Help! Vriend op Viva! :P
donderdag 20 mei 2010 om 20:20
Hey ladies
denk je rustig in alle anonimiteit op het vivaforum je ding te kunnen doen... duikt je vriend achter de pc vandaan: 'Hey, ben jij evelise?'
Forum staat altijd open, en hij heeft het hélemaal ontdekt
Al blijft het voorlopig nog bij meelezen. En luidkeels commentaar geven, ik lig soms helemaal dubbel om die botte man-reacties van hem.
Leest jullie man ook mee?
(Ha lieve motormuis van me )
denk je rustig in alle anonimiteit op het vivaforum je ding te kunnen doen... duikt je vriend achter de pc vandaan: 'Hey, ben jij evelise?'
Forum staat altijd open, en hij heeft het hélemaal ontdekt
Al blijft het voorlopig nog bij meelezen. En luidkeels commentaar geven, ik lig soms helemaal dubbel om die botte man-reacties van hem.
Leest jullie man ook mee?
(Ha lieve motormuis van me )
donderdag 20 mei 2010 om 22:22
Die van mij zegt ook vaak: zit je nou alweer op die viva site. Hij zegt niet te snappen wat ik hier zo vaak doe. Maar als ik dan een keer een topic voorlees, meestal afdeling seks of typische vrouwenonderwerpen dan leest tie over mn schouder mee en is sie niet bij me weg te slaan. Hartstikke leerzaam voor die mannen! Haha! maar toegeven dat t toch wel leuk is zal hij nooit doen
vrijdag 21 mei 2010 om 00:25
nou dames, sinds kort zijn wij beiden aan het forummen! hij leest meer dan dat hij schrijft, maar door dit forum zijn wij wel ergens achter gekomen!
Maakt onze relatie alleen maar mooier, fijner, enz.
ennuh ik weet zijn nick en ww, hij de mijne ... maar schrijven uit elkaars nick NOOIT ech nie
Maakt onze relatie alleen maar mooier, fijner, enz.
ennuh ik weet zijn nick en ww, hij de mijne ... maar schrijven uit elkaars nick NOOIT ech nie
Het leven is een groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.
vrijdag 21 mei 2010 om 00:27
ik kan weleens emotionele dingen die ik hier lees meenemen naar de echte wereld. Om t zo maar eens te noemen. Zijn meestal verhalen over dieren(liefde,leed) , tips over en voor verbouwingen of users hier die ik een warm hart toe draag. Hij luistert, heeft soms een nuttige bijdrage-advies. Hij weet wie ik hier ben, maar hij weet ook al mijn wachtwoorden voor andere digitale bende. Dus zorgen maken dat hij mij gaat volgen ofzo heb ik niet.
Poelepoelepoelepoes!
vrijdag 21 mei 2010 om 11:39
vrijdag 21 mei 2010 om 12:44
Hij snapt niets van forummen. Hij kan nog wel meelachen als ik zit te grinniken om 'kookblunders' ofzo, maar dat je je relatie of seksleven hier op tafel zou leggen is. voor hem onbegrijpelijk. Mijn nick kent hij wel (altijd en overal hetzelfde) en ook op zijn laptop sta ik standaard ingelogd, dus als hij ooit nog eens de interesse ontwikkelt, kan hij zo meelezen
vrijdag 21 mei 2010 om 18:00
Als ik zit te lachen (of meer grinniken) en flink zit te typen dan hoor ik vanuit de andere hoek van de kamer wel eens een zucht en vervolgens (heel verveelt): "neem u het Viva-forum tot uw wettige echtgenoot..."
Dus ja, hij lijdt eronder
Nee hoor, hij weet geloof ik wel hoe ik heet, heb ik hem eens laten zien, maar verder doet ie er weinig mee.
Dus ja, hij lijdt eronder
Nee hoor, hij weet geloof ik wel hoe ik heet, heb ik hem eens laten zien, maar verder doet ie er weinig mee.
vrijdag 21 mei 2010 om 22:24
mijn ex heeft op het forum meegelezen (daarom ben ik er ook een tijdje niet geweest) nadat het uit ging. ik kreeg ongeveer twee maanden erna een nieuwe relatie, maar mijn ex ging op dat moment echt precies de goede dingen zeggen, helemaal hoe ik me voelde... ik heb er toen niks gedaan, maar raakte er echt verschrikkelijk in de war van... bleek hij mijn nick op het forum te hebben gevonden... dus kijk er wel mee uit, want het is niet echt leuk wanneer hij uitgebreid meeleest over hoe je je voelt bij de breuk of het seksleven met je nieuwe partner