Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
quote:mylenevalerie schreef op 21 mei 2010 @ 16:32:

Shit, het zakje Tijgernoten zijn van decber 09 en de paprikachips ook. Jammer, dacht dat ik die nog had om mee te nemen.

Kun je nog makkelijk eten hoor. Tenminste, als het goed dicht zit natuurlijk.

Wat heb je weer een leuke foto's geplaatst van je poezels. Wordt er helemaal blij van.

quote:annekeg schreef op 21 mei 2010 @ 16:43:Gsteren bij het concert van Thomas geweest, ben zo trots, meneer kreeg een heuse award! Stoer he! Verder gisteren ook z'n eerste solo. Super, zit hier nog te glimmen.

Heidie's Pride and joy!

Leuk joh. Vind het heel bijzonder dat je kinderen juist zoooo positief ontwikkelen na een emigratie. Tis nogal wat. En wat ontpoppen er mooie en goede dingen zo he. Een heus concert MET award. Zijn en jullie ego zal wel zo hoog als het dak reikt zijn. :D

En heel veel plezier in de mountains!

@kletsmajoor.

Wat fijn dat je een leuke functie hebt gevonden! Nou maar hopen dat het iets wordt he! Komt vast goed. Ik zal voor je duimen.

En wat een prachtige katten heb je. ALlemaal zo mooi slank. Lijken wel siamezen zo glanzend is hun vacht en slanke bouw.. mooi hoor.

@ babs.. passievruchtensorbet.. My o my.. wat klinkt dat goddelijk lekker.

@ mv.. heel veel succes met de opnames zometeen. ik hoop dat het gaat zoals je wilt dat het gaat en dat ze je niet te lang laten wachten.

@ Ratteke, (Financieel) Zelfstandig zijn is heerlijk. Fijn dat je het nu kan ervaren. Geniet er lekker van en verwen jezelf maar flink. Je hebt het verdiend.

quote:boogje schreef op 21 mei 2010 @ 22:37:

[...]

Ik doe bijna alles via bittorrent..

YEAH! Vuze for the win.

Maar het heeft ook nadelen. Zo ben ik GEK op dr layton en ik ging als een speer. in een paar dagen in hoofdstuk 5. loopt dat spel vast. elke keer. :'(

Ik was er gelijk van genezen en heb m niet meer aangeraakt .. misschien dat ik er zometeen maar weer eens mee moet beginnen.hihi.. *jeukende vingers

@itsme26, wat een SUPER super lieve foto's. Echt een omhelzing.

Philous, hoe is het afgelopen na de diefstal? Al bekomen van de schrik? Wordt alles vergoedt?

Mooie bbq.. Ik vind die spullen van herman toch allemaal wel mooi bij de blokker. Al is het soms wel een beetje te mannelijk voor me (en mn kleine handjes).

Hier is alles rustig. Je snapt het niet, maar mn tante is weer wakker en ze praat. De doktoren snappen er niets van. Blijkbaar is er iets in haar zo sterk dat ze maar blijft doorgaan. Het hondje gaat vandaag ook weer terug (jammer!) maar mijn aanbod dmv het aanbieden van luxe hotel blijft staan. (ook wel beetje ego, want ik heb gewoon zin om met het beestje te gaan wandelen.. een uitleenhond zou ideaal zijn).

Gisteren werd ik op msn aangesproken door een oude vriend en die vond dat ik wat moest opvrolijken dus had hij voor mij besloten dat we naar de kroeg zouden gaan. Was beregezellig, alleen heb ik veel en veel te veel bier gedronken. Geen kater, al denk ik dat Vriend daar wel last van krijgt wanneer hij wakker wordt zo haha.

Als ik te veel bier drink ga ik altijd rare dingen doen. Kinderliedjes en hits uit de jaren 90 zingen.. Echt een gekke tic.

Doe ik sowieso vaak.. kinderliedjes zingen.. vooral wanneer ik iets aan het schoonmaken ben.. dan hoor ik mezelf opeens ' En te midden van die rommel, rommel dreeeeeef de torenspits van Bi-Ba-Bommel'

...

dat was wel even een moedige confession hoor.

Tyra Banks en Dr. Phil zouden trots op me zijn, dus ik verwacht van jullie niets minder
Poelepoelepoelepoes!
HW, daarom drink ik dus nooit een drankje met collega's

En nu ben ik weg
HW, ik zing heel vaak oud-hollandse hits met de bewoners. En als ik dan thuis ben zit ik ze vaak heel onbewust ook te zingen. Het liefst zo vals mogelijk (want dan moeten de bewoners hard lacghen), itsman wordt er alleen een beetje gek van
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb ook onwijze kooplust...

ik MOET een witte broek en een witte legging voor onder mn rok...en leuke langere shirts..

ik wil het ik wil het ik wil het....

zo maar effies int durp hier kijken.

Oh en HW,schaam je niet hoor.

Ik doe nog veel raardere dingen als ik dronken ben
Die spelletjes op de computer heb ik helemaal niets mee.

gelukkig maar eigenlijk...forummen neemt al zoveel tijd in beslag,zou nergens anders meer aan toe komen.

En wat fijn dat tantetje besloten heeft nog even te blijven Heartwork!

Zou je er dan toch nog niet even heenwillen?
Hallo tetters,

Ik wilde ff laten weten dat ik er nog steeds ben hoor, maar mijn laptop heeft het begeven . Of beter gezegd: het scherm ging op zwart. Heb 'm weggebracht naar een nieuwe winkel hier in de buurt. Ze konden niet zeggen wat er mis was, maar hadden wel een idee. Er moest eerst een onderdeel besteld worden, dat helemaal uit verweggistan moest komen! In de tussentijd kreeg ik een leen laptop mee, dus dat was wel netjes. Maar dat kwam denk ik alleen omdat ik heel zielig zei dat ik niet zonder kon, omdat ik druk aan het solliciteren ben! En wat denk je wat er gebeurt????????????? Iets wat nog nooit gebeurt is natuurlijk!!!!!!en ook niet zal gebeuren met je eigen laptop!!: Ik gooi een glas wijn om, tsjakka, zo over het toetsenbord!! Dus leen laptop naar de mallemoer!! Ze waren niet blij . Reparatiekosten waren duurder dan de laptop. Ben nu met verzekering bezig. Paar dagen later kwam het onderdeel aan, maar dat was niet het probleem en ze konden het niet oplossen! Voor hun einde verhaal. Ik heb geen geld voor een nieuwe laptop en heb nu gisteren viavia een los beeldscherm op de kop getikt. Laptop zelf werkt nog, had alleen geen beeld meer. Dus nu heb ik een apart schermpje naast de laptop en het werkt weer prima.

Heb zoveel mogelijk bijgelezen, maar wilde alleen even laten weten dat ik niet zo maar verdwenen was!
Heartwork, wat fijn dat je tante toch ineens nog wat beter gaat! Soms zijn zulke dingen niet te volgen hè.

Its, veel plezier met het shoppen van een lekker ordi-outfit en ook alvast veel plezier vanavond!!

MV, je bent al lang weg maar ik hoop dat alles vandaag goed verloopt en dat de Poezels het leuk vinden!

Vertel Bieb, wat doe jij als je dronken bent?????

Ik ben eigenlijk nooit dronken, ik kan niet zoveel drinken. Wel flink aangeschoten Ik heb het wel een keer zwaar te pakken gehad, was tijdens de eendaagse jaarlijkse wandeltocht/feestdag hier in het durp in September. Dat is altijd een enorme internationale (geen geintje) en hele gezellige happening hier en ik had meegewandeld, het was bloedjeheet, was net een setje met Olief dus helemaal blijblijblij. 's Avonds (zo'n heerlijke zwoele avond) zaten we op de stoep voor de kroeg, ik lekker aan de witte wijn, van die enorme wegdrinkwijn. Ik sta op om naar de wc te gaan (wat al niet zo lekker ging ), donder in de kroeg een klein trapje af (ik had dat hele ding niet gezien), bonk met mijn hoofd tegen de klink van de wcdeur en kwam dus met een bult op mijn kop weer naar buiten. Olief vond dat ik misschien maar geen wijn meer moest drinken en haalde braaf cola, die ik steeds uit mijn handen liet vallen of scheef hield, dus dat schoot ook niet op. Da's eigenlijk de enige keer dat ik voor mijn doen echt behoorlijk ver heen was.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ha Slofje, leuk dat je er nog bent! Gaat lekker zo zeg, met die laptops

Wel balen hoor..

Wat misschien een idee is (ook voor MV?) is kijken of je gsm abonnement al verlengd kan worden. Vaak kan je dan voor een kleine extra betaling een laptop erbij krijgen. Dit heb ik gedaan en zo ben ik aan een prima HP laptop gekomen. Simpel ding, dus je moet er geen enorm zware dingen van verwachten maar voor internet is 'ie dus prima! Kostte me 75 euro.

Dus misschien is dat nog een tip?
ja, die aanbiedingen heb ik ook gezien, maar ben toevallig net een paar maanden geleden overgestapt naar Vodafone (mag je dat zeggen????), omdat Orange (had ik eerst) overging naar T-Mobile. Voor mij is goedkoopste optie prioriteit nr 1 en niet of je er een laptop bij krijgt. Ik heb namelijk 2 mobielen, waarvan 1 in gebruik bij mijn lief in Engeland, dus maandelijkse kosten al hoog genoeg haha. En mijn laptop was dus niet helemaal overleden, alleen schermpje, dus voorlopig voldoet apart scherm. Als de laptop helemaal kapot geweest zou zijn, is dit inderdaad een goeie optie!

YEAAAAAAAAAAH Tis weer voorjaar!!!!!!!

Lekker bakken..........

Maar wordt er wel moe van hoor..........
IK BEN ER WEER. Om 1 uur al maar ik moest even het castingburo bellen hoe het was enzo.

Even een egoposting voor ik terug lees. Ik ben zoooo opgelucht. Het was best wel een moeilijke opdracht met een gipsenpootje dat los zit, maar Bo Ghi heeft zijn best gedaan. Kane haalde ik uit zijn kooitje en die kroop in de tas met speeltjes en heeft zich daar al die tijd verscholen hahahahah. En Bo heeft de reclame gedaan.

Half juli komt er een groot "offensief" om een dierenverzekering aan te schaffen. In de kranten komen advertenties, in alle bladen. En op internet. Voor de Nationale dierenverzekering (is volgens mij van Delta Loyd). Dus ik ben heel benieuwd. Ik heb even tussen neus en lippen door laten weten dat "hun" kat Bo wel een verzekering gratis mag hebben van hun. Ze gaan kijken of het kan hihi. Ik krijg foto's van hun opgestuurd voor de portfolio. Ik heb net al het castingburo aangespoord te vragen of ze niet ook een reclame willen maken.

Maar als ik de foto's krijg dan show ik ze hier natuurlijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Olijfje_ schreef op 22 mei 2010 @ 12:44:

Ha Slofje, leuk dat je er nog bent! Gaat lekker zo zeg, met die laptops

Wel balen hoor..

Wat misschien een idee is (ook voor MV?) is kijken of je gsm abonnement al verlengd kan worden. Vaak kan je dan voor een kleine extra betaling een laptop erbij krijgen. Dit heb ik gedaan en zo ben ik aan een prima HP laptop gekomen. Simpel ding, dus je moet er geen enorm zware dingen van verwachten maar voor internet is 'ie dus prima! Kostte me 75 euro.

Dus misschien is dat nog een tip?He wat een goeie tip. Bij welke profider? Ga ik even kijken.
Slof wat een ellende met je laptop. Ik weet er alles van. Leuke foto's zo in het zonnetje.

HW wat heerlijk dat het beter gaat met je tante, kunnen ze al meer zeggen hoe het nu verder gaat. Dikke knuf voor jullie.
MV, ik heb het via dit gedaan. Prima service, snelle afhandeling.
En wat leuk dat het zo goed ging MV! Jammer dat je niet per verkochte verzekering een extra vergoeding krijgt Maar een gratiesj verzekering zou ook al mooi zijn!
Ja, anders stuur ik ze een email dat het wel vreemd is dat de kat waarmee ze adverteren niet eens een verzekering heeft .

Ik ben zo moe. Had maar 4 uur geslapen. Maar erna valt alle stress van je af. Het is toch altijd spannend of je kat doet en kijkt hoe zij willen. En het zijn niet zomaar fotootjes hoor. Vanaf 8 uur waren zij bezig en om 11.15 gingen ze pas voor het echie. En het gaat echt om details. Maar wel leuk, ik hoorde van het castingburo dat hun veel reclames maken met dieren. En ze zeiden dat ze de volgende keer weer aan ons zouden denken. Dus als dat ook echt gebeurd dan zouden we weer gevraagd kunnen worden.

Ik kom nooit op de site van het castingburo, maar moest net even een werkbriefje inleveren, maar bij de filmpjes stond Bo ook. Nu even zorgen dat deze opdracht ook op hun site komt.
Slofje, wat een leuke foto's!! En wat een bakbeest is het zeg, en die stippeltjesbuik
Dat is zeker snel gegaan MV, om een uur al weer thuis. Ik hoop dat je er een verzekering uit kan slepen. Zou toch mooi zijn of niet?

Slofje... wat een joekel van een kat heb je toch. Prachtig! Wat een heerljke dikke buik om in te kroelen

Ik ben net een uurtje geleden teruggekomen van de kapper. Ik ben weer lekker kort! Straks nog ff met stiefkind de stad in, haarverf kopen en dan haar haar verven. Vanavond bbq-en, dit gaat hopelijk een hele leuke dag worden.
Oh oh, ben ik morgen de enige Gerrit-de-grijze-Postduif?
quote:delphicat schreef op 22 mei 2010 @ 14:34:

Nee hoor, kapper en verven moest sowieso gebeuren, het komt alleen goed uit dat het net voor de meet gedaan is.

Maar ik wil morgen wel een grijs jurkje aan doen? Dan ben je niet de enige grijze...
quote:delphicat schreef op 22 mei 2010 @ 14:34:

Ik loop achter! Wat betekent dat??? Grijze Postduif?

En hou op over Teun's lekkere dikke stippelbuikje!!!! Ik knuffel me suf en gelukkig is hij ook een knuffel en vind het allemaal best! Hij is inderdaad groot, maar niet echt dik. Lekkere dikke pootjes, dikke billen, mooie kop, maar OH OH DAT BUIKJE!!!

MV ik zag gisteren een reclamespot van De Hypotheker: is dat er ook één van jou???

HW: nu je tante weer wakker is en "bij", moet je misschien toch maar op bezoek gaan. Als je het nou niet doet heb je misschien later spijt, en geloof me, ik spreek uit ervaring!
Hey tetteraars

Missloki komt zo even naar mij toe en is jarig vandaag.

Nu weten jullie dat ze nog steeds internet problemen heeft ,en zou het leuk zijn) als jullie willen om ze even een berichtje te sturen wat ik ze zo kan laten lezen.

groetjes trikky

Hi MissLoki: VAN HARTE

MissLoki, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je hebt prachtig mooi verjaardagsweer!!! Maak er een mooie dag van, en morgen ook! Ook alvast gefeliciteerd met je vriend
MissLoki en vriend, gefeliciteerd! En we missen je hier! Een leuke dag vandaag, lekker genieten in de zon

Mijn plaatje bleek verdwenen, even een nieuwe gezocht:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven