dat-ie daar terecht komt als je het zou willen!
Groetjes,
Caro
Onze buggy, die best redelijk plat kan (maar dan natuurlijk nog steeds niet zo comfortabel is als een kinderwagen!), rijdt niet meer echt geweldig (stroef). Maar voor kleine stukjes doet-ie het prima. Je mag hem lenen als je wilt. Als-ie kapot gaat is dat niet erg, onze jongens worden nu toch echt te groot om gereden te worden en om 'm te verkopen is-ie gewoon niet goed genoeg meer...
Mijn ouders wonen in Leiden en ik kan zorgen dat-ie daar terecht komt als je het zou willen!
Groetjes,
Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
woensdag 5 mei 2010 om 21:16
Leuk de 16e! Zowel in de dierentuin als in Monkeytown ben ik eerder geweest (beide makkelijk naar toe te rijden hoor Nala). Vind je snelweg eng? Of juist het ín de stad' rijden? Monkeytown heb je boven voor de kinderen van 0 tot 4. Benden vond Milena het niet leuk, ze kon bijna niks. Boven vond ze het geweldig, een kleiner klimding, veel fietsjes enzo. Heel leuk!
Dierentuin is ook leuk! Gezellig. wie komen er?
Kay
DDDJ
12-9
Nala (ja toch?)
ik
Leuk!
Hier alles goed, vanochtend al vroeg naar mijn schoonmoeder gegaan, daar koffiegedronken en ook geluncht, daarna kindjes weer in de auto en door naar mijn zusje. daar lekker in nde speeltuin gespeeld (zowel kinderen als ik ) en gegeten. Na het eten weer naar huis gereden en 2 slapende kinderen naar boven gedragen. Haha, ik kom de vakantie wel door zo . Jammer dat het vanaf morgen weer slechter weer wordt, niet leuk!
Dierentuin is ook leuk! Gezellig. wie komen er?
Kay
DDDJ
12-9
Nala (ja toch?)
ik
Leuk!
Hier alles goed, vanochtend al vroeg naar mijn schoonmoeder gegaan, daar koffiegedronken en ook geluncht, daarna kindjes weer in de auto en door naar mijn zusje. daar lekker in nde speeltuin gespeeld (zowel kinderen als ik ) en gegeten. Na het eten weer naar huis gereden en 2 slapende kinderen naar boven gedragen. Haha, ik kom de vakantie wel door zo . Jammer dat het vanaf morgen weer slechter weer wordt, niet leuk!
woensdag 5 mei 2010 om 21:27
Caro, idd erg lief van je! Maar we moeten best wel wat aflopen op Corfu.
Voor ons appartement moeten we een stukje de berg op. En naar het dorp moeten we ongeveer 20 minuten lopen.
Dus denk dat het dan toch wat lastiger wordt met een stroeve buggy.
Maar nogmaals bedankt!
Frans, klinkt als een gezellige dag. Leuk hoor!
Ik hoop dat ik mijn angst kan overwinnen en de 16e ook kom.
Want wil echt graag weer een keertje.
Mijn angst zit em vooral in het onbekende. Als iets bekend is, maakt het me niet uit, stad of snelweg.
Dus beloof nog niets.
Voor ons appartement moeten we een stukje de berg op. En naar het dorp moeten we ongeveer 20 minuten lopen.
Dus denk dat het dan toch wat lastiger wordt met een stroeve buggy.
Maar nogmaals bedankt!
Frans, klinkt als een gezellige dag. Leuk hoor!
Ik hoop dat ik mijn angst kan overwinnen en de 16e ook kom.
Want wil echt graag weer een keertje.
Mijn angst zit em vooral in het onbekende. Als iets bekend is, maakt het me niet uit, stad of snelweg.
Dus beloof nog niets.
donderdag 6 mei 2010 om 20:54
hey meiden!
ben hier zo lang niet geweest, sorryyyy!
moest zelfs m'n wachtwoord opvragen via e-mail, erg hè!
heb even kort e.e.a. gelezen, allereerst Brabbel wat erg voor je broer/schoonzus en voor jullie ook tuurlijk.
Wel mooi dat jullie het zo samen kunnen verwerken en gezien hebben.
(m'n ouders verloren hun 1e kindje na 8 mnd zwangerschap. m'n vader heeft het meisje destijds wel gezien, m'n moeder niet eens, dat was 40 jaar geleden niet aan de orde. Vreselijk voor m'n moeder, dat zegt ze ook wel als mensen tegenwoordig hun kindje meekrijgen in een mandje enzo, terwijl zij het nooit gezien heeft Was door een loslating v/d placenta, dus verder een compleet en heel mooi kindje, aldus m'n pa.)
Nala, wij hebben de wagen altijd meenomen, gewoon inchecken bij odd-size bagage band.
1e vakantie hadden we ook nog een heel goedkoop karretje mee, dat mocht mee tot aan de gate.
verder:
wij hadden altijd een klein matrasje mee (uit de wagenbak) naar het vliegtuig + kraammatrasje. kan je tijdens wachten overal je kind even neerleggen, kraaammatras (heten die blauwe dingen zo?) houdt het schoon en gooi je toch weer weg.
genoeg spenen/knuffeldoekjes of muziekdoosje o.i.d. waar je kind aan gehecht is.
petje met oor/nekflap
verder veel zaken die hier al genoemd zijn, maar ook thermometerher enzo, middel tegen pijn bij tandjes, parasolletje op de wagen en een dunne doek voor over de wagen ivm verduisteren/toch/muggen/stof of zand.
pfff even denken hoor, je sleept je rot met zo'n kleintje in ieder geval!
meiden ik ga nog even beneden zitten en duik er lekker vroeg op, want zit een beetje in de lappenmand, zit een zenuw knel in m'n nek, dus moet hier niet te lang achte pc zitten.
groetjes allemaal!
oh en ik denk niet dat ik de 16e kan, wil eigenlijk lang weekendje weg ofzo.
hebben we trouwens nog steeds een hyves prive groep??
ben hier zo lang niet geweest, sorryyyy!
moest zelfs m'n wachtwoord opvragen via e-mail, erg hè!
heb even kort e.e.a. gelezen, allereerst Brabbel wat erg voor je broer/schoonzus en voor jullie ook tuurlijk.
Wel mooi dat jullie het zo samen kunnen verwerken en gezien hebben.
(m'n ouders verloren hun 1e kindje na 8 mnd zwangerschap. m'n vader heeft het meisje destijds wel gezien, m'n moeder niet eens, dat was 40 jaar geleden niet aan de orde. Vreselijk voor m'n moeder, dat zegt ze ook wel als mensen tegenwoordig hun kindje meekrijgen in een mandje enzo, terwijl zij het nooit gezien heeft Was door een loslating v/d placenta, dus verder een compleet en heel mooi kindje, aldus m'n pa.)
Nala, wij hebben de wagen altijd meenomen, gewoon inchecken bij odd-size bagage band.
1e vakantie hadden we ook nog een heel goedkoop karretje mee, dat mocht mee tot aan de gate.
verder:
wij hadden altijd een klein matrasje mee (uit de wagenbak) naar het vliegtuig + kraammatrasje. kan je tijdens wachten overal je kind even neerleggen, kraaammatras (heten die blauwe dingen zo?) houdt het schoon en gooi je toch weer weg.
genoeg spenen/knuffeldoekjes of muziekdoosje o.i.d. waar je kind aan gehecht is.
petje met oor/nekflap
verder veel zaken die hier al genoemd zijn, maar ook thermometerher enzo, middel tegen pijn bij tandjes, parasolletje op de wagen en een dunne doek voor over de wagen ivm verduisteren/toch/muggen/stof of zand.
pfff even denken hoor, je sleept je rot met zo'n kleintje in ieder geval!
meiden ik ga nog even beneden zitten en duik er lekker vroeg op, want zit een beetje in de lappenmand, zit een zenuw knel in m'n nek, dus moet hier niet te lang achte pc zitten.
groetjes allemaal!
oh en ik denk niet dat ik de 16e kan, wil eigenlijk lang weekendje weg ofzo.
hebben we trouwens nog steeds een hyves prive groep??
vrijdag 7 mei 2010 om 10:35
Hey uni, leuk weer eens van je te horen! We hebben een privé hyves groep! JIj staat er niet bij zag ik! Jammer dat jij niet kan de 16e. Maar goed een lang weekend klinkt ook erg leuk hoor!
Beterschap met je nek!
Nala, anders rij je achter iemand aan die de weg weet, weet niet of Frans of 12-sept je wat op sleeptouw kunnen nemen? Hoef je in ieder geval niet te zoeken!
Met moederdag gaan we naar de dierentuin, dus dat zou wel 2 keer achter elkaar zijn, maar vinden de kids vast niet erg!
goed weekend allemaal!
Beterschap met je nek!
Nala, anders rij je achter iemand aan die de weg weet, weet niet of Frans of 12-sept je wat op sleeptouw kunnen nemen? Hoef je in ieder geval niet te zoeken!
Met moederdag gaan we naar de dierentuin, dus dat zou wel 2 keer achter elkaar zijn, maar vinden de kids vast niet erg!
goed weekend allemaal!
zondag 9 mei 2010 om 21:37
Nou moeders, allemaal een geslaagde moederdag gehad? Hier wel in ieder geval. De kinders waren erg lief de hele dag, het weer zat mee (hooguit iets aan de koude kant, maar het was droog). Heb mooie knutsels gekregen! Man had met de kinderen mooie foto's gemaakt en dit opgeplakt met allemaal door hun gekleurde bloemen en hartjes en ballerina's (op speciaal verzoek van Kayleigh) en op de creche hadden ze beide een mokje beschilderd en gevuld met hartjes.
Vanmiddag naar de dierentuin geweest met de familie, waardoor ook mijn moeder een topmoederdag gehad heeft! Als afsluiter met het hele spul naar de mac, en nu liggen ze lekker te slapen!
Vanmiddag naar de dierentuin geweest met de familie, waardoor ook mijn moeder een topmoederdag gehad heeft! Als afsluiter met het hele spul naar de mac, en nu liggen ze lekker te slapen!