Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nuttige bijdrage Buuf!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja Buuf, ik ben het helemaal met je eens!
Alle reacties Link kopieren
In de categorie klein leed:



Dat bloeddrukmeetding is een monster. Gelukkig past het in een heuptasje, en loop ik alleen voor lul met een slang achterin mijn nek (that is: als ik mouwen aandoe, buiten). Maar het knijpt hard en ik ben bang dat er ergens toch iets mis gaat met de meting en dan is het voor niks en het voelt alsof ik schuldig tot bewezen onschuldig ben aan een hoge bloeddruk. Beginwaarden (en voor mij vrij normale waarden) met een onderdruk van iets in de zeventig, en dat is dus gewoon laag.



Genoeg geklaagd, ik ben al halverwege mijn lijstje. Technisch gesproken hoef ik nog maar drie keer voor lul te lopen buiten.
Alle reacties Link kopieren
Jawel he?

Dan lees ik snel, zie dat staan en denk: oh even snel een leuk plaatje zoeken en hoppa!



Mamz, ik vind een onderdruk van een lage 70 niet laag! En ik kan het weten, heb net mijn doploma



Nogmaals dank jullie wel voor de felicitaties! Ik heb mijn diploma gehaald als medisch secretaresse, Gelfje.



Ik duim dus voor Oudste, Gold. Hoe laat mag ze?



Druif, waar gaan jullie ook alweer heen? Petje af trouwens hoor. Alles inpakken voor 4 kinderen waaronder een baby. Ze zeggen dat het een mooi weekend wordt, dus genieten gaan jullie zeker denk ik maar zo.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd naar welk plaatje er dan had moeten staan Buuf.



Een onderdruk van 70 is toch prima Mamz.?

Wat is je bovendruk?



Ze 'mag' om half 3 Buuf.

Ze deed net een proefexamen en toen had ze 0 fout.

Nu alleen nog even in het eggie doen.



Ik deed gisteren ook een proefexamen en ik had 10 fout (3 niks ingevuld, want te laat). Gezakt dus. T is maar goed dat ik het mijne al wat jaartjes in the pocket heb, en ik ben toentertijd toch ook van de eerste keer geslaagd.



Alvast fijn weekend Druifje!

Het wordt mooi weer!
Daar kun je trots op zijn Buuf!Is toch een pittige opleiding.Dus nogmaals gefeliciflapstaart



Gold,ik duim voor Oudste!



Gelf,je moet ook genieten als het lekker weer is,zo vaak komt dat niet voor hier



Druifje,het word heerlijk weer dit weekend,Geniet ze dus voor jullie!



Update van de randdebielen staat op bh.



Ik hoop dat Ukkie zometeen een middagdutje wil doen,kan ik even mijn strijk bijwerken(niet zoveel deze keer)Maar Ukkie wil niet meer slapen s'middags,hij is al groot zegt ie.Terwijl ik het wel heel lekker vind,die paar uurtjes rust.Ik blijf hem dus consequent op bed leggen,slaapt ie niet,jammer dan,rust je toch zou mijn oma gezegd hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 20 mei 2010 @ 11:54:

[afbeelding]



Geweldig.

Die was vast en zeker voor onze illegale meelezert.
Zoeb,heb je nog een vlinder uit zien komen?Dan bedoel ik of je er met je neus boven op zat
Sssst Ukkie slaapt!En ik zit hier mijn tijd te verdoen




Wat een boel spullen voor een weekendje!!!!
quote:druifje76 schreef op 20 mei 2010 @ 09:20:



Ik heb een druk dagje vandaag:

* lijstje maken wat mee te nemen op mini-vakantie

* spullen inpakken voor dit weekend. We vertrekken vanavond. Bijnaaaa klaar...

* huis puiken... opruimen en vooral... was opvouwen .

* langs hobbywinkel (gaat wrsch. niet lukken)

* lunchen met collega

* na schooltijd kraamvisite van collega

* bij tijds eten en laatste dag avondvierdaagse



Hoe is het gegaan, Gold?

Coe, lekker dattie even slaapt.. en echt even niets doen he?



Ik heb me rot gewerkt, maar ik vind datgene wat ik heb kunnen afstrepen teleurstellend. Drie dingen pas. Mijn collega komt zo, gezellig. Daarna nog:

* pyjama pakken middelste meisje

* kleding man

* mijn eigen kleding nog even controleren (pas nog bijna niets, dus is wel handig als, datgene wat ik inpak, ook past).
Alle reacties Link kopieren
Nu snap ik het pas! Het plaatje is voor jullie niet zichtbaar!



Het was een plaatje met daarop een paar stripfiguurtjes die met zijn allen roepen:

Wj duimen voor je!

(Als je op de quote van Zoeb klikt dan zie je de afbeelding wel, ik wel tenminste)

En Gold?



Druif, ik weet nog hoe het was om met twee kinderen weg te gaan...... Heel fijn weekend in ieder geval!
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 20 mei 2010 @ 15:22:

Nu snap ik het pas! Het plaatje is voor jullie niet zichtbaar!







Bedankt allemaal. Ja, het is effe een klussie werk, maar we hebben er wel zin in. Vooral met dit weer natuurlijk. We gaan naar Ommen.



Daarstraks bedacht ik me dat toen oudste zo jong was als het Mannetje, we 3 weken ging kamperen. Kun je je nu ook niet meer voorstellen zeg.
Weet je nog Buuf, dat Bobby van het diva topic een plaatje plakte en wij een heul ander plaatje zagen
Wat heb ik toen in een krul gelegen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Er is inderdaad weer een vlinder uit de cocon gekomen. Net toen ik er natuurlijk even niet was.







Je ziet dat de vleugeltjes nog helemaal slap zijn.







Hier hangt hij langs de cocon waar hij nog maar net uit is gekropen.



Alle reacties Link kopieren
Dus deze heb ik ook niet uit zien komen en hij vloog zelf weg. Opeens had hij het ontdekt en was weg . Geen foto natuurlijk toen hij zijn vrijheid tegemoet vloog.
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 20 mei 2010 @ 15:33:

Weet je nog Buuf, dat Bobby van het diva topic een plaatje plakte en wij een heul ander plaatje zagen



Dat weet ik nog! Iets blootachtigs, was het niet zoiets?

Ik dacht trouwens vanmiddag nog dat ik echt al weken niet meer op het diva topic heb gekeken en vroeg me toen af of jij dat nog wel doet.
Alle reacties Link kopieren
Ze is gezakt.

6 fouten terwijl je er 5 mag hebben.

Eéntje te veel dus balen. Kut.

Ze is nu aan het kijken of ze morgen in de herkansing kan omdat nu alles nog vers in het koppie zit (Ze zit natuurlijk ook midden in het Havo-examen).

Als ze morgen kan herkansen dan gaat onze mini-meet ws niet door Coe. En dat is ook wel balen eigenlijk...

Grrr...
Alle reacties Link kopieren
Oke, morgen om half 2 kan ze in de herkansing.

Mini-meet met Coe gaat dus niet door.

Om twee redenen ben ik nu dus in stemming.

Ik heb heel erg chocolade nodig.
Zo M ligt op bed, ik kan weer even aan de slag.



Jammer dat oudste is gezakt Goldie, en dat je nu niet kunt meeten met Coe



Mooi, al die vlinders
Alle reacties Link kopieren
He, das balen Gold! Maar wel mooi dat ze direct al mag herkansen! Zunde van de minimeet, maar first things first.

*stuurt zonnestraaltjes naar Gold, is beter dan chocola*



Wat is jouw M een prachtig vrolijk manneke MissM!
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltjes kwamen een beetje te laat Buuf

Maar toch bedankt hoor. Lieverd .



Jij ook bedankt MissM.
Alle reacties Link kopieren
Idd echt prachtig die vlinder-foto's Zoeb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven