Het Blok 2010
woensdag 19 mei 2010 om 20:49
woensdag 19 mei 2010 om 20:51
quote:_69_ schreef op 19 mei 2010 @ 20:50:
Ben t eens met jullie; maar even wat anders;
hebben jullie die enorme wallen van renate verbaan gezien???????????Hahaha! Ja, daar zat ik ook al naar te kijken! Ze was zwanger toen dat gefilmd werd he
Of is het misschien nog steeds wel, geen idee. Ze zag er erg vermoeid uit in elk geval.
Ben t eens met jullie; maar even wat anders;
hebben jullie die enorme wallen van renate verbaan gezien???????????Hahaha! Ja, daar zat ik ook al naar te kijken! Ze was zwanger toen dat gefilmd werd he
woensdag 19 mei 2010 om 20:53
quote:Miek_ schreef op 19 mei 2010 @ 20:51:
Ik heb het begin gemist!! Wie heeft een 1 gekregen en wie heeft de oplevering gewonnen??
Miek en Nienke en Dennis en Martine hebben een pact gesloten, om tactisch te stemmen. Dus ze hebben elkaar een 10 gegeven voor de kamers, en M&M en L&H een 1. Supertactisch, en echt asociaal.
Miek en Nienke hadden de oplevering gewonnen, met 0,2 punt verschil maar. Echt heel vies gespeeld.
Ik heb het begin gemist!! Wie heeft een 1 gekregen en wie heeft de oplevering gewonnen??
Miek en Nienke en Dennis en Martine hebben een pact gesloten, om tactisch te stemmen. Dus ze hebben elkaar een 10 gegeven voor de kamers, en M&M en L&H een 1. Supertactisch, en echt asociaal.
Miek en Nienke hadden de oplevering gewonnen, met 0,2 punt verschil maar. Echt heel vies gespeeld.
woensdag 19 mei 2010 om 20:53
wat kunnen mensen toch tegenvallen:-( (dat ik daar nog verbaasd over ben) Die indeling was volgens mij al door Oene & Petra gemaakt en wat kan je qua inrichting dan verder met de kamer doen? Het bed kan maar op 1 plek! Heel goedkoop om daar het dan over te hebben. Ben nog steeds team M&N, maar neig nu ook naar H&L!!