Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 21 mei 2010 om 10:38
vrijdag 21 mei 2010 om 11:29
quote:Goldielocks schreef op 21 mei 2010 @ 10:41:
We vertrekken hier al om 12 uur. Het zal namelijk wel druk zijn op de Zeeuwsche wegen . Ivm Pinksterweekend.
Gezellie dat je er weer even bent Happy
Gewonnen van de baas? Jij bent niet op promotie uit?Ik op promotie uit?? Juist niet. ik probeer mij zoveel mogelijk te ontrekken aan carriere-toestanden.....ik ga liever met plezier naar mijn werk en laat het aan anderen over om emails te sturen rond half 3 's nachts. Ik vind mijn prive-carriere veel belangrijker
We vertrekken hier al om 12 uur. Het zal namelijk wel druk zijn op de Zeeuwsche wegen . Ivm Pinksterweekend.
Gezellie dat je er weer even bent Happy
Gewonnen van de baas? Jij bent niet op promotie uit?Ik op promotie uit?? Juist niet. ik probeer mij zoveel mogelijk te ontrekken aan carriere-toestanden.....ik ga liever met plezier naar mijn werk en laat het aan anderen over om emails te sturen rond half 3 's nachts. Ik vind mijn prive-carriere veel belangrijker
vrijdag 21 mei 2010 om 12:35
pfff,
Zenuwachtige moeder hier Tut is met een vriendinnetje mee. Ze zijn samen op de fiets naar haar toe, 10 minuten fietsen. De school staat precies in het midden. Tut gaat altijd alleen, vriendinnetje ook, dus de route moet goed komen, maar ik vind het wel eng hoor, zo alleen door het durp heen
Gelukkig zag ik ze net aankomen ( om het te vragen ) en zag ik dat ze allebei heel goed uitkeken, netjes wachtten tot ze over konden steken. ( Zelfs zonder te kletsen, meuten ) Ze kunnen het. Maar ik vind het doodeng
Zenuwachtige moeder hier Tut is met een vriendinnetje mee. Ze zijn samen op de fiets naar haar toe, 10 minuten fietsen. De school staat precies in het midden. Tut gaat altijd alleen, vriendinnetje ook, dus de route moet goed komen, maar ik vind het wel eng hoor, zo alleen door het durp heen
Gelukkig zag ik ze net aankomen ( om het te vragen ) en zag ik dat ze allebei heel goed uitkeken, netjes wachtten tot ze over konden steken. ( Zelfs zonder te kletsen, meuten ) Ze kunnen het. Maar ik vind het doodeng
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 21 mei 2010 om 13:36
Helleu!
Ipv meeten met Goldie ben ik de stad in geweest.Score:van alles voor de kinderen maar niks voor mezelf..
Vriend een beetje boos want wanneer denk je nu eens aan jezelf enzovoort.Mijn antwoord:Dat doen alle moeders zo!
(Hij had natuurlijk verwacht dat ik met een leuk stoeipakje thuis zou komen)
Bor,dat is ook eng,alleen fietsen.Ik hoor hier veel sirene's.Normaal "sla"je dat niet zo op,behalve als de kinderen nog niet thuis zijn,dan klopt mijn hart in mijn keel.
Ik ga jou van het weekend nog even hyven,heb wat vraagjes
Hoe gaat het met verhuizing van A?Het is al bijna zover he,spannend hoor!Ik heb zo'n zin om je te ontmoeten!
Bij ons komt de kapstert ook vanavond,ik wil meer blonde lokken :)En een kapsel wat zowel los als vast leuk is.Ze zal weer blij zijn met me
Gold,ik duim voor jullie!Alhoewel ik natuurlijk wel een beetje laat ben
En toen wilde ik nog meer schrijven maar er staat visite voor de deur.
Ipv meeten met Goldie ben ik de stad in geweest.Score:van alles voor de kinderen maar niks voor mezelf..
Vriend een beetje boos want wanneer denk je nu eens aan jezelf enzovoort.Mijn antwoord:Dat doen alle moeders zo!
(Hij had natuurlijk verwacht dat ik met een leuk stoeipakje thuis zou komen)
Bor,dat is ook eng,alleen fietsen.Ik hoor hier veel sirene's.Normaal "sla"je dat niet zo op,behalve als de kinderen nog niet thuis zijn,dan klopt mijn hart in mijn keel.
Ik ga jou van het weekend nog even hyven,heb wat vraagjes
Hoe gaat het met verhuizing van A?Het is al bijna zover he,spannend hoor!Ik heb zo'n zin om je te ontmoeten!
Bij ons komt de kapstert ook vanavond,ik wil meer blonde lokken :)En een kapsel wat zowel los als vast leuk is.Ze zal weer blij zijn met me
Gold,ik duim voor jullie!Alhoewel ik natuurlijk wel een beetje laat ben
En toen wilde ik nog meer schrijven maar er staat visite voor de deur.
vrijdag 21 mei 2010 om 13:54
Niet alle moeders Ik was ook in de stad met twee jurkjes voor mezelf en niet het jasje dat ik voor Muis best wilde kopen..
Van de week moest Muis alleen naar school. Dood eng. Dat is er zo eentje van eerst doen en dan nadenken. Hoorde achteraf dat hij zelf een rustige route had gekozen omdat hij bang was voor de bus vlak langs hem. En nog op de stoep gereden had ook. Ik was helemaal blij met hem
Rust!
Van de week moest Muis alleen naar school. Dood eng. Dat is er zo eentje van eerst doen en dan nadenken. Hoorde achteraf dat hij zelf een rustige route had gekozen omdat hij bang was voor de bus vlak langs hem. En nog op de stoep gereden had ook. Ik was helemaal blij met hem
Rust!
vrijdag 21 mei 2010 om 15:14
Kapster is weg
Het is... anders
Ik moet altijd zo wennen aan nieuw haar ( Bovendien fohnt ze het en dan is het zo bol, en mijn haar is niet bol, mij haar is slap ) Maar steeds als ik in de spiegel kijk vind ik het leuker, dus vanavond ben ik er helemaal blij mee.
Het is donkerpaars met lichtpaars\rose aan de onderkant. Superkleur. Ik zal eerdaags eens kijken of ik een foto kan plempen op de BH
Wat goed van Muis , Mamz, dat hij zelf naar school ging, en de rustige route had gekozen
Couh, mail me maar hoor , ik ben benieuwd ! Ik heb ook erg veel zin an jou leren kennen in het eggie.
Later !
Het is... anders
Ik moet altijd zo wennen aan nieuw haar ( Bovendien fohnt ze het en dan is het zo bol, en mijn haar is niet bol, mij haar is slap ) Maar steeds als ik in de spiegel kijk vind ik het leuker, dus vanavond ben ik er helemaal blij mee.
Het is donkerpaars met lichtpaars\rose aan de onderkant. Superkleur. Ik zal eerdaags eens kijken of ik een foto kan plempen op de BH
Wat goed van Muis , Mamz, dat hij zelf naar school ging, en de rustige route had gekozen
Couh, mail me maar hoor , ik ben benieuwd ! Ik heb ook erg veel zin an jou leren kennen in het eggie.
Later !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 21 mei 2010 om 16:17
Bor wat een gaaf kapsel is dat. Zo te lezen ben je er blij mee.
Ik ben neuroloog af. Ik ben neurologisch gezien zo gezond als een vis. Hadden ze me een half jaar eerder ook wel kunnen zeggen. Ik was er eerst niet eens blij mee. Want wat heb ik dan als niemand het weet. Moet nu terug naar de oogarts.
Ik ben neuroloog af. Ik ben neurologisch gezien zo gezond als een vis. Hadden ze me een half jaar eerder ook wel kunnen zeggen. Ik was er eerst niet eens blij mee. Want wat heb ik dan als niemand het weet. Moet nu terug naar de oogarts.
vrijdag 21 mei 2010 om 17:12
Jemig Zoeb, dat schiet niet echt op zo he? En is het alweer een half jaar?
Boor, fotoooooo!
Gelf, je werk nog afgekregen? Ik zal dit weekend ook nog wat op de BH zetten. (over bh's gesproken, ik moet er nog één repareren....)
Gold, vandaag gehaald?
Mamz, toch klinken je jongens wel lekker ondernemend hoor Overigens is het maandag kastelendag. Misschien ook leuk voor jullie? www.kastelendag.nl is de site.
Hier vandaag toch veel gedaan, maar met rusten tussendoor goed te doen
- werken
- boodschappen
- gynaecoloog
- kwarktaart maken
- badkamer poetsen
- met Zoon naar kapper
- woonkamer kuisen
Zometeen komt collega weer douchen, en zij en haar kinderen blijvne hier eten En ja, ik ga tussendoor, als zij onder de douche staat, nog even rusten, no worries!
Oh, enne, gynaecoloog weer tevreden vandaag. Ik ook. Wel krijg ik nog een groeiecho, want waar Zoonlief een kleintje was lijkt Skippy dat erbij te krijgen
Boor, fotoooooo!
Gelf, je werk nog afgekregen? Ik zal dit weekend ook nog wat op de BH zetten. (over bh's gesproken, ik moet er nog één repareren....)
Gold, vandaag gehaald?
Mamz, toch klinken je jongens wel lekker ondernemend hoor Overigens is het maandag kastelendag. Misschien ook leuk voor jullie? www.kastelendag.nl is de site.
Hier vandaag toch veel gedaan, maar met rusten tussendoor goed te doen
- werken
- boodschappen
- gynaecoloog
- kwarktaart maken
- badkamer poetsen
- met Zoon naar kapper
- woonkamer kuisen
Zometeen komt collega weer douchen, en zij en haar kinderen blijvne hier eten En ja, ik ga tussendoor, als zij onder de douche staat, nog even rusten, no worries!
Oh, enne, gynaecoloog weer tevreden vandaag. Ik ook. Wel krijg ik nog een groeiecho, want waar Zoonlief een kleintje was lijkt Skippy dat erbij te krijgen
vrijdag 21 mei 2010 om 20:01
vrijdag 21 mei 2010 om 20:29
Boro, dat lijkt me een erg gaaf kapsel, met die kleuren!
Gold, hoe is het je dochter vergaan? Zitten jullie aan de champagne?
Vandaag hele dag gewerkt, daarna bijna 2 uur gedaan over de terugweg. Was een ongeluk gebeurd en de weg was afgesloten. Mijn moeder kon gelukkig de kinderen ophalen, dus daar hoefde ik me niet meer druk om te maken.
Net nog even gestofzuigd, straks nog even met de dweil door de woonkamer heen en een slinger was in de wasmachine stoppen en dan ben ik klaar voor vandaag vind ik.
Morgen komt Lief weer terug van zijn weekje vakantie.
Coe, ik lees je bericht wel op de BH, maar ik weet niet precies hoe ik moet reageren. Iig een voor jou.
Fijne avond allemaal!
Gold, hoe is het je dochter vergaan? Zitten jullie aan de champagne?
Vandaag hele dag gewerkt, daarna bijna 2 uur gedaan over de terugweg. Was een ongeluk gebeurd en de weg was afgesloten. Mijn moeder kon gelukkig de kinderen ophalen, dus daar hoefde ik me niet meer druk om te maken.
Net nog even gestofzuigd, straks nog even met de dweil door de woonkamer heen en een slinger was in de wasmachine stoppen en dan ben ik klaar voor vandaag vind ik.
Morgen komt Lief weer terug van zijn weekje vakantie.
Coe, ik lees je bericht wel op de BH, maar ik weet niet precies hoe ik moet reageren. Iig een voor jou.
Fijne avond allemaal!
vrijdag 21 mei 2010 om 20:43
dames ik was er weer, ga alleen niet alles bijlezen geloof ik want ik val nu al bijna in slaap
was gezellig op bewonersvakantie maar ook erg vermoeiend geloof ik.
Buuf het was een kort gesprekje aan de telefoon maar we hebben zaterdag wel tijd om te kletsen (das alleen maar goed voor me anders barst ik van de zenuwen).
was gezellig op bewonersvakantie maar ook erg vermoeiend geloof ik.
Buuf het was een kort gesprekje aan de telefoon maar we hebben zaterdag wel tijd om te kletsen (das alleen maar goed voor me anders barst ik van de zenuwen).
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 21 mei 2010 om 21:12
Het ergste is dat ik voor Jan met de korte achternaam naar Maastricht ben gegaan. Het gaat zo'n achterlijk kastje-muur verhaal worden. Mocht de oogarts ook niets vinden (en dat heeft ie al 2 x niet) dan moest ik me er maar bij neer leggen. Waarschijnlijk (jaja waarschijnlijk) gaat het echt vanzelf over.
vrijdag 21 mei 2010 om 21:14
Ik ga jullie ook nog even verblijden met vlinderfoto's.
Maar ik kopieer ze even van Robo's topic.
Ik heb nu ook foto's dat ze net uit de cocon zijn. Nog helemaal verfrommeld.
Een paar minuten later zag hij er al beter uit.
En nee ik heb hem niet uit zien komen. Terwijl ik er met mijn neus bovenop zat. De cocon hing aan het plafond denk ik dan zie ik het niet meteen. Wel balen want ik heb er dus nog steeds geen een uit zien komen.
Er zijn er nu dus al 8 uitgekomen en vrijgelaten.
Maar ik kopieer ze even van Robo's topic.
Ik heb nu ook foto's dat ze net uit de cocon zijn. Nog helemaal verfrommeld.
Een paar minuten later zag hij er al beter uit.
En nee ik heb hem niet uit zien komen. Terwijl ik er met mijn neus bovenop zat. De cocon hing aan het plafond denk ik dan zie ik het niet meteen. Wel balen want ik heb er dus nog steeds geen een uit zien komen.
Er zijn er nu dus al 8 uitgekomen en vrijgelaten.
vrijdag 21 mei 2010 om 23:44
Ze is geslaagd!!!
3 foutjes deze keer, dus heel goed gedaan.
Geen champagne want ik moest natuurlijk meteen aan het werk. Nu ben ik net weer thuis, het was niet heel erg druk.
Morgen gaan we om 1 uur 's middags open, dus dat wordt wel een lange dag.
Tante voelde zich redelijk goed, ze is alleen in de ochtend wat naar.
Moe, dus
3 foutjes deze keer, dus heel goed gedaan.
Geen champagne want ik moest natuurlijk meteen aan het werk. Nu ben ik net weer thuis, het was niet heel erg druk.
Morgen gaan we om 1 uur 's middags open, dus dat wordt wel een lange dag.
Tante voelde zich redelijk goed, ze is alleen in de ochtend wat naar.
Moe, dus
zaterdag 22 mei 2010 om 07:13
Gefeliciteerd voor je dochter Gold!
Straks met zoon weer nieuwe schoenen kopen. 2 maanden geleden ook al gedaan, maar hij heeft schijnbaar een groeispurt gehad of zo want ze zijn alweer te klein.
Eens kijken of het me lukt om straks nog even een muur te schilderen als de kinderen in bed liggen tussen de middag.
En er ligt een klein beetje strijk dat ik even wil wegwerken.
Fijne dag allemaal!
Straks met zoon weer nieuwe schoenen kopen. 2 maanden geleden ook al gedaan, maar hij heeft schijnbaar een groeispurt gehad of zo want ze zijn alweer te klein.
Eens kijken of het me lukt om straks nog even een muur te schilderen als de kinderen in bed liggen tussen de middag.
En er ligt een klein beetje strijk dat ik even wil wegwerken.
Fijne dag allemaal!
zaterdag 22 mei 2010 om 07:20
Moggûh lieve lieffies!
Gefeliciteerd met Oudste Gold! Goed gedaan wijffie!
Rainz, wat ben je (weer) lekker vroeg! Fijn dat man vandaag? weer thuiskomt!
Zoeb, wat een prachtige vlinders zijn het toch en dan zo dichtbij alles kunnen zien. Heel bijzonder.
Its, ik sla de zenuwen er wel uit hoor Komt echt helemaal goed. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in, kan me dus heel goed indenken hoeveel zin jullie er aan hebben!
Vandaag weer een reportage in het Utrechtse, mooi weer weer. Net als gisteren. Wat een hele speciale dag was en ik die mensen in mijn hart heb gesloten.
Geniet!
Gefeliciteerd met Oudste Gold! Goed gedaan wijffie!
Rainz, wat ben je (weer) lekker vroeg! Fijn dat man vandaag? weer thuiskomt!
Zoeb, wat een prachtige vlinders zijn het toch en dan zo dichtbij alles kunnen zien. Heel bijzonder.
Its, ik sla de zenuwen er wel uit hoor Komt echt helemaal goed. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in, kan me dus heel goed indenken hoeveel zin jullie er aan hebben!
Vandaag weer een reportage in het Utrechtse, mooi weer weer. Net als gisteren. Wat een hele speciale dag was en ik die mensen in mijn hart heb gesloten.
Geniet!
zaterdag 22 mei 2010 om 07:24
Buuf, ik heb weinig andere keuze dan vroeg zijn als om half 7 al twee kinderen aan mijn bed staan te roepen dat ze wakker zijn... Omdraaien en verder slapen wil dan niet echt meer lukken, zelfs niet als ik ze even voor de tv op de slaapkamer plant.
Ik ben idd heel blij dat Lief vandaag weer terug is.
Ik ben idd heel blij dat Lief vandaag weer terug is.