Wederom ingetrapt

20-05-2010 00:59 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wederom ingetrapt. Ik heb hier eens een topic geopend dat ik me sterker voelde dan ooit. Dat ik hem wou vergeten en dat ik nu voor mezelf koos.

Maar ik ben er toen weer ingetrapt. We zouden het toch weer gaan proberen. Maar hij twijfelde in de tussentijd of ie tijd moest nemen voor zichzelf en zijn leven weer op orde te krijgen of tussen zijn leven op orde te krijgen met mij erbij.

Hij wil voorlopig alleen zijn zegt ie nu. Ik kom net bij hem vandaan.

Mag ik nog steun vragen als ik al gewaarschuwd ben? En als ik andere meiden geëist heb om te stoppen met deze (soortgelijke) mannen/ relaties. Mag ik me nog heel erg kut voelen nu en dit vertellen tegen jullie? De komende tijd ziet er nu echt heel erg poeperig uit.

Sorry dat ik niet geluisterd heb
Natuurlijk mag je dat! Het is altijd makkelijker om te oordelen van de zijlijn en als die waarschuwingen uit zijn gekomen maakt dat het nog niet minder verdrietig!

Dikke knuffel! Weet ook even niet veel beters, sorry..
het is pas klaar als het klaar is, en blijkbaar was je er nog niet klaar mee. dussss
En wat meds als ik dat nu nog steeds niet ben gewoon.

Ben ik dan echt zo naief? Of is dat bord gewoon te groot voor mijn hoofd? Of voel ik dan gewoon wat er is?

Thanx Eefje ook
Kennelijk moet je telkens tegen dezelfde muur aan blijven lopen tot je het zat ben jezelf pijn te doen. Pas als je dat echt zat bent en jezelf niet meer pijn wilt doen. Pas dan ben je er echt klaar mee.
Of wanneer het geen pijn meer doet?
Geen idee Wittedruif. Jij bent de enige regiseur van je eigen leven. Jij bent het die bepaald wanneer genoeg genoeg is. Jij kent jezelf het beste. Ik kan alleen reageren op basis van wat je hier neerzet.
Ja. Maar mijn verstand zegt dat het nog niet genoeg is. Voor nu wel. Dat ik gewoon alle regels maar moet handhaven. Niet bellen etc. Heb er ook geen behoefte aan nu. Been there, done that. Die riedeltjes zeg maar. Ik hoef hem niet te zeggen dat ik hem mis enzo.

Maar mijn gevoel zegt dat het nog niet genoeg is. Het dufste van alles is dat hij daarop ook gewoon zegt; "Dan hoef je nu toch ook niet zo verdrietig te zijn"?

(waarom doen ze dat)?
Waarom mannen de dingen doen of zeggen die ze doen of zeggen is nu niet aan de orde vind ik. Je moet jezelf afvragen waarom jij doet zoals je doet. Waarom jij er telkens intrapt en hoelang je daar voor jezelf nog mee door wilt gaan. Als je dat weet kun je ernaar handelen of een keuze maken.
Ik denk niet dat ik voorlopig nog ergens in kan trappen.
In dit schuitje heb ik helaas 5 jaar gezeten,en ben er zo door gekwetst dat ik nu al 4 en halfjaar alleen ben,en me totaal niet meer open stel voor leuke mannen....(helaas)
Ach ja, join the club. Een keer iets flikken, ok, maar dan nóg eens? Ondanks de belofte het echt nooit meer te zullen doen?

Sja, híj is een zak, maar ík ben een domme koe.

Ik durf er ook niet meer aan hoor Wittedruif dus je bent niet alleen (*knuffelsmiley*)
Zodra jij meer zelfrespect en zelfvertrouwen hebt gekregen, kun je pas zien wat voor tijdverspilling dit is.

Wel makkelijk zo voor hem, om je als een speelbal heen en weer te gooien en jij komt nog terugrollen ook. Sjonge, hij doet dit omdat hij ermee weg komt elke keer.

Enne, he's just not that into you anders zou hij je niet zo behandelen en er gewoon voor gaan.
Probeer nu in ieder geval aan jezelf te denken, doe leuke dingen, ga naar buiten, tut jezelf op en geniet van de zon.
Klopt wat Meds zegt: als het klaar is is het klaar.

Ik ben ook net zolang teruggegaan tot het kwartje bij me viel. En zelfs daarna heb ik het nog erg moeilijk gehad.

Wat ik helaas wel geleerd heb, is dat ik ook moeite heb met open te staan voor nieuwe mannen. Ik ben erg op mijn hoede.

Het voordeel daarvan is dan weer dat ik niet zo lang geleden gemerkt heb dat ik me sindsdien niet meer zo makkelijk in de luren laat leggen en makkelijker voor mezelf kies.

Heel veel slechter ben ik er dus uiteindelijk niet van geworden
Knuffel voor jou.

Wees lief voor jezelf. De koek moet eerst op he?
..popcorn?
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 01:48:

Maar mijn gevoel zegt dat het nog niet genoeg is. Het dufste van alles is dat hij daarop ook gewoon zegt; "Dan hoef je nu toch ook niet zo verdrietig te zijn"?

(waarom doen ze dat)?Aha, een hele mooie spiegel! Ik vind het wel een goeie. Hij zegt eigenlijk; Je weet heus wel dat het klaar is, anders had je er niet zo bij gezeten. Wat moet ie anders zeggen? Hij trekt een grens, of een streep, of weetikveel, en jij lult eroverheen door iets anders te zeggen namelijk; Leuk en aardig hoor die streep maar ik zie hem niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 20 mei 2010 @ 09:38:

[...]

Aha, een hele mooie spiegel! Ik vind het wel een goeie. Hij zegt eigenlijk; Je weet heus wel dat het klaar is, anders had je er niet zo bij gezeten. Wat moet ie anders zeggen? Hij trekt een grens, of een streep, of weetikveel, en jij lult eroverheen door iets anders te zeggen namelijk; Leuk en aardig hoor die streep maar ik zie hem niet.Erg scherp gezien Very Cherry.
Misschien iets aan je eigenwaarde gaan doen? Ik bedoel: je wordt zo behandeld, omdat jij je zo láát behandelen...
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 01:19:

En wat meds als ik dat nu nog steeds niet ben gewoon.

Ben ik dan echt zo naief? Of is dat bord gewoon te groot voor mijn hoofd? Of voel ik dan gewoon wat er is?

Thanx Eefje ook Dan ben je er nog niet klaar voor om jouw persoonlijke levensleerdoel aan te pakken. En dat is in jouw geval waarschijnlijk dat alleen zijn niet erg is. Dat je een ander niet nodig hebt voor jou geluk, en dat jouw geluk niet afhangt van een instabiele man. Enzo.
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 01:34:

Of wanneer het geen pijn meer doet?Dan kan je lang wachten, elke verandering elk afscheid gaat gepaard met pijn en onzekerheid. Maar dat doet er niet toe, want de situatie zoals ie nu is gaat ook gepaard met pijn en onzekerheid.
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 01:48:

Ja. Maar mijn verstand zegt dat het nog niet genoeg is.

Ik denk dat je gevoel en verstand door elkaar haalt. Het is je gevoel wat zegt dat het niet genoeg is. Je verstand zal namelijk zich niet wagen aan toekomstvoorspellingen. Je verstand kan niks anders dan concluderen dat je nu weer in hetzelfde schuitje zit

Voor nu wel. Dat ik gewoon alle regels maar moet handhaven. Niet bellen etc. Heb er ook geen behoefte aan nu. Been there, done that. Die riedeltjes zeg maar. Ik hoef hem niet te zeggen dat ik hem mis enzo.

(waarom doen ze dat)?
Heb ook zo'n situatie gezeten waarin ik als speelbal werd gebruikt. Hij kon me echt alles flikken, ik nam hem toch wel terug. Zo blij was ik als hij weer belde en lief deed. En toch, op een dag was ik het spuug- en spuugzat en heb ik alle contact verbroken. Dat deed even pijn, maar eigenlijk lang niet zoveel pijn als die onzekerheid en ellende toen we nog 'samen' waren.

Zoals Meds als zei: als het klaar is, is het klaar!

Voor nu: een dikke !
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Thanx voor de reacties. Heb vandaag ook echt een poepdag. Aan de ene kant ben ik opgelucht dat het klaar is maar aan de andere kant doet het best wel pijn.

Ik heb al eens onderin de spreekwoordelijke put gezeten. Ik weet allemaal hoe het werkt met eigenwaarde etc. Dat zit, geloof ik, wel goed. Waarom ik me dan toch keer op keer zo heb laten behandelen?

Ik weet het niet.
Hou je wel geod vast aan wat je wil? Ik neem aan dat je een stabiele reatie wil met iemand die er voor gaat. Elke dag dat je niet in zo'n relatie zit maar ik zo'n halfrelatie is dus zonde van de tijd.

Volg je hart in wat je nu echt wil, op de langer termijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven