Eva en Bram
dinsdag 18 mei 2010 om 08:42
Gisteravond in de Televaag: Eva Jinek en de beroemde advocaat Bram zijn een setje. Na een half jaar zijn ze er voor uitgekomen. Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?
dinsdag 18 mei 2010 om 08:56
dinsdag 18 mei 2010 om 09:11
'Eva Jinek en Bram Moszkowicz samen'
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz heeft in Eva Jinek een nieuwe liefde gevonden. De strafrechtadvocaat is al enkele maanden gelukkig met de nieuwslezers.
Dat vertelde Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard, waar Moszkowicz geregeld aanschuift.
De vonk tussen de 49-jarige advocaat en de 31-jarige NOS nieuwslezeres sloeg over tijdens een interview. Voor het januarinummer van Linda voelde Jinek Moszkowicz aan de tand.
Goed gegokt!
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz heeft in Eva Jinek een nieuwe liefde gevonden. De strafrechtadvocaat is al enkele maanden gelukkig met de nieuwslezers.
Dat vertelde Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard, waar Moszkowicz geregeld aanschuift.
De vonk tussen de 49-jarige advocaat en de 31-jarige NOS nieuwslezeres sloeg over tijdens een interview. Voor het januarinummer van Linda voelde Jinek Moszkowicz aan de tand.
Goed gegokt!
dinsdag 18 mei 2010 om 09:47
Men zegt erover dat het een leuk stel is.... Mmm niet mee eens, ik vind Eva niets, al vanaf het begin niet. Als zij het nieuws leest zap ik door. Ik vond haar met de amerikaanse verkizeingen ook niet zo prettig. En Bram.... tja, die lust ze groen en jong, ouwe bok. Als zij er blij mee zijn, wat ik me voor haar overigens goed kan voorstellen. Ze heeft wel de jackpot!
dinsdag 18 mei 2010 om 09:58