saai - saaier - saaist
zondag 16 mei 2010 om 16:21
maandag 17 mei 2010 om 22:51
GVD GVD, tot twee keer toe naar een adres hier een paar minuten vandaan gelopen, NIEMAND thuis. Belde ik op, zegt dochter ik moet wel zo weg, ja binnen 5 min ben ik er. Kom ik er weer, weer niemand thuis. Zegt buurman ze fietste net weg ARRGHHH. De 5 min waren nog niet om zeg. (kutwijf). Maar nu tot de saaie orde van de dag ik ga was vouwen.
woensdag 19 mei 2010 om 00:02
woensdag 19 mei 2010 om 09:22
steph;suc6 bij de tandarts..bbbrrrr
snjo veel plezier met je bezoek!!
ik krijg morgen eindelijk de uitslag van mn scan.ik sprak de HA en hij had gewoon niks gehoord van het ZH!!! saai hoor...gisteren een saaie drukke avond gehad en nu nogsteeds moe in mn hoofd ervan.ondanks dat ik goed geslapen heb.
snjo veel plezier met je bezoek!!
ik krijg morgen eindelijk de uitslag van mn scan.ik sprak de HA en hij had gewoon niks gehoord van het ZH!!! saai hoor...gisteren een saaie drukke avond gehad en nu nogsteeds moe in mn hoofd ervan.ondanks dat ik goed geslapen heb.
woensdag 19 mei 2010 om 14:37
Was best saai bij de tandarts. Eerst lekker prikken en boren ed, foto maken met staafje in tand (of het schoon was), nee dus weer schoonmaken, weer een foto dus ik zei nu is mijn vakantiegeld op. Nou meer, u is ijn akantieeld o. Hij snapte het iig en moest lachen (smelt). Weer schoonmaken zegt hij, zal ik maar weer een foto maken en ik eeeeeeeeeee. Geintje. iig nog een slappe bovenlip en een ongevoelige neus.
Ik ga nu ff mijn saaie konijnen een wortel geven en loslaten.
Ik ga nu ff mijn saaie konijnen een wortel geven en loslaten.
donderdag 20 mei 2010 om 18:25
Ik ben weer saai alleen thuis. Gasten kwamen pas tussen half 2 en 2 uur gisternacht (waren uit het oosten van het land komen rijden omdat er geen vliegtuigen vlogen). Gisteren gewoon saai gewerkt (mocht wel saai een uur eerder naar huis zodat ik gastvrouw kon spelen). Vanochtend heb ik ze saai naar het vliegveld gebracht om 6 uur.
Fijn dat je schoonvader naar huis mag Steph, niet zo grappig om naar de tandarts te moeten.
Des: nog steeds last van je koppie??!! *schud haar hoofd*
Fijn dat je schoonvader naar huis mag Steph, niet zo grappig om naar de tandarts te moeten.
Des: nog steeds last van je koppie??!! *schud haar hoofd*
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 20 mei 2010 om 23:40
donderdag 20 mei 2010 om 23:54
Yep, dat kreng is nog steeds aan het hoesten, weleenswaar minder dan de afgelopen week maar toch. Gisteren is er nog een "overstroming/lawine geweest (veel regen; de natte as is naar beneden gegleden, geen schade). De hoeveelheid aardbevingen is dramatisch saai verminderd en zijn ook niet zo sterk als ze geweest zijn. Heel saai dus maar misschien wel stilte voor de storm.
Ik ga saai m'n bedje op zoeken, was vanochtend om half zes m'n bed al uit.
Ik ga saai m'n bedje op zoeken, was vanochtend om half zes m'n bed al uit.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 21 mei 2010 om 00:29
Dez Saai hoor!!!
Steph fijn dat schoonpa weer even thuis is. En als hij moppert dan is dat denk ik wel een saai goed teken.
Snjookje wat fijn dat jij eerder saai naar huis mocht. Saai hoor dat dat kreng nog steeds hoest. Weltrusten alvast.
Ik was niet saai op vakantie. Maar een paar dagen gewoon afwezig van het forum. Iedereen een hele saaie nachtrust en een dikke extra dikke saaie
Steph fijn dat schoonpa weer even thuis is. En als hij moppert dan is dat denk ik wel een saai goed teken.
Snjookje wat fijn dat jij eerder saai naar huis mocht. Saai hoor dat dat kreng nog steeds hoest. Weltrusten alvast.
Ik was niet saai op vakantie. Maar een paar dagen gewoon afwezig van het forum. Iedereen een hele saaie nachtrust en een dikke extra dikke saaie
vrijdag 21 mei 2010 om 16:01
vrijdag 21 mei 2010 om 17:22