Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Rainz, je bent een dappere dodo! En wij zijn allemaal beretrots op je! (mag wel he meiden, om namens allen te spreken?)



Ixsje slaapt weer, Happy is op de bank naast me aan het werk en ik ga ook wat doen. Me weer even buigen over het wiskundig probleem



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Buuf!

(En ja, je mag ook namens mij spreken)



Werk ze, Happy



To do:

Stofzuigen

Was vouwen

Strijken.

Even bij de buurvrouw langs.
Alle reacties Link kopieren
Buuf dat voodoo poppetje.
Ik heb me even afgereageerd op het poppetje Buuf!



Vaatwasser in en uitruimen

Keukenkastjes van vlekjes ontdaan

Was draait
Alle reacties Link kopieren




Vandaag :



Routine's

Stofzuigen van boven naar benee

Strijken.

was draaien.

Tante van Vriend bellen voor koffie afspraak.



Rainz: voor jou !



En nu aan de slag, want er komt een vriendinnetje van Tut spelen, dan moet alles wel spik en span zijn natuurlijk



Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
*prikt ramt ook een flink aantal spelden in het poppetje*

Ik vind het een erg zielige actie, wat de meelezert heeft gedaan.

Laag.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het gewoon zielig. Maar ik ram even mee met die spelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 19 mei 2010 @ 09:06:





Vandaag :



Routine's

Stofzuigen van boven naar benee

Strijken.

was draaien.

Tante van Vriend bellen voor koffie afspraak. ik ga als een speer, even een peukie en dan het huis stofzuigen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik kom rainz even knuffelen



buuf succes wensen met haar wiskundig probleem



jippie roepen dat tut meekomt volgende week zaterdag



en voor de rest zwaaien want ben nog op bewonersvakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
*Tackelt Itsme om haar een te geven.*



Oh, vader bellen bedenk ik me, om door te geven dat Tut en ik samen komen logeren .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 19 mei 2010 @ 09:06:





Vandaag :



Routine's

Stofzuigen van boven naar benee

Strijken.

was draaien.

Tante van Vriend bellen voor koffie afspraak.

vader bellen





Whoehoe, alleen de strijk nog maar. Fikse berg, dat dan weer wel, maar goed, tv aan en gaaaan



Net een omelet gegeten van de bami van gisteren met hete-kip. My god, wat was dat lekker, tis maar goed dat ik nog maar een beetje had, anders had ik zeker te weten mezelf helemaal vol gepropt .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Rainz Een kat in nood maakt rare sprongen.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat Druif zegt. Als ze zo denkt hem terug te krijgen denkt ze wel raar. Het werkt meestal averechts.

Ojee ze leest mee, dus ik moet niet te veel hints geven.

(Pakt nog een speld of wat).



Buuf ben je al uit je wiskundig probleem?



Bor ik vind het zo gezellig dat je er weer bent. Jij gek wijf.

Die omelet klinkt heerlijk. En je brengt me op een idee. Zonder bami. Dat dan weer wel.



Itsme is dus lekker op vakantie. Nog een dikke week en dan is het zover. Its begin je al een beetje zenuwachtig te worden? Of doe je het gewoon even. Fluitje van een cent.
Alle reacties Link kopieren
Badkamer poetsen

Bovenverdieping poetsen

Bedden verschonen

Benedenverdieping stofzuigen en dweilen

Naar de logopedist



Zo, druk bezig geweest vanmorgen. Nu heb ik een zere nek, dus denk dat er vanavond van schilderen wederom niets komt, net als gisteravond. Al had gisteravond een leukere reden, heerlijk de hele avond met man aan de telefoon gehangen.
Alle reacties Link kopieren
Dag meisjes.



En hallo meelezer. Jij bent even een eind raar in je hoofd zeg.



Lijstje voor vandaag;

- werken (gefikst)

- eten want HONGER (gefikst)

- opruimen

- stofzuigen

- plantjes water geven binnen en buiten

- waar ik verder nog zin in heb

- naar de tandarts (neeeeeeeeeeeee)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik kom ook nog even een paar spelden prikken. Misselijk zeg, hier een beetje gaan zitten meelezen en doorbriefen, bah!



Ik realiseer me dat ik jullie verder eigenlijk niet zo goed gelezen heb dus ik moet later nog even terugkomen om te reageren.



Vandaag ga ik:

- werken

- sporten??? (t is wel mijn sportavond maar ben even mn drive kwijt, sinds ik weer lekker naar mn werk fiets heb ik niet meer zo'n zin om ook nog op de sportschool te fietsen...)

- was vouwen!!!!!

- paar betalingen doen

- paar privemails beantwoorden



Dus..



Geniet van het zonnetje!!
Alle reacties Link kopieren
Ohja, in de tuin zitten, dat kan ik ook nog wel doen.
668, the neighbour of the Beast
Ik wil ook in de tuin zitten!



Ik kan hier een heel klein stukje buiten zien, maar zo weinig dat ik nog niet eens de lucht kan zien, alleen maar de wielen van auto's

Zo te zien is het wel mooi weer.



Ha Marels, hoe bevalt het werken eigenlijk? Zit je er al een beetje in?
Sterkte voor de tandarts Marels!



Hier weer familieblabla,staat op de bh.Nu even naar mijn moeder om haar wat te troosten.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ook zo doen Marels, lekker in de tuin zitten. (da's dus liggen, want in de luie tuinstoel )



Tja, meelezen.... Karma komt altijd weer terug hoor, dus als je er domme dingen mee doet, komen de domme dingen wel weer bij je terug. Dus succes ermee meelezer



Rainz, gewoon lekker blijven schrijven, wat belangrijk is gooi je gewoon op de BH. Je hoeft te tenslotte nergens voor te schamen



Helemaal kwijt wat ik nog wilde zeggen hier. Lief neemt zo lekker turkse pizza's mee, daarna rusten. Moet me meer aan het rustschema gaan houden, uiteindelijk gaat dat productiever zijn heb ik begrepen. Dus ja, dan moet het maar he?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nog niet in de tuin.



Heb wel de kamer al opgeruimd, een enórme mand was gevouwen en met Boro gebeld.

Zo nog even stofzuigen en dan ga ik de tuin in.



En IK WIL NIET NAAR DE TANDARTS!

Heb ik al eens verteld dat ik een enorme tandartsfobie heb? Komt doordat ik vroegah een hele goeie tandarts had en daarna een rare sadist. Moest ooit een gaatje laten boren en ik moest er voor terug komen, dus hij vroeg of ik wilde verdoven of niet. Ik heb toen op mijn kaart gezet dat ik áltijd met verdoving geboord wilde worden. Toen ik de week later terug kwam is hij me zonder verdoving gaan boren.



Toen ben ik zeker drie jaar niet meer bij de tandarts geweest, tot ik hier woonde en met Marelsman mee ging naar zijn tandarts. De Man Met De Snor, zoals we hem noemen, begint me stukje bij beetje van mijn angst af te helpen (ik mocht niet meer bang zijn anders ging ie volgende keer echt eng doen, zei hij ) maar ik heb er nog steeds een pesthekel aan. Daarbij voelde ik wat bij het kauwen, van de week, dus ik ben bang dat ik een gaatje heb. En meer dan simpele controles heb ik echt nog niet aangedurfd hoor. Is ook niet nodig geweest, maar ik word al kriegel als hij mijn gebit gaat schoonmaken, laat staan dat hij wel zou moeten boren
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
He he. Nu eerst even pauze.

Poeh, ik had even een aanvalletje opruimwoede.

Altijd meegenomen.



Inloopkast is nog meer aan kant.

Al mijn schoenen staan in de inloopkast op een rekje wat eerder in de slaapkamer stond.

Overbodig spul in vuilniszakken naar zolder.

Heel de boven en benedenverdieping gestofzuigd.

Troela naar vriendin gebracht

Poffertjes gebakken.



Straks:

Tante bellen (die heeft vandaag haar eerste chemo gekregen)

Troela weer ophalen

Koken (witlof met ham en kaas uit de oven)

Wandelen.



Tjonge Coe, het houdt maar niet op bij jullie he?



Gelfje, naar je werk fietsen is toch net zo goed als op de sportschool? Knap hoor. :duim omhoog:



Het ziet er echt heerlijk uit buiten, maar om de een of andere reden heb ik geen zin om buiten te gaan zitten.

Ik ben raar.
Alle reacties Link kopieren
Marels, naar de tandarts moeten (voor wat dan ook) ís ook niet leuk.

Succes meid. Er is vast niks aan de hand en je huidige tandarts klinkt eigenlijk wel cool.

Alle reacties Link kopieren
De eerste vlinders zijn uit.











De eerste foto's. (Het lijkt wel een baby).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven