Entertainment alle pijlers

Eva en Bram

18-05-2010 08:42 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in de Televaag: Eva Jinek en de beroemde advocaat Bram zijn een setje. Na een half jaar zijn ze er voor uitgekomen. Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?
Wow, wereldnieuws zeg, Eva en Bram hebben verkering!

En o wat vervelend, er is belangenverstrengeling.....
Eva mag van mij blijven. Ik vind Eva leuk! En Bram ook... Ik snap ze allebei wel eigenlijk.
Oh en dan zou ze nu ineens haar visie, of die van Bram gaan voordragen ipv het nieuws? Lijkt me kolder....
Ja, Eva mag blijven.

Dat is iets met werk en privé gescheiden houden
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
hebben zij niet samen een keer in de linda gestaan ofzoiets? als dubbelinterview?

dat is in elk geval langer dan een half jaar geleden, dus toen is de vonk overgeslagen gok ik zo...
Arwen, daar dacht ik ook meteen aan, de Linda shoot. Dat is inderdaad rond die periode geweest. Ik vind ook dat ze mag aanblijven, denk dat beiden professioneel genoeg zijn. Misschien kunnen ze het op hogerhand ook positief bekijken: misschien kan Bram nog voor leuk nieuws zorgen.
Die Bram toch....................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
'Eva Jinek en Bram Moszkowicz samen'

AMSTERDAM - Bram Moszkowicz heeft in Eva Jinek een nieuwe liefde gevonden. De strafrechtadvocaat is al enkele maanden gelukkig met de nieuwslezers.

Dat vertelde Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard, waar Moszkowicz geregeld aanschuift.

De vonk tussen de 49-jarige advocaat en de 31-jarige NOS nieuwslezeres sloeg over tijdens een interview. Voor het januarinummer van Linda voelde Jinek Moszkowicz aan de tand.

Goed gegokt!
Bram houdt wel van een sappig groen blaadje....de vorige was zijn piepjonge stagiaire geloof ik
Natuurlijk mag ze aanblijven. Ze doet toch niet veel meer dan voorlezen?

Voor de rest snap ik de nieuwswaarde niet zo goed. Leuk voor ze, meer kan ik er eigenlijk niet van vinden.
Ze gaat niet alleen voorlezen. Ze gaat ook interviews houden en aangezien Bram regelmatig in Nova was te zien zal ze misschien ook haar vriend gaan moeten gaan ondervragen. Ik denk dat dat speelt bij hogerhand.
Eva Jinek had wel een vriend, dat heb ik dan weer in een ander interview gelezen. Vorig jaar ergens in de Glamour uit mn hoofd..
Tuurlijk blijven. De discussie snap ik niet.

Ik vind het geen fris setje. Bram is vies.
Vroeger was de man van die blonde nieuwslezeres directeur van schiphol. Dan kon dat toch ook niet? Schiphol was toen erg veel in het nieuws.
Gerlach Cerfontaine hij met Pia ofzo.
Haha Hanzie, Bram is vies.
Men zegt erover dat het een leuk stel is.... Mmm niet mee eens, ik vind Eva niets, al vanaf het begin niet. Als zij het nieuws leest zap ik door. Ik vond haar met de amerikaanse verkizeingen ook niet zo prettig. En Bram.... tja, die lust ze groen en jong, ouwe bok. Als zij er blij mee zijn, wat ik me voor haar overigens goed kan voorstellen. Ze heeft wel de jackpot!
Eva is toch die muts die gilde:

meid ik zjie je borsjten!!!!
Bah, hij is echt niet de jackpot. Hij is oud, gaat met criminelen om, hij heeft een hoge (niet mannelijke stem), zijn haar is te glad (mag vast niet in de war raken tijdens seks etc), etc. Zij is voor hem de jackpot.
Boobies!
Ze passen goed bij elkaar, ik vind ze allebei niks.

Verder vind ik niks van ze, het interesseert me niet en het gaat me niet aan wie het met wie doet.

Zolang ze zakelijk en privé maar gescheiden houden.
Moet dit echt bij actueel?
Hanzie, dat alles valt in het niet bij zijn bankrekening
quote:dangeensuus schreef op 18 mei 2010 @ 09:57:

Hanzie, dat alles valt in het niet bij zijn bankrekening Ja, dat zou je denken als zij een paupert zou zijn. Maar ze zal zelf toch best goed verdienen? Ik ga ff kijken of ik dat op kan zoeken. Wij zijn haar baas immers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven