Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
donderdag 20 mei 2010 om 11:35
Ha Boogje, leuk een zoektocht naar een kat! Kletsmajoor is idd van de Mirtos-katten, ze zal hier vast vandaag wel binnen komen wandelen.
Ratteke, wat vervelend van dat slapen...komt het puur omdat je het zo warm/koud hebt of heb je gewoon ook weinig slaap? Anders eens even naar de ha bellen, want ik weet niet of je misschien voor de begintijd hier een heel licht inslaapmiddeltje bij kan krijgen. Slapen is zo belangrijk, ik weet er alles van! Succes trouwens vandaag bij het Riagg!
Ik heb vannacht goed geslapen trouwens, hopelijk zet dat door! Oh ja, zo even de slaappoli bellen.
Heartwork, nog even over die vriendin gisteren: wat een stomme reactie van haar zeg. Als jij zo lekker enthuosiast bent over je sollicitatie, dan reageer je toch niet zo? Misschien kan je dat, als je haar weer eens spreekt, ook even zeggen?
Ploes, hoe is het met Jade idd? Al wat gehoord?
En MV, heb jij al wat gehoord over je filmsterren?? Ben echt heel erg benieuwd want het klinkt als een leuke opdracht!
TH, lig je nu ergens achterin de collegezaal lekker verder te pitten?
Wat een heerlijk weer trouwens, joepieieieieee! Als het nou zondag ook zo is... Straks eens even aan 'project lathyrus' beginnen.
Zo, ff kopje koffie maken en dan eens bellen.
Ratteke, wat vervelend van dat slapen...komt het puur omdat je het zo warm/koud hebt of heb je gewoon ook weinig slaap? Anders eens even naar de ha bellen, want ik weet niet of je misschien voor de begintijd hier een heel licht inslaapmiddeltje bij kan krijgen. Slapen is zo belangrijk, ik weet er alles van! Succes trouwens vandaag bij het Riagg!
Ik heb vannacht goed geslapen trouwens, hopelijk zet dat door! Oh ja, zo even de slaappoli bellen.
Heartwork, nog even over die vriendin gisteren: wat een stomme reactie van haar zeg. Als jij zo lekker enthuosiast bent over je sollicitatie, dan reageer je toch niet zo? Misschien kan je dat, als je haar weer eens spreekt, ook even zeggen?
Ploes, hoe is het met Jade idd? Al wat gehoord?
En MV, heb jij al wat gehoord over je filmsterren?? Ben echt heel erg benieuwd want het klinkt als een leuke opdracht!
TH, lig je nu ergens achterin de collegezaal lekker verder te pitten?
Wat een heerlijk weer trouwens, joepieieieieee! Als het nou zondag ook zo is... Straks eens even aan 'project lathyrus' beginnen.
Zo, ff kopje koffie maken en dan eens bellen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 20 mei 2010 om 11:50
Ik heb nog niets gehoord of ze zaterdag moeten komen de boys. Ik zal zo eens mailen. Vind het ook wel fijn als het doorgaat dat ik weet waar het in NL is. Ik kan nu even niet printen dus goed voorbereiden is wel nodig. Ik ga niet voor mijn plezieren met 2 katten op mijn gemak rustig zoeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 20 mei 2010 om 12:01
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het gaat door met mijn boys. Nou nog duimen dat ze Bo gebruiken. Kan Kane even rustig wennen hoe het gaat op een fotoshoot. Weet nog geen tijd maar wel vlakbij mijn huis, nou ja, stad met de A.
donderdag 20 mei 2010 om 12:04
donderdag 20 mei 2010 om 13:47
donderdag 20 mei 2010 om 14:38
Splinter vliegt weer even in en gelijk weer uit! (en dat niet eens rond middernacht! )
Ik loop vreselijk achter met meelezen en reageren, maar ik ben ietsiepietsie veelste druk deze week. Zowel op het werk als thuis met een vader die rare gezondheidsklachten heeft. Eng. En eigenlijk ben ik dus geen enkele avond thuis deze week, bleh.
Maar morgen ben ik vrij (mwah, met een stapel werk die eigenlijk al af had moeten zijn) en dan ga ik lekker bijlezen. Hier en ook daar .
Voor nu even een dikke knuffel voor iedereen!
(hoezo verslaafd, ik mis jullie gewoon een beetje!)
x
donderdag 20 mei 2010 om 15:59
Zo, ik ben er ook weer. Bij de ha een injectie met ontstekingsremmer/pijnstiller in mijn arm gekregen. Het was iets met de pees/aanhechting van de bicepsbladiebla. Arts zei al: ik kan je wel pillen voorschrijven maar zo'n injectie komt gelijk op de plek waar het moet zijn. Deed wel even vervelend pijn maar viel verder wel mee. Daarna door naar de kapper en ben nu dus weer fris en fruitig geknipt.
Splinter, wat is er aan de hand met je paps? Niks ernstigs toch, hoop ik?
Ik ga Biebs voorbeeld volgen en lekker naar buut'n, wát een weertje!!!!!!
Splinter, wat is er aan de hand met je paps? Niks ernstigs toch, hoop ik?
Ik ga Biebs voorbeeld volgen en lekker naar buut'n, wát een weertje!!!!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 20 mei 2010 om 16:12
Mooi Olijf...dan was er toch wel iets meer aan de hand dan alleen "een spiertje"
Hopelijk gaat nu snel de pijn weg...helemaal met jullie vakantie in het vooruitzicht!
Ik had er net bijna voor gezorgd dat Isa morgen haar 10de verjaardag niet kon vieren
Ik lag buiten in de ligstoel
(zoiets dus)
kun je achterover gaan liggen en gaan je benen in de lucht...heerlijk.
Toen ik op wou staan klapte het voetengedeelte op de grond met heel mijn gewicht erachter en lag net Isa er half onder te slapen,haar rug eronder...AUW...ze gilde.... en gelukkig reageerde ik direkt.
Pfiew...
Hopelijk gaat nu snel de pijn weg...helemaal met jullie vakantie in het vooruitzicht!
Ik had er net bijna voor gezorgd dat Isa morgen haar 10de verjaardag niet kon vieren
(zoiets dus)
Toen ik op wou staan klapte het voetengedeelte op de grond met heel mijn gewicht erachter en lag net Isa er half onder te slapen,haar rug eronder...AUW...ze gilde.... en gelukkig reageerde ik direkt.
Pfiew...
donderdag 20 mei 2010 om 16:23
donderdag 20 mei 2010 om 16:30
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 16:12:
Mooi Olijf...dan was er toch wel iets meer aan de hand dan alleen "een spiertje"
[afbeelding]
(zoiets dus)
Pfiew...Lieve Bieb, dat de boys reclame gaan doen voor Nationale dierenverzekering bedoelde ik niet mee dat je met mij mee hoeft te doen met promoten . Pffffffffffffffffffff gelukkig goed afgelopen zeg. Pas je wel op met je Besje. 10 jaar is een hele leeftijd.
[afbeelding]
(zoiets dus)
Pfiew...Lieve Bieb, dat de boys reclame gaan doen voor Nationale dierenverzekering bedoelde ik niet mee dat je met mij mee hoeft te doen met promoten . Pffffffffffffffffffff gelukkig goed afgelopen zeg. Pas je wel op met je Besje. 10 jaar is een hele leeftijd.
donderdag 20 mei 2010 om 16:36
Ik moest eerst even zorgen dat ik in de gewenste trein terecht kwam . En nee, ik heb mijn ogen open weten te houden vandaag, ben alleen vergeten om nog een broodje te halen dus de maagstreek is een tikkie hol . En dan zit er tegenover me iemand een lekkere salade te eten (dit in de categorie klein leed). Ik probeer nu wat calorieen uit mijn kauwgom te kauwen
Splinter, morgen meer dus . Of waai je om middernacht nog even binnen? En ik had even gemist dat er iets is met je vader, sterkte!
Zoebie, ik ga thuis weer mooie plaatjes kijken!
Splinter, morgen meer dus . Of waai je om middernacht nog even binnen? En ik had even gemist dat er iets is met je vader, sterkte!
Zoebie, ik ga thuis weer mooie plaatjes kijken!
donderdag 20 mei 2010 om 17:44
Ik zag dat Mirtos genoemd werd hier
Ik heb gisteren een speelgoedje binnen gekregen voor de katten waarvan ik dacht dat zeker Blanche het kon waarderen. Het is zo'n stokje met een touwtje met allemaal veertjes eraan. Nou dat kon ze zeker waarderen en dochter was net met haar aan het spelen. Ik hoor ineens een schreeuw van Blanche waardoor ik er meteen naast stond. Het touwtje was om haar achterpootje gekomen en was niet meer los te krijgen. Het spelen ging nogal wild met veel door de kamer rennen en vangacties van Blanche die helemaal wild wordt van spelen. Ik heb het echt door moeten knippen onder luid LUID protest van Blanche. De andere katten raakten daar ook helemaal van over de zeik...
Speelgoedjes alleen nog met elastiektouwtjes dus.
Pfoeh.
Ik heb gisteren een speelgoedje binnen gekregen voor de katten waarvan ik dacht dat zeker Blanche het kon waarderen. Het is zo'n stokje met een touwtje met allemaal veertjes eraan. Nou dat kon ze zeker waarderen en dochter was net met haar aan het spelen. Ik hoor ineens een schreeuw van Blanche waardoor ik er meteen naast stond. Het touwtje was om haar achterpootje gekomen en was niet meer los te krijgen. Het spelen ging nogal wild met veel door de kamer rennen en vangacties van Blanche die helemaal wild wordt van spelen. Ik heb het echt door moeten knippen onder luid LUID protest van Blanche. De andere katten raakten daar ook helemaal van over de zeik...
Speelgoedjes alleen nog met elastiektouwtjes dus.
Pfoeh.
donderdag 20 mei 2010 om 17:57
Agossie arme Blanche.
Hier zijn die dingen ook favoriet,maar inderdaad met een elastiekje eraan (wat vervolgens doorgebeten wordt en nu vol met knoopjes zit daardoor)
Talkinghead ook weer thuis ?
Ik zou nog foto's van de blote billen van Zwart Monster maken..
er zit inmiddels al een aardige waas van zachte haartjes al op:
Hier zijn die dingen ook favoriet,maar inderdaad met een elastiekje eraan (wat vervolgens doorgebeten wordt en nu vol met knoopjes zit daardoor)
Talkinghead ook weer thuis ?
Ik zou nog foto's van de blote billen van Zwart Monster maken..
er zit inmiddels al een aardige waas van zachte haartjes al op:
donderdag 20 mei 2010 om 18:01
Helaas allemaal slechte kwaliteit foto's...allemaal genomen met mn telefoon (camera ligt nooit waar ik denk dat die ligt )
Maar bij mijn werk ligt een soort van slotgracht om het pand en daar hebben meneer en mevrouw Meerkoet gezinsuitbreiding.
Zooo lief..
Zal morgen mijn gewone camera meenemen..kan ik duidelijker inzoomen.
Maar bij mijn werk ligt een soort van slotgracht om het pand en daar hebben meneer en mevrouw Meerkoet gezinsuitbreiding.
Zooo lief..
Zal morgen mijn gewone camera meenemen..kan ik duidelijker inzoomen.
donderdag 20 mei 2010 om 18:06
Yep, TH is weer lekker thuis . En ik kon mobiel ook niks meer doen, want batterij telefoon was bijna leeg . En ik heb m gisteravond opgeladen dus baalde daar wel een beetje van (ik ben vandaag goed in klein leed ) want had geen zin in lezen ofzo in de trein. En toen ik van KATterigheid in slaap sukkelde knalde de tussendeur tegen mijn schouder en was ik meteen weer wakker (ja, ja, klein leed, I know).
Inmiddels ben ik een paar boterhammetjes verder: vers, donkerbruin brood en dan het kapje met alleen wat een lekker lik roomboter. Dat helpt beter dan kauwgom...en straks aan de kip Siam (met een beetje hulp uit zo'n pak, want moet een beetje snel) om de echte trek te stillen.
Bieb, zijn kont begint er wel iets gezelliger uit te zien zo
Inmiddels ben ik een paar boterhammetjes verder: vers, donkerbruin brood en dan het kapje met alleen wat een lekker lik roomboter. Dat helpt beter dan kauwgom...en straks aan de kip Siam (met een beetje hulp uit zo'n pak, want moet een beetje snel) om de echte trek te stillen.
Bieb, zijn kont begint er wel iets gezelliger uit te zien zo