Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
vrijdag 21 mei 2010 om 20:17
Zo, net ff boodschapjes gedaan en alles is binnen voor de pastasalade voor zondag (nu maar hopen dat ik er af kan blijven )
Haha, toen ik net terug reed zag ik een aantal (vrijgezelle) vrienden van me op een terrasje zitten. Ik toeteren maar achter me reed een cabrio met 3 blonde meiden dus daar werd hoopvol naar gekeken. Heb ze net per sms maar even uit de droom geholpen
Wij eten ook lekker vette hap vanavond, wordt zo gebracht (hoe lui kan je zijn hihi)
Haha, toen ik net terug reed zag ik een aantal (vrijgezelle) vrienden van me op een terrasje zitten. Ik toeteren maar achter me reed een cabrio met 3 blonde meiden dus daar werd hoopvol naar gekeken. Heb ze net per sms maar even uit de droom geholpen
Wij eten ook lekker vette hap vanavond, wordt zo gebracht (hoe lui kan je zijn hihi)
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 21 mei 2010 om 20:51

vrijdag 21 mei 2010 om 21:28
Ik ben net terug uit de stad, en ik heb heeeeeel veeeeeel geld uitgegeven! Heerlijk. Ik heb mijn liefste getrakteerd op Le Fleur du Male van Jean Paul Gaultier. Mijzelf op Angel en JPG classique. Ik kreeg er weer de wereld aan goodies bij. Ook altijd zo fijn.
Daarna nog twee spelletjes voor de DS voor mijzelf gekocht en nog wat lekkers bij de Etos voor onder de douche.
En mijn avondeten komt wel uit een pannetje, een hema rookworst
Na al die tijd beknibbelen kan ik eindelijk weer gewoon dingen kopen die ik hebben wil. Wat een opluchting.
Daarna nog twee spelletjes voor de DS voor mijzelf gekocht en nog wat lekkers bij de Etos voor onder de douche.
En mijn avondeten komt wel uit een pannetje, een hema rookworst
Na al die tijd beknibbelen kan ik eindelijk weer gewoon dingen kopen die ik hebben wil. Wat een opluchting.
vrijdag 21 mei 2010 om 21:43
Ik voel me idd heerlijk nu MV!
En jij? Voel jij je ook wat lekkerder nu 't allemaal in orde blijkt voor morgen?
Ratteke, wat heerlijk is dat he!!! Lekkere luchtjes die je gekocht hebt!!
Ik ben vanmiddag ook wezen winkelen: 2 shirtjes, pumps, kettinkje + oorbellen, fietspomp, nieuwe portemonnee voor mezelf. Voor zoon: opblaaskrokodil (helaas geen paarse ), waterpistool en bellenblaasnavulling ('t jong staat altijd 't flesje om te kiepen als hij blaast.... echt van de mannelijke kunne: kan geen 2 dingen tegelijk) en voor man 'n zakkie tie-wraps Romantiesj toch?
En jij? Voel jij je ook wat lekkerder nu 't allemaal in orde blijkt voor morgen?
Ratteke, wat heerlijk is dat he!!! Lekkere luchtjes die je gekocht hebt!!
Ik ben vanmiddag ook wezen winkelen: 2 shirtjes, pumps, kettinkje + oorbellen, fietspomp, nieuwe portemonnee voor mezelf. Voor zoon: opblaaskrokodil (helaas geen paarse ), waterpistool en bellenblaasnavulling ('t jong staat altijd 't flesje om te kiepen als hij blaast.... echt van de mannelijke kunne: kan geen 2 dingen tegelijk) en voor man 'n zakkie tie-wraps Romantiesj toch?
Iets anders
vrijdag 21 mei 2010 om 21:46
Fijn dat je nu weet hoe & wat MV! Alvast veel succes voor morgen!
Ratteke, wat een lekkere shopavond heb je gehad!
Babs, wat klinkt je zomertuin lekker zeg!! En die sorbet klinkt idd ook niet verkeerd!
Oh en Anneke, ik denk niet dat je dit nog leest maar veel plezier dit weekend!!
Ratteke, wat een lekkere shopavond heb je gehad!
Babs, wat klinkt je zomertuin lekker zeg!! En die sorbet klinkt idd ook niet verkeerd!
Oh en Anneke, ik denk niet dat je dit nog leest maar veel plezier dit weekend!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 21 mei 2010 om 21:50
quote:boogje schreef op 21 mei 2010 @ 20:49:
dreuge witte wien?... witte wieven ken ik wel.. .. maar die waren niet dreug geleuf ik..
Doe mij maar zoete witte wijn.. Oude Kaap of zo.. zuid afrikaanse witte wijn..zullen we een weekje Zuid-Afrika doen dan, gaan we wel alle wijnboeren langs
dreuge witte wien?... witte wieven ken ik wel.. .. maar die waren niet dreug geleuf ik..
Doe mij maar zoete witte wijn.. Oude Kaap of zo.. zuid afrikaanse witte wijn..zullen we een weekje Zuid-Afrika doen dan, gaan we wel alle wijnboeren langs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 21 mei 2010 om 21:52
quote:Olijfje_ schreef op 21 mei 2010 @ 21:46:
Hahaha Babs, ook zo leuk dat die fietspomp midden in het rijtje leuke dingen voor jezelf staat
Ja he?
Ik wist eigenlijk niet zo goed waar in welk rijtje ik 'm moest laten, die fietspomp... Man heeft geen fiets maar pompt wel m'n banden op. Maar dat doet hij omdat ik dat met dat kleine k*tpompje dat er bij de fiets zat zelf niet kan. Zoon heeft wel 'n fiets maar dat is zo'n crossgeval waarvan je de banden bij 't tankstation moet oppompen. Dus uiteindelijk was ik de enige die echt iets aan die pomp heeft, nja... dan maar bij mij in 't rijtje
Maar verder heb ik geen grote issues hoor! Eg waar nie!!
Hahaha Babs, ook zo leuk dat die fietspomp midden in het rijtje leuke dingen voor jezelf staat
Ja he?
Ik wist eigenlijk niet zo goed waar in welk rijtje ik 'm moest laten, die fietspomp... Man heeft geen fiets maar pompt wel m'n banden op. Maar dat doet hij omdat ik dat met dat kleine k*tpompje dat er bij de fiets zat zelf niet kan. Zoon heeft wel 'n fiets maar dat is zo'n crossgeval waarvan je de banden bij 't tankstation moet oppompen. Dus uiteindelijk was ik de enige die echt iets aan die pomp heeft, nja... dan maar bij mij in 't rijtje
Maar verder heb ik geen grote issues hoor! Eg waar nie!!
Iets anders

vrijdag 21 mei 2010 om 22:19
quote:Ratteke schreef op 21 mei 2010 @ 21:28:
Heb jij geen gekraakte ds?.. heb jij niet zo'n adapter waar je gewoon een sd kaartje in kunt steken?.. Dan kun je de spellen zo downloaden.. scheelt flink wat geld!
Heb jij geen gekraakte ds?.. heb jij niet zo'n adapter waar je gewoon een sd kaartje in kunt steken?.. Dan kun je de spellen zo downloaden.. scheelt flink wat geld!

vrijdag 21 mei 2010 om 22:21

vrijdag 21 mei 2010 om 22:33
quote:boogje schreef op 21 mei 2010 @ 22:19:
[...]
Ja tuurlijk wel... hahaha, maar af en toe spek ik Nintendo en Bart Smit nog even. Gewoon, zo maar.
Maar downloaden, daar had ik een goede site voor maar die bestaat niet meer, als jij een goede hebt die gratis is en onbeperkt wil je me dan een privéberichtje op hyves sturen? Eeuwige dank daarvoor!
[...]
Ja tuurlijk wel... hahaha, maar af en toe spek ik Nintendo en Bart Smit nog even. Gewoon, zo maar.
Maar downloaden, daar had ik een goede site voor maar die bestaat niet meer, als jij een goede hebt die gratis is en onbeperkt wil je me dan een privéberichtje op hyves sturen? Eeuwige dank daarvoor!

vrijdag 21 mei 2010 om 22:37
quote:Ratteke schreef op 21 mei 2010 @ 22:33:Ik doe bijna alles via bittorrent.. en haal bijna alles van de Torrentz site.. http://www.torrentz.com/search?q=nintendo+ds
vrijdag 21 mei 2010 om 22:41
ik heb ook een gekraakte DS Ratteke. Het is niet veel werk en het kaartje wat je ervoor nodig hebt, heb je er zo weer uit. En je kunt makkelijker spelletjes even proberen
Het is dat mijn ouders niet meer zo vaak naar Zuid-Afrika gaan boogje, anders had ik heel wat wijnen hier liggen. Ze nemen er altijd een paar voor ons mee
Het is dat mijn ouders niet meer zo vaak naar Zuid-Afrika gaan boogje, anders had ik heel wat wijnen hier liggen. Ze nemen er altijd een paar voor ons mee
Je moet soms vallen om weer leren op te staan