Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Percussie is sambaballen enzo.
Mail terug
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 21:47:

Percussie is sambaballen enzo.

Ah leuk.

Ze doen dus wel hele leuke dingen!

ik doe er vast goed aan...
Oh irritant Bam, nee gelukkig doet L dat niet zo erg. Wel wat natuurlijk, maar niet dat negatieve. kan nog wel komen.

ohja de Panda, die heeft L ook. Hij kreeg gisteren een prijs; cd van de Kleine Mol omdat we de taarten goed hadden geteld. Leuk hè? Hij was zo trots!
Oh hier ook de Panda
Heel eerlijk gezegd doen we er te weinig mee, met het blad.

Ik moet er eens rustig voor gaan zitten met hem!

Ik wilde hem ook schminken voor die wedstrijd die ze hadden, maar goed het is bij denken gebleven....
Is inderdaad heel irritant.

Echt ik herken mijn eigen kind dan niet, zo niet leuk.

Ik zeg net tegen hem: mama vind wel dat jij lief moet zijn als er kindjes komen spelen. Zegt Juul: ja maar mama, toen vriendje weg was, was ik toch wel weer heel lief? ( was ook zo)

sja dat is het probleem ook niet.

Ik vind erg moeilijk om daar mee om te gaan, bah
Is het ook. Ceetje wil ook wel eens zeggen dat ze een andere mama gaat zoeken als ze vindt dat ik niet aardig ben (lees, als ze op haar donder krijgt ).

En dan 's avonds in bed vragen of we nog wel van haar houden als we boos zijn
Juul heeft inderdaad ook van dat soort opmerkingen..

Het zal er wel bijhoren! pffff
Juul had vanmiddag zijn knapzak gepakt ( heeft hij op vakantie gemaakt) Mama ik ga weg....

Arme kinders..

Ik heb de laatste dagen het idee dat ik alleen maar aan het klagen cq op donder aan het geven ben!
Oh Bam en Star dat gevoel ken ik. T zegt dat ook wel eens zo van "ja maar als ik in een anders huis woon met een nieuwe papa en mama...

Kan ik wel gelijk in huilen uit barsten. Ik weet wel dat hij dat niet zo bedoeld, maar toch vind ik het heel moeilijk om te horen.
klinkt wel heel naar uit zo,n kindermond, Enka. knuf.
Ja het komt er heel lullig uit inderdaad bij die kinderen. Maar goed, ik schenk er maar geen aandacht aan, anders gaat ze het misbruiken het kleine mormel kennende.
Ja soms is het gewoon moeilijk om zo'n kinderkoppie te snappen.

Vandaag kreeg ik weer 1000 kussen mee en een hartkus om in mijn hoofd te bewaren, dus weer super lief
ohh wat liefff!

Dat kan je ook het beste doen, Star.

Ik zeg dan: Tot straks!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Kan ik die koffie ook krijgen Mal?

Vannacht was het half 1, half 3 en half 5. Vervolgens lag ik echt lekker te slapen, geen last van mijn handen enzo toen B huilend naast m'n bed stond: L heeft me geslagen! Oh.. lekker dan. Het was al helemaal licht. Ik kijk op de wekker ZES UUR!!!

Ik heb ze allebei mopperend weer in bed gestopt, kon mijn draai niet meer vinden, kreeg last van mijn handen en om 6.40 stond meneer er weer. Grr....

En ik kan me daar dan zo moeilijk overheen zetten, dat vind ik wel zielig voor ze. Ik word daar mopperig van. Maarja, zij kunnen er eigenlijk ook niets aan doen. Wakker is wakker. Gelukkig komt 6 uur zelden voor hoor.

Waar is de zon????? Ik zie hier alleen maar wolken? Heb wel de deur open, temperatuur is goed, maar saaaai.

Nou, ga weer poetsen. De schoonmaakster stond hier huilend met paniekaanvallen en benauwdheid aan de deur dus die heb ik naar huis gestuurd. Ik had toevallig net een lijstje gemaakt omdat ik vorige week helemaal niet tevreden was... heb ik maar niet meegegeven
quote:bambino schreef op 20 mei 2010 @ 22:01:

Is inderdaad heel irritant.

Echt ik herken mijn eigen kind dan niet, zo niet leuk.

Ik zeg net tegen hem: mama vind wel dat jij lief moet zijn als er kindjes komen spelen. Zegt Juul: ja maar mama, toen vriendje weg was, was ik toch wel weer heel lief? ( was ook zo)

sja dat is het probleem ook niet.

Ik vind erg moeilijk om daar mee om te gaan, bahMmm, ik had dat laatst ook, dat ik het gevoel had dat ik m'n eigen kind niet herkende. Echt Zo Niet Leuk! Ze had een vriendinnetje te spelen maar deed enorm kattig en jaloers. Dus nou ja, het zal er inderdaad wel bij horen. Maar leuk is anders.
Mooi op tijd, Amalia.

Sneu voor de poets!

Ik snap waarom jij het niet erg vind om de kinderen thuis te hebben, jij houdt tijd over .
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 22:05:

Is het ook. Ceetje wil ook wel eens zeggen dat ze een andere mama gaat zoeken als ze vindt dat ik niet aardig ben (lees, als ze op haar donder krijgt ).

En dan 's avonds in bed vragen of we nog wel van haar houden als we boos zijn Ach gos! Ja, ze hebben wel babbels maar het zijn natuurlijk gewoon nog maar hele kleine mensjes... Ik was gisteren ook boos op Maatje, zat ze later heel stilletjes aan tafel met een betraand snoetje: ga je me nou weggeven mama?
quote:Helenita2 schreef op 21 mei 2010 @ 09:54:

[...]

Mmm, ik had dat laatst ook, dat ik het gevoel had dat ik m'n eigen kind niet herkende. Echt Zo Niet Leuk! Ze had een vriendinnetje te spelen maar deed enorm kattig en jaloers. Dus nou ja, het zal er inderdaad wel bij horen. Maar leuk is anders.

Erg is dat he!

Leuk is idd anders, bah
quote:enka schreef op 20 mei 2010 @ 22:23:

Ja soms is het gewoon moeilijk om zo'n kinderkoppie te snappen.

Vandaag kreeg ik weer 1000 kussen mee en een hartkus om in mijn hoofd te bewaren, dus weer super lief

Nou inderdaad!

Aaaah, lief!
Hel & Enka , jullie hebben mail
Hel wat zielig!!! Ga je me nou weggeven? Aaahh.

Hou ik tijd over Bam, omdat ik een schoonmaakster heb zeker. Je lijtk m'n schoonmoeder wel haha. Die vind het ook maar raar dat ik thuis ben en een schoonmaakster heb.Ik vind het gewoon niet leuk om te poetsen en met 2 kleintjes om me heen weet ik ook niet goed wanneer ik het moet doen. Nu gaat B natuurlijk 3 ochtenden naar de psz maar staks weer een baby. Ik heb wel wat beters te doen.

Het is de enige luxe, naast een extra auto, die ik me permiteer hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven