Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoetjes. Zoebie, hoe ben je van plan met opa tot een overeenkomst te komen als je weer langer gaat werken? Is er geen plek op kantoor waar je minder last hebt van het licht?

*is zelf ook een donkerhater maar niet zo'n freak die om negen uur sharp de gordijnen open doet*



MissM, gelukkig, een sisser. Heeft Mmetje nog in de gordels gehangen? Vanavond even kijken of er snoerplekken te zien zijn.. (al kun je er dan alsnog niets aan doen).



Ik heb vaak koppijn omdat ik een 'gespannen typje' ben (diagnose van fysiotherapeut). Moet nu bepaalde oefeningen doen om een tweetal nekspieren weer wat langer te krijgen en krijg 11 massages. En daar moet ik het dan maar weer mee doen voor dit jaar, want meer wordt niet vergoed voor zover ik mijn verzekeringspolis ken.

Het zal wel een side-effect zijn van mijn pdd/nos. Teveel prikkels, teveel medicijnen. Of zo.
Alle reacties Link kopieren
De sauna is klaar. Op een paar kleine dingetjes na.

En de tuin ook bijna. Wat heerlijk. Nu kunnen we genieten van de zomer.







Lekker hoor een opgeruimde tuin.



Alle reacties Link kopieren
Tsja als ik langer ga werken heeft opa pech. Want ik kan echt niet tegen fel licht.

Herinnert zich opeens dat ze de Arbo-arts moet bellen.

Meteen maar doen anders vergeet ik het weer.
Ziet er goed uit je tuin Zoebie!

MissM,gelukkig is het met een sisser afgelopen,je moet er niet aan denken wat als...

Marels,ik wil ook nog niet voor niks naar de Toppers!Wat een gezever

Mamzelle,hopelijk helpt de fysio bij je hoofdpijn.

Buuf,al oplossing gevonden voor het wiskundigprobleem



Bedden zijn verschoond

strijk ligt al in de kast

slingers opgeruimd



Nu eerst eten met de kinderen en dan kijken wat ik nog meer ga doen.Had eigenlijk een dutje in gedachten
Tuin moet hier ook nog opgeruimd worden.Zal vriend eerst plaats moeten hebben voor 2 motors en 1 brommer.Die nemen mijn halve tuin in beslag
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...



Wauw wat een leuke tuin Zoeb!

Fijn dat de sauna bijna af is. Hij lijkt wel al helemaal klaar met zelfs het emmertje al in de aanslag .



Balen van die hoofdpijn steeds Mamz.

Lijkt me vooral ook erg lastig met drie kinderen over de vloer...



Hier geen nieuws.

Ik bezem het hoogstnoodzakelijke dus het huis lijkt redelijk aan kant.

Vanmiddag een flink eind wandelen met vriendin. Zij gaat de 4-daagse van Nijmegen lopen, ik train met haar mee.



Gisteren met Goldman ook al een grote ronde gelopen en onderweg lekker gekletst.

Verder weinig te melden.



:Zwaai:
Fuss hoe is het met jou?

Hoe lang moet je nog werken?
Alle reacties Link kopieren
Nog 3 ochtenden deze week en 2 volgnede week. Ik tel ook echt af

Gaat hier wel oke, als ik mijn bekken niet meereken. Ik vind die buik zo fijn. Ben helemaal nog niet nieuwsgierig naar Skippy, kan mijn buik nog niet missen



Oh, moet rennen naar de judo, voor Zoon. Misschien vanavond nog wel even iets gezellig sociaals posten dan hier.... Alleen maar over mezelf is ook zowat he?



Dan eerst maar een voor iedereen omdat de zo lekker schijnt!
Alle reacties Link kopieren
Fus, is je bekken na de bevalling weer oké? Of moet je dan oefeningen gaan doen?

En wij vinden het héél vervelend als je niet sociaal bent



Heb een gedeelte van mijn werk van vandaag af, nu dat boek nog....of liever gezegd het wiskundig probleem.....
Alle reacties Link kopieren
He he, vanmiddag een flinke wandeling gemaakt. Zeker een kilometer of 9, misschien wel 10.

En lekker gezond gegeten, met aardappeltjes, broccoli met een papje en een lapje vlees.



Rainzje, ben je er nog?

Hoe gaat het nu lief een week weg is?



Buuf, in mijn trouwalbum zijn er bladzijden waar twee foto's (waar hij en ik de trouwakte ondertekenen en waar we de ringen uitwisselen bijvoorbeeld) ) op één pagina zitten, of is dat tegenwoordig 'not done' ?



Coe, wij hebben nog steeds een minimeet gepland staan voor vrijdag?

Zo ja: Ik kom op tijd 's ochtends want ik moet in de loop van de middag op de kermis werken.



O ik heb eindelijk de meeting- kalender ingevuld, maar zo te zien gaat het moeilijk worden iets te plannen....



Teletubbie- allemaal!
Ja Gold,ik wilde nog wel minimeeten.We hyven nog even over de tijd enzo.
Alle reacties Link kopieren
Nikki, vergeet ik iedere keer te vragen, heb je jouw verjaarscadeau al binnen?
Alle reacties Link kopieren
Gold, ja hoor dat kan nog steeds en dat ga ik ook doen. Ik zit/zat alleen met de formaten en hoeveel foto's er op een pagina kunnen. Zo dat het nog net geen rommeltje wordt




Beetje slecht geslapen.. moe moe moe. Tweede dag avondvierdaagse zit erop. Het betere ren en vliegwerk.

Morgen meer!!!
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik heb vandaag gewerkt, had er weinig zin in. Ben ook aan het aftellen, een beetje zoals Fuss maar dan anders.



Haai Druifje! Loop je zelf ook mee of support je?

Ze hebben wel geluk met het weer!



Ik heb nog niets over de ringen gehoord Buuf, ik denk dat ik donderdag eens even ga bellen.



Ik ben vanavond ook weer eens gaan lopen, viel stiekem best tegen.

Ik vind mezelf zo stom dat ik het weer maanden heb laten versloffen, kan gewoon weer opnieuw beginnen.



Nu ga ik nog even een toetje nemen, verse aardbeien, jus 'd orange, bananen shake!

En iets aan het huiswerk doen, morgen ga ik weer naar school!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Tuin ziet er helemaal geweldig uit, Zoebie

Goldie, dat is een best eind lopen. Druifje ook al



Ik heb vandaag:

Schoonmaakster over de vloer gehad en wat kastjes uitgemest.

Jeugdhulpverleenster afgezegd en gepit

Met Oudste en Middelste naar de bieb geweest

Nogal lange avondroutine gehad, Oudste ging pas om half tien naar bed

Gestudeerd.



En nu mag ik van mezelf naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Aan degene die meeleest: Als je het lef hebt om hier mee te lezen en hetgeen ik hier schrijf door te geven aan MIJN man; heb dan ook het lef om hier aan de deur te komen en me om informatie te vragen. Je weet waar ik woon en dan krijg je de volledige informatie zonder dat je dat op een forum hoeft te lezen, waarbij je niet de volledige informatie krijgt, want denk maar niet dat hier alles staat wat er in mijn hoofd rondging.



Toon lef en kom maar langs.
Alle reacties Link kopieren
Rainz



Drie minuten achter op schema van Muis dus goedemorgen en zoef zoef..
Rainz

Wat een lage streek om hier mee te lezen en informatie aan je man te geven!

Voor diegene die dat doet:Wat ben je dan voor onderkruipsel,ga je eigen leven lijden!Wegwezen hier!



Zo nu eerst koffie.
Alle reacties Link kopieren
Môgge meissies en maegdje.

We hebben dus een meelezer die zich niet meld maar die de informatie gebruikt en doorbrieft.

Getver wat laag bij de grond Rainz. Niet te geloven dat iemand zich daartoe verlaagt. Bah zeg, heb dan inderdaad het lef om het rechtstreeks te vragen. Ieuw ik griezel van dat soort achterbakse individuen. Weg hier en laat je niet meer zien. Kssst.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...



Tjee wat een kutstreek Rainz.

Bah bah...

Misschien een goed idee om vanaf nu hier lekker je mond over desbetreffende onderwerp te houden en het op de BH te zetten? Dan is de lol er voor meelezer/doorluller gauw af.



Nu eerst ontbijt, thee en krant.

Tot later
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dat idd het beste is Gold. Op de BH staat trouwens ook wie het is...
Lijstje vandaag:

vaatwasser in en uitruimen

boodschappen

stofzuigen

wassen

wc poetsen

mail bijwerken en telefoontjes plegen

op zoek naar stelten

naar de boer voor aardbeien

eters vanavond
Alle reacties Link kopieren
Lijstje van vandaag:

Badkamer poetsen

Bovenverdieping poetsen

Bedden verschonen

Benedenverdieping stofzuigen en dweilen

Naar de logopedist
Alle reacties Link kopieren
Gezien Rainz.

En ik had al zo mijn vermoedens.

Met recht een heks te noemen.



Bestaat er niet zoiets als telepathische voodoo?

Kunnen we haar op die manier wegkrijgen....

Gna gna...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven