LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
dinsdag 18 mei 2010 om 09:51
Ik denk ook dat hij uit een gewoon bed wel gaat komen Morrie. Maar dan zou je de supernanny kunnen inzetten en hem gewoon 833 keer terugleggen totdat ie het snapt. Overigens kwam Sum (een tijdlang) zijn nieuwe bed niet uit, die wilde gewoon niet meer in een ledikant, en toen hij een groot bed had was het goed.
Spannend vandaag Wind, ben benieuwd of je vandaag al iets hoort!
Spannend vandaag Wind, ben benieuwd of je vandaag al iets hoort!
dinsdag 18 mei 2010 om 20:43
Heb je al gesproken, maar blijft balen. Zelf kiezen iets niet te willen is aanzienlijk makkelijker dan dat een ander die keus voor je maakt. Blijft altijd een wederzijds verhaald, dus als 1 van de kanten niet wil moet je misschien maar blij zijn, dan was het toch niet leuk geworden (maar begrijp wel dat je baalt hoor!).
Zo, nu echt naar zolder om op te ruimen en vriendinnetje terug te bellen, die geloof ik al een half uur wacht op telefoontje van mij .
Zo, nu echt naar zolder om op te ruimen en vriendinnetje terug te bellen, die geloof ik al een half uur wacht op telefoontje van mij .
dinsdag 18 mei 2010 om 22:39
Knorrie tukt heerlijk. Hij heeft niet eens geprobeerd om uit zijn bed te komen. Blijkbaar weet hij gewoon dat het niet meer lukt nu het matras op de grond ligt.
Zo, heb de hele avond gewerkt aan de websites (zal de uurtjes dit keer eens netjes in Excel noteren) en vandaag ook nog 6 uurtjes bij opdrachtgever gewerkt terwijl het niet mijn werkdag was. Dat komt mooi uit want door alle vrije dagen zou mijn factuur deze maand lager uitkomen dan vorige maanden.
Website ga ik maar gewoon live laten zetten, net als die van Harrie. Maak ze wel af als ze al live staan, beter iets dan niets en het is niet spuuglelijk alleen niet perfect.
Wind, volgens mij wordt het lekker weer van het weekend. Leuk voor de jochies! Met Schorrie gaat het goed. Zijn gezichtje is bijna helemaal schoon, hij heeft alleen nog allerlei pukkeltjes op zijn lichaam maar die zijn vast ook minder van het weekend. En mocht je het je afvragen, niets van wat hij heeft is besmettelijk oid.
Ik geloof dat wij naar bed gaan. Ben nog niet eens moe, heb werkenergie!
Zo, heb de hele avond gewerkt aan de websites (zal de uurtjes dit keer eens netjes in Excel noteren) en vandaag ook nog 6 uurtjes bij opdrachtgever gewerkt terwijl het niet mijn werkdag was. Dat komt mooi uit want door alle vrije dagen zou mijn factuur deze maand lager uitkomen dan vorige maanden.
Website ga ik maar gewoon live laten zetten, net als die van Harrie. Maak ze wel af als ze al live staan, beter iets dan niets en het is niet spuuglelijk alleen niet perfect.
Wind, volgens mij wordt het lekker weer van het weekend. Leuk voor de jochies! Met Schorrie gaat het goed. Zijn gezichtje is bijna helemaal schoon, hij heeft alleen nog allerlei pukkeltjes op zijn lichaam maar die zijn vast ook minder van het weekend. En mocht je het je afvragen, niets van wat hij heeft is besmettelijk oid.
Ik geloof dat wij naar bed gaan. Ben nog niet eens moe, heb werkenergie!
woensdag 19 mei 2010 om 09:56
Even snel wat druk druk druk hier. Ik ben deze week alleen want partner is naar India.
Balen zeg Wind. Ik had het gehoopt voor je! Maar je bent alweer lekker onderweg met nieuwe ideeën en plannen.
Welkom terug Lien! Je vakantie(gevoel) klinkt heerlijk.
Wij hebben toestemming gekregen om Apie mee te nemen dus ik ben hard bezig met het boeken van een vakantie maar zelf daar heb ik het nu even te druk voor.
Bed zit in elkaar en slaapt heerlijk
Ik kom snel weer aanwaaien als de stof is gaan liggen.
Tot snel!
Balen zeg Wind. Ik had het gehoopt voor je! Maar je bent alweer lekker onderweg met nieuwe ideeën en plannen.
Welkom terug Lien! Je vakantie(gevoel) klinkt heerlijk.
Wij hebben toestemming gekregen om Apie mee te nemen dus ik ben hard bezig met het boeken van een vakantie maar zelf daar heb ik het nu even te druk voor.
Bed zit in elkaar en slaapt heerlijk
Ik kom snel weer aanwaaien als de stof is gaan liggen.
Tot snel!
woensdag 19 mei 2010 om 09:59
He, ben ik de eerste! Goedemorgen dan maar .
Heb al boodschappen gedaan, en ook zomerschoenen voor Knorrie gekocht. Wat is dat toch duur, goede kinderschoenen. Maar ja, alles voor het kind he . Hopelijk doet hij ermee tot de herfst.
Nu even wat dingen voorbereiden. Vanmiddag zwemles, vanavond ga ik naar een workshop tekstschrijven. En morgenochtend moet ik vroeg op om wat eerder te beginnen op het werk.
Wind, hoe is het vandaag, kun je het al een beetje achter je laten of is dat nog iets te snel? Ik vroeg me nog af of er niet meer bureaus zijn die een dergelijke constructie aanbieden. Ik ken ze iig wel voor Project assistentie bijvoorbeeld.
Heb al boodschappen gedaan, en ook zomerschoenen voor Knorrie gekocht. Wat is dat toch duur, goede kinderschoenen. Maar ja, alles voor het kind he . Hopelijk doet hij ermee tot de herfst.
Nu even wat dingen voorbereiden. Vanmiddag zwemles, vanavond ga ik naar een workshop tekstschrijven. En morgenochtend moet ik vroeg op om wat eerder te beginnen op het werk.
Wind, hoe is het vandaag, kun je het al een beetje achter je laten of is dat nog iets te snel? Ik vroeg me nog af of er niet meer bureaus zijn die een dergelijke constructie aanbieden. Ik ken ze iig wel voor Project assistentie bijvoorbeeld.
woensdag 19 mei 2010 om 10:45
Jij klinkt druk, Nathje!
Fijn dat je toestemming hebt gekregen voor de vakantie. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk heen zullen gaan.
Ik zit minder met de afwijzing dan ik had gedacht. Bijna opgelucht. Klinkt heel gek, want ik wilde het echt heel graag dus snap mijn gevoel niet zo. Misschien iets intuïtiefs?
Ben druk met mijn ondernemingsplan, site en logo.
Vanaf 1 juni gaan ZCHT ook naar de crèche dus kan ik wat meer.
Nu naar buiten met BRS want die wil even aandacht
Fijn dat je toestemming hebt gekregen voor de vakantie. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk heen zullen gaan.
Ik zit minder met de afwijzing dan ik had gedacht. Bijna opgelucht. Klinkt heel gek, want ik wilde het echt heel graag dus snap mijn gevoel niet zo. Misschien iets intuïtiefs?
Ben druk met mijn ondernemingsplan, site en logo.
Vanaf 1 juni gaan ZCHT ook naar de crèche dus kan ik wat meer.
Nu naar buiten met BRS want die wil even aandacht
woensdag 19 mei 2010 om 11:37
Gelukkig maar dat je er minder mee zit. Misschien komt het doordat je eigenlijk toch stiekem bij de organisatie niet zo'n goed gevoel had en je enthousiasme voornamelijk door de constructie kwam.
Ik vind het ondernemen soms zo spannend. Ik heb net een mail gestuurd naar iemand die ik niet ken, naar aanleiding van wat dingen die ik van zijn bedrijf gelezen had (ik houd het even een beetje vaag hier) en waardoor ik dacht dat ze mij misschien wel kunnen gebruiken. Als ik dan op Send klik, dan voelt dat alsof ik aan het bungyjumpen ben en denk Ok, ik doe het nu, niet meer over nadenken .
Ik vind het ondernemen soms zo spannend. Ik heb net een mail gestuurd naar iemand die ik niet ken, naar aanleiding van wat dingen die ik van zijn bedrijf gelezen had (ik houd het even een beetje vaag hier) en waardoor ik dacht dat ze mij misschien wel kunnen gebruiken. Als ik dan op Send klik, dan voelt dat alsof ik aan het bungyjumpen ben en denk Ok, ik doe het nu, niet meer over nadenken .
woensdag 19 mei 2010 om 11:56
Haha Morrie, klinkt bekend. Ik heb dat altijd als ik hier een digitale nieuwsbrief verstuur. Die gaat naar 3000 mensen, dus daar moeten echt geen fouten meer in zitten. En ik check 'm altijd driedubbelachterstevorenondersteboven, maar dan nog zie je wel eens iets over het hoofd. Dus ik heb altijd precies hetzelfde gevoel als ik op send druk .
Lekker dat het gelukt is Nathje! Dan gaan jullie als best snel toch? Heerlijk hoor.
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt Wind, het heeft vast zo moeten zijn .
Lekker dat het gelukt is Nathje! Dan gaan jullie als best snel toch? Heerlijk hoor.
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt Wind, het heeft vast zo moeten zijn .
woensdag 19 mei 2010 om 11:56
Niet geschoten is altijd mis, Morrie. Dus juist goed om dat te doen. En website is waarschijnlijk nooit af, en perfect is mooi maar soms is iets minder perfect al goed genoeg.
En dat zeg ik. Is wijsheid van Pebblo, die vindt dat ik soms te lang doorga om dingen tot in detail perfect te laten zijn. En dan zijn ze voor het doel al goed genoeg zeg maar en verlies je alleen maar tijd door het perfectionisme.
En dat zeg ik. Is wijsheid van Pebblo, die vindt dat ik soms te lang doorga om dingen tot in detail perfect te laten zijn. En dan zijn ze voor het doel al goed genoeg zeg maar en verlies je alleen maar tijd door het perfectionisme.
woensdag 19 mei 2010 om 12:45
woensdag 19 mei 2010 om 13:20
Haha Morrie, ik ben juist echt superblij tegenwoordig met de bonnetjesschrijvers. Ik woon dus tegenover AH, en die hebben een enorm parkeerterrein waar je anderhalf uur gratis kunt parkeren. Maar mensen zijn gewoon te lui om even door die slagboom te rijden en parkeren hun auto allemaal bij mij voor de deur, zodat ik, 400 euro armer omdat ik dat jaarlijks aan parkeervergunningen betaal, alsnog een heel eind verderop moet parkeren en dat hele eind met drie kinderen moet sjouwen. Megairritant echt.
Dus ik ben echt blij met die mannetjes, had laatst al bedacht om ze net als in die aardige mensenreclame een keer koekjes ofzo te geven . Ze krijgen natuurlijk echt altijd alleen maar gezeik.
Dus ik ben echt blij met die mannetjes, had laatst al bedacht om ze net als in die aardige mensenreclame een keer koekjes ofzo te geven . Ze krijgen natuurlijk echt altijd alleen maar gezeik.
woensdag 19 mei 2010 om 13:36
Neeeeee LLL, je bent gek! Niet doen hoor, die mannen een koekje geven. Het zijn eikels . Van die opgeblazen mannetjes die hun respect uit hun spierballen moeten halen omdat ze voor hun beroep geen respect krijgen .
Ik wil ook een parkeervergunning, maar geldt niet voor onze straat. Ik ga toch mailen naar de gemeente, want ik vind het irritant dat ik als bewoner bekeurd word in mijn eigen straat.
En de rest van de mensen die een bon hadden waren allemaal huisvrouwen die hun schijf vergeten waren. Die dus alleen maar 3 kwartier bij de supermarkt waren en verder niets fout gedaan hebben, behalve niet braaf hun schijfje neergelegd. Ik stond er dan nog tenminste echt langer dan toegestaan, maar de rest niet eens.
Ik wil ook een parkeervergunning, maar geldt niet voor onze straat. Ik ga toch mailen naar de gemeente, want ik vind het irritant dat ik als bewoner bekeurd word in mijn eigen straat.
En de rest van de mensen die een bon hadden waren allemaal huisvrouwen die hun schijf vergeten waren. Die dus alleen maar 3 kwartier bij de supermarkt waren en verder niets fout gedaan hebben, behalve niet braaf hun schijfje neergelegd. Ik stond er dan nog tenminste echt langer dan toegestaan, maar de rest niet eens.
woensdag 19 mei 2010 om 13:46
Aaah zielig, ze doen toch ook maar gewoon hun werk . Ik maak er een stroopwafel van .
Maar parkeerschijf vind ik ook een enorm hopeloos systeem, hoewel ergens ook wel weer schattig knullig en hollandsch.
Nou zeker heerlijk weer, en ik maar typen. Het is hier echt een puinhoop en daardoor ga ik steeds afleiding zoeken, niet handig.
Maar parkeerschijf vind ik ook een enorm hopeloos systeem, hoewel ergens ook wel weer schattig knullig en hollandsch.
Nou zeker heerlijk weer, en ik maar typen. Het is hier echt een puinhoop en daardoor ga ik steeds afleiding zoeken, niet handig.