Entertainment alle pijlers

Eva en Bram

18-05-2010 08:42 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in de Televaag: Eva Jinek en de beroemde advocaat Bram zijn een setje. Na een half jaar zijn ze er voor uitgekomen. Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?
Ergens snap ik het wel. Bram is niet zomaar een advocaat met een kantoor ergens driehoog achter, maar eentje die fungeert als een soort schakel tussen de boven- en onderwereld. Zijn kennis en contacten gaan veel verder dan wij zien in de media. En het blijft verre van beperkt tot zijn eigen cliënten of zijn zaken of zijn zaken die in de media komen. Dat maakt hem gevoelig en daarmee nu Eva ook. Bram komt notabene op feestjes waar de allergrootste criminelen van Nederland gezellig samen zijn. Het vak van Bram gaat echt verder dan een beetje pleiten in de rechtszaal. Zijn cliënten stallen mogelijk hun geld bij hem (op kantoor), ze houden hem op de hoogte van waar ze mee bezig zijn. Dat houdt ook echt niet op zodra hij de deur van zijn kantoor achter zich dicht trekt. Er zijn advocaten van dat kaliber die zelf ook niet helemaal zuiver zijn. Ik zeg daarmee overigens niet dat dat bij Bram ook het geval is. Maar zo simpel als; dan doet ze maar niet zaken die door hem worden behandeld, is het dus niet.

Als we in Nederland een maffia hadden zoals ze die in Italië kennen en Bram zou deze mensen verdedigen, dan had denk ik niemand het vreemd gevonden als Eva dit programma niet had mogen presenteren.
'Jaloezie collega's kostte Eva Jinek kop' door onze redactie

AMSTERDAM - Niet de 'bedreigde' journalistieke onafhankelijkheid van Eva Jinek, maar jaloezie van haar NOS-collega's zou de presentatrice Nieuwsuur hebben gekost...

Haar collega's zouden Eva 'te licht' vinden als journalist en nu alles hebben aangegrepen om haar van de troon te stoten als presentatrice van Nieuwsuur. Dat is gesuggereerd tijdens het programma Aan de slag van Paul van Liempt bij BNR.

'Eva was natuurlijk toch de bloedmooie dame die de show kwam stelen bij het journaal dat een beetje saai hoort te zijn', opperde een van de tafelgasten. 'Neem bijvoorbeeld het filmpje waarin Eva voor de uitzending haar decolleté verschikt. Hoe kan dat nou uitlekken?'

Het journalistieke functioneren van Eva stond eerder deze week ter discussie toen haar liefdesrelatie met strafpleiter Bram Moszkowicz bekend werd. De NOS verzocht Eva zich terug te trekken als presentatrice van Nieuwsuur, dat ze zou gaan presenteren.

Eva heeft gisteren voldaan aan het verzoek van haar hoofdredacteur Carel Kuyl, maar blijft wel aan als presentatrice van het NOS Journaal.

Nou ja, bloedmooi vind ik nog wel meevallen hoor

Ik vond haar best aardig en leuk overkomen maar als ze het met zo'n gepommeerde gladjakker doet, heeft ze voor mij afgedaan.

(snap zo'n vent niet, tijdje geleden nog een stagiaire waarvoor hij zijn vrouw en kinderen verliet, nu weer een nieuw grietje...tsss)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Bram Moskovicz

Dan nog liever Jack de Vries, bij nader inzien.
mahna mahna tuduuuudududu
Ik snap Eva niet. Ze is journalist (tenminste, ik neem aan dat ze dat is), dan krijg je de kans om het niveau van nieuwslezer te ontstijgen door een nieuw, serieus opninieprogramma te presenteren en dan laat je die kans lopen omdat je nat in je broekje wordt van een aal van een vent, waarvan je ook nog eens aan je water kan aanvoelen dat die naar een paar maanden weer doorzwemt, omdat hij nieuw aas heeft geroken. Hoe dom kan je zijn? Had het leuk gevonden als ze Brammetje aan de kant had gezet en voor de presentatieklus was gegaan. Mijn respect had ze dan gewonnen. Misschien had ik dan zelfs geprobeerd om Nieuwsuur met haar te gaan bekijken. En dat is voor iemand die het journaal met Eva doorzapt heel wat!
Kijk als zij voelt dat het echte liefde is, zet ze Brammetje niet zo aan de kant. Maar ik vind dat ze het op zijn minst had moeten aanvechten. Je druipt toch niet zo af met de staart tussen de benen. Dit was haar carriere kans. Ik vraag me dan inmiddels wel af waar haar ambities als journalist liggen.
quote:louise1 schreef op 20 mei 2010 @ 14:42:

Ik vond haar best aardig en leuk overkomen maar als ze het met zo'n gepommeerde gladjakker doet, heeft ze voor mij afgedaan.

(snap zo'n vent niet, tijdje geleden nog een stagiaire waarvoor hij zijn vrouw en kinderen verliet, nu weer een nieuw grietje...tsss)Even voor de roddel. Eva had een relatie toen ze Bram leerde kennen.
Bram Moszkowicz Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Abraham (Bram) Moszkowicz (Maastricht, 26 juni 1960) is een Nederlandse advocaat. Bram Moszkowicz is de zoon van Berthe Bessems en van advocaat Max Moszkowicz.

Eva Jinek Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Eva Jinek (Tulsa (Oklahoma), 13 juli 1978) is een Nederlands journalist en nieuwslezer bij het NOS Journaal.

Biografie

Eva is geboren in Tulsa, Oklahoma en groeide op in Washington D.C. Haar Tsjechische ouders besloten echter naar Nederland te verhuizen toen ze elf werd. “Net voordat ik naar de middelbare school ging, besloten ze dat ze toch liever wilden dat mijn broer - speelfilmproducer Jan Jinek - en ik in Europa verder zouden opgroeien. Ik herinner me dat ik al na zes weken mijn eerste gesprekje in het Nederlands voerde.”

Leuke netwerk-uitbreiding. Gratis publiciteit. Die komen er wel.

Ik vind ze allebei niet zo.

Ja, zij heeft een mooi snoetje en mooie borsten.

Ik vraag me maar niet af hoe de karakters zijn.

Via http://lifestyle.nl.msn.c ... x?cp-documentid=153457285 is wat te lezen en er staan ook foto's van zijn ex-vrouw. (Jammer dat mannen wel lelijk mogen worden en vrouwen niet.)
quote:Iwannalive schreef op 20 mei 2010 @ 16:55:

Kijk als zij voelt dat het echte liefde is, zet ze Brammetje niet zo aan de kant. Maar ik vind dat ze het op zijn minst had moeten aanvechten. Je druipt toch niet zo af met de staart tussen de benen. Dit was haar carriere kans. Ik vraag me dan inmiddels wel af waar haar ambities als journalist liggen.Echte liefde? Ach kom, zo dom zal ze toch niet zijn?
quote:calimerootje schreef op 20 mei 2010 @ 17:03:

[...]

Echte liefde? Ach kom, zo dom zal ze toch niet zijn?

Misschien kan ie ook lekker koken??

Dan dat druipen en die staart tussen de benen bij haar......misschien...ook wat anders dan die figuurlijke beeldspraak.
quote:small_voet schreef op 20 mei 2010 @ 17:02:

Eva is geboren in Tulsa, Oklahoma en groeide op in Washington D.C. Haar Tsjechische ouders besloten echter naar Nederland te verhuizen toen ze elf werd. “Net voordat ik naar de middelbare school ging, besloten ze dat ze toch liever wilden dat mijn broer - speelfilmproducer Jan Jinek - en ik in Europa verder zouden opgroeien. Ik herinner me dat ik al na zes weken mijn eerste gesprekje in het Nederlands voerde.[/bOp je 11de in NL komen wonen, na 6 weken je eerste gesprek in het Nederlands voeren, in Leiden rechtenstudie gedaan... en dan nu nog met een Amerikaans accent praten.
quote:calimerootje schreef op 20 mei 2010 @ 17:03:

[...

Echte liefde? Ach kom, zo dom zal ze toch niet zijn?Tsja you never know (Amerikaans accentje). Heel eerlijk gezegd (en dan weet je dat er altijd iets onaardigs volgt)... ik denk het wel.
Ik zat zaterdag met Bram en Eva bij de gate op het vliegveldvan Parijs. Ze zaten heel schattig met zijn tweeën van een broodje te eten. Bram vroeg aan mij of hij mijn Telegraaf mocht lezen

Ja, noninformatie, ik weet het. Maar toch leuk
Ik vind het erg jammer dat ze niet gewoon haar rug heeft recht gehouden en de baan heeft gehouden. Kom op zeg, het is 2010. Dan zijn er wel meer die hun baan in kunnen leveren. Zo'n enorme kans die ze laat liggen. Wow, als ze daar geen enorme spijt van krijgt. Erg jammer.
quote:Chardonnay schreef op 20 mei 2010 @ 18:11:

Ik zat zaterdag met Bram en Eva bij de gate op het vliegveldvan Parijs. Ze zaten heel schattig met zijn tweeën van een broodje te eten. Bram vroeg aan mij of hij mijn Telegraaf mocht lezen

Ja, noninformatie, ik weet het. Maar toch leuk Gaaf.
Ik denk niet dat zelf de keuze had van blijven of niet blijven. Ze heeft moeten vertrekken, maar doet overkomen alsof ze zelf opgestapt is.
Haai ann liv
Bram is leuk.

Bofkont Chardonnay, zomaar de krant telegraaf mogen uitlenen, lees jij die?
quote:Iwannalive schreef op 20 mei 2010 @ 17:15:

[...]

Tsja you never know (Amerikaans accentje). Heel eerlijk gezegd (en dan weet je dat er altijd iets onaardigs volgt)... ik denk het wel.Ik denk eigenlijk ook dat je gelijk hebt. En je weet maar nooit, 'it ain't over till it's over' (met Amerikaans accentje natuurlijk).
Ik wil een teiltjeeeeeeeeeee
quote:Chardonnay schreef op 20 mei 2010 @ 18:53:

Haai ann liv

Joehoe!

Maar inderdaad, jij leest de telegraaf? Je hebt hem toch niet gekocht hè?
quote:tandpasta schreef op 18 mei 2010 @ 10:57:

zo oud is Bram nog niet hoor. Hij is pas 49 (26 juni 1960)

Eva is 31 dus het leeftijdsverschil is nog steeds groot maar minder dan ik aan het begin dacht (13 juli 1978).

Gatver. Ik ben bijna exact even oud als Eva (op 1 maand en 1 dag na) en ik moet er niet aan denken... met hem... yek.

PAS 49? Ik vind het leeftijdsverschil nogal groot. Overigens, zoals hier ook al is gezegd lijkt hij nog veel ouder. Dus is het verschil nog groter.
Tuurlijk niet ann liv. De Telegraaf lag er al. Ik zou hem niet durven te kopen.
Oh, ik lees overigens wel de Telegraaf. Voor mijn werk moet ik alle dagbladen lezen. Ja, mooi begin en eind van mijn werkdag
quote:vivaviva78 schreef op 20 mei 2010 @ 19:11:

[...]

Gatver. Ik ben bijna exact even oud als Eva (op 1 maand en 1 dag na) en ik moet er niet aan denken... met hem... yek.

PAS 49? Ik vind het leeftijdsverschil nogal groot. Overigens, zoals hier ook al is gezegd lijkt hij nog veel ouder. Dus is het verschil nog groter.

En wat is dan een "normaal" leeftijdsverschil volgens jou? Mijn ouders schelen 17 jr en zijn al 35 jaar gelukkig. Het gaat erom wat twee mensen voor elkaar voelen. Ik vind dat altijd zo'n gezeur om te zeggen dat het verschil in leeftijd te groot is.

1 op de drie huwelijken strandt en dat zijn ook heel veel mensen van dezelfde leeftijd.

Leeftijd zegt niets en geeft geen garanties..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven