Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
En ik ben een beetje melig geloof ik.....
heb heerlijk gegeten met bentos, wijntje erbij,. Daarna heeft hij koffie gezet, heb ik even jurk nummeer 1 geshowed en zijn we samen op de bank geploft voor de lama`s. Heerlijk gelachen, leuk! Nu moe (niet zo gek) en ga douchen en naar bed. Morgen gaat de wekker weer 5.50 uur.....

Moet nog stseds speech schrijven. trouwnes, tips waren niet zozeer voor spreken alswel voor schrijven.... Fijn toet, dat ook voor jou de bijbeuntoestand lijkt te werken, het is jullie gegund!
Geen idee of het echt werkt, want ik heb het nog nooit gedaan. Misschien kan ik het wel niet!

Nog een tip van de dag:

Begin 2008 extra voordelig

De Nibud-agenda wordt dit jaar gratis aangeboden. Dat wordt mogelijk gemaakt door CentiQ, platform voor bewust omgaan met geld. CentiQ is een samenwerkingsverband van partijen in de financiële sector, de overheid, voorlichting- en consumentenorganisaties en de wetenschap. Zij vinden het belangrijk om u te helpen bij het maken van financiële keuzes en het nemen van financiële beslissingen. Meewerken aan een brede verspreiding van de Nibud-agenda 2008, is de eerste praktische uitwerking van deze doelstelling. Bestel nu een exemplaar (één per bestelling) en u vindt 'm rond 15 november helemaal gratis in uw brievenbus.

Wat staat er in de Nibud-agenda?

De Nibud-agenda is een gewone agenda vol met slimme geldtips waarmee u in 2008 uw slag kan slaan! U vindt er veel nuttige informatie waarmee u uw inkomsten en uitgaven in balans kunt brengen. Met de Nibud-agenda houdt u geld over zonder echt te hoeven bezuinigen.

Er staan praktische overzichtjes in om uw geldzaken in bij te houden. Voor autokosten en energieverbruik, voor zorgkosten en voor al uw dagelijkse uitgaven. Zo weet u binnen een paar maanden hoe u uw geld besteedt. En u gaat vanzelf minder geld uitgeven! Uiteraard staat de agenda bomvol Nibudtips, en u kunt hem gebruiken als gewone agenda.

Klik hier om deze agenda te bestellen!
vast wel......
~giet de glazen nog eens vol~

Hik nog na van het lachen om de Sinterklaas van Kjongen. Geloof hem nou!

En Toet: leuk inderdaad! Ik wik en weeg nog even maar hoop einde van de maand mijn baan op te zeggen en per 1 januari voor hen aan de slag te gaan. Ik sta dus nog járen bij Bentetje in het krijt! Ben ook erg enthousiast, het is erg leuk en het past bij mij.

We gaan in het hotel wel samen slapen (toch?) maar niet borsten fotograferen. Of Toet moet een kruisje willen zetten en de Coebergh gaat inene op.

Wat een jurken-verhaal Bentetje! Ril, echt heel erg vervelend. Maar toch goede afloop: we willen wel mee kunnen beslissen hoor! Dan zet je jou in die jurken in de AK en dan sms-en wij jou Jurk 1! of Jurk 2. (70 cent pob)

Bloesjes zijn weer opgehaald door Boze Ex. Ging wel goed, op het detail na dat hij bijna "per ongeluk" over mijn tenen reed, terwijl ik Jongste nog een zoen gaf. Die man gaat nooit normaal meer doen. Hij is niet normaal.

De Barman sms-t zelf zoenen! Kijk, dat is nou eens enthousiast!

Bam, ik ken Mark wél en dat was inderdaad or-gas-misch! Heerlijk, zou zo weer willen! (waren het niet dat hij nu al jaren een ander heeft) (Arme Bambiman)
Ik hoop gewoon ook dat ut leuk is (werk dan, met bloes samen hotel in is zeker leuk!) en dat ik er dan inderdaad ook vaak genoeg mee aan de slag kan om genoeg mee te verdienen zodat andere baantjes overbodig zijn. Ik sta met mijn moeder samen trouwens ook al vier keer ingepland!!!! En ik moet dan weer eeuwig dankbaar zijn aan Bloes en Bent en zo gaat het maar door!

Zoent ie mobiel ook lekker? (kus op je poezelige voetjes trouwens, rare aso!)
Even terug naar de afwas in een zeker hutje op een zekere hei
quote:Bambi schreef op 12 oktober 2007 @ 22:00:

Trouwens, die mooie griet hiernaast ----->

Die ken ik. Lekker belangrijk, maar goed. Weten jullie het maar, he.Is er veel gephotoshopt?
~stopt nog maar eens wat in de dvd-spelert~

Mooi!
Lief staat onder de douche, ik zal mijn verrassingsact van laatst nog eens herhalen!
Ist gelukt, Toet?

Hier eters gehad, was erg gezelllig! En dus weer veel te laat. Ben gesloopt van werkweek, dus ga mijn mandje opzoeken.

Wilde wel even haai komen zeggen: Haai!
Oh en agenda is besteld. Tips kunnen wij wel gebruiken.

Dank voor de tip, Toet.
Gut, is de bijbeunbaan niet ook wat voor mij dan? Ik wil ook met Bloes & Toet in een hotel

Kan niet meer slapen, en heb koppijn. Wel gisteren in exLilstad naar Duska geweest (waar de-broer-van iets met de muziek heeft gedaan, helemaal leuk ) en veel te laat thuis gekomen vanwege trein gemist, dus extra zonde van niet meer kunnen slapen. Ach ja, 't is maar zo. Poog van nood deugd te maken door ovenbroodjes te verwarmen en alvast onbijtje voor Dot te brouwen die alweer ligt te zingen door de bbfoon.

Sjemig, Bent; Je jurkenverhaal! . Ik was alleen het hele verhaal door bang dat het toch niet ging lukken, dus was wel opgelucht dat het eindigde met dat je (nou ja, bijna dan...) toch nog gekleed op pad kunt, pfoe.

Bloes, staat het Asogeld al op je rekening? Of moetie eerst nog een autootje verhandelen?

Het zingen wordt dringend roepen, ik ga het mokkeltje er eens uit vissen.
Mogguh,

Ik heb zo ontzettend geen zin in vandaag. Kan het alvast morgen zijn? Of maandag?

Mav is werken, Jootje luistert voor geen meter en stuitert door het huis, Mootje is gefrustreerd, want hij kan de TV niet horen die inmiddels ook al loeihard staat. *zucht* Vietje jankt gewoon steeds wanneer hij bang is dat Jootje iets van hem afpakt. Zoals bijvoorbeeld een duploblokje. Daar hebben we er natuurlijk maar één van, dus het is zaak zo hard mogelijk te brullen als je onrecht wordt aangedaan. *megazucht*

En nou weet ik heus wel dat dit niks is op de schaal der wereldleed enzo, maar ik heb er toch maar mooi de balen van vandaag.

Straks capoeira en vanmiddag een (kinder)verjaardag. Ik hoop dat ik mijn reservehumeur dan inmiddels gevonden heb en dat het daar beter mee gesteld is dan met mijn reguliere humeur.

In het kader van de betere berichten: gister eindelijk met Mav over zijn moeder kunnen praten en hij liet zowaar wat emotie toe.

Help. Mav heeft de hele werk gewerkt. Ik vrees dat ik straks nog naar de supermarkt moet. Met drie kinderen.

Ik háát Spongebob.

Kusje op je tenen Bloes, hoest nu?
Spannend trouwens Bloes, die baanontwikkelingen. Ga je dan gewoon meer op pad, of ga je iets coördinerends erbij doen ofzo? Leuk hoor.

En Toet ook al plannen/hoop om hier vast inkomen uit te halen en niet meer in klein baantje te werken.
ooh, Meave, heel veel sterkte.. ik herken het zo, jouw humeur. Niet van nu, gelukkig. Ik heb maar 1 jongetje in huis, en maar 1 kind. LD had afscheidsfeestje van vriendinnetje die nu in Zoy's wijk woont. Niet onoverkomelijk ver weg, maar voor die meiden toch al een hele afstand.

Kromme bij mij: ze mag in principe wel alleen naar Iris, mocht ze dat willen, maar niet naar dat vriendinnetje, die woont net even 'dieper' de wijk in, op een plek waarvan ik weet dat LD de weg niet weet (ik wel, ben d'r opgegroeid0

fpf toetsenbord doet het niet, ik moet elke letter 3x 'inslaan'

(en nu deed ie het weer even )
Later is nu
Vanmorgen tranen in de ogen en een brok in de keel bij het ontvangen van de post

Mims

en hee, toetsenbord doet het gewoon..., dus..

nog even reageren op jurkenverhaal van Bentetje, Meid wat een heen en weer gevlieg! Hopelijk gaat het lukken met de jurk die jij het leukste en mooiste vindt!

verder iedereen fijn weekend!

wij zouden vanmorgen naar m'n schoonmoeder, maar geloof dat dat niet meer gaat lukken. ...
Later is nu
~gooit wat

binnen bij de jongens van Meave~

Want 1 duploblokje, daar kun je niet mee bouwen.

Aso reedt bíjna over mijn tenen, hoor. Het was weer zo'n fijne asociale manier om mij te laten voelen hoe hard hij van me weg wil. Terwijl ik mijn kind gedag kus. Beetje sneu eigenlijk wel (hij).

Lil, ik wil ook wel zonder werk met jou in een hotel hoor!

~gaat weer huishoudelijk doen want moet zo onderweg naar het leukste hotel van België~
Jaaaaaaaaa, een hoteldatemetsuhalluh, ook leuk!!!!!!!!!!!

Meave, hou vol. Over 9 uur liggen ze allemaal weer in bed!
Ik ben al halverwege de dag en ze zijn allemaal nog heel! :-D
Snertsmiley.
quote:dreamer schreef op 13 oktober 2007 @ 10:41:

Vanmorgen tranen in de ogen en een brok in de keel bij het ontvangen van de post

Mims

Same here. Ik moest gewoon huilen - wat een práchtige kaart met dito tekst.

Pfff, ben op de helft van schoonmaakwerk hier. Zoon is even Star Wars aan het kijken, zodat ik lekker kan doorgaan en ik dus morgen ongegeneerd kan chillen.

Fijn dat ze bij jou nog leven, Meave. Het scheelde hier niet zoveel vanmorgen, met Zoons kliergedrag. Drie van dat soort producten hebben rondlopen, lijkt me helemaal een horror!

Oh Lil, hoe was Duska? 't Lijkt me zo'n schattige film.

Bloes, hoe kan Aso nou over je tenen heenrijden? *verbaasd* Wat een eersteklas hufter is het toch ook.

Ah, Star Wars is klaar. Da's mijn teken om te gaan stofzuigen en iets knetterhards in de CD-spelert te kwakken. Laterrrrrrr!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Jeetje, paar dagen niet online zijn wordt gelijk afgestraft met 6 pagina's bijlezen.

Bloes, wat een eikel is die aso-ex toch. Zelfbeheersing is duidelijk niet zijn sterkste kant. Misschien nog maar een rondje zoenen met de barman om je weer wat op te beuren (letterlijk en figuurlijk).

En wat leuk Xop en Dream geminimeet en Bloes en Toet samen in een hotel binnenkort. Zou leuk zijn als jullie er allebij werktechnisch wat leuks uit weten te slepen.

Hier iets voor alle nietwerkende testosteronbommetjes.

Ben zo trots op Madokus. Hij heeft maandag tentamen gehad en kreeg vandaag de uitslag binnen. Een 8,9!!!

Ik ga er nu gauw vandoor. Nog even snel mijn bed in voor de mannen weer wakker worden.
~heft het glas en schraapt haar keel~

Dames, op mijn oma. Of, zoals Zoon zegt: "Jouwe Dooie Oma (niet dat ik nog een levende heb, overigens, ze zijn allebei heel erg dood) die bij de engeltjes is."

Vandaag is oma's verjaardag, en precies 6 jaar nadat we dat voor het laatst hebben gevierd. Toen was ze er nog bij. Oud, breekbaar, maar vrolijk, charmant-bedillerig, met veel te veel eten en drinken ("Hebben jullie genoeg? Neem nog wat hoor, er is nog!") , met alle luidruchtige nichtjes paraat in een flatje dat veel te klein was voor al dat vrouwelijk Indisch praatlustig geweld, met een keukentje waar je met z'n tweeen precies inpaste en waar we aan het eind van de avond altijd met tenminste 5 mensen aan het afwassen, roddelen en lachen waren. Aangetrouwde of tijdelijk aanwezige mannen wat bedremmeld (nieuw) of inmiddels blasé (jaren ervaring) in de voorkamer met drank, onder elkaar schuilend voor dat hele diepe warme bad van de Familie.

En nu vieren we weer. Zonder oma, en met behulp van een restaurantje straks, maar mét alle nichtjes, met oude en nieuwe mannen, met veel eten en drinken, en het bad is nog even warm als altijd. Misschien net een tikje minder warm, tikje lauw, zonder oma.

Mims, ik kreeg je kaart vandaag, na de sms-uitwisseling. Ik moest zo aan je denken vanochtend, de zon scheen met prachtig laag herfstlicht over de velden, herftsbladeren overal in de meest fantastische kleuren. En toen kwam ik thuis en was er jullie kaart. Zo mooi, en zo verdrietig en zo lief ben jij.

Moet nu weer sociaal zijn.
HIer Bloes undercover

Zit in Hotel Tilalia en Jommetje moet maar steeds huilen. Is niet goed voor mijn imago als babyfluisteraar. Hij schrok van mijn niesbui, wat niet heel gek is want ik kan alleen maar HARD niezen. *schaam*

Maar de gastvrouw heeft al kleppend een indonische rijsttafel in elkaar gedraaid, die nu heerlijk geurend staat te pruttelen. Daarom hou ik zo van Tila!

Heb het kaartje van Mims nog niet gezien maar weet zeker dat het prachtig is. Hoe is het met de internetaansluiting van onze Candy? (en kunnen we daar nog wat voor betekenen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven