Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 20 mei 2010 om 12:27
In de categorie klein leed:
Dat bloeddrukmeetding is een monster. Gelukkig past het in een heuptasje, en loop ik alleen voor lul met een slang achterin mijn nek (that is: als ik mouwen aandoe, buiten). Maar het knijpt hard en ik ben bang dat er ergens toch iets mis gaat met de meting en dan is het voor niks en het voelt alsof ik schuldig tot bewezen onschuldig ben aan een hoge bloeddruk. Beginwaarden (en voor mij vrij normale waarden) met een onderdruk van iets in de zeventig, en dat is dus gewoon laag.
Genoeg geklaagd, ik ben al halverwege mijn lijstje. Technisch gesproken hoef ik nog maar drie keer voor lul te lopen buiten.
Dat bloeddrukmeetding is een monster. Gelukkig past het in een heuptasje, en loop ik alleen voor lul met een slang achterin mijn nek (that is: als ik mouwen aandoe, buiten). Maar het knijpt hard en ik ben bang dat er ergens toch iets mis gaat met de meting en dan is het voor niks en het voelt alsof ik schuldig tot bewezen onschuldig ben aan een hoge bloeddruk. Beginwaarden (en voor mij vrij normale waarden) met een onderdruk van iets in de zeventig, en dat is dus gewoon laag.
Genoeg geklaagd, ik ben al halverwege mijn lijstje. Technisch gesproken hoef ik nog maar drie keer voor lul te lopen buiten.
donderdag 20 mei 2010 om 12:56
Jawel he?
Dan lees ik snel, zie dat staan en denk: oh even snel een leuk plaatje zoeken en hoppa!
Mamz, ik vind een onderdruk van een lage 70 niet laag! En ik kan het weten, heb net mijn doploma
Nogmaals dank jullie wel voor de felicitaties! Ik heb mijn diploma gehaald als medisch secretaresse, Gelfje.
Ik duim dus voor Oudste, Gold. Hoe laat mag ze?
Druif, waar gaan jullie ook alweer heen? Petje af trouwens hoor. Alles inpakken voor 4 kinderen waaronder een baby. Ze zeggen dat het een mooi weekend wordt, dus genieten gaan jullie zeker denk ik maar zo.
Dan lees ik snel, zie dat staan en denk: oh even snel een leuk plaatje zoeken en hoppa!
Mamz, ik vind een onderdruk van een lage 70 niet laag! En ik kan het weten, heb net mijn doploma
Nogmaals dank jullie wel voor de felicitaties! Ik heb mijn diploma gehaald als medisch secretaresse, Gelfje.
Ik duim dus voor Oudste, Gold. Hoe laat mag ze?
Druif, waar gaan jullie ook alweer heen? Petje af trouwens hoor. Alles inpakken voor 4 kinderen waaronder een baby. Ze zeggen dat het een mooi weekend wordt, dus genieten gaan jullie zeker denk ik maar zo.
donderdag 20 mei 2010 om 13:17
Ben wel benieuwd naar welk plaatje er dan had moeten staan Buuf.
Een onderdruk van 70 is toch prima Mamz.?
Wat is je bovendruk?
Ze 'mag' om half 3 Buuf.
Ze deed net een proefexamen en toen had ze 0 fout.
Nu alleen nog even in het eggie doen.
Ik deed gisteren ook een proefexamen en ik had 10 fout (3 niks ingevuld, want te laat). Gezakt dus. T is maar goed dat ik het mijne al wat jaartjes in the pocket heb, en ik ben toentertijd toch ook van de eerste keer geslaagd.
Alvast fijn weekend Druifje!
Het wordt mooi weer!
Een onderdruk van 70 is toch prima Mamz.?
Wat is je bovendruk?
Ze 'mag' om half 3 Buuf.
Ze deed net een proefexamen en toen had ze 0 fout.
Nu alleen nog even in het eggie doen.
Ik deed gisteren ook een proefexamen en ik had 10 fout (3 niks ingevuld, want te laat). Gezakt dus. T is maar goed dat ik het mijne al wat jaartjes in the pocket heb, en ik ben toentertijd toch ook van de eerste keer geslaagd.
Alvast fijn weekend Druifje!
Het wordt mooi weer!
donderdag 20 mei 2010 om 13:20
Daar kun je trots op zijn Buuf!Is toch een pittige opleiding.Dus nogmaals gefeliciflapstaart
Gold,ik duim voor Oudste!
Gelf,je moet ook genieten als het lekker weer is,zo vaak komt dat niet voor hier
Druifje,het word heerlijk weer dit weekend,Geniet ze dus voor jullie!
Update van de randdebielen staat op bh.
Ik hoop dat Ukkie zometeen een middagdutje wil doen,kan ik even mijn strijk bijwerken(niet zoveel deze keer)Maar Ukkie wil niet meer slapen s'middags,hij is al groot zegt ie.Terwijl ik het wel heel lekker vind,die paar uurtjes rust.Ik blijf hem dus consequent op bed leggen,slaapt ie niet,jammer dan,rust je toch zou mijn oma gezegd hebben.
Gold,ik duim voor Oudste!
Gelf,je moet ook genieten als het lekker weer is,zo vaak komt dat niet voor hier
Druifje,het word heerlijk weer dit weekend,Geniet ze dus voor jullie!
Update van de randdebielen staat op bh.
Ik hoop dat Ukkie zometeen een middagdutje wil doen,kan ik even mijn strijk bijwerken(niet zoveel deze keer)Maar Ukkie wil niet meer slapen s'middags,hij is al groot zegt ie.Terwijl ik het wel heel lekker vind,die paar uurtjes rust.Ik blijf hem dus consequent op bed leggen,slaapt ie niet,jammer dan,rust je toch zou mijn oma gezegd hebben.
donderdag 20 mei 2010 om 15:14
quote:druifje76 schreef op 20 mei 2010 @ 09:20:
Ik heb een druk dagje vandaag:
* lijstje maken wat mee te nemen op mini-vakantie
* spullen inpakken voor dit weekend. We vertrekken vanavond. Bijnaaaa klaar...
* huis puiken... opruimen en vooral... was opvouwen .
* langs hobbywinkel (gaat wrsch. niet lukken)
* lunchen met collega
* na schooltijd kraamvisite van collega
* bij tijds eten en laatste dag avondvierdaagse
Ik heb een druk dagje vandaag:
* lijstje maken wat mee te nemen op mini-vakantie
* spullen inpakken voor dit weekend. We vertrekken vanavond. Bijnaaaa klaar...
* huis puiken... opruimen en vooral... was opvouwen .
* langs hobbywinkel (gaat wrsch. niet lukken)
* lunchen met collega
* na schooltijd kraamvisite van collega
* bij tijds eten en laatste dag avondvierdaagse
donderdag 20 mei 2010 om 15:18
Hoe is het gegaan, Gold?
Coe, lekker dattie even slaapt.. en echt even niets doen he?
Ik heb me rot gewerkt, maar ik vind datgene wat ik heb kunnen afstrepen teleurstellend. Drie dingen pas. Mijn collega komt zo, gezellig. Daarna nog:
* pyjama pakken middelste meisje
* kleding man
* mijn eigen kleding nog even controleren (pas nog bijna niets, dus is wel handig als, datgene wat ik inpak, ook past).
Coe, lekker dattie even slaapt.. en echt even niets doen he?
Ik heb me rot gewerkt, maar ik vind datgene wat ik heb kunnen afstrepen teleurstellend. Drie dingen pas. Mijn collega komt zo, gezellig. Daarna nog:
* pyjama pakken middelste meisje
* kleding man
* mijn eigen kleding nog even controleren (pas nog bijna niets, dus is wel handig als, datgene wat ik inpak, ook past).
donderdag 20 mei 2010 om 15:22
Nu snap ik het pas! Het plaatje is voor jullie niet zichtbaar!
Het was een plaatje met daarop een paar stripfiguurtjes die met zijn allen roepen:
Wj duimen voor je!
(Als je op de quote van Zoeb klikt dan zie je de afbeelding wel, ik wel tenminste)
En Gold?
Druif, ik weet nog hoe het was om met twee kinderen weg te gaan...... Heel fijn weekend in ieder geval!
Het was een plaatje met daarop een paar stripfiguurtjes die met zijn allen roepen:
Wj duimen voor je!
(Als je op de quote van Zoeb klikt dan zie je de afbeelding wel, ik wel tenminste)
En Gold?
Druif, ik weet nog hoe het was om met twee kinderen weg te gaan...... Heel fijn weekend in ieder geval!
donderdag 20 mei 2010 om 15:29
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 20 mei 2010 @ 15:22:
Nu snap ik het pas! Het plaatje is voor jullie niet zichtbaar!
Bedankt allemaal. Ja, het is effe een klussie werk, maar we hebben er wel zin in. Vooral met dit weer natuurlijk. We gaan naar Ommen.
Daarstraks bedacht ik me dat toen oudste zo jong was als het Mannetje, we 3 weken ging kamperen. Kun je je nu ook niet meer voorstellen zeg.
Nu snap ik het pas! Het plaatje is voor jullie niet zichtbaar!
Bedankt allemaal. Ja, het is effe een klussie werk, maar we hebben er wel zin in. Vooral met dit weer natuurlijk. We gaan naar Ommen.
Daarstraks bedacht ik me dat toen oudste zo jong was als het Mannetje, we 3 weken ging kamperen. Kun je je nu ook niet meer voorstellen zeg.
donderdag 20 mei 2010 om 15:51
quote:druifje76 schreef op 20 mei 2010 @ 15:33:
Weet je nog Buuf, dat Bobby van het diva topic een plaatje plakte en wij een heul ander plaatje zagen
Dat weet ik nog! Iets blootachtigs, was het niet zoiets?
Ik dacht trouwens vanmiddag nog dat ik echt al weken niet meer op het diva topic heb gekeken en vroeg me toen af of jij dat nog wel doet.
Weet je nog Buuf, dat Bobby van het diva topic een plaatje plakte en wij een heul ander plaatje zagen
Dat weet ik nog! Iets blootachtigs, was het niet zoiets?
Ik dacht trouwens vanmiddag nog dat ik echt al weken niet meer op het diva topic heb gekeken en vroeg me toen af of jij dat nog wel doet.
donderdag 20 mei 2010 om 16:11
Ze is gezakt.
6 fouten terwijl je er 5 mag hebben.
Eéntje te veel dus balen. Kut.
Ze is nu aan het kijken of ze morgen in de herkansing kan omdat nu alles nog vers in het koppie zit (Ze zit natuurlijk ook midden in het Havo-examen).
Als ze morgen kan herkansen dan gaat onze mini-meet ws niet door Coe. En dat is ook wel balen eigenlijk...
Grrr...
6 fouten terwijl je er 5 mag hebben.
Eéntje te veel dus balen. Kut.
Ze is nu aan het kijken of ze morgen in de herkansing kan omdat nu alles nog vers in het koppie zit (Ze zit natuurlijk ook midden in het Havo-examen).
Als ze morgen kan herkansen dan gaat onze mini-meet ws niet door Coe. En dat is ook wel balen eigenlijk...
Grrr...