Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Kamerpalmen snoeien? Jeminee... diep respect. Hoe krijg je ze zover??

Bij mij worden ze hooguit 5 cm hoger dan toen ik ze kocht. Dan gaan ze via geel naar bruin, om te belanden in de biobak......
(Ja en natuurlijk ben ik -net- bijgelezen,maar ik weet het niet meer. Ik moet eerst zon opdoen.)

Als ik nou de kinderopvang bel. En ik vertel dat ze hun geld heus krijgen, maar de toeslagenbelasting nog niet rond is schijnbaar, want ik heb nog geen geld gezien.

Dat dat waarschijnlijk komt doordat de crecheplaats binnen 2 weken geregeld was, en zowel ik als belasting dus eigenlijk niet zo hard kunnen rennen.

En ik de opvang dus even niet betalen kan, maar dat zodra de belasting binnen is zij onmiddelijk het geld zien.

Maar dat ik het nu echt niet heb, zeker niet omdat de opvang een maandsalaris kost en ik ook mijn maandelijke inkomsten nog aan het regelen ben.

En dat het dus niet aan mij ligt, maar aan verschillende bureaucratische apparaten, waar ik dan wel weer vertrouwen in heb, dat het goed komt.

En zij van de opvangadministratiedebiteurencrediteuren zegt dat ze daar niet-aan-doen-aan-uitstel en dat ik wel moet betalen.

Alles.

En eigenlijk eergisteren al.

Daarmee basta.

Wie snapt het dan niet?
Ik. Ik snap daar helemaal nix van.

Kutgeld, en kutgezeik om geld altijd. Blech.

AH bezorgt niet in Pimpelgehucht. En eigen Super bezorgt wel, maar dan moet je het daar eerst in je karretje laden (dat doe ik dus wel altijd, want kan geen boodschappen voor de hele week meekrijgen op de fiets) maar vandaag doe ik dat dus niet. Ik zie wel.
Beleefdheden

Mijn Kman belde net. Het is fijn dat we komen. En gaat straks op weg naar visum en is wel op tijd terug om ons af te halen.

Fijn.

Waarschuwt me. Hij is nl ver-schrik-ke-lijk geil.

Ik zeg dat ik wel weet wat wij samen gaan doen.

Ja..? ja...? (hijg)

Mhm. Ik neem namelijk een zwangerschapstest mee.

...

Niet geil meer zeker?

Neuh...

Nou een rustige goede reis dan maar.

Sja. Jullie ook.
Pimp, bezorgen ze daar wel pizza?
Ja, dat dan weer wel. En shoarma ook. Maar daar houdt het wel mee op.

Maareh... ehm... Kjong?! Een test? Ehm... denk je echt dat????
Nou ja, nee, ik denk het niet. Maar dat dacht ik vorige keer ook niet. En nog geen druppeltje bloed. Jij wel?
Nee, ook nog geen druppeltje bloed. Al wel een test gedaan (vorige maand) en die was negatief.... fieuw!
Ik wil ook een fjieuw. Tot de fjieuw ben ik gewoon niet geil. En geen trek in iemand die dat wel is.

Of zoals ik vorige maand bij de gyn:

Mevrouw, mócht u nogmaals zwanger raken, dan heeft u een medische indicatie.

En ik zei:

Meneer, mócht ik nogmaals bezwangerd raken, dan heeft HIJ een medische indicatie.

Ach, leuk toch, nog zo'n kind erbij, Kjong?

Noem je 'm ''Jo", past óók heel goed bij achternaam.

Ik laat woensdag een mirena plaatsen. Aangestoken door alle positieve verhalen hier.

Sterkte Pimp! I feel your pain. Zo zwaar als alles doorgaat met kleine kinders terwijl je je ziekig voelt! Kus!
Mijn Mirenaverhaal was niet positief, maar ik kan me voorstellen dat je dat geblokt hebt (vanzelfsprekend ervan uitgaande dat je álles van het forum tot 6 jaar geleden uit je hoofd kent).

~Coat of many colours that my mama made~

Ladies, pleasure. Het was weer een ego-genoegen. See you in a week or so.

(Moet weer even oefenen)

Ik ga de aankomende dagen een onderhouden gezang aan met Polly Darton (zit daar niet een leuke babynaam in. Waarom heet het eigenlijk babynaam? Een baby wordt toch ook groot?) tijdens een verplichte uitmest- en kofferpaksessie, aangezien de gemeente reiniging niet komt, omdat er nu de steigers weg zijn ruimte is om de gehele stoep open te gooien voor werkzaamheden waar niemand bij gebaat is. (Ja, dat is 1 zin.)

Görüsyerüs

~Jolene, Jolene, please don't take my man... ~

Before I forget:

Blossom, you touched his heart with your card.

And you do have my memories cassette, right?

~And IIIIIIIIIII will aaaaaalways looooooove you ~

Dag Kjongekjong!
dahaaaag kjong!!!!! Hopelijk is er gauw weer tijd en ruimte om geil te zijn!

Meiden, de jurk is gehaald, beiden staan in de AK. Let niet op de pluizenbol erboven graag. Ben beniuwd naar julie voorkjeur, de 2e zit lekkerder, want meer ruimte voor de tiet`n.

Jammer pim, dat werk toch! Hoe gaat het verder op werk, al beter?

Beterschap!

Weet het effe niet, behalve dat ik mims vanmorgen erg aan het lachen heb gemaakt met mijn suffe hoofd. Was een grappige situatie.
quote:Bambi schreef op 15 oktober 2007 @ 14:14:

Ach, leuk toch, nog zo'n kind erbij, Kjong?

Noem je 'm ''Jo", past óók heel goed bij achternaam.

Of Mah?
De pluizebol kijkt wel heel stralend! Ik zeg: de zwarte! Echt, veel leuker dan de grijs-met-figuren.
Allebei leuk, Bentetje. Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar de zwarte, maar vind die andere ook leuk. Vooral de kraag!

En die bruidsmeisjes... ooooh... Tis gewoon jammer dat Pompel en ik al getrouwd zijn, zou het erg leuk vinden mijn dochters ooit zo te zien en ik geloof niet dat er andere opties zijn in de omgeving. Niemand, maar dan ook niemand in onze vriendenkring trouwt!

Nieuwsflash: vanaf vandaag heeft Mims niet 1, maar 2 rooie donders in huis. En ik ben jaloehoers!
quote:kjong schreef op 15 oktober 2007 @ 14:55:

Before I forget:

Blossom, you touched his heart with your card.

And you do have my memories cassette, right?

???? HIJ betaalde heus met zijn kaartje heur!

Hoe is het Pimpelmopje?

En Bam, nog nieuwe vrienden gescoord op het schoolplein?

Ik heb mezelf de gansche dag wakker gehouden met koffie met veel suiker en zit nu STRAK wakker te wezen. Dom dom. Dan maar bardienst want de Barman is omgevallen (zegt ie) Van de slaap. Tsk, ouwe l*l!
quote:pimpel schreef op 15 oktober 2007 @ 21:17:

En die bruidsmeisjes... ooooh... Tis gewoon jammer dat Pompel en ik al getrouwd zijn, zou het erg leuk vinden mijn dochters ooit zo te zien en ik geloof niet dat er andere opties zijn in de omgeving. Niemand, maar dan ook niemand in onze vriendenkring trouwt!

Ik toch!? Dan wil ik alle Forum-meiskes in witte jurkjes om mijn sluier van 30 meter te dragen.

Twee rooie donders in huis? Huh?
De zwarte vind ik je het mooiste staan, Bent.

Djiez, Kjong. Je spreekt weer geheimtaal. Snap er geen zak van allemaal!

Nah ja, je gaat toch weg, je hebt het kennelijk écht nodig he?

Toedeloe dear, have fun, lief zijn voor je man, geniet ervan en haal wat kruisjes als je toch bezig bent..
Ha, Pimp! Je klinkt weer beetje opgeknapt, zou lekker zijn voor je.

Hahaha Bloes, jij bikkel. Lekker he, heb je nog gedagdroomt van vannacht?

Hee, heeft Mims misschien een rode kater in huis?

Jaaaa, qua schoolplein ben ik góed bezig! Heb hier een paar leuke dames ontmoet waar ik regelmatig contact mee heb, die langs komen waaien en volgende week mee gaan borrelen. En in mijn zoektocht naar een oppas ben ik een hele leuke meid van 25 tegengekomen, daar klikt het zo goed mee dat ze niet eens alleen komt om op hertjes te passen, van 't weekend en vandaag kwam ze aanwaaien voor de gesjelligheid. Leuk allemaal.

Oh en zo lief. Een leuke moeder van jongetje uit klas van Noah, kwam hier al aantal keer langs met zoontje voor gezelligheid, koffie, wijntje, mee-eten, je kent 't wel. Haar beetje verteld over mijn gezondheid en medicatie, kwam ze later met een heerlijke avondmaaltijd aanzetten zodat ik de keuken niet meer in hoefde. Had ze onthouden dat ik die dag weer infuusje zou krijgen. Zo lief!
Gewoon niet plannen, gewoon onverwachts, dan doet het geen pijn.

Veel plezier wijfie, heb je Jungle book bij? Of de DS?
Gedagdroomd? Ik loop almaar te schuimbekken en niemand (behalve jullie) weet waarom? Oh wat kan die man dat lékker!

En hij zei net aan de telefoon dat hij het zo gezellig vond, lekker eten, wijntje, kletsen met hoofd op zijn schoot. "Dat is ook leuk" zei ik "maar ik heb toch even voorkeur voor Rauwe Sex en Harde Geluiden" Hij vindt me nu vast een harteloze slettebak.
schuimbekken???? wat heeft hij met je gedaan???

mmmm, wel moeilijk. Nu zeggen jullie allemaal de zwarte terwijl bentos en ik vonden dat die andere mooier staat......
Ik wil wel even zeggen dat die andere mooier staat, maar zo op de foto vond ik ook die zwarte mooier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven