Eva en Bram
dinsdag 18 mei 2010 om 08:42
Gisteravond in de Televaag: Eva Jinek en de beroemde advocaat Bram zijn een setje. Na een half jaar zijn ze er voor uitgekomen. Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?
dinsdag 18 mei 2010 om 10:03
dinsdag 18 mei 2010 om 10:04
De publieke nieuwslezers worden dan ook 'gewoon' betaald volgens de CAO, voor sommigen aangevuld met maandtoelage, waardoor hun salarissen sterk afsteken bij die van, al dan niet commerciële, collega-presentatoren. Het CAO-loon voor de nieuwslezers is rond de 60.000 euro per jaar. Volgens NOS-directeur Gerard Dielessen krijgen de beste nieuwslezers een maandtoelage, maar hoeveel wil hij niet zeggen. Niet slecht toch? Na het boobies incident zal haar maandelijkse toelage wel omhoog zijn gegaan.
dinsdag 18 mei 2010 om 11:18
quote:frizzy schreef op 18 mei 2010 @ 11:07:
Euuhh... ja Nousch. Ik luister meestal niet echt goed naar Wilders. Maar was Ingrid niet ingeruild voor Anja?Ja , haha hoe zat het nog maar weer? Of Anja voor Ingrid?
Euuhh... ja Nousch. Ik luister meestal niet echt goed naar Wilders. Maar was Ingrid niet ingeruild voor Anja?Ja , haha hoe zat het nog maar weer? Of Anja voor Ingrid?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 18 mei 2010 om 11:36
dinsdag 18 mei 2010 om 11:45
quote:frizzy schreef op 18 mei 2010 @ 11:38:
En zo hebben we een totaal onschuldig topic helemaal richting Wilders gedraaid. Knap zeg, van ons. Staat niet voor niets op actueel, hier gaat alles uiteindelijk over Wilders toch?
En zo hebben we een totaal onschuldig topic helemaal richting Wilders gedraaid. Knap zeg, van ons. Staat niet voor niets op actueel, hier gaat alles uiteindelijk over Wilders toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 18 mei 2010 om 13:21
quote:willem1959 schreef op 18 mei 2010 @ 12:08:
Enge Bram heeft al kinderen bij twee andere vrouwen.
Nu laat die domme nieuwslezeres zich ook weer volspuiten door hem. Geeft niet hoor. Maar twee keer niks is helemaal niks.
PS. Ik ben 50 (dus ouder dan Bram) maar zie er veeeeel leuker uit.Dat is ook niet zo heeel moeilijk.
Enge Bram heeft al kinderen bij twee andere vrouwen.
Nu laat die domme nieuwslezeres zich ook weer volspuiten door hem. Geeft niet hoor. Maar twee keer niks is helemaal niks.
PS. Ik ben 50 (dus ouder dan Bram) maar zie er veeeeel leuker uit.Dat is ook niet zo heeel moeilijk.
dinsdag 18 mei 2010 om 14:20