LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
woensdag 19 mei 2010 om 16:08
Nou, dat tuttige is dus hetgene waardoor ik heeeeeel erg twijfel over de jurkjes. Ik vind ze er zo tuttig uitzien. Maar nu maar besloten om de gok te wagen. Als het niets is, gaan ze terug. Ik heb zelf ook snel last van tuttigheid namelijk bij jurken. En vind sowieso niet alle modellen me flatteren. De mode van nu, met wijd uitlopend vanaf onder borst staat me bijvoorbeeld niet.
Maar goed, we zullen zien of het wat is!
Maar goed, we zullen zien of het wat is!
woensdag 19 mei 2010 om 17:58
Ik heb reactie van de meneer. Positief. Hij wil volgende maand contact. Ik heb alweer 10 minuten getwijfeld wat hij bedoelt met contact (telefonisch of echt al afspreken), maar toen toch maar teruggemaild op welke data ik kan afspreken....
En nu ben ik dus weer benieuwd hoe hij daar op gaat reageren.
Grappig hoor, dit.
En nu moet ik weg want ik moet over 3 kwartier in Utrecht zijn.
En nu ben ik dus weer benieuwd hoe hij daar op gaat reageren.
Grappig hoor, dit.
En nu moet ik weg want ik moet over 3 kwartier in Utrecht zijn.
woensdag 19 mei 2010 om 21:03
Wat goed Morrie! Slim dat je meteen data hebt gemaild, persoonlijk contact levert vast meer op dan een telefonisch gesprek.
Ik ben weer aan het werk . Weer een artikel, krijg het echt niet voor elkaar om in al die puinhoop langer dan vijf minuten geconcentreerd te werken. Nou ja, even doorbikkelen maar, het moet echt af.
Ik ben weer aan het werk . Weer een artikel, krijg het echt niet voor elkaar om in al die puinhoop langer dan vijf minuten geconcentreerd te werken. Nou ja, even doorbikkelen maar, het moet echt af.
donderdag 20 mei 2010 om 00:22
Net terug van leuke workshop. Lien bleek in zelfde gebouw bij andere workshop dus daarna nog even gezellig wat gedronken in Utrecht. Leuk hoor, ik krijg energie van dit leven. Zomaar op een woensdagavond op een terrasje drankje drinken en over ondernemen praten. Nu naar bed want ik zou morgen eerder beginnen op het werk. Dus ik heb nog maar weinig uurtjes te gaan om te slapen....
Hoop dat je artikel af is gekomen LLL. En dat je niet weer te vroeg was.....
Hoop dat je artikel af is gekomen LLL. En dat je niet weer te vroeg was.....
donderdag 20 mei 2010 om 00:45
Klinkt gezellig Morrie en Lien! Ik heb vanmiddag ook een workshop gehad en was ook leuk. Nog 3 vervolgafspraken staan en heb er zin in.
En wat goed dat je acquisitie, ondanks vrees, meteen beloont wordt. Goed hoor!
Verder goed en minder goed nieuws. Wij gaan waarschijnlijk vanaf 29 mei op vakantie. Heel leuk adresje maar nog weinig beschikbaar. Deze dagen dus nog wel en heb de kans maar gegrepen. Ik zal adres wel op SG zetten.
Minder leuk is dat ik er dan 5 juni niet bij zal zijn
Zal ik het goedmaken door een datumprikker te sturen om bij mij af te spreken?
Moest heel erg lachen om parkeerboetes verhaal. Ik sluit me aan bij Morrie. Bah, het zou je werk zijn, zeg!
Ik ben nog laat op terwijl ik gister om 8.30 uur al lag te slapen. Ik zou er goed aan doen nu ook te gaan pitten maar ben nog te druk in mijn hoofd... misschien even lezen dan val ik vast zo in slaap.
Truste meisjes!
En wat goed dat je acquisitie, ondanks vrees, meteen beloont wordt. Goed hoor!
Verder goed en minder goed nieuws. Wij gaan waarschijnlijk vanaf 29 mei op vakantie. Heel leuk adresje maar nog weinig beschikbaar. Deze dagen dus nog wel en heb de kans maar gegrepen. Ik zal adres wel op SG zetten.
Minder leuk is dat ik er dan 5 juni niet bij zal zijn
Moest heel erg lachen om parkeerboetes verhaal. Ik sluit me aan bij Morrie. Bah, het zou je werk zijn, zeg!
Ik ben nog laat op terwijl ik gister om 8.30 uur al lag te slapen. Ik zou er goed aan doen nu ook te gaan pitten maar ben nog te druk in mijn hoofd... misschien even lezen dan val ik vast zo in slaap.
Truste meisjes!
donderdag 20 mei 2010 om 08:36
Tsss,ik dacht dat ik de laatste zou zijn gisteren Nath!
Maar wat balen van 5 juni zeg. Pebb kan dus niet, Nath niet. Ik denk gelijk alweer aan verzetten of komt er gewoon nooit een datum dat we allemaal kunnen?
Moet nu echt aan het werk dus ga later je link bekijken Nath, al ben ik wel heeeeeel nieuwsgierig. Misschien straks tussendoor even gluren .
Lien, wat zijn we goed aan het twitteren zeg . Net echt .
Maar wat balen van 5 juni zeg. Pebb kan dus niet, Nath niet. Ik denk gelijk alweer aan verzetten of komt er gewoon nooit een datum dat we allemaal kunnen?
Moet nu echt aan het werk dus ga later je link bekijken Nath, al ben ik wel heeeeeel nieuwsgierig. Misschien straks tussendoor even gluren .
Lien, wat zijn we goed aan het twitteren zeg . Net echt .
donderdag 20 mei 2010 om 08:42
Als we gaan schuiven met datum wil ik het wel graag weten. Linoleum heeft een optreden nl. en is om 16.00 de deur uit, ik moet oppas gaan regelen die ook kan eten met de kinderen. Ze kunnen niet bij mijn ouders logeren, dus ik moet wel echt mijn best gaan doen, als het dan toch niet doorgaat doe ik dat liever niet .
donderdag 20 mei 2010 om 09:21