Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
ik betaal nu met korting (via woningbouw, woon nu nog gehuurd) 34 euro per maand.. onbeperkt.. les, fitness, zonnebank.
Janine: dat klinkt me veel beter in de oren. In combinatie met de andere dingen die ik doe (binnenkort tennis), zie ik mezelf maar 1 tot 2 keer per week richting sportschool gaan. 77 euro is toch gewoon belachelijk?

mmm, maar eens verder kijken wat er mogelijk is!
@Assie: ik bedaal ook iets van 77 euro per maand. Kan op mijn werk gratis sporten maar die zaal vind ik niet fijn. De sportschool waar ik zit (grote keten) is alleen voor vrouwen. En hij is heel luxe. Met sauna etc. Niet dat ik er vaak gebruik van maak maar door de luxe uitstraling vind ik het minder 'erg' om te gaan sporten. Bij mij het geld dus wel waard.
Moet ook zeggen dat ik wel twijfel. De sfeer was namelijk wel heel lekker en persoonlijk. Ze geven je daar ook veel begeleiding, waardoor je ook sneller gaat. Dus, wie weet dat ik toch overstag ga.....maar het is niet niks.

Volgens mij is de keten waar ik volgende week naar toe ga nog duurder...haha....we zullen zien!

Ben net buiten (thuis) gaan lunchen. Wat een schitterend weer!!! Jammer dat ik weer terug moest.
hihi.. bah, is het mooi weer ben ik niet zo lekker in orde... opgezette klieren en een beetje koortsig.. hopelijk is het morgen weer over (meestal bij mij wel..)

en nu maar ff wat eten..
@assie en pipo: 77 euro per maand?!?! Tjee, dat zou ik er echt niet voor over hebben! Dan ga ik liever fietsen of hardlopen. een keer een investering, maar daarna gratis. En in mijn ogen leuker. Dat gezweet met z'n allen in zo'n zaal... brrrr...Maar ja, ieder zijn ding!

Zo'n lekker weer vandaag! een heerlijke omweg genomen op de fiets van werk naar huis, over de dijken. Echt genieten

@nukje: wat lief!

Gisteren sollicitatiegesprek gehad! Het was een fijn gesprek, maar ze hebben me flink doorgezaagd. Ik denk dat ik het niet word omdat ze toch iemand zoeken met iets meer ervaring voor deze vrij zware functie. Maar ik weet het niet. Ik hoor het pas volgende week donderdag...zo spannend!

Dus volgende week donderdag weet ik hoe volgend jaar eruit gaat zien: ofwel superhard werken en het hele kindertjes-ding even uit mijn hoofd zetten, ofwel op mijn huidige plek blijven en na de zomer stoppen met de pil... Haha, carrière of kind: keuzes! Ik ben denk ik met beide opties blij
Orchis: spannend zeg! Dat je nog tot volgende week moet wachten tot je zeker weet of je de baan krijgt, of niet. Je hebt je best gedaan en nu afwachten. Wel spannend dat het tussen twee hele leuke opties gaat volgend jaar!

Ben er ook nog niet uit hoor, qua sportschool. Vind het wel heel duur en ik ken mezelf langer dan vandaag....ik ga echt niet 3 keer per week naar de sportschool. Ben ook liever buiten, fietsen en wandelen is lekker....doe ik ook wel veel, maar ik moet er wel iets actievers bij doen. Tja, nog maar even doorzoeken!

Dames, het wordt heerlijk weer dit weekend! Heb er zin in!!!!!

Nog 1 dagje werken, hopelijk morgen gedeeltelijk in de tuin werken.
@assie: ik zou denk ik zeker in de zomer niet naar een sportschool gaan. Bestaan er geen winterabonnementen of zo?

Jaaaa, heb ook zin in het weekend! 2 x bbq-en, heerlijk
@Orchis, spannend, ik duim voor je!

Wij gaan dit weekend weg, lekker naar een hotel midden in de natuur. Zin in! Ben vandaag vrij ivm ondertrouw. Voor degenen die moeten werken, succes nog even. Op naar een lekker lang weekend!
Ah Pipo: dat klinkt lekker! Een weekendje weg en vandaag vrij ivm ondertrouw! Jullie hebben het juiste weekend uitgezocht qua weer.

Het is nu nog niet echt heel lekker weer, maar dat schijnt snel weer terug te komen.

Ik moet de motivatie nog even vinden om te gaan werken.....ben een beetje moe
Hallo dames,

Wat wordt er weer lekker veel getikt hier. Ik kan het niet bijhouden...

Over de sportschool: ik zit ook bij een luxe en betaal voor onbeperkt sporten inclusief handdoeken en zonnebank 68 euro pm. Duur, maar het zit op 5 minuten lopen en ik ga echt 2/3 keer per week. Nu is er vorig jaar een Achmea Health bij ons in de buurt geopend en wil ik in december kijken hoe het zit daar met zorgverzekering en korting enzo. Kijken of dat goedkoper is, want volgens mij is die ook best luxe. En ik ben wel een luxepaardje (sauna is voor mij de beloning na het harde sporten).

@orchis

Spannend, het zijn grote veranderingen en beslissingen. Even afwachten dus tot volgende week.

@pipo

Fijne ondertrouw vandaag .

Ik heb ook zin in het weekend! Heerlijk! Zondag vier ik mijn verjaardag en dan wordt het heerlijk weer, jippie! Dan zie ik ook mijn kleine neefje weer, heb er zin in.

Werkse allemaal
Zo, ik ben lekker gesetteld in de tuin Heerlijk!!!! Laptopje erbij, beetje werken en tegelijkertijd van het mooie weer genieten!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik niet speciaal. Van het lekkere weer genieten, wat vakantieinkopen doen, etc.

Werkse nog even en alvast een prettig weekend!
Haha Assie,

Ben je er lekker voor gaan zitten? Ik ben NIET jaloers.

Ik ga komend weekend dus mijn verjaardag vieren en we krijgen op zaterdag een vriendin te eten. Maandag is bijkomdag .

Jouw weekend klinkt ook goed!

Ik moet nog een uurtje en dan heb ik weekend. Joechei!
Hallo allemaal,

heerlijk he dat het weekend begonnen is! Lekker van de zon genieten.

Morgen NOD..... Ik zit nu op dag 29. Maar was de vorige keer op de 30e dag. Voel nog niks in m'n buik... wel pijnlijke borsten....

Ik heb zelf het idee dat ik nu ook niks van ongesteldheidsklachten wil voelen haha! We zullen morgen zien.

Spannend!!!!!!!

Hoe is het met Nukje en Janine? Jullie NOD komt er ook aan toch?

Houd jullie op de hoogte!

xx moimoi
@moimoi: zit nu op dag 25/26.. maandag of zondag moet ik ongesteld worden.. ik voel dat ik ongesteld moet worden want ik schoot zo net bijna uit mijn slof (en dat heb ik vaker als ik ongesteld moet worden)..

stiekem wil ik morgenvroeg testen.. maar denk dat ik nog wacht
Spannend Janine.

Ik heb besloten om nog niet te testen. Heb ook (weer) geen testen in huis....

Ben deze week wel chagie geweest enzo, vond dat ook wel een ongesteldheidsvoorbode.

Is echt raar ene moment ben ik kei relaxen van we zien wel. Andere keer gieren de zenuwen door m'n lijf! Dan denk ik weer misschien wel goed als het nog niet is... dan kan ik weer niet wachten.

Echt frustrerend!

Wel fijn dat ik hier van me af kan schrijven. Ik merk dat ik er bij vriendlief helemaal niet over moet beginnen..... Pas zei ik, misschien word ik wel niet ongesteld. En hij een beetje gepiekeerd van dat zien we dan wel weer... mannenreactie??

xx
@ moimoi: yep, NOD is morgen of overmorgen, of misschien zondag. Weet natuurlijk nog niet precies hoe (on)regelmatig mijn cyclus is. Mijn borsten zijn wel opgezwollen en vanmiddag was ik een beetje misselijk. Maar voordat ik goede hoop kon krijgen bedacht ik me dat ik dat vorige maand ook was, net voordat ik ongesteld moest worden. Dus ik ga er vanuit dat de verschijnselen niets met zwangerschap te maken hebben. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit .

@ Frutje: gefeliciteerd met de ondertrouw. Langzaam komt het 'echte werk' steeds dichterbij .

@ Orchis: ben benieuwd hoe het afloopt met je sollicitatie. Ik heb na een sollicitatie ook wel eens gedacht (of eigenlijk wist ik het zeker) dat het niks zou worden. En uiteindelijk werd ik het dan toch. Dus wie weet heb je je er stiekem super goed doorheen geslagen, thumbs up!

@ Pipo: je aflosbedrag van je studieschuld is nooit aangepast aan je salaris ?! Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde, die verdient meer dan ik en betaalt per maand slechts 70 euro af. Terwijl ik elke maand een acceptgiro van meer dan 150 euro in de bus krijg ! Echt, wat een k** organisatie, die IBG... zucht... Wel leuk voor jou natuurlijk, haha, dus niet verkeerd bedoeld. Had ik maar niet zo lang moeten studeren, eigen schuld...

Verder alles goed hier, lekker lang weekend voor de boeg, daar wordt een mens toch blij van?!
O, en nog even iets heel anders: wat betekent het als er bij een topic vermeld staat "dit topic is een alias" ?
@pipo: geniet van je mooie ondertrouwdag

@moimoi en janine: tja, als het niet raak is: efkes bloeden en opnieuw ervoor gaan! En niet vergeten genoeg chocola te eten... Ben benieuwd of jullie je lijf goed aanvoelen!

@frutje: gefeliciteerd!

Nou meiden, mijn eierstokken kunnen nog even in de koelkast. Ze waren er snel uit: ik heb de baan!!!

Echt super, blijkbaar heb ik toch een hele goede indruk gemaakt.

Het voelt wel heel dubbel. Van de ene kant ben ik heel blij en heb ik al heel veel ideeën en wil ik meteen beginnen, van de andere kant vind ik het zo erg om mijn huidige collega's te moeten missen! Om nog maar te zwijgen van ons kindertjesavontuur, dat nu opgeschoven gaat worden.

Maar: Het blije gevoel overheerst gelukkig.

Tja, ik zal hier vast blijven meelezen en meeschrijven, af en toe. Maar jullie kennen het vast: als je heel druk bent met andere dingen, dan kan het kindergepieker op de achtergrond verdwijnen. En dat is denk ik maar goed ook, want ik moet me komend schooljaar gewoon echt op mijn baan storten, daar kan ik niet te veel gerammel bij gebruiken. (maar toch echt jammer )

Geniet van het heerlijk zonnige weekend! (voor de niet-zwangeren onder ons)
Wow Orchis, wat leuk! Gefeliciteerd! Wat een nieuwe uitdaging, ook heel erg spannend. Heel veel plezier en succes!

Nukje, dat betekent dat het topic ook op een andere pijler te vinden is. Soms past het namelijk bij verschillende, bijv. kinderen en reizen ofzo.

Nukje, Janine en Moimoi, ik duim voor jullie!
Orchis!!!

Gefeliciteerd joh, ik zei het toch!

En natuurlijk is het vervelend om je oude collega's te verlaten, maar zodra je met je nieuwe baan bent begonnen gebeurt er hetzelfde als met die kinderwens: daar gaat zoveel energie in zitten dat al het andere even naar de achtergrond verschuift. En nieuwe collega's leren kennen is ook heel erg leuk. Ben blij voor je! Wanneer begin je?
Hier ben ik ook weer even na een paar maandjes stilte... Nog een jaar en dan willen wij er ook voor gaan! Ik kon mijn hormonen weer eens niet tegenhouden en zag hele leuke rompertjes met Pooh en Tijgertje voor 1 euro per stuk!... ik kon het niet laten.... ;)

Maar van de week kreeg ik een gigantische brok in mijn keel. Een collega nam de afdeling apart en vertelde dat hij graag het goede nieuws had willen vertellen dat hij papa word maar het kindje heeft voor 90% zeker een afwijking... In welke mate dat is weten ze nog niet en hopen volgende week meer duidelijkheid te krijgen... Het kan ook zijn dat zijn vriendin vanzelf nog een miskraam krijgt ;( Het is hun eerste kindje...

Ik vind het zo zielig voor ze... moest het even kwijt...
Orchis gefeliciteerd!!!! Een hele spannende stap. En voor je het weet is het jaar voorbij en komt de kinderwens weer om de hoek kijken

Nukje en de rest.....volgens mij stuurt IB-groep/DUO je gewoon het bedrag dat je moet betalen om de schuld in 30 jaar af te betalen......in het geval je het niet kan betalen, moet je een draagkrachtmeting e.d. laten doen, alle papieren toesturen, etc. Je kan er dus vanuit gaan dat je nu gewoon alles aan het afbetalen bent. Geldt voor mij ook Gaat zo'n 150 euro pm naartoe, maar ik heb er een hele leuke studententijd voor gehad.

Ik ga zo lekker shoppen. Even van de zon genieten, vakantiespullen kopen en waarschijnlijk ook gordijnen voor de studeer en logeerkamer (nu nog zonder baby prints....haha)
@orchis

Wauw, wat gaaf! Wel even iets heel anders maar ook ontzettend gaaf, spannend, leuk, uitdagend etc.

@nukje en de rest

Vervelend he die IB. Ik ben gelukkig bijna klaar. Volgens mij heb ik in 2011 nog een schuld van 100 euro ofzo, ik betaal het minimale bedrag. En daarna ben ik er lekker vanaf. Vriend heeft nog wel wat jaartjes te gaan helaas.

@Rosaalinda

Leuk dat je er weer bent. En wat heftig van je collega.

Hier gaat alles goed. Gisteren eters en vanavond verhaardagsfeestje. Zo even wat opruimen, wijn bijhalen (oeps) en mezelf fatsoeneren. Mijn neefje van zes maanden komt ook, heb er zo'n zin in om hem te zien!

Verder ben ik vandaag ongesteld geworden, wederom precies na 25 dagen. Ik zie een patroon!
Hier nog steeds niet ongesteld, maar wel alle tekenen (puistjes, chagerijnig ). Maar... heerlijk weer, dus ik ga nu in de zon zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven