saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Nu nog een saai plaatje van het hok
yeaahhh ut zonnetje schijnt eindelijk!!!

mn logeervriendje word zo weer op gehaald.zal een stuk saaier zijn hier in huis.straks saai werken op een erg saaie woning.
Hok komt eraan.

De konijnen hebben vandaag saai buiten gezeten. Nou ja gezeten, ze waren zo dol dat ze de hele tijd als bitse koeien rondrende en het zag er zo lief, schattig, saai uit.
hoi saaierds. had nu een dagje saaie dingen kunnen doen omdat ik pas laat moet werken.

was ik niet lekker,diaree en al mn spieren doen pijn.dus bed uit,ondjes gedaan en en weer terug in....ook een saaie besteding van mn dag...baaahh en ut zonnetje wat ze beloofd hadden was er ook niet.
He gets Dezz. Lekker even uitzieken dan vanmiddag.

Hier saai niets gedaan nog. Moet zo saai een was ophangen en dan ga ik nog saai even boodschappen doen.
ben vandaag gelukkig lekker saai en fit.nu lekker thuis rommelen.
Dez, dat gaat snel over. Wel gelukkig weer saai.

Hier is het een saaie dag, tussen twee buien door naar een niet saaie verjaardag. Was doen tijdens een bui.
GVD GVD, tot twee keer toe naar een adres hier een paar minuten vandaan gelopen, NIEMAND thuis. Belde ik op, zegt dochter ik moet wel zo weg, ja binnen 5 min ben ik er. Kom ik er weer, weer niemand thuis. Zegt buurman ze fietste net weg ARRGHHH. De 5 min waren nog niet om zeg. (kutwijf). Maar nu tot de saaie orde van de dag ik ga was vouwen.
Wat een stomme trut zeg Steph.

Ik krijg vanavond gasten, ze komen zo ergens tussen 23.30 en 00.00.

Saai forummen dus tot die tijd en een DVD van Poirot op staan.
Die niet saaie mensen komen morgen de bus ophalen, ik ben wel saai maar niet gek.

Lekker saai op tijd gasten Snjookie, morgen vrij ofzo?

Morgen weer in de zonnekabine en naar een knappe tandsarts voor een wortelkanaalbehandeling............bang.
steph;suc6 bij de tandarts..bbbrrrr

snjo veel plezier met je bezoek!!

ik krijg morgen eindelijk de uitslag van mn scan.ik sprak de HA en hij had gewoon niks gehoord van het ZH!!! saai hoor...gisteren een saaie drukke avond gehad en nu nogsteeds moe in mn hoofd ervan.ondanks dat ik goed geslapen heb.
Gaat nog ff saai rusten Dez. Ik heb zo'n zenuwen zeg, maar eerst naar het ZH
Was best saai bij de tandarts. Eerst lekker prikken en boren ed, foto maken met staafje in tand (of het schoon was), nee dus weer schoonmaken, weer een foto dus ik zei nu is mijn vakantiegeld op. Nou meer, u is ijn akantieeld o. Hij snapte het iig en moest lachen (smelt). Weer schoonmaken zegt hij, zal ik maar weer een foto maken en ik eeeeeeeeeee. Geintje. iig nog een slappe bovenlip en een ongevoelige neus.

Ik ga nu ff mijn saaie konijnen een wortel geven en loslaten.
vreselijk jou verslag....bbbrrrr

wel saai om met je nijntjes te spelen. ik ga op tijd mn mandje in,mn hoofd wil niet wat ik wil.

morgen wel ff saai werken.
Goedenavond saaie maisjes.... zo te lezen zijn jullie braaf saai geweest in mijn afwezigheid. Mijn complimenten!
nou tis nog niet veel hier met de rothoofd van mij.

Doesie welkom back,je was op vakantie?
Schoonpa mag ff het ZH uit. Tussen nu en drie weken operatie, gaat wel goed met hem.

Ga dadelijk saai mijn Lief zijn rug wassen.
Ik ben weer saai alleen thuis. Gasten kwamen pas tussen half 2 en 2 uur gisternacht (waren uit het oosten van het land komen rijden omdat er geen vliegtuigen vlogen). Gisteren gewoon saai gewerkt (mocht wel saai een uur eerder naar huis zodat ik gastvrouw kon spelen). Vanochtend heb ik ze saai naar het vliegveld gebracht om 6 uur.

Fijn dat je schoonvader naar huis mag Steph, niet zo grappig om naar de tandarts te moeten.

Des: nog steeds last van je koppie??!! *schud haar hoofd*

Woensdag moet ik weer naar de tandarts, vanwege die wortelkanaalbehandeling.

Schoonpa is thuis en zeurt weer lekker. Gaat goed dus.

Ik ga zo saai lezen en dan slapen.

Geen vliegtuigen Snjo, niest dat kreng nog steeds? Saaaaaaaaai, autorijden.

Dez, ook een van mij. Las ff over je posting heen.
Yep, dat kreng is nog steeds aan het hoesten, weleenswaar minder dan de afgelopen week maar toch. Gisteren is er nog een "overstroming/lawine geweest (veel regen; de natte as is naar beneden gegleden, geen schade). De hoeveelheid aardbevingen is dramatisch saai verminderd en zijn ook niet zo sterk als ze geweest zijn. Heel saai dus maar misschien wel stilte voor de storm.

Ik ga saai m'n bedje op zoeken, was vanochtend om half zes m'n bed al uit.
Dez Saai hoor!!!

Steph fijn dat schoonpa weer even thuis is. En als hij moppert dan is dat denk ik wel een saai goed teken.

Snjookje wat fijn dat jij eerder saai naar huis mocht. Saai hoor dat dat kreng nog steeds hoest. Weltrusten alvast.

Ik was niet saai op vakantie. Maar een paar dagen gewoon afwezig van het forum. Iedereen een hele saaie nachtrust en een dikke extra dikke saaie
Goedesaaiemorgen.

Nog 1 dagje werken en dan saai lang weekend. Ik moet waarschijnlijk wel werken maar ach, brengt weer geld in het laatje zullen we maar zeggen.
Saaiemorgen,

Sjnookie, wel saai uiteraard.

Ben al in de zonnebank geweest, saai tas vergeten..gggrrrr. Heb zojuist ff saai met Bugs gespeeld, foto's:

De kooi, saai uiteraard.

Lekker nog saai eentje:

Saaiemiddag,

Alle dieren nu saai los, B&B (draad lager gemaakt want Bunny kon er niet overheen en Bugs niet terug) en de schilpadden lopen nu allemaal in de tuin. Saai verboden voor de mens.

Geeft niets, ik mag toch niet saai de zon in, verbrand direkt. Vanwege de lichtbak vanochtend. Saaaaaaai.
Da's een heel saai hok geworden Steph. Balen dat je niet de zon in mag zeg. Hier begint het een beetje open te trekken dus misschien kan ik straks wel even saai m'n balkon op.

Saaie beestenboel bij jou in de tuin zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven