e-mailtjes verwijderd

20-05-2010 12:28 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_106110 wijzigde dit bericht op 20-05-2010 14:00
Reden: niet aan de orde meer
% gewijzigd
Omdat ze ruimte innemen en de overzichtelijkheid in zijn inbox verruïneren

Of omdat hij gestocksloeberd word door haar.

Praat er over met je partner. En wat moet jij in zijn mail?
Ehm, je zegt zijn emailbox, kortom jij loopt ergens rond te neuzen waar je niet hoort te neuzen en ten tweede, wie zegt dat het mails zijn die jij niet mag lezen, misschien ziet hij geen nut om ze te bewaren?
Ik verwijder mijn mails ook.

Niet omdat vriend ze niet mag lezen, maar omdat ik het fijner vindt wanneer alles gewoon leeg en opgeruimd is.

Waarom verdenk je hem ergens van?
Zoals je het beschrijft klinkt het inderdaad eng ja. Maar mijn vriend verwijdert ook altijd mailtjes nadat hij ze gelezen heeft. En dat is echt niet omdat hij iets te verbergen heeft, maar omdat hij graag een geordende inbox heeft...

Dus ik zou zeggen: zoek er niets achter en heb je vragen, praat er dan met je vriend over! Zonder gelijk in verwijten te vervallen.
off topic... en daar is de gestocksloeberd.... vivawoord van het jaar

TO Mijn mailbox is zo nu en dan leeg, zo nu en dan vol maar regelmatig worden er dingen verwijderd. Zowel vanuit mijn inbox als verzonden items. Wil de boel wel een beetje snel houden.. maar zou er toch niet aan moeten denken dat mijn lief dan denkt dat ik buiten de deur stokslobber
Ik verwijder mijn emails ook, anders ben ik het overzicht echt kwijt. Zou me er niet zo druk overmaken als ik jou was, zonde van je tijd.

En anders kan je hem altijd vragen waarom hij het weghaalt, heb je gelijk het antwoord ipv dat je nu ongerust bent.
Weet je vriend dat jij zijn mail leest? En hij heeft daar geen bezwaar tegen? In dat geval, vraag het gewoon zonder er meteen vanalles achter te zoeken.
verwijderd hij ze ook uit de prullebakmap??
eh, hij verwijdert ze omdat anders zijn inbox vol is? Of omdat hij niets meer met die mails doet?

V
quote:Troeta schreef op 20 mei 2010 @ 12:36:

verwijderd hij ze ook uit de prullebakmap??Gaat dat niet vanzelf met in elk geval gelezen mails? Dat ze na een paar dagen verdwijnen>? Of lul ik nou onzin...
eh, hij verwijdert ze omdat anders zijn inbox vol is? Of omdat hij niets meer met die mails doet?

V

V

Vind het raar dat je in zijn mail kijkt.
Ik verwijder ook altijd mijn mail. Net als Vlinder vind ik het fijn een opgeruimde en schone inbox te hebben. Mails die belangrijk genoeg zijn om te bewaren gaan in een apart mapje.

Ik heb geen geheimen voor mijn man. Als ik weet dat hij mij controleert met mijn mail zou ik dat toch minder waarderen. Het is mijn correspondentie met wie dan ook. Als hij het wil lezen, kan hij mij dat vragen of als ik het nodig vind dat hij het weet, vertel ik het hem wel! Ik vind het een beetje achterbaks om de mail te controleren.

Als je echt twijfels hebt, komt dat niet door de geleegde inbox maar door andere acties van hem. Praat erover. Vraag hem er direct naar. Niet op een omslachtige manier, maar gewoon to the point.
Volg je hart. Dat klopt.
Nou nou colalight, jij hebt er zin in

Kijk dan ook even in zijn outbox, want als hij de mailtjes replied kan het zijn dat ze daar nog wel staan.

Wat is er toch zo heilig aan mail? Waarom mag je dat niet checken? Iedereen valt er over hier als iemand een de inbox van zijn vriend/man doorspit. Ik neem aan dat je in een relatie geen dingen verborgen houdt. Ook geen reden om te spitten dus, maar je kan toch af en toe in elkaars mailprogramma even een mailtje sturen omdat jouw pc uitstaat oid. Tja, dan kan je oog op iets vallen en als dat er verdacht uit ziet zal er vast al meer zijn wat er niet goed gaat waardoor er alarmbelletjes gaan rinkelen.

Zo, dat was mijn betoog
Amalia, ik ben het met je eens. Waarom mag je mekaars emailbox niet doorlezen? (ongegrond spitten vind ik wat anders) Snap het niet hoor. Snap trouwens ook niet dat mensen hun email weggooien, want als je na twee weken denkt "wat was dat nou ook al weer".....

Geloof trouwens wel dat er manieren zijn om de email weer terug te halen of om de email op één of andere manier te laten staan op een andere computer (klok-klepel verhaal, maar je kan het altijd even aan een computer wizard vragen)
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 20-05-2010 12:56
Reden: tikkerdetikfout
% gewijzigd
Viva la vida
-
anoniem_106110 wijzigde dit bericht op 20-05-2010 14:01
Reden: niet aan de orde meer
% gewijzigd
[quote]naiev schreef op 20 mei 2010 @ 12:57:

ik mag overigens zijn e-mail lezen. Ik moet namelijk ook weleens een briefje voor hem typen en lezen. Hij is dyslectisch namelijk.[/quote]

En daarom zal hij waarschijnlijk van een opgeruimde inbox houden!
Nope
quote:naiev schreef op 20 mei 2010 @ 12:57:

ik mag overigens zijn e-mail lezen. Ik moet namelijk ook weleens een briefje voor hem typen en lezen. Hij is dyslectisch namelijk.maar heb je ook toestemming om diepgravend te gaan controleren???
Als je je al druk maakt over verdwenen emails, dan zit er al iets niet goed. Als je geen aannames had dat er iets mis was had het waarschijnlijk nieteens opgevallen dat er emails verwijderd waren, of had het je niets geboeid.

Je vermoed waarschijnlijk (onbewust) al iets, waardoor dit je getriggerd heeft.

Er zijn 2 dingen die je kan doen: Zo veel mogelijk info achter zijn rug om proberen te verzamelen, je vanalles in je hoofd halen en er waarschijnlijk knallende ruzie over krijgen omdat JIJ in zijn post zit te neuzen.

OF: Praat met hem, vertel dat je heel veel van hem houd, maar dat je je op het moment wat in je hoofd gehaald hebt, en of hij daar een verklaring voor heeft. Waarschijnlijk zegt zijn reactie je dan al genoeg.
De Schoft, hoe durft hij! Zomaar z'n eigen mailtjes verwijderen zodat z'n partner hier geen inzage meer in heeft. Wat een loeder! Ik neem aan dat jullie hebben afgesproken dat jullie geen geheimen hebben voor elkaar toch??? En dan krijg je dit? Ik zou het niet pikken!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Wat heb je in zijn mailbox te zoeken. Ik ben 7 jaar bij mijn man, maar ik heb nog nooit in zijn mailbox gekeken. Het boeit mij ook niet met wie hij wel en niet mailt als het interessant is zal hij het mij wel zeggen.

Zelf houd ik ook van een opgeruimde mailbox. Ik ben zelf ook erg van het shift deleten dus in mijn prullenmand zul je ook geen mails meer zien.
Ik denk dat er zich in jouw hoofd een beeld zich heeft vastgebeten en dat dat je niet meer loslaat. Daardoor maak je het veel groter dan het is, maar ik heb niet het idee dat dat ergens voor nodig is.
Mijn vriend verwijdert ook alles wat hij krijgt. 9 van de 10 x toch spam :P Maar ja, vrouwen moeten zo nodig alles bewaren (net als dat bij de meeste dames hun smsinbox 400 smsjes bevat) en de meeste mannen wissen alles. Die gaan echt niet 'snachts nog zwijmelend/piekerend berichten terug lezen...

Geheel offtopic, maar om het nog op de bewaarwoede van vrouwen te houden: Ik hoorde laatst een meisje tegen haar vriendin zeggen: "Weet je hoe belachelijk? Deze telefoon kunnen maar 150 smsjes!" Useless to say dat vriendin het natuurlijk ook schandalig vond.

Bizar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven