Aug/sept 2009
donderdag 19 november 2009 om 22:52
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
maandag 17 mei 2010 om 19:31
Nala'; Wat naar, sterkte.
Hoesten moeten sommige kindjes echt leren... Je schrikt je inderdaad rot als het niet goed wil en ze er bijna in blijven..
Heee : Ely, leuk dat je er weer bent.
Fijn dat alles goed gaat met je viertal..
Vandaag was mijn eerste dag op de andere school.
Was echt een cultuurschok, maar helemaal leuk!!!
Morgen nog een dagje en dan genieten van 5 dagen vrij.
Ze waren op het kdv trouwens helemaal onder de indruk van de vorderingen van die kleine in die korte tijd. Het is ook weer erg leuk. Wij genieten er ook elke keer weer van..
Hoesten moeten sommige kindjes echt leren... Je schrikt je inderdaad rot als het niet goed wil en ze er bijna in blijven..
Heee : Ely, leuk dat je er weer bent.
Fijn dat alles goed gaat met je viertal..
Vandaag was mijn eerste dag op de andere school.
Was echt een cultuurschok, maar helemaal leuk!!!
Morgen nog een dagje en dan genieten van 5 dagen vrij.
Ze waren op het kdv trouwens helemaal onder de indruk van de vorderingen van die kleine in die korte tijd. Het is ook weer erg leuk. Wij genieten er ook elke keer weer van..
maandag 17 mei 2010 om 20:19
Nala en pauwie, gecondoleerd me jongen van werk en collega. Wat een nare berichten weer.
Wat leuk al die zittende, tijgerende en zich optrekkende kindjes. Net als bij Elyane hier ook nog niks van dat alles. Nog alleen rollen. Hoewel het zitten (met steuntje) wel steeds iets beter gaat. Hier staan bedje en box dan ook nog hoog, omdat ik niet verwacht dat Prinsje zich opeens gaat optrekken de komende dagen/weken. Mij lijkt dat je wel aan ziet komen dat ze het misschien kunnen gaan doen?
Pauwie, fijn dat je enhousiast bent over nieuwe school.
Wat leuk al die zittende, tijgerende en zich optrekkende kindjes. Net als bij Elyane hier ook nog niks van dat alles. Nog alleen rollen. Hoewel het zitten (met steuntje) wel steeds iets beter gaat. Hier staan bedje en box dan ook nog hoog, omdat ik niet verwacht dat Prinsje zich opeens gaat optrekken de komende dagen/weken. Mij lijkt dat je wel aan ziet komen dat ze het misschien kunnen gaan doen?
Pauwie, fijn dat je enhousiast bent over nieuwe school.
dinsdag 18 mei 2010 om 08:25
Pipi, ik zag het idd aankomen bij Essie, maar weet niet of dat altijd zo is.
Pauwie, fijn dat je eerste dag leuk was. Maar hoezo cultuurschok? Is het zo anders daar?
Elyane, leuk he, zwaaiende kids! Essie doet het af en toe, maar is eerder nog toeval, dan gepland volgens mij.
Essie had gister gelukkig geen koorts meer. Dus naar schoonmams. Daar ging het prima. Geen huiltje gehoord.
We zijn nog geen 5 min thuis, of het is alweer bleren.
Denk dus echt dat ze last heeft van een sprongetje. Merk ook dat ze opeens weer nieuwe dingen kan. (das dan wel weer leuk )
Ze gaat bijna zitten uit zichzelf. Het echte kruipen kan ook niet lang meer duren. En ze zegt iedere keer: MAMA!
Pauwie, fijn dat je eerste dag leuk was. Maar hoezo cultuurschok? Is het zo anders daar?
Elyane, leuk he, zwaaiende kids! Essie doet het af en toe, maar is eerder nog toeval, dan gepland volgens mij.
Essie had gister gelukkig geen koorts meer. Dus naar schoonmams. Daar ging het prima. Geen huiltje gehoord.
We zijn nog geen 5 min thuis, of het is alweer bleren.
Denk dus echt dat ze last heeft van een sprongetje. Merk ook dat ze opeens weer nieuwe dingen kan. (das dan wel weer leuk )
Ze gaat bijna zitten uit zichzelf. Het echte kruipen kan ook niet lang meer duren. En ze zegt iedere keer: MAMA!
woensdag 19 mei 2010 om 21:38
Het klinkt iedere keer als mamamamamama. (en dan vooral als ze huilt) Dacht eerst, ligt aan mij, ze zegt echt geen mama. Totdat een paar vriendinnen zeiden dat het echt zo klonk.
Vandaag ging het gelukkig goed met Essie op het kdv.
Ze zijn gewoon al een paar weken tevreden. Das nog eens leuk om te horen.
Vandaag ging het gelukkig goed met Essie op het kdv.
Ze zijn gewoon al een paar weken tevreden. Das nog eens leuk om te horen.
donderdag 20 mei 2010 om 10:11
donderdag 20 mei 2010 om 16:59
Het arme zieltje heeft een bovenste luchtweginfectie.
Gelukkig heeft ze een kuurtje en hopelijk is ze nu snel van dat rot hoestje af.
Ze is echt zielig. Herken mijn kind niet.
Ze zit gewoon stil op mijn schoot! Vaak ook nog tegen mij aan te hangen.
Ze zit wel eens vaker op schoot, maar dan nooit stil.
Geniet er ook gewoon een beetje van, dat ze eindelijk eens tegen mij aan kruipt.
Gelukkig heeft ze een kuurtje en hopelijk is ze nu snel van dat rot hoestje af.
Ze is echt zielig. Herken mijn kind niet.
Ze zit gewoon stil op mijn schoot! Vaak ook nog tegen mij aan te hangen.
Ze zit wel eens vaker op schoot, maar dan nooit stil.
Geniet er ook gewoon een beetje van, dat ze eindelijk eens tegen mij aan kruipt.
donderdag 20 mei 2010 om 22:44
zondag 23 mei 2010 om 11:07
Moppie heeft de waterpokken. en niet zo'n beetje!!! Ben ik van die andere twee heel anders gewend, die hadden er maar een paar.. Vannacht zelfs koorts en hangerig..
Je hoort wel eens dat als ze het voor het eerste jaar krijgen de kans aanwezig is dat ze het nog een keer krijgen . weten jullie of dat ook zo is als het al heel heftig is geweest.
Lekker genieten van de tuin , want verder komen we deze dagen even niet.
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Je hoort wel eens dat als ze het voor het eerste jaar krijgen de kans aanwezig is dat ze het nog een keer krijgen . weten jullie of dat ook zo is als het al heel heftig is geweest.
Lekker genieten van de tuin , want verder komen we deze dagen even niet.
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
zondag 23 mei 2010 om 11:34
Hai hai!
Hier gaat het gelukkig weer stukken beter met Essie.
's Avonds merkte ik gelijk al verschil.
Ze hoest helaas nog wel, maar het kuurtje duurt ook een week.
Heb al een paar leuke dagen achter de rug.
Vrijdag naar de Toppers geweest. Hadden voor het eerst staanplaatsen en echt ook een goed plekje uitgezocht. (naast het pad waar ze op kwamen en alle gasten weer weg liepen )
Gisteren ben ik met mijn zusje en mams naar de film "De gelukkige huisvrouw" gegaan.
Die was wel behoorlijk heftig.
Heb het boek ooit eens gelezen, maar wist niet dat die film zo pittig was.
Mijn mama hart deed soms ech wel ff pijn en voor mijn zusje, die nu 12 weken zwanger is, was het ook soms moeilijk om allemaal te zien.
Maar er zit zulke goede humor in die film. Dat maakt em echt geweldig om te zien.
Vandaag verjaardag van zwager en schoonzus en morgen op kraamvisite bij mijn neef.
En dan is het lange weekend weer voorbij.
Pauwie, mijn neefje heeft voor zijn eerste jaar de waterpokken gehad en volgens mij best wel heftig. Nu heeft hij dus pas ze weer gekregen. (hij is nu 2,5)
Dus helaas, kan dat dat wel ja. Hoop het niet voor je.
Hier gaat het gelukkig weer stukken beter met Essie.
's Avonds merkte ik gelijk al verschil.
Ze hoest helaas nog wel, maar het kuurtje duurt ook een week.
Heb al een paar leuke dagen achter de rug.
Vrijdag naar de Toppers geweest. Hadden voor het eerst staanplaatsen en echt ook een goed plekje uitgezocht. (naast het pad waar ze op kwamen en alle gasten weer weg liepen )
Gisteren ben ik met mijn zusje en mams naar de film "De gelukkige huisvrouw" gegaan.
Die was wel behoorlijk heftig.
Heb het boek ooit eens gelezen, maar wist niet dat die film zo pittig was.
Mijn mama hart deed soms ech wel ff pijn en voor mijn zusje, die nu 12 weken zwanger is, was het ook soms moeilijk om allemaal te zien.
Maar er zit zulke goede humor in die film. Dat maakt em echt geweldig om te zien.
Vandaag verjaardag van zwager en schoonzus en morgen op kraamvisite bij mijn neef.
En dan is het lange weekend weer voorbij.
Pauwie, mijn neefje heeft voor zijn eerste jaar de waterpokken gehad en volgens mij best wel heftig. Nu heeft hij dus pas ze weer gekregen. (hij is nu 2,5)
Dus helaas, kan dat dat wel ja. Hoop het niet voor je.
zondag 23 mei 2010 om 22:24
Nala ; Fijn dat de kuur aanslaat.
Geniet je al lekker van je nieuwe tuin?
Had vanmiddag twee waterpokkies in de tuin!!
Dochter van mijn zus zit ook helemaal onder. We mochten even op d'r passen...
Hoorde een tip over iets met havermout??
Moppie heeft ook steeds koorts, dat vind ik echt heel vervelend. Wimpie is heeft een keer korrtsstuipen gehad en dat blijft dan toch heel erg naar boven komen als er eentje koortsachtig is.
Geniet je al lekker van je nieuwe tuin?
Had vanmiddag twee waterpokkies in de tuin!!
Dochter van mijn zus zit ook helemaal onder. We mochten even op d'r passen...
Hoorde een tip over iets met havermout??
Moppie heeft ook steeds koorts, dat vind ik echt heel vervelend. Wimpie is heeft een keer korrtsstuipen gehad en dat blijft dan toch heel erg naar boven komen als er eentje koortsachtig is.
zondag 23 mei 2010 om 22:54
Nou, ik zal me ook maar weer eens laten zien, hier. Lees altijd wel mee, maar niet altijd zin om te schrijven...
Maar zag Ely hier weer voorbijkomen, fijn dat alles goed gaat met je trage baby Je schreef over allemaal knappe en vlotte baby's hier, nou dat laatste valt hier ook wel mee hoor. Al is ie inderdaad wel knap!
We genieten hier heerlijk van de zon. Vandaag hele dag in tuin doorgebracht zo ongeveer. Lekker genoten van onze peuter en baby.
Mattie is echt zo'n heerlijk vrolijk kind, rolt de hele kamer door en begint zich met voetjes af te zetten. Hij doet drie kunsten: zwaaien zodra je het woord dag noemt, met z'n handjes op de tafel slaan als je begint te zingen en een veredelde indianenkreet met z'n handje tegen z'n mond. Lol voor de hele familie hier!
Morgen samen in de bakfiets naar een boerderij in de buurt (Campina Open Boerderijdag) en 's avonds samen met vrienden bbq'en.
Beterschap voor zieke moppies van Nala en Pauwie! Geen tips, want waterpokkies zijn hier nog niet voorbijgekomen.
Maar zag Ely hier weer voorbijkomen, fijn dat alles goed gaat met je trage baby Je schreef over allemaal knappe en vlotte baby's hier, nou dat laatste valt hier ook wel mee hoor. Al is ie inderdaad wel knap!
We genieten hier heerlijk van de zon. Vandaag hele dag in tuin doorgebracht zo ongeveer. Lekker genoten van onze peuter en baby.
Mattie is echt zo'n heerlijk vrolijk kind, rolt de hele kamer door en begint zich met voetjes af te zetten. Hij doet drie kunsten: zwaaien zodra je het woord dag noemt, met z'n handjes op de tafel slaan als je begint te zingen en een veredelde indianenkreet met z'n handje tegen z'n mond. Lol voor de hele familie hier!
Morgen samen in de bakfiets naar een boerderij in de buurt (Campina Open Boerderijdag) en 's avonds samen met vrienden bbq'en.
Beterschap voor zieke moppies van Nala en Pauwie! Geen tips, want waterpokkies zijn hier nog niet voorbijgekomen.
zondag 23 mei 2010 om 23:29
maandag 24 mei 2010 om 20:33
Kom ook even zwaaien!
Ely leuk je weer te lezen en geniet van je sloompie .
Essie knapt alweer op Nala, gelukkig maar. Zieke kindjes is zo zlieg. Ook zo vroeg aan de waterpokken Pauwie. Je hebt de tip al binnen. Leuk Bonsiman! Kom je vaker stiekem reageren?! Gezellig. Ik heb niet veel tips. Bij Cesar heb ik gesmeerd met Soducreme, werkte ook prima en ik denk dat hij Cesar niet veel last heeft gehad van jeuk. Wel van lange tijd koorts en niet lekker voelen. Hopelijk valt het bij jou mee succes.
Leuk Pauwie, die van jou is ook wel vlot hoor. Klinkt erg gezellig. Foto's zijn ook leuk en mooi. Vind je bakfiets echt te gek. Hoe is het verder? Doet de zon je goed?
Hier alles prima, geen bijzonderheden....
Ely leuk je weer te lezen en geniet van je sloompie .
Essie knapt alweer op Nala, gelukkig maar. Zieke kindjes is zo zlieg. Ook zo vroeg aan de waterpokken Pauwie. Je hebt de tip al binnen. Leuk Bonsiman! Kom je vaker stiekem reageren?! Gezellig. Ik heb niet veel tips. Bij Cesar heb ik gesmeerd met Soducreme, werkte ook prima en ik denk dat hij Cesar niet veel last heeft gehad van jeuk. Wel van lange tijd koorts en niet lekker voelen. Hopelijk valt het bij jou mee succes.
Leuk Pauwie, die van jou is ook wel vlot hoor. Klinkt erg gezellig. Foto's zijn ook leuk en mooi. Vind je bakfiets echt te gek. Hoe is het verder? Doet de zon je goed?
Hier alles prima, geen bijzonderheden....
dinsdag 25 mei 2010 om 22:30
Pauwie, ik geniet idd van de nieuwe tuin.
Hij is nog niet af, maar kan iig op het nieuwe terras in het zonnetje zitten.
Sterkte met de waterpokkies.
Ik heb een lekker dagje gehad.
Heerlijk in het zonnetje geluncht en paar spulletjes gekocht voor de vakantie.
Morgen is Essie naar het kdv en ik hoef tot nu toe nog niet te werken. (misschien Vent helpen op het bedrijf)
Dus lekker rustig weekje tot nu toe
Hij is nog niet af, maar kan iig op het nieuwe terras in het zonnetje zitten.
Sterkte met de waterpokkies.
Ik heb een lekker dagje gehad.
Heerlijk in het zonnetje geluncht en paar spulletjes gekocht voor de vakantie.
Morgen is Essie naar het kdv en ik hoef tot nu toe nog niet te werken. (misschien Vent helpen op het bedrijf)
Dus lekker rustig weekje tot nu toe
woensdag 26 mei 2010 om 17:31
Heerlijk een nieuw aangelegde tuin. jullie zitten daar ook zo heerlijk vrij!, of komt er overdag wel veel volk/verkeer langs?
Volgens mij zijn er vandaag maar weinig pokkies bij gekomen, dus het einde is in zicht. Ze ziet er niet uit!!!!
Moppie is wel weer een beetje aan het spelen. De dagen hiervoor heeft ze alleen maar bij me gehangen als een klein aapje.
Morgen maar weer eens iets in het huis doen?
Volgens mij zijn er vandaag maar weinig pokkies bij gekomen, dus het einde is in zicht. Ze ziet er niet uit!!!!
Moppie is wel weer een beetje aan het spelen. De dagen hiervoor heeft ze alleen maar bij me gehangen als een klein aapje.
Morgen maar weer eens iets in het huis doen?
woensdag 26 mei 2010 om 20:54
Komen jullie ook ogen en oren tekort? Saba is nu echt een dreumesje geworden in ene. Kastjes worden leeggehaald, de drinkbak van de hond wordt omgetrokken. Saba gaat bovenop de stofzuiger zitten. Optrekken, kruipen en álles moet bestudeerd worden. Wat een mensje is het geworden zeg. Ik vind het prachtig. Wel hoor bij opstaan ook veel vallen ;- ) Ook weet hij waar te kijken als ik de naam van de hond noem en kan de lamp aanwijzen. Lief zicht.
Einde van de waterpokken in zicht, gelukkig.
Ga je morgen dan nog iets met je 'vrije' dag doen Nala?
En wat een mooie kunsten kan Mattie zeg. Zwaaien is zo lief!
Zag ook weer mooie foto's van Mier.
Einde van de waterpokken in zicht, gelukkig.
Ga je morgen dan nog iets met je 'vrije' dag doen Nala?
En wat een mooie kunsten kan Mattie zeg. Zwaaien is zo lief!
Zag ook weer mooie foto's van Mier.
woensdag 26 mei 2010 om 21:42
Haha Pauwie, ik bedoelde Rebbel inderdaad. Fijn dat pokkies op zijn retour lijken.
Leuk Aruba, jij hebt een echte klauterkabouter. Klinkt heel lief en schattig allemaal. Cesar tijgert en bromt wat en van de week is hij begonnen met nee schudden. Zo grappig, ligt helemaal in een deuk als Nesta en ik het ook doen.
Nala lekker zo'n vrij dagje!
Leuk Aruba, jij hebt een echte klauterkabouter. Klinkt heel lief en schattig allemaal. Cesar tijgert en bromt wat en van de week is hij begonnen met nee schudden. Zo grappig, ligt helemaal in een deuk als Nesta en ik het ook doen.
Nala lekker zo'n vrij dagje!
donderdag 27 mei 2010 om 15:09
Klopt helemaal Aruba, voordat ik er erg in heb, zit ze in de plantenbak!
En nu is ze bij de printer!
Vandaag heb ik twee pokkies in huis. Mijn zus moest werken , dus heb ik ook haar dochter hier rondhobbelen. Gelukkig is het hangerige weer weg en zijn ze beiden weer lekker actief.
Gisteren trouwens weeeeeer een niersteenaanval (4 x in 9 maanden) gehad. Heb vandaag de ha maar eens gebeld en een afspraak voor volgende week gemaakt.
En nu is ze bij de printer!
Vandaag heb ik twee pokkies in huis. Mijn zus moest werken , dus heb ik ook haar dochter hier rondhobbelen. Gelukkig is het hangerige weer weg en zijn ze beiden weer lekker actief.
Gisteren trouwens weeeeeer een niersteenaanval (4 x in 9 maanden) gehad. Heb vandaag de ha maar eens gebeld en een afspraak voor volgende week gemaakt.
donderdag 27 mei 2010 om 22:53
Pauwie, wij wonen idd heerlijk vrij, maar aan een erg drukke laan.
Alleen op zondag is het rustig. (wel veel fietsers) Maar door de weeks rijdt er hier veel sluipverkeer langs en nog veeeel meer vrachtwagens.
Maja, je kan niet alles hebben.
Hoe is het nu met Moppie?
Balen van je niersteenaanval, ben benieuwd wat de ha zegt.
Aruba, ik moest vandaag naar de tandarts. Moest een zenuwbehandeling ondergaan.
Gelukkig viel het me mee.
Verder heerlijk rustig aan gedaan.
Leuk he, die klauterende baby's.
Vind Essie ook echt al geen baby meer.
Hier is idd de drinkbak van de honden ook niet mee veilig.
Alleen op zondag is het rustig. (wel veel fietsers) Maar door de weeks rijdt er hier veel sluipverkeer langs en nog veeeel meer vrachtwagens.
Maja, je kan niet alles hebben.
Hoe is het nu met Moppie?
Balen van je niersteenaanval, ben benieuwd wat de ha zegt.
Aruba, ik moest vandaag naar de tandarts. Moest een zenuwbehandeling ondergaan.
Gelukkig viel het me mee.
Verder heerlijk rustig aan gedaan.
Leuk he, die klauterende baby's.
Vind Essie ook echt al geen baby meer.
Hier is idd de drinkbak van de honden ook niet mee veilig.